ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הטריבונה רכילות עסקית 5/1/17

הטריבונה: רכילות עסקית · 

כל מה שרציתם לדעת על מ"אחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

בלה דיאמנט , 
TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות


גיליון 5/1/2017

ה
שבוע בטריבונה - איפה חגגו בכירי המשק והכלכלה את הסילבסטר , איזה אפליקציה חדשה הושקה לתחום הפנאי והבילוי ,  מי זכה בפרס  "5 כוכבי יופי" במסגרת תחרות "תעשייה יפה בישראל יפה", אלו מינויי בכירים היו לאחרונה , מה קורה ומה קרה במד"א , על הפרס שמועדון בוגרי האוניברסיטאות האמריקאיות בישראל העניק לעמותת "שותפויות רוטשילד קיסריה", את מי כיבד נפתלי בנט בחנוכה, מי קיבל את אות הרווחה של תל אביב, מי הגיע להדלקת נר אצל יו"ר ועדת ההתיישבות ורשות מקרקעי ישראל בלשכת עורכי הדין הארצית, על פרוייקט חדש לגיוס מימון למרכז טל לחולי סרטן , 

 

בשבוע שעבר קיבל הנשיא רובי ריבלין את הספר " מד"א המדינה" שכתב משה דיין, לשעבר דובר מד"א, יחד עם בני גבירצמן ואלי יפה. הספר מתאר את ההיסטוריה של מד"א, המטפל מידי שנה במאות אלפי מקרים של הצלת חיים. אומר משה דיין כותב הספר: "בשלוש השנים האחרונות עברנו על ארכיוני מד"א, ריכזנו תיעוד ותמונות , ראיינו עשרות אנשים שהיו מעורבים בחייו של מד"א, ושמד"א היה מעורב בחייהם. התוצאה: 85 שנים קופלו לתוך 400 עמודים של מידע, צילומים וסיפורים מחיי מד"א וחייהם של מי שניצלו בזכות מד"א, עובדיו ומתנדביו. הספר מציג לא רק את מפעלות מד"א לאורך השנים, אלא גם את התלאות והטלטלות שעבר הארגון לאורך השנים. לא פעם עמד הארגון בפני סגירה והתמוטטות כספית. הפריחה והאהדה לה זוכים הארגון, עובדיו ומתנדביו בימים אלה, שונה קוטבית מהימים בהם קבעו וועדות ממשלתיות, כי יש לסגור את הארגון משום שהוא "אינו ריווחי". המאבקים להכרה של הצלב האדום היו במקביל למאבקים עם האוצר וגורמים אחרים להכרה במד"א כארגון הצלה לאומי".

1

שר החינוך נפתלי בנט התכבד להדליק נרות חנוכה, בפתיחת חידון התנ"ך הבינלאומי למבוגרים, שנערך בבנייני האומה בסימן 50 שנה לאיחוד ירושלים. האטרקציה המיוחדת בהדלקת הנרות, הייתה חנוכייה שנתרמה לאירוע ע"י חב' הצורפים, שהינה חנוכיית הכסף הגדולה ביותר בעולם, בגובה של כ-1.5 מ' ומחירה 320 אלף ₪.

2

כ-2,000 אורחים השתתפו בטורניר חנוכה ה-11 לזכרו של דודי הללי, שנערך במרכז הספורט ליאו בק בחיפה. לתשומת לב רבה זכו מתנדבי איחוד הצלה ולוחמי האש. אורח הכבוד היה שר האוצר משה כחלון לצד ראש עיריית חיפה יונה יהב. בין האורחים: מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון, מאמן הפועל חיפה דני גולן, המנהל המקצועי ניר קלינגר, מאמן הפועל רעננה חיים סילבס, מנהלה המקצועי של הפועל תל אביב אלי גוטמן, ירון הוכנבוים, מאמן הנבחרת האולימפית מרקו בלבול ועוד. בין שחקני העבר בלטו בוני גינצבורג, אלון חרזי, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, גיורא אנטמן, ברוך ממן, אייל ברקוביץ, שלומי שטיקר אלי לוונטל, באייל טרטצקי ורבים אחרים. בטורניר הוותיקים זכתה נבחרת העיתונאים, אשר בשורותיה שיחקו בין היתר איציק יצחקי כתב וואלה, תומר לוי מערוץ 5, אבי פנחס ממעריב ואחרים. כמו כן הוענק פרס עיתונאי השנה לשנת 2016 לעיתונאי ONE דורון בן דור הכותב גם במקומון ידיעות חיפה, ומשדר ברדיו חיפה.

3

בשבוע שעבר העניקו ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ומחזיקת תיק הרווחה מהרטה ברוך-רון את אות הרווחה של ת"א ליעל דיין. דיין בהיותה ח"כ, הקימה את הועדה למעמד האישה ועמדה בראשה שנים ארוכות. גם בהיותה סגנית ראשי עיריית ת"א, היתה ממונה על הרווחה. לקבלת הפרס הזמינה יעל דיין לבמה את אמה רות דיין, החוגגת במרץ הקרוב יומולדת 100.

4

הדלקת נר שלישי של חנוכה הינה מסורת בת מספר שנים אצל משפחת אבלה. השנה אוחד טקס קביעת מזוזה במשרדו החדש של עו"ד אבלה עם הדלקת הנרות המסורתית, שעורך אבלה כיו"ר ועדת ההתיישבות ורשות מקרקעי ישראל בלשכת עורכי הדין הארצית. בין היתר הגיעו לברך ולחגוג: ח"כ רויטל סוויד, ח"כ נורית קורן, ח"כ מיקי לוי, ח"כ עודד פורר, יו"ר לשכת עורכי הדין עו"ד אפי נוה, יו"ר מחוז ת"א עו"ד ינון היימן ואחרים.

5

את השנה החדשה חגגו סוכנת שחקני כדורסל לירון פנאן ואמה מאמנת הכושר שרון פנאן במסעדת אבראג' ביפו העתיקה, כאורחי הבעלים מוטי סטרוקובסקי. ארח אותם כיד המלך מנהל המסעדה אילן מזור, שהינו חבר אישי של משפחת פנאן זה שנים רבות.

6

לרגל יריית הפתיחה של פרויקט גיוס הכספים למען עמותת "מרכז טל", המפעילה פרויקטים שונים ביניהם, טיפולים ברפואה אונקולוגית אינטגרטיבית (משלימה) לילדים חולי סרטן, נערך השבוע מפגש לציון השנה החדשה, בנוכחות זוהר יעקובסון, מייסדת העמותה והצוות הרפואי של מרכז טל בתל השומר, לגיוס תרומות מהציבור בסכום של 50 אלף ₪. זוהר יעקובסון פתחה את המפגש ואמרה: "מטרת הפרויקט איסוף 50,000 ₪ מהציבור פלוס 50,000 ש"ח נוספים מקניוני עופר, אחרי הכפלת הסכום וזאת בכדי לממן טיפולי מגע לילדים חולי סרטן, לתקופה של שנה שלמה. הטיפולים וביניהם טיפולי שיאצו, טווינה ודיקור סיני, יוענקו ללא עלות, בהתאם לצרכים של הילדים, על מנת לסייע להם בהתמודדות עם הסימפטומים הקשים של המחלה ותופעות הלוואי של הטיפולים (כאב, חרדה, בחילות, עייפות, חולשה ועוד ". עוד אמרה זוהר כי ניתן יהיה לתרום באמצעות לינקים אשר יופיעו בעמודי הפייסבוק של קניוני עופר ובהד-סטארט. זוהר סיפרה כי עמותת מרכז טל הוקמה לזכרה ביה טל יעקובסון ז"ל, שנפטרה בדיוק לפני 7 שנים,בגיל 26, ממחלת הסרטן. הלינק לתרומה: https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=116&isactive=true

7

מתחם האירועים והכנסים "דוריה" מקבוצת שבט אחים, אירח את כל עובדי המרכז הרפואי ברזילי, במסגרת אירוע "ערב העובד" אותו קיימו לעובדים ואשר במהלכו הוענקו תעודות הצטיינות ל-24 עובדים. באירוע נכחו העובדים ובני משפחותיהם, וכן חברי עמותת ידידי בית החולים ומכובדי העיר אשקלון. מנהל בית החולים ד"ר חזי לוי העלה על נס את תרומת העובדים המצטיינים כמו גם ליורם יפרח מבעלי אולמי "דוריה" ולכל קבוצת שבט אחים, על הסיוע הרב בארגון הערב, שנחתם בהופעתו של עידן עמדי.

8

מועדון בוגרי האוניברסיטאות האמריקאיות בישראל, העניק לעמותת "שותפויות רוטשילד קיסריה" פרס ייחודי, לציון מצוינות ותרומה משמעותית למדינת ישראל בתחום פיתוח מנהיגות. דפי בירן זינגר, מנכ"לית "שותפויות רוטשילד קיסריה" ואלי בוך, מנהל הפילנתרופיה בקרן רוטשילד קיסריה, שקיבלו את הפרס היוקרתי, הודו על ההכרה הציבורית בחשיבות העשייה החברתית של העמותה. בטקס נצפו גם פרופ' יפה זילברשץ יו"ר הוות"ת, גיא סברסקי סיו"ר קרן רוטשילד קיסריה, שגיא מלמד נשיא ארגון בוגרי הרווארד בישראל, איציק דבש יו"ר הארגון, דב הוך נשיא מועדון בוגרי אוניברסיטת פנסילבניה בישראל, נציגות בוגרי אוניברסיטת הרווארד בישראל ועוד.

9

קונור מקגרגור, לוחם ה-MMA ואלוף העולם הנוכחי של הUFC- בקטגוריית משקל קל, חגג את השנה החדשה בלונדון בחתונת אחותו אייפה, שנישאה בשמלה של המעצבת הישראלית ברטה. לקונור מעל ל – 9.5 מיליון עוקבים באינסטגרם, והתמונה שהעלה עם אחותו מהחתונה, גרפה מעל ל-700 אלף לייקים. ברטה המעצבת הישראלית מובילה את שוק הכלות בעולם, עם למעלה מ- 70 סניפים שלה ברחבי העולם. היא גם נבחרה ע"י ELLE איטליה לאחת מבין 5 מעצבי שמלות כלה הטובים בעולם. ברטה מובילה באינסטגרם עם למעלה מ- 1,400,000 עוקבים ומעל 400,000 עוקבים בפייסבוק.

10

איש העסקים בני רבה, בעל רשת מסעדות "בני הדייג" התגייס לאימוץ מערך משרתי המילואים של אגודת הסטודנטים במרכז הבין-תחומי הרצליה. בכל שנה אגודת הסטודנטים מחלקת למשרתי המילואים הלומדים במרכז, צ׳ופרים כאות תודה לשירותם. והשנה הבין-תחומי בשיתוף עם איש העסקים בני רבה מחלקים בפרויקט זה ארוחות בשווי אלפי שקלים. את ההטבה הם יממשו בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.

11

כ – 850 מבכירי המשק והכלכלה הגיעו במוצ״ש האחרון של שנת 2016, לחגוג את הסילבסטר במסיבה חגיגית שערכה דרורית ניצני (רעייתו של יאיר ניצני), עבור גיוס תרומות לעמותה ע״ש מייקל לוי, והמחלקה לחיילים בודדים ישראלים, שאין להם משפחה תומכת. האירוע כלל בין היתר: טקס הדלקת נר שמיני של חנוכה, הופעה של להקת הסיקטיס, שאירחה אומני רוק כמו אלון אולארצ׳יק (כוורת), גיא ויהל, יעל דקלבאום (בנות נחמה) גיא מזיג (הדורבנים), רונית שחר, אריק סיני ופיטר רוט (מוניקה סקס), שהתגייסו למען ערב זה ושרו עם הלהקה גרסאות כיסוי לשירי הביטלס, האבנים המתגלגלות ועוד.

12

זו השנה ה-14 שבית החולים "ליס" מקפיד לפנק בסוף השנה האזרחית את היולדות והמאושפזות בטרום לידה. לשם כך הגיעו למחלקה צוות של נשות טיפוח, פתחו עמדות פינוק והפכו את המחלקה בין רגע למרכז יופי שוקק, מקושט בעשרות בלונים ותקרובת עשירה. הגיעו לפנק את היולדות ורד ירון, אורלי מירון, לימור שם טוב, ליהי סגל, דורית מלכה, מעצבי השיער של משה מרציאנו ועוד. בא לברך על היוזמה הברוכה הזו גם פרופ' יריב יוגב, מנהל בית החולים ליס.

13

מאמן נבחרת ישראל בשחייה לאוניד קאופמן, וצוות המאמנים: חנן גלעד, מאמן לאומי למים פתוחים ולירן וקנין עוזר מאמן, הגיעו היום למתחם אקויה לציין את סיום עבודתו בנבחרת. לאוניד שאימן את נבחרת ישראל משנת 1994, מסיים בימים אלו את פעילותו המקצועית בנבחרת ישראל. את הצוות אירח יורם יפרח מנהל מתחם אקויה וחמי יואב, אשר פינק אותם ביום כיף מהנה שכלל טיפולי ספא, פיטו סאונה (סאונה אישית בחבית עץ ארז), ספא דגים לרגליים, ארוחה עשירה באקויה, וטבילה במעיינות הבריאות בחמי יואב.

14

העמותה למען המרכז הרפואי לבריאות הנפש "מזור" ("מזרע" לשעבר) בעכו, קיימה בהיכל התרבות אודיטוריום עכו ע"ש אידית וולפסון ערב התרמה בהנחיית אקי אבני, ליווי מוסיקלי של "הקליינע מענטשעלעך", ומופע מפתיע ומרגש של רבקה זוהר ולירון לב לטובת הפרויקט הייחודי "נפש בריאה בגוף בריא", המדגיש את החשיבות לקיום אורח חיים בריא הכולל פעילות גופנית ותזונה נכונה. ערב ההתרמה התקיים במעמד מנהלת ביה"ח פרופ' אילנה קרמר, המנהלת האדמיניסטרטיבית בביה"ח נעמי אסולין, יו"ר ההסתדרות בגליל המערבי אשר שמואלי, יו"ר נעמ"ת בגליל המערבי עפרה כהן אלקיים, יו"ר עמותת ידידי ביה"ח עו"ד יגאל אלון, מנכ"לית עמותת הידידים חוה לוין, חברי העמותה ותורמים רבים. פרופ' קרמר הודתה על התרומה לבניית מגרש ספורט פתוח, חדר כושר ומרכז לפעילות בריאות, הנותן למטופלים איכות חיים ובריאות.

15

אפליקציה הפנאי והבילוי OMGwhen המהווה פלטפורמה, המרכזת מגוון עשיר של אירועי תרבות ופנאי, המתרחשים בכל רגע נתון ובכל מקום בארץ ובעולם, ערכה את אירוע ההשקה שהתקיים בסוף חג החנוכה בקניון איילון ברמת גן. גולת הכותרת של האירועים הייתה תחרות 'השף צעיר', כשעשרות ילדים ובני נוער התמודדו בהכנת מאפים שונים. אלמוג מימון בן ה-13, זכה במקום הראשון, שזיכה אותו בכרטיס טיסה זוגי לפאריס, מתנת "ג'טה פלוס", ולמקום השני הגיעה בריאנה פופנה בת ה-11 שזכתה בחופשה משפחתית בארץ מחברת "קל נופש". משתתפי תחרות "השף הצעיר" שנערכה בחסות 'מימונס', נבחרו לאחר שהציגו בדף פייסבוק שנפתח עבור האירוע, תמונות וסרטונים שהציגו את כישרונם הקולינרי. בחצי הגמר של התחרות הכינו מנות קאפקייקס ובגמר התנסו בפיצות ופוקצ'ות מיוחדות. צוות השיפוט כלל את פיינליסטית "משחקי השף", נופר זוהר, המעצבת גלית לוי ועורך אתר 'יאמיז', רותם דרוב.

16

בכירי רשת BBB אירחו אתמול השבוע את כוכבי קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל, לכבוד פתיחת השנה האזרחית החדשה, ולרגל בואו של המאמן החדש איינארס בגאצקיס. אהובה תורג'מן, מנכ"ל BBB מיהרה בתום האירוע לשדה התעופה בנתב"ג, לרגל אירוע פתיחה חגיגי של סניף ראשון של הרשת שנפתח מחוץ לגבולות ישראל, וזאת בברלין.

17

לצורך קידום מכירות של הספר "היורשת" בהוצאת ידיעות אחרונות, נבחרה מעצבת האופנה הצעירה אורי מינקובסקי, לעצב שמלה בהשראת עטיפת הספר. התוצאה: שמלה מאורגנזה בשילוב חומרים משתנים, בגווני הלילך. בדומה לאידלין גיבורת הספר "היורשת", שהינה מעצבת אופנה צעירה, גם אורי נולדה לעולם האופנה. אורי עדיין תלמידת תיכון בת 15 וכבר בעלת ניסיון בתחזוקת קולקציה לאורך שלוש עונות. בשבוע האופנה גינדי בשנה שעברה הציגה את המותג שלה OM לצד אביה, מעצב האופנה המוערך ירון מינקובסקי. לצורך קידום המותג שלה, הקימה אורי קבוצת בני נוער הנקראת OM TEAM, אשר יחד דואגים להפקות אופנה כשהם מצלמים לבד, מדגמנים לבד, ומתחזקים חשבון פייסבוק ואינסטגרם ואתר שהקימו בכוחות עצמם.

18

עו"ד והמגשרת הבכירה רויטל להב נפגשה השבוע עם יו"ר האופזיציה יצחק בוז'י הרצוג, במסגרת כנס שערכה מפלגת העבודה בקרית ביאליק. להב ניצלה את ההזדמנות לשוחח עם הרצוג על חוק הסדר ההתדיינות החדש, והמאמצים לקדם את הליכי ההידברות והגישור בעולם בדיני המשפחה.

19

מאות סופגניות חולקו לחיילים בירושלים על ידי פול מילויצקי, מנכ"ל מלון קיסר פרמייר ירושלים, שף המלון דורון כהן וצוות מלצרים של המלון. אחד החיילים ציין: "למרות ששר הבריאות אינו בעד סופגניות, אנחנו בהחלט בעדם".

20

נציגי מלון קראון פלזה ירושלים הגיעו יחד עם הפועל "בנק יהב" ירושלים, לבקר בחג החנוכה ילדים המאושפזים בבית חולים הדסה עין כרם. מנכ"ל קראון פלזה ירושלים ערן מזה, חילק עם שחקני קבוצת הכדורסל אשר הגיעו בהרכב מלא, תיקים מלאי מתנות לילדים המאושפזים במחלקות השונות. גיא הראל מנכ"ל ומנהל המקצועי של הפועל ירושלים ומנכ"ל בית החולים הדסה פרופסור זאב רוזנשטיין, הגיעו במיוחד להדליק נר חנוכה, ולברך את הילדים אשר התרגשו מביקור הקבוצה האהובה עליהם.

21

אתר ברורים של חברת "הזרע" זכה השנה בפעם ה-17 ברציפות ב "5 כוכבי יופי" במסגרת תחרות "תעשייה יפה בישראל יפה", ולראשונה אף העפילה למקום הראשון, וקטפה את "דגל היופי" הנכסף של "המועצה לישראל יפה". הפרס הוענק לדני מלכה, מנהל אתר "ברורים" של חברת הזרע. התחרות נערכת מדי שנה ע"י ה"מועצה לישראל יפה", במטרה לעודד טיפוח סביבתי ושיפור חזות הסביבה במגזר התעשייתי, לרווחת האדם והקהילה, כחלק מתפיסת איכות חיים כוללת.

22

הכוכב החיפאי של עולם הילדים, משה דץ, הגיע השבוע להופיע עם המופע "הכבשה שושנה", בעופר גרנד קניון חיפה. אלפי ילדים נרגשים המתינו עם הוריהם לתחילתו של המופע, וקיבלו את פניו בהתרגשות. לאחר ההופעה עלה דץ, יחד עם הכבשה שושנה, למשרדים של הנהלת הקניון על מנת להיפגש עם מנכ"ל הקניון ניר ברקן, ששמח להכיר את דץ מקרוב. דץ חיפאי מבטן ולידה נתן לברקן טיפים על העיר, בעוד שברקן מעדכן אותו על השינויים והשדרוגים הנעשים בקניון בימים אלו.

23

יאיר תותחני היבנאי, העושה חייל בתחום יבוא ושיווק מוצרי יוקרה למטבח ולבית, של המותגים המובילים בעולם, נפגש השבוע על סט הצילומים, באולפן של התכנית "עיצוב+" עם סיגל שחמון, והמעצב צביקה חורש. יאיר נבחר להשתתף בתכנית, שצולמה גם באולם התצוגה "בית תותחני" בראשל"צ, בה מוצגים מוצרי היוקרה, והטרנדים החדשניים בגזרת המטבחים והאמבט. זוהי עונה רביעית שיאיר נבחר להציג את החידושים בתכניתה של סיגל שחמון.

24

רשת "טיב טעם" תקיים במהלך חודש ינואר 2017 פעילות מיוחדת במסגרתה תגייס כספים למען עמותת איל"ן – איגוד ישראלי לילדים ובוגרים בעלי מוגבלויות. הפעילות תתקיים בכל סניפי הרשת החל מה- 1.1 ועד ה- 31.1. במסגרת הפעילות, יציעו הקופאיות ללקוחות טיב טעם, לתרום סכום אחיד בסך 5 ₪ בכל קניה. הסכום שייאסף, יועבר בסוף החודש לעמותת איל"ן.

25

מעל 400 איש הגיעו לחגיגת השנה האזרחית החדשה שהתקיימה השבוע ב"לאגו" בראשון לציון. נותנת החסות הראשית הייתה חברת הקוסמטיקה נירולין, המתמחה בפיתוח מוצרי קוסמטיקה, המבוססים על חידושים טכנולוגיים פורמולטורים. בעלי המותג ניר הודיס, ליאור מייזלר ורונן פלנר העניקו למוזמנות מתנה אישית: ערכת טיפוח אנטי איג׳ינג, והודיעו שהשנה מתרחב קונספט השיווק הישיר של החברה, כדי שגם הקהל הרחב יוכל ליהנות מתכשירי המותג האיכותיים, אשר שווקו עד כה רק באמצעות רופאות אסתטיות וקוסמטיקאיות.

26

אלי זוגלובק, יו"ר ומנכ"ל זוגלובק הודיע היום על כך שאלי פרץ מונה לסמנכ"ל חטיבת המכירות והסחר של החברה. פרץ יחליף בתפקיד את ראובן יהושע, שכיהן במשך 6 השנים האחרונות כסמנכ"ל חטיבת המכירות וההפצה, וכמנכ"ל חברת המכירות סחר והפצה של החברה וביקש לפרוש. אלי פרץ, עובד בזוגלובק ב-10 השנים האחרונות, ובתפקיד האחרון שלו הוא ניהל את היחידה העסקית של מוצרים שאינם בשר. לאורך השנים פרץ מילא תפקידים מגוונים בזוגלובק, החל ממנהל מרחב, מנהל מטה, מנהל שוק פרטי, מנהל טבעוף ומנהל פיתוח עסקים בחברת המכירות.

27

תום עמית פריימן (36) מונה השבוע למנכ"ל הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם ירושלים. עמית המחליף את אורן בן יוסף שסיים את תפקידו, שימש עד כה כסמנכ"ל הגן, הינו בעל ניסיון רב בעבודה באתרי טבע וקיימות. הוא בעל תואר שני בסוציולוגיה , כיהן בעבר ברשות הטבע והגנים כמנהל אשכול האתרים בגן הלאומי ירקון, אפק ומגדל צדק, שימש כרכז הדרכה, מדריך טיולים וניהל את רשת חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים.

28

בוריס גורביץ (40) מונה בימים אלו להיות מנהל תחום תיירות נכנסת ותיירות עסקים ברשת מלונות רימונים. גורביץ, בעל תואר שני MBA במנהל עסקים מהמכללה האקדמית נתניה, עובד שנים רבות בתחום התיירות. לרשת מלונות רימונים מגיע גורביץ מרשת מלונות פתאל, שם כיהן במהלך 7 השנים האחרונות כמנהל מכירות אזור צפון לצד היותו מנהל תיירות נכנסת באזור צפון, אילת וירושלים.

29

מור שאולי (28) מונתה בימים אלו כמנהלת השיווק של חברת פרומדיקס, המתמחה בייבוא ושיווק מכשור וחומרים בתחום הרפואה האסתטית והכירורגיה הפלסטית. שאולי, בעלת תואר ראשון במשאבי אנוש מהמרכז הבינתחומי וכן עבדה ב – 6 שנים האחרונות בתפקידים שונים במרכזים רפואיים, ביניהם בתחום משאבי האנוש באסותא מרכזים רפואיים.

30

  

 

 

זירת הבלוגים של ביז-טק 
רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
 לחצו כאן