ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הרופאה שכותבת ספרי מתח

 הרופאה שכותבת ספרי מתח

ד”ר אילנה רבאו, גניקולוגית במקצועה, מוציאה בימים אלה את ספר המתח השני שלה “המתמחים”, על עולם הרפואה. כל זאת היא מספיקה לעשות בנוסף להיותה רופאה וייננית מקצועית. 

בלה דיאמנט , 10/1/2017
*לכתבות נוספות - הבלוג של בלה - ערוץ החיים הטובים 

עולם הרפואה מאז ומתמיד הינו מקור בלתי נדלה של סיפורים מרתקים מאחורי הקלעים, בכל הנוגע לספרות כתובה, סדרות טלביזיה וסרטי קולנוע. ד”ר אילנה רבאו המתמחה בכתיבת ספרי מתח על עולם הרפואה, לא מפסיקה להפתיע אותנו גם הפעם.

ד”ר רבאו, גניקולוגית במקצועה, מוציאה בימים אלה את ספרה השני “המתמחים” (הוצאת “ספרי צמרת”), וזאת תוך שנה מיום צאת ספרה הראשון “בדרכה שלה”. גם ספרה השלישי עומד לצאת בחודשים הקרובים. ד”ר רבאו הינה בעלת הספק ראוי לשבח, וכל זאת היא מספיקה לעשות בנוסף להיותה ייננית מקצועית, השותפה ביקב הבוטיק הידוע “יקב אלונה” בגבעת נילי.

RABAU

ספרה הנוכחי “המתמחים” הינו על חקירה סבוכה הנערכת בין כותלי בית החולים, לאחר היעלמותם של חומרים נרקוטיים מחדר ניתוח, ובו היא מתארת את המתחולל במחלקה הגניקולוגית, תוך כדי הדגשת המרקם החברתי בין רופאים, אחיות ושאר צוות המחלקה.

עיקרו של הספר הינו על המחלקה בה התגלתה גניבה סיסטמטית של תרופות. מכאן מתגלגלת לה העלילה המורכבת והמותחת לכיוונים בלתי צפויים, המשאירים את הקורא פעור פה, כשהוא עוקב בדריכות אחרי מערכות היחסים המורכבות, התשוקות והאהבות, הבגידות והפרידות.

ד”ר אילנה רבאו-פרידמן שהינה אם ל-3 וסבתא מסורה, שירתה כפקידת מבצעים בחיל האוויר במלחמת ששת הימים. לאחר המלחמה החלה בלימודי הרפואה באוניברסיטת תל-אביב. את התמחותה ברפואת נשים, עשתה רבאו בבית החולים שיבא. בהיותה כבר רופאה בכירה, היא חברה לפסיכולוגית ד”ר גילה סידי ז”ל ולביוכימאית ותזונאית ד”ר אילנה זילבר, ויחד ייסדו שלושתן את “מרכז עדנה - לנשים באמצע החיים”, אשר עסק בסדנאות לנשים שהתמקדו בשילוב ההוליסטי של גוף ונפש. במקביל לעבודתה רבת השנים בבית החולים שיבא, עובדת רבאו מזה כ-30 שנה גם כרופאת נשים של חיילות צה”ל, כך שהיא חשופה כל השנים לדינמיקה ולשינויים בצעירי המדינה, בנוסף לחוויות האישיות שעברה בעת השירות הצבאי של שלושת ילדיה וחבריהם, עם השמחות, הקשיים והדילמות המוסריות.

RABAU-BOOK1

וזה עוד לא הכל: על הדרך מימשה ד”ר רבאו אהבה ישנה – אהבה ליין. היא סיימה בהצלחה את תכנית הלימודים “מתמחה בייצור יין” במכללה האקדמית “תל-חי”. ב-2001 הקימו משפחת רבאו ומשפחת אזולאי את “יקב אלונה” בגבעת נילי, שהינו יקב בוטיק איכותי, המייצר כ-10,000 בקבוקים בשנה. היקב זכה לפני מספר שנים בתחרות ה”טרה-וינו” הבינלאומית כיקב הבוטיק הטוב ביותר בארץ. מאז זוכה היקב בפרסים יוקרתיים מקומיים ובינלאומיים בכל שנה, ועוד היד נטויה.

גם ספרה הנוכחי כמו הראשון, נקרא בנשימה עצורה ובצדק. יש בו את כל האלמנטים הנכונים, המרכיבים ספר מתח שאינו נותן לך מנוח, עד סיום הדף האחרון. לא נותר לנו אלא לחכות להופעתו של הספר השלישי של ד”ר רבאו, אשר לדבריה יהיה גם הוא מותחן מרתק לא פחות.
הספר ניתן לרכישה בצומת ספרים, או דרך האתר גם בגירסתו הדיגיטלית: 
http://www.netbook.co.il/Book.aspx?id=7534

 

 

זירת הבלוגים של ביז-טק 
רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
 לחצו כאן