ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הטריבונה רכילות עסקית 25/1/17

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית · 25.1.17

על פגישות ראש הממשלה ...על הקונספט היוקרתי של מרחבי עבודה, ופתיחת מרכז חדש Spaces בהרצליה פיתוח שיפעל במתכונת מועדון עסקים וכחממה מעצימה של חדשנות, יזמות, השראה ויצירתיות...על זירת עסקים חדשה לעולם הבניה - שנועדה לפתח שותפויות ולחבור למיזמים שונים דרך פלטפורמה טכנולוגית עסקית באינטרנט ...על בלוג הצרכנות החדש "בדקתי אהבתי"...על השקת סדנא החדשה "אהבה עצמית, אופנה והחיים" ...

ועוד.. מופעים, תערוכות ומפגשים אישיים ...
כל מה שרציתם לדעת על מ"אחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

3

ראש הממשלה ביבי נתניהו נפגש השבוע בלשכתו עם פרופ' רפאל רייף, נשיא אוניברסיטת MIT - המוסד האקדמי-טכנולוגי המוביל בעולם, הנמצא במסצ'וסטס ארה"ב, שם הוא למד בצעירותו ושם עשה גם שני תארים. פרופ׳ רייף הזמין את רוה"מ להרצות בפני הסטודנטים בארה"ב, ולהסביר להם אתת הסוד של החדשנות הישראלית. וזה יקרה בעתיד הקרוב.

17

הצוות הניהולי של Spaces  ו-Regus בישראל, בראשו של המנכ"ל רון יריב, חנכו את המרכז הראשון של Spaces בהרצליה פיתוח בבניין Apple. Spaces, הקונספט היוקרתי של מרחבי עבודה, הגיע לארץ מאמסטרדם במסגרת הפריצה הגלובאלית ויפעל במתכונת מועדון עסקים וכחממה מעצימה של חדשנות, יזמות, השראה ויצירתיות. לרגל חנוכת המרכז נתן רון יריב הרצאה מעשירה בנושא תרבויות ועבודה עם לקוחות ממדינות שונות לעובדיו המסורים שהגיעו כיאה לנושא ההרצאה, עם פרטי לבוש המסמנים את מדינות העולם בהן פרוסים מרכזי Spaces.יריב ציין כי במרכז החדש ששטחו כ-1500 מ"ר יפעלו כ-270 עמדות עבודה.  

2

חיים זר סמנכ"ל חברת "ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה, קיים אירוע מפנק וחגיגי לצידה של הפרנזטורית איבונה קרוגליאק, אשר לבשה לכבוד האירוע שמלת גולף של מעצב האופנה יובל רביד. האירוע התקיים במסעדת ה"קיטצ'ן מרקט" בנמל תל אביב, בנוכחות נשים יפות ומוצלחות, כולם חברותיה הקרובות של איבונה כמו שירז טל, רוית אסף, גלית פרבר, דנה וקסלר-ספקטור, דורית בלימן, מיכל אקסלרוד, מירי גולדפרב דריקס, חני שטיינר, רונית ויגלר ועוד. המשתתפות הקשיבו להרצאה של מיכל חלילי, המדריכה הראשית של החברה, בנושא טיפול נכון בעור הפנים בעונת החורף.

4

בר רפאלי, דוגמנית העל הבינלאומית והפרזנטורית רשת אופנת הבייסיק HOODIES, תמשיך להוביל את קמפיין הרשת זו העונה השביעית. קמפיין קולקציית אביב-קיץ 2017 עתיד לעלות בפריסה רחבה שתכלול שילוט חוצות, טלוויזיה ודיגיטל.

5

נשיא המדינה ראובן ריבלין נפגש השבוע עם משפחתה של דליה אליקים ז"ל שנרצחה בפיגוע בברלין. חן, בתה של דליה ז"ל, הציגה העניקה לנשיא מחרוזת מעשה ידיה של אמה, וסיפרה לו על הכישרון והיצירתיות שאפיינו אותה. הנשיא הבטיח למשפחתה שהשרשרת הזו תמשיך ותעבור בבית הנשיא מכהונה לכהונה, ומנשיא לנשיא, יחד עם הזיכרון של דליה שאהבה כל כך את החיים.

6

רוסלנה רודינה, הדוגמנית והשחקנית, חתמה להוביל זאת העונה השלישית את קמפיין אביב-קיץ 2017 של רשת אביזרי האופנה המובילה TOPTEN. תמר מושקוביץ מנהלת השיווק של TOPTEN אמרה: "בחרנו בדוגמנית וכוכבת הטלוויזיה רוסלנה רודינה להמשיך אתנו לעונה שלישית ולהוביל את קמפיין הקיץ 2017 של רשת TOPTEN, כי היא דמות אהובה המשדרת עוצמה לצד רגישות, ונתפסת כאישה אופנתית וטרנדית המחוברת לעולם האקססוריז. "

7

במלון מלכת שבא באילת התארחו בשבוע שעבר כ-150 עורכי דין ומשפחותיהם, מטעם לשכת עוה"ד. הם הקשיבו להרצאות של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, פרקליט המדינה שי ניצן ורבים אחרים, שדיברו על נושאי השעה. נראו בסופ"ש שופטים ופרקליטים רבים ביניהם השופט יוסי אלרון, השופטת רויטל יפה-כץ, השופטים מנחם פינקלשטיין וגלעד נויטל, ענת סבידור המשנה לפרקליטת מחוז מרכז, הפרקליטה דפנה וכחניש ורבים אחרים.

8  

          

ראש עירית תל אביב מר רון חולדאי נפגש בלשכתו עם קבוצת נשים מפרויקט ״אם לאם בקהילה״, המתנדבות ומלוות עשרות אמהות צעירות בשכונות העיר, וזאת לאחר שקבלו אות הוקרה על פועלן מטעם כנסת ישראל. הן סיפרו לראש העיר על ילדים משכונות מצוקה הישנים תחת כיור, על סיוע למשפחות להשיג מיטות, על סיוע לאם צעירה שלא ידעה אפילו לחתל. המתנדבות ש אמהות מנוסות, הפכו לרשת התמיכה של הנשים הנזקקות. חולדאי תהודה למנהל השירותים החברתיים בעירייה המלווה את הפרוייקט מעל לעשור, לחברת מועצת העיר אופירה יוחנן וולק המלווה את הנשים והעשייה, ולמיכל עוזרי שהגתה את הפרויקט.

9

גיא גודס,  לשעבר שחקן ומאמן מכבי תל אביב בכדורסל, נכנס בימים אלה לעולם העסקים בנוסף להיותו מאמן כדורסל מוביל. במסגרת זו, הקים יחד עם שלושה שותפים רשת חברתית עסקית טכנולוגית לענף הבנייה. גודס עם 3 שותפים נוספים, הקים את הפלטפורמה הטכנולוגית arcdb: ד"ר אלי מזרחי,  אלעד גרגיר וחן . בהקמת המיזם הושקעו סכומי כסף רבים בפיתוחים הטכנולוגיים ובבניית אתר אינטרנט ייחודי ומתקדם לענף הבנייה. arcdb   תשמש כזירת עסקים מובילה בין בעלי מקצוע שונים בעולם האדריכלות, עיצוב הפנים והביצוע לצורך בניית פרויקטים משותפים בעזרת זירה דיגיטלית חדשנית שפותחה במיוחד לשם כך. זירה חברתית זו מאפשרת לאדריכלים, מעצבים, מפקחים וקבלנים, יחד עם ספקים מובילים בתחום, לפתח שותפויות ולחבור למיזמים שונים דרך פלטפורמה טכנולוגית עסקית באינטרנט הכוללת פיתוחים טכנולוגים ייחודיים בתחום.

10

מגישי חדשות ערוץ 2 לקחו הפוגה מפרשת ביבי-יוני, והגיעו מיד בתום המהדורה השבוע, היישר לג'קו מאכלי ים ברמה"ש, שם נהנו מהאירוח של בעלי המקום אפי אללוף ורווית יוספי, והצטרפו לחגיגה לטינית סוערת. הגיעו: גיא , ברהנו טגיה, קרן מרציאנו, רוני דניאל ואמנון אברמוביץ.

11

ביום שישי בבוקר נערך בביתה של רונית דסקל, בגבול הרצליה-רמת השרון, אירוע הפופ-אפ "INhouse" בניהולן של רונית יודקביץ וליאת שטיינמץ. באירועי "אינהאוס" מעצבי אופנה ומותגים בתחום הביגוד, הטיפוח והקולינריה, מציגים את החידושים האחרונים ומקיימים שיח עם המוזמנות. אסף דקל, מנכ"ל ובעלים של מותג הטיפוח "Promise" הציג בפני האורחות את שגרירת המותג, שרון אילון, וסיפר שהחליט להקדיש חלקים משמעותיים מרווחי המותג, להקמת מרכזי סיוע לבני נוער במצוקה. הראשון שבהם צפוי להיות ממוקם ברעננה.

12

בלוג הצרכנות החדש "בדקתי אהבתי", צילם בשבוע שעבר פרסומת שתעלה בקרוב ברשתות החברתיות, בכיכובן של הקומיקאית המוכשרת פזית ירון -מינקובסקי ומיטל דה רזון היפה מ"אמאזונס".  הפרסומת, בבימויו של יום טוב ותסריט של רינת גור, צולמה בדוכן "פלאפל בריבוע" בכפר סבא, כשפזית היא "דודה סימה צרכנייה חכמה", המעודדת את הצרכנים להתחבר לבלוג החדש, המציע "צרכנות במנה גדושה".

13

הדוגמנית שירלי בוגנים המשמשת כפרזנטורית של דיסקרט, הגיעה לפתיחת החנות החדשה של הרשת בעופר קניון הגבעה.סניף דיסקרט שנפתח בעופר קניון הגבעה הוא ה – 54 במספר ברחבי הארץ, והסניף ה – 2 של הרשת שנפתח בגבעת שמואל. לאירוע הגיע ג'קו גבאי המנכ"ל והבעלים של הרשת, שהינו יליד גבעת שמואל.

14

השקת הסדנא החדשה "אהבה עצמית, אופנה והחיים" של שירלי גליק וסיגל הורנפלד, התקיימה בבוקר יום שישי ביקב בן חיים שברמת השרון. זוהי סדנה המיועדת לנשים פנויות בה מלמדות גליק והורנפלד את השיטה להצלחה בתקופת הדייטינג, שיטה שהופכת כל אישה לאישה בוחרת. המשתתפות באירוע למדו מפיה של שירלי מהי "חליפת הדייט" שהמציאה לעצמה בתקופה בה יצאה לדייטים, ובכלל מה נכון ומתאים ללבוש לכל סיטואציה של דייט ראשון. הנשים נהנו מסדנת יין שהועברה על ידי יינן היקב איתי בן חיים, שפצח בספונטניות בנגינה בסקסופון ופסנתר, וגם למדו כיצד לכתוב על עצמן ברשתות החברתיות. היו: דליה מנטבר, תמר אברמוביץ, האמא של יובל אברמוביץ, והגיעה רק לתת חיבוק שרון איילון.

15

"ארגון הנני" הינו ארגון בת של עמותת יד לילד המיוחד, שמטרתו העצמת אימהות להן ילדים עם צרכים מיוחדים. השקת הארגון התקיימה באולמי ויקס ברחובות בנוכחות 500 אימהות. הגיעה לשאת דברים ולברך ליהיא לפיד - עיתונאית סופרת ואימא מיוחדת. האימהות צפו בסרטה של חגית רבינוביץ "זה אח שלי" וקינחו במופע סטנד אפ של הקומיקאית נויה מנדל, כי חשוב שהאימהות תחזורנה הביתה עם חיוך. נוכחו גם מושקי לנדא מקימת הארגון, סמנכ"לית העמותה טלי חייט ומנכ"ל עמותת יד לילד המיוחד מנדי בלינצקי.

                                                

16

כוכבת הילדים רינת גבאי החליטה שמגיע לה לנוח מכל תרועת הפסטיבלים וההופעות הרבות של חנוכה, שהסתיימו רק השבוע. גבאי ארזה ביום חמישי האחרון את דורון מור, בעלה המשמש גם כאמרגנה, את בתם והמשפחה, ושמה פעמיה לעבר עיר הקודש צפת, שם בילו השלושה עם עוד זוג חברים, חופשה של סופשבוע ארוך במלון רות רימונים צפת , ממלונות הכתר של רשת רימונים. המשפחה הנופשת זכתה לטיפול צמוד של מנכ"לית המלון יוליה פרידמן  והחליטה להאריך את שהייתה במלון ביום נוסף של מנוחה, תפילות בבית הכנסת של צפת באווירה רוחנית. 

18

הפסל הישראלי-לונדוני דניאל סילבר, העביר סנדת פיסול לתלמידים משלושה בתי ספר בת"א-יפו, במסגרת פרויקט "עמיתי בצלאל", אותו מובילים קרן רוטשילד קיסריה ובצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב. זו הייתה הזדמנות חד פעמית לתלמידי בי"ס יסודיים יהודים-ערבים, דתיים וחילוניים, לעבוד יחד ולפסל בהדרכתו של אמן בינלאומי. במסגרת הסדנא, פסלו הילדים את ראשיהם בחמר שלוש פעמים, פיסול כשעיניהם מכוסות במסכה, עבודה תוך כדי התבוננות במראה ולבסוף יצירת ראש באופן חופשי. סילבר, שנולד בלונדון וגדל בירושלים ומציג את עבודותיו בכל העולם אמר שביצירותיו הוא מתמקד במיוחד בראש, כי "הראש הוא החלק המעניין ביותר בגוף משום שהוא בנוי כמו סוג של אובייקט". ורדית גילאור, מנהלת תכניות בקרן רוטשילד קיסריה, הוסיפה כי סדנת הפיסול הייחודית התקיימה במסגרת פרויקט "עמיתי בצלאל" שמטרתו להנגיש אמנות לתלמידים אשר ידם אינה משגת הבאים משכונות חלשות בתל אביב יפו. העמיתים – סטודנטים לתואר שני בבצלאל – מקבלים כיתה בביה"ס והופכים אותה לסטודיו לאמנות, אליה הם מזמינים את התלמידים, ויחד הם יוצרים עבודות בטכניקות שונות וממגוון חומרים. עבור הילדים, החשיפה לעולם האמנות וההתנסויות הייחודיות שמאפשרים הסטודנטים מבצלאל הן חוויות שמעולם לא חוו, שפותחות אותם לעולמות חדשים ומעודדות אותם לחשיבה ויצירתיות. קרן רוטשילד קיסריה, המקדמת את תחום האמנות בקהילה במסגרת פעילותה לעידוד מעורבות של סטודנטים בקהילה, תומכת השנה בשלוש סטודנטיות הפועלות במסגרת הפרויקט במתן מלגות שכר לימוד ומלגת מחייה.

19

ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון, העניק תרומה לרכישת מכשור רפואי במרכז הרפואי בני ציון. מנהלת מחלקת הרווחה בחברת החשמל בצפון, יפית שגיב וחבר הועד  הצפוני של עובדי חברת החשמל דורון משה, העניקו תרומה כספית של עובדי חברת החשמל בצפון לרכישת ציוד רפואי מתקדם למחלקות כירורגית ילדים ונפרולוגיה במרכז הרפואי בני ציון. הטקס התקיים במעמד מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אמנון רופא, מנהל מחלקת כירורגית ילדים פרופ' איגור סוחוטניק, המנהל האדמיניסטרטיבי בביה"ח ארז שימקו ומנהלת אגודת הידידים של ביה"ח קרן כבירי. מנכ"ל ביה"ח ד"ר אמנון רופא, הודה לוועד עובדי חברת החשמל בצפון, בראשותו של היו"ר יעקב דבידה, על תרומותיו לאורך כל השנה

20

רביב ארבץ מנכ"ל מותג התיקים הבלגי kipling בישראל ורותם בן מלך מנהלת השיווק של המותג, השיקו חנות פופ אפ חדשה וייחודית של kipling בקניון רמת אביב, עם קולקציית 2017 החדשה. חנות הפופ אפ הראשונה בישראל עוצבה בהשראת ספר הג'ונגל כמחווה למחבר הספר רודיארד קיפלינג, העומד מאחורי שמו של מותג התיקים האהוב. החנות תפעל בקניון רמת אביב במשך חודשיים – עד חודש מרץ.

1

מזל טוב לחבר הכנסת (ליכוד) אורן חזן המתחתן עם בח״ל רינת קוטקובסקי. מספר ימים לאחר הצעת הנישואין המפתיעה, בחר חזן לחתום את ברית הנישואין עם רינת זוגתו  במתחם הכנסים והאירועים "דוריה ב- 12/2/2017. חזן אמר כי ההחלטה לבחור ב"דוריה", היא במטרה להתרחק מתל אביב. למעלה מ-1000 מוזמנים יגיעו לחתונה: חברי הכנסת, שרים, אנשי עסקים, סלבריטאים ועוד. באומנותי - דיקלה, ואת שמלת הכלה תעצב ברטה, מעצבת נודעת של שמלות כלה. 

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
זירת הבלוגים של ביז-טק 
 לחצו כאן