ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הטריבונה רכילות עסקית 2/03/17

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית ·2.3.17

התעניינות ערה בביתן מכון הייצוא הישראלי בתערוכת הסלולאר MWC  שנפתחה השבוע בברצלונה...ערב תרבות עם הפרופ' לכלכלה התנהגותית דן אריאלי...סדנא לגיבוש אסטרטגיית מיקוד עסקי ביוזמת היי סנטר וונצ'רס... ערב "מחווה ללאונרד כהן" ...תוכנית טוק שואו חדשה ...קמפיין אתר ההטבות...

ועוד.. מופעים, תערוכות ומפגשים אישיים ...
כל מה שרציתם לדעת על מ"אחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

בלה דיאמנט , TLV TIMES 
*לכתבות טריבונה קודמות

 

טריבונה – 2.3.17

IMG 0554

עמותת גדולים מהחיים הפועלת למען ילדים חולי סרטן ערכה השבוע בהיכל התרבות תל אביב את ערב הגאלה השנתי במטרה לגייס תרומות לטובת קרן הבריאות - למימון תרופות, ציוד רפואי וטיפולים שמחוץ לסל הבריאות עבור ילדים חולי סרטן. ערב הגאלה עמד השנה בסימן "מחווה ללאונרד כהן" ולקחו בו חלק האמנים  שלומי שבן, שירי מימון, מוקי, אסף אמדורסקי, דיקלה ,יזהר אשדות ושי צברי שביצעו בליווי התזמורת של סימפונט רעננה את הקלאסיקות של כהן, שהלך לעולמו בחודש נובמבר האחרון. את הערב הנחו זו השנה הרביעית יעל בר זוהר וגיא זוארץ. לפני תחילת האירוע נשא דברים נשיא המדינה ראובן(רובי) ריבלין אודות המאבק במחלת הסרטן, וחשיבות התמיכה במשפחות חולי הסרטן ויקיריהם. כשסיים לברך הוענקו לו ציורים שציירו עבורו ילדי גן החלומות, המרכז החינוכי הראשון בישראל לילדים חולי סרטן שהוקם בשנת 2014 ביוזמת העמותה, בשיתוף עיריית רמת גן ובפיקח מלא של משרד החינוך. האירוע נחתם בלהיטו המרגש של לאונרד כהן "הללויה" בביצועם של כמה מילדי העמותה לצד שלומי שבן, מוקי, אסף אמדורסקי, ייזהר אשדות, שי צברי, גיא זוארץ ויעל בר זוהר.

1

 

השבוע עלתה בבית צבי ההצגה "שיינדלה" בבימוי יוסי צברי שכתבו מגיש הטלוויזיה והעיתונאי אמנון לוי יחד עם רמי דנון. כמחווה להעלאת ההצגה, הגיע כותב המחזה אמנון לוי שצפה והתרגש יחד עם הקהל, ובסיומה נפגש עם הסטודנטים הצעירים. נושא ההצגה שעוסק במגזר החרדי, מתכתב עם עבודתו העיתונאית של לוי בשנים האחרונות, שכן הוא מרבה לעסוק בתא המשפחתי ובשסע הדתי בחברה הישראלית.

 

2

 

גם היורש לבית גרינר בכותרות: לאחרונה הצטלם מייקל צבר גרינר ג'וניור לקמפיין האופנה של רשת  KIWI. מייקל הפגין כישורי צילום, וזאת לאחר שאבא יוסי שמר על הסט. ליהי שיצאה לאסוף רכב משפחתי חדש, חזרה לסט לתת טיפים לבנה, שעוד לא ידע שבסוף יום הצילומים, הוא הולך לעשות תספורת.

 

3

 

הדוגמנית שיר אלמליח ושחקן הכדורגל מאור בוזגלו, נבחרו כפרזנטורים של מותג הג'ינסים המוביל לי קופר בישראל. כל אחד מהפרזנטורים יקבל  כ - 100 אלף ₪, עבור  קמפיין אביב קיץ 2017.  הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום החדש של המותג לי קופר "לעומק התודעה. הקמפיין החדש שיעלה בתקציב של 4 מיליון ₪, יכלול בין היתר סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות.

 

4

 

מהרטה ברוך רון סגנית ראש עיריית תל אביב ומחזיקת תיק הרווחה, הוזמנה למרכז מרש"ל לעיוורים, לערב תרבות עם הפרופ' לכלכלה התנהגותית והסופר דן אריאלי, שהרצה בהתנדבות בנושא "האמת על האמת". מהרטה הודתה בהתרגשות לאריאלי, והוא מצידו ניסה לברר, בהומור כמובן, האם ניתן לעשות משהו עם ד"וחות החניה שקיבל לאחרונה - הניסיון לא צלח, כמובן.

 

5

 

השבוע התקיים אירוע הגאלה השנתי של עמותת "הקו המאחד", הפועלת למען ילדים החולים במחלות קשות, אליו הוזמנו מאות תורמים ואנשי עסקים.האירוע התקיים בתאטרון "יהלום" ברמת גן, בהנחייתם של יו"ר העמותה ואיש העסקיםמר ישראל שיינפלד ומנחה הטלוויזיה אברי גלעד, שהיה אחראי על המכירה הפומבית, והצליח לגייס מעל 100 אלף שקל.נוכחו: נשיא העמותה הרב ישראל מאיר לאו, איש העסקים רמי לוי אשר קבל פרס הוקרה על פועלו בעמותה, איש העסקים ג'וזף גיטלר, הגברת אירמה מיכאלי, הניה ומשה נור בעלי חברת נור, איש העסקים גבריאל בוזגלו, צבי זליכה סגן ראש עיריית רמת גן, שרית רסין מבעלי אופטיקנה נדל"ן, הזמר ישי לפידות ורבים אחרים. את הארוע חתם מופע מרהיב של הזמר קובי פרץ.

 

6

 

גל גדות, שנבחרה לאחרונה כפרזנטורית של רשת משקפי השמש והראייה המובילה במדינה – אירוקה, תככב בכל הקמפיינים של החברה בשנת 2017. הצילומים לפעילות החברה  צולמו במאליבו שבלוס אנג'לס, בבית פרטי ששוויו 40 מיליון עם רצועת חוף ים פרטית. בהמשך השנה יעלו קמפיינים רבים בכיכובה של גל גדות, שיציגו את קולקציית משקפי הראייה ואת משקפי השמש של המותגים הבינלאומיים החדשים באירוקה לשנת 2017 ביניהם: רוברטו קוואלי, טום פורד, דיסקוורד2  ועוד לצד משקפי השמש של המותגים המובילים בעולם הממשיכים ברשת: גוצ'י, פראדה, מייקל קורס, דולצה גבאנה, רייבאן, ורסצה, ארמני, מייקל קורס, אלכסנדר מקווין ועוד. בנוסף, גדות תככב בקמפיינים שיערכו לרגל פתיחת שתי חנויות של  ERROCA בדיוטי פרי בנתב"ג -  האחת במתחם המרכזי של חנויות הדיוטי פרי והשנייה במרכז המסחרי באולם מקבלי הפנים, וכן בקמפיין להשקת החנויות החדשות של הרשת ביניהן חנות קונספט שתפתח בקניון האופנה גינדי TLV. הקמפיינים יכללו סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות.

 

7

 

שלוש מבין חברות הפורטפוליו של Hi Center Ventures מחיפה: Prontoly Veems ו- GemSense זכו להתעניינות ערה בביתן מכון הייצוא הישראלי בתערוכת הסלולאר MWC  שנפתחה השבוע בברצלונה. התערוכה זימנה ליעל מיטלמן, מנכ"לית היי סנטר וונצ'רס, פגישה מרתקת עם אורי קסלמן, ששימש כנציג Trivnet - חברה גלובלית המספקת שירותי תוכנה לתחום הטלקום ב"טלפוניקה" (חברת הסלולאר הגדולה בספרד), בתקופה בה כיהנה מיטלמן כמנכ"לית Trivnet, ועם בני סבן- כיום מנכ"ל Prontoly ובעבר סמנכ"ל מוצר ב Trivnet.

 

8

 

ענת לוין, מנכ"ל שילב אירחה את קמילו אריקסון, מייסד ומנכ"ל Twistshake of Sweden העולמית, באירוע ההשקה של מותג הבקבוקים השבדי בישראל. במסגרת האירוע, ענת לוין מנכ"ל שילב הציגה את מותג הבקבוקים והחדשנות שהוא מביא לעולם זה. לוין הציגה לכל הנוכחים את קמילו אריקסון, מייסד ומנכ"ל Twistshake of Sweden שהגיע במיוחד לישראל לרגל ההשקה. אריקסון, רווק בן 26 אוטודידקט, מתכנת מחשבים ב-6 שפות שונות, הסביר לכל הנוכחים כיצד לאחר שנה של מחקר ופיתוח הוא השיק באפריל 2015 המוצר הראשון - הבקבוק  הייחודי של TWISTSHAKE – הבקבוק שיש בו את כל הפונקציות של הבקבוקים הטובים ביותר בשוק, והרבה מעבר לזה. לטענתו הבקבוק שמשלב את כל מה שהתינוק צריך, ובנוסף עיצוב מרהיב. הבקבוקים של Twistshake of Sweden הנמכרים המוצרים ב-53 מדינות ברחבי העולם ישווקו מעתה בלעדית בישראל ברשת שילב.

 

9

 

דביר בנדק הגיע בשבוע שעבר למסיבת החורף של עמותת "זכרון מנחם" שנערכה בתל אביב, על מנת לחגוג עם המשתתפים. באירוע נכחו למעלה מ-100 ילדים חולי סרטן מרחבי הארץ ובני משפחותיהם. יו"ר העמותה, חיים ארנטל: "לדביר יש פינה חמה בלב של כולנו. הוא מלווה את העמותה כבר שנים. דביר יצא עם ילדי זכרון מנחם לכמה מחנות בעבר, ולכן מכיר באופן אישי לא מעט מילדי זכרון מנחם מהמתנדבים שלנו. הוא מקפיד להגיע לאירועי העמותה כשמתאפשר לו ואף השתתף בעבר בעבר בקמפיין שערכנו למען תרומות שיער לחולי סרטן. כמו תמיד, גם במסיבת החורף הנוכחות שלו שימחה רבים מהנוכחים, ואנו מודים לו מאוד על כך".

 

10

 

השבוע נערכה בתל אביב פתיחה מחודשת לאולם התצוגה של חברת אלקטרו קנול, החברה הוותיקה והגדולה ביותר בארץ לייצור ולשיווק של ציוד קוסמטי, וריהוט קוסמטיקה למכוני יופי, ספא ובתי מלון, מרפאות אסתטיקה ועוד. החברה נוסדה כבר בשנת 1939 על ידי דויד קנול, ונמצאת מאז ועד היום בבעלות משפחת קנול. בעלי החברה ומנהליה יורם ורפי קנול, הינם דור שני וממשיכי חזונו של אביהם מייסד החברה. כיום גם הדור השלישי לי קנול ואחותו הדס השתלבו גם הם בחברה,. בין המכשירים החדשים הבולטים של אלקטרו קנול, ניתן למצוא את מכשיר המזופן - לטיפולי מזותרפיה, לעור הפנים והגוף שעוזר  להתחדשות של תאי העור, Rf - רפאל מולטי פולאר - מכשיר גלי רדיו, שנועד למיצוק פנים וגוף, Hifu - המכשיר הלא-פולשני המתקדם בעולם, שהינו מכשיר אולטרסאונד אשר תפקידו למצק ולבצע חימום נקודתי עמוק, הגורם לחידוש תאי העור. לפני שנים הרחיק לי קנול (42) עד מקסיקו והקאריביים שם ניהל מסעדות במשך 9 שנים. לפני 5 שנים החליט לחזור לארץ עם משפחתו, והצטרף להנהלת החברה, בה הוא אחראי על ההדרכות לרוכשי מוצרי החברה, ובמקביל גם עוסק בחיפוש אחרי מכשירים חדשניים לטיפול קוסמטי בעולם הגדול, ומייבא אותם לארץ, רק לאחר שהוא בודק את התאמתם לתנאי הארץ.

 

11

 

השחקנית מגי אזרזר, הצטלמה השבוע משעות הבוקר המוקדמות לתוכנית טוק שואו חדשה הנקראת: TALK SHOW. בתוכנית, שצולמה ביום המשפחה, בחרה מגי לראיין את בנות משפחתה וחברותיה הקרובות. זהו קמפיין למותג הטיפוח גרנייה,  שיעלה בקרוב במדיה הדיגיטלית. הצילומים שנערכו בלופט תל-אביבי, החלו בשעות הבוקר המוקדמות ועל הסט קשקשה מגי עם אימה - אמיליה, אחותה – רוויטל  וחברותיה - הילה סעדה, אלינה לוי, גילת אנקורי, ליאן פישביין ועוד.

 

12

 

הנהלת הכשרה חברה לביטוח והמנכ"ל שמעון מירון, החליטו בצעד יוצא דופן לחשוף בפני כל עובדי החברה, את תוכניות העבודה של האגפים בשנה הקרובה. דגש משמעותי ניתן במיוחד חיבור את העובדים לחזון חברה ולאסטרטגיה החדשה שלה לשנים הבאות.  באירוע חגיגי שהתקיים במהלך השבוע האחרון באולמי חצר נצר שבקיבוץ נצר סירני, בו השתתפו כ- 500 עובדים, התוודעו העובדים לכל המהלכים, המטרות והאסטרטגיות שגובשו והוצבו כמטרה לשנת 2017.  במהלך הכנס, נחשפו העובדים לדגשים מרכזיים של מטרות החברה כגון הפעילות לשיפור רווחיות החברה, מהלכים אסטרטגיים בתחום האלמנטרי ובתחום הפיננסים ומוטיבים שיווקיים חדשים. בחלקו השני של היום נערך טקס עובדים מצטיינים לשנת 2016, בו הוכתרו 14 מצטיינים.

 

13

 

השחקנית יובל שרף, שהצטלמה לקמפיין אתר ההטבות My Ofer של קניוני עופר, היתה שרועה יום שלם על מיטת שיזוף ומחוברת לאינפוזיה, למרגלות בריכת השחייה במלון אמריקן קולוני בעיר העתיקה, בירושלים. הרעיון מאחורי הצילום הביזארי הוא, שהיום לא צריך להתייבש, כדי לקבל מבצעים על קולקציית קיץ.

 

14

 

פילאר אסטבז, מנהלת הייצוא העולמי של המותג FLOS הגיעה לביקור קצר בישראל, לפגוש את הנהלת חברת התאורה העילית המובילה "קרני תכלת", המייבאת את המותג לישראל בבלעדיות – המנכ"ל ניסים בן שוהם וסמנכ"לית השיווק והמכירות ורד קוריסקי, שאירחו את פילאר כבר מספר פעמים בישראל. השנה גברת אסטבז הגיעה לשם העברת הדרכות בנושא פיתוחים חדשניים לצוותי סוכנים, מחלקת הפרויקטים, רכש ושירות הלקוחות. בנוסף גברת אסטבז ביקרה בפרויקט משרדי הייטק סטרטסיס, פרויקט הדגל של החברה,  ונפגשה עם אדריכלים ברחבי הארץ בליווי הנהלת החברה.

 

15

 

במהלך חורף 2016 נרקם קשר עמוק בין צוות אתר החרמון לבני כבודי, עורך דיווחי התנועה בגלגלצ. מתוך ההיכרות עלתה העובדה שבני כבודי מי שמדווח מרבית שעות היום על עמוסים בדרכים, מעולם לא ביקר באתר החרמון. בחרמון החליטו לארח את צוות גלגלצ ליום שידורים מהחרמון. הצוות אכן עלה צפונה לשידור מאתר החרמון, כשהוא מצויד באולפן "השקוף", בבני כבודי כמובן ועוד רבים וטובים. יום השידורים התרגשות רבה, ובני כבודי אפילו שידר מהרכבל.

 

16

 

השחקנית וכוכבת הטלוויזיה מיכל ינאי הצטלמה לקמפיין 2017 של רשת רהיטי הילדים המובילה "עצמל'ה", איתה היא ממשיכה כפרזנטורית לעונה רביעית. הקמפיין החדש צולם בסניף הבית של הרשת במודיעין, על ידי משרד הפרסום "ליאו ברנט". הקמפיין יעלה בחודש מרץ לקראת חג הפסח ועלותו מוערכת בכ- מיליון וחצי ש"ח. לסט הצילומים הגיעו בכירי הרשת, בהם בעלי הרשת והמנכ"ל אריאל תובל ומנהלת השיווק ליאת בר.

 

17

 

השבוע הפך סניף סמגל kitchens החדש בראשון לציון, ללוקיישין צילום. הסיבה היא השף אסף גרניט הפרזנטור של חברת מטבחי העל, שהגיע ליום צילומים מיוחד לפרסומת החדשה. ערן סייג, הבעלים של החברה, הגיע לצילומים כי חשב שיזכה לאכול את מעשה ידיו של גרניט על הסט, אבל במקום זה ראה את גרניט מבשל במטבח ללא כלים בכלל, רק בפנטומימה... מה שנשאר לו זה היה רק להצטלם איתו למזכרת, וללכת לאכול באחת המסעדות באזור.

 

18

 

בימים אלו הושלמה העסקה לשיתוף פעולה בין חברת חוגלה קימברלי מקבוצת קימברלי קלארק העולמית , החברה המובילה בארץ למוצרי צריכה מתכלים שאינם מזון, לבין חברתURIEL  מותג האורתופדיה וטיפוח כף הרגל המוביל בארץ ובעולם. שוק האזרחים הוותיקים בישראל ( גיל 65+ ) מונה קרוב ל 800,000 איש המהווים קצת יותר מ 10% מאוכלוסיית המדינה. חברת URIEL שמתמחה בייצור מוצרים ומתן פתרונות בתחום האורתופדיה וכף הרגל לגיל השלישי, תפיץ מעתה את מוצריה באמצעות ערוץ ההפצה הייעודי של חברת חוגלה קימברלי באינטרנט. המוצרים נבחרו בקפידה וכוללים מגוון ייחודי ויעודי לגיל השלישי בלבד, מתוך המגוון הרחב של מוצרי URIEL.

 

19

 

השף עומר מילר עזב רק לרגע את ההמבורגרים, והכין ארוחה על טהרת הקטניות, לרגל השקת סדרת הקטניות החדשה של מותג "מאסטר שף". סתיו יואלי, מנהלת חטיבת המזון בשסטוביץ', טעמה לפני כולם ישירות מהמחבת והחמיאה לשף. גם שאר הצוות, עמיחי אלקלעי מנהל השיווק וכרמית דרור מנהלת המותג, התפעלו.

 

20

 

עשרות יזמים ואנשי היי-טק השתתפו בשבוע שעבר בסדנא לגיבוש אסטרטגיית מיקוד עסקי ביוזמת היי סנטר וונצ'רס חיפה. הסדנא התקיימה במסגרת פעילות היי-סנטר לקידום קהילת ההיי-טק החיפאית, וכחלק ממעטפת עסקית המוענקת ליזמים הטכנולוגיים בעיר. את הסדנא העבירה ד"ר שרון טל-איצקוביץ, ממקימות ומנהלות המרכז ליזמות של הטכניון, יועצת וחוקרת סטארט-אפים ומרצה מוערכת לשיווק. בסדנא נדונו בהרחבה נושאים כגון בחירת השוק האטרקטיבי ביותר עבור העסק, תיעדוף אלטרנטיבות וויתור על הזדמנויות שנראות מבטיחות, האם נכון "לשים את כל הביצים בסל אחד" והדרך הנכונה להימנע מלפספס הזדמנויות עסקיות. בהמשך לסדנא העניקה ד"ר טל-איצקוביץ יעוץ עסקי פרטני ליזמים, בנושאים הנוגעים לאסטרטגיית הפעילות השיווקית של החברה אותה הם מובילים.

 

21

 

ילדי פרויקט המנהיגות של "עמותת שניר", הפועלת לשוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות, התארחו בשבוע שעבר במתחם ה – VIP במשחק של מכבי תל-אביב נגד בני הרצליה. הילדים הוזמנו אישית על ידי יקי אמסלם ממייסדי העמותה, ומנכ"ל של קבוצת אלמוג המחזיקה בתא צפייה מפואר בהיכל מנורה מבטחים ביד אליהו. באירוע הם פגשו את דורון ג'מצ'י שהביא להם למתחם ה – VIP את גביע המדינה בכדורסל שבו מכבי תל-אביב זכתה.

 

22

 

השחקנית שני קליין שעלתה השבוע על המרקע עם העונה החדשה של הסדרה "החברים של נאור", החליטה לפנק את חברתה הטובה מיטל גל ליום הולדתה, וסגרה לשתיהן וויקנד משותף של פינוקים במלון בוטיק "טמפלרס" בחיפה. בערב שישי יצאו השתיים לארוחה אסייתית במסעדת טאטאמי, בגנים הבהאיים במושבה הגרמנית, וכמובן תיעדו הכל באינסטגרם. 

 

23

 

יצחק רייך מבעלי רשת אופנת הגברים BAGIR, הגיע לאירוע גאלה למען ילדים נכים אשר התקיים במלון NYX בתל אביב, בשיתוף עם רשת BAGIR במטרה לעלות את המודעות לארגון הנכים בישראל, אשר מסייע לאנשים בעלי נכויות. האירוע כלל נאומי ברכה וחלוקת מתנות לילדים, כאשר על החלק האומנותי היה אחראי הזמר והיוצר המוערך אסף אמדורסקי, שהגיע לשמח את הילדים עם נגינה על פסנתר. יצחק רייך מבעלי BAGIR, אשר שיתף פעולה עם המשלחת הפאראלימפית לפני כחצי שנה, שוחח ארוכות עם מנכ"לית ארגון הנכים דפנה אזרזר ומפיק האירוע ומייסד האתר EFIFO אפי אליסי, והעלה את האפשרות לקיים שיתופי פעולה דומים בעתיד למען המטרה הנעלה.

 

24

 

הזמר גבי ברלין יו"ר ארגון השירה בציבור, הגיע בשבוע שעבר להשקת אירוע "בוקר שירה לזמרים ותיקים" במתחם באזור הירקון. ברלין פגש באירוע את מיכל טל וליאור ייני, שני זמרים ותיקים שישתתפו בערב הוקרה שיזם ברלין יחד עם עמותת "אמני ישראל מתאגדים", אשר יתקיים בתאטרון אלהמברה ביפו ב-19 במרץ. ברלין, הפועל רבות לקידום אמנים ותיקים בישראל, אמר: "אני מציע לתכניות ריאליטי לקחת אמן ותיק לפאנל השופטים, שיישב לצד סטטיק ובן אל. זה יוסיף כבוד והערכה לתכנית".

 

25

 

חצר ביתו בסביון של איש העסקים רוני אינסאז מבעלי רשת SCOOP, נראתה השבוע כלקוחה מסצנת סרט הוליוודי. כ – 35 אנשי צוות עמלו סביב הפרזנטורים של המותג: הדוגמנית  רוסלנה רודינה וכוכב הילדים  שגיא ברייטנר, שנאלצו כבר משעות הבוקר המקפיאות להצטלם לקמפיין הקיץ, על שפת הברכה. רוסלנה סיפרה לרוני אינסאז שנחתה בארץ לפנות בוקר והגיעה ישירות משדה התעופה, נתב"ג, לאחר חופשה בת ארבעה ימים באמסטרדם עם חברותיה הטובות. הצוות פגש לראשונה על הסט את הפרזנטור החדש,  כוכב הילדים שגיא ביטבוקס, שחתם רק השבוע חוזה עם הנהלת  SCOOP. שגיא יקבל עבור קמפיין הקיץ 30,000 ₪ והוא ויקדם את קולקציית הגברים של הרשת.

 

26

 

השבוע הגיע ראש עיריית חדרה, מר צבי גנדלמן להרצות בפני תלמידי בית הספר התיכון "גימנסיה" בחדרה. ראש העיר העביר לתלמידי כיתות י"א וי"ב שיעור באזרחות במסגרתו לימד את התלמידים על מערכת הבחירות הפרלמנטריות והמוניציפליות בישראל. תלמידי התיכון, מרשת "תיכוני גימנסיה" אשר דורג לאחרונה במקום השלישי ברשימת בתי הספר המובילים ערכית, חברתית ולימודית, השתתפו באופן פעיל והתעניינו בסוגיות עירוניות ופוליטיות רלוונטיות.

 

27

 

זאב אלקין השר להגנת הסביבה, ביקר בשבוע שבר בביתן של חברת GVK  פתרונות קירור - מומחים להתייעלות אנרגטית, בתערוכת הקלינטק הבינלאומית ה-21, ושמע מסלביק גרויסמן, מנכ"ל ובעלים, על השיטות המהפכניות לחסכון אנרגטי במערכות קירור תעשייתיות.

 

28

 

רשת קפה גרג הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, גייסה זכיין ידוע, את מאמן העבר של נבחרת ישראל אלי גוטמן שיחד עם אחיו גיל פותחים השבוע סניף בעתלית. מדובר על סניף המשתרע על כ 200 מ"ר,  ויפתח בעלות של  כ- 2 מיליון ₪. סניף זה יהווה אחד מסניף הדגל של הרשת. הסניף יכיל 170 מקומות ישיבה עם הכשר, גישה לנכים, חניה, אינטרנט אלחוטי וחדר אירועים אקסקלוסיבי בו יוקרנו משחקי ספורט שונים לקהל הרחב. 

 

29

 

בטקס רשמי שנערך בסניף טיב טעם ברמת החייל, העניקו בכירי קבוצת טיב טעם, ביניהם: עדי כהן המנכ"ל, יוסי שליו סמנכ"ל הסחר והשיווק ורוני גרין, מנהל מכירות ומועדון לקוחות, תרומה  על סך 54,000 ₪  לעמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים). לטקס מתן קבלת הצ'ק הגיעו מטעם העמותה יו"ר העמותה רו"ח אהוד רצאבי, מנכ"ל העמותה שמעון צוריאלי וסמנכ"ל מינהל וארגון ענת לוי.

 

30

 

בשבוע שעבר התקיים חצי גמר גביע המדינה של נבחרות הכדור-יד. קבוצת הכדור-יד אס"א גולברי תל אביב שיחקה נגד הפועל ראשון לציון בדרייב אין תל אביב. כחצי שעה לפני המשחק, הזמינו האחים  משה, דוד ויעקב  גולברי, את אימהות ונשות השחקנים של הקבוצה לקבלת שי אופנתי לכבוד יום המשפחה.

 

31

 

מוזיאון נחום גוטמן בשכונת נווה צדק בתל-אביב, אירח השבוע אנשי אקדמיה ורוח רבים, אשר באו לקחת חלק באירוע הפרידה מחבריהם שפרשו ממועצת קרן וולף, אשר פועלת לקידום המדע והאמנות למען האנושות כולה. יו"ר הועד המנהל של מוזיאון נחום גוטמן וחברת מועצת קרן וולף ד"ר ציפי לנדאו, יחד עם יו"ר קרן וולף בפועל, זוכה פרס נובל פרופסור דן שכטמן, יו"ר חבר הנאמנים של הקרן מר זאב אבלס וד"ר ליאת בן דוד מנכלית הקרן אירחו את ארבעת הפורשים: חתן פרס ישראל פרופסור אריה ורדי, פרופסור מינה טייכר – לשעבר המדענית הראשית, פרופסור חוה טבנקין ועו"ד יהושע נאמן, יחד עם בני משפחותיהם וחברים נוספים של הקרן. לאחר הברכות והתודות סיירו החוגגים במוזיאון והתרשמו עמוקות מהתערוכות המוצגות בימים אלה– תערוכת הקבע המציגה את יצירותיו של נחום גוטמן, ותערוכה מעבודותיו של המאייר יזהר כהן.

 

32

 

ב"שבת תרבות" האחרון בסינמטק תל אביב התארחו: זמרת האופרה אגם אנגלרד , גיל שוחט, ננסי ברנדס, בוקי נאה, אירה ויגדורצקי  מאמנת הנבחרת האולימפית, אודליה יקיר ואורן חזן הנשוי הטרי.

 

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
זירת הבלוגים של ביז-טק 
 לחצו כאן

 

 

 

 

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

בני גל MCI מאסטר באימון, מייסד ומפתח מודל הקאוצ'ינג היהודי. בני גל ייסד בית ספר...
אמנות חושים, אמן טלפתיה לאירועים עסקיים ופרטייםשם החברה: מרום מור אמן...
 מקרקעין ונדלן, זכיינות, ליטיגציהשם החברה: משרד עו"ד שמואל גרנאישם...

המלצות השבוע בזירת המרצים

רינת גרשפלד - סטוריטלינג מומחית לאומנות העברת המסר
דניאל בניסטי - שיווק דיגיטלי
איציק לוייו״ר לשכת מתווכי הנדל״ן הארצית