ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

“אמנים במושבה” בפרדס חנה-כרכור בפסח

“אמנים במושבה” בפרדס חנה-כרכור בפסח

אירוע האמנים השנתי “אמנים במושבה” בפסח נחשב בפרדס חנה-כרכור לחג החגים של המושבה. בתי האמנים הממוקמים בתוך הרחובות הקסומים של המושבה, הופכים לגלריה פתוחה, והקהל מוזמן אל חללי היצירה והעבודה הפרטיים של האמנים, לצפות וגם להתנסות ביצירה

16/03/2017, בלה דיאמנט 

פסח בפתח, ואיתו גם מגוון בלתי נדלה של אירועים ברחבי הארץ. אירוע האמנים השנתי “אמנים במושבה” נחשב בפרדס חנה-כרכור לחג החגים של המושבה. בתי האמנים הממוקמים בתוך הרחובות הקסומים של המושבה, הופכים לגלריה פתוחה, והקהל מוזמן אל חללי היצירה והעבודה הפרטיים של האמנים, לצפות וגם להתנסות ביצירה

האירוע נחשב מזה 20 שנה להפנינג האומנות הגדול בשרון, והוא יתקיים השנה בין התאריכים 23-25 במרץ 2017  במתחמים מרוכזים ברחבי המושבה הפסטורלית,  בבתי האמנים הפתוחים לקהל חובב אמנות ועיצוב. בפסטיבל ייקחו חלק מעל 100 אמנים מקומיים, כאשר ביניהם אמנים בעלי שם עולמי, המציגים בגלריות מובילות בחו”ל. אמני המושבה יציגו קרמיקה, ציור, פיסול, תכשיטנות, אמנות שימושית, נגרות, צילום, חפצי נוי, זכוכית, אופנה, צורפות ועוד.

OMANUT1

לרשות המבקרים יעמדו דוכני אוכל מגוונים, מעשה ידיהם של אנשי הקהילה, ואינספור אפשרויות להתחדש לפני החג, ולקנות מתנות מקוריות ומעוררות השראה לחג. השנה לראשונה יערך  Art Night וניתן יהיה ליהנות במוקדי הפסטיבל ביום חמישי עד 22:00 בלילה.

במהלך האירוע יתקיימו ‫מעל 50 סדנאות אמן ופעילויות לכל המשפחה, כגון: סדנת טאי דאי: צביעת בדים ובגדים, סדנת יסודות ציור פורטרט בצבע, סדנת מיחזור תכשיטים, הדגמת תהליך יצירת חרוזי זכוכית במבער, הדגמת שריפת ראקו והגרלת עבודות מהשריפה, סדנאות רישום לכל הרמות, סדנת התנסות בצבעי מים, סדנא לציור, בועות סבון לילדים והורים, סדנת תפירה ורקמה בעור, יצירת חיות ומשטחים לסירים מחוטי טלפון ועוד. בנוסף, יתקיימו הופעות מוזיקליות, מסיבות רחוב, סדנת תיפוף אפריקאי, הרצאות השראה והופעות מיוחדות לילדים.

OMANUT2

אחת המציגות באירוע היא המעצבת אלונה גלר מ”תיקה סטודיו”. אלונה התמחתה בעיצוב מוצר ועיצוב פנים, ועסקה בכך מספר שנים. הספיקה לגור באיטליה, לטייל במזרח וכשנרגע בה יצר הנדודים, חזרה לארץ ופתחה את תיקה סטודיו. “הכל התחיל מתיק שתפרתי לעצמי. הוא היה עשוי מבד נמתח ו”התלבש” על הגוף בכמה דרכים. קצת כמו מנשא. החברות הקרובות רצו גם, ומעגל הלקוחות גדל וגדל. התחלתי למכור בירידי אומנים באזור השרון, ולפתח תיקים ומוצרים שונים בתחום האופנה. בעצם חזרתי לתחום המקורי של לימודי: עיצוב מוצר. ומאחר והמוצר היה בתחום האופנה, זלגתי גם לתחום האופנה”.

OMANUT2-ALONZ.GLAZER

לפני עשר שנים הגיעה אלונה עם גל בעלה לפרדס חנה וקבעו בה את ביתם. במקביל הקים גל בעלה סטודיו הנקרא “עץ שורשי” באותו שטח. וכך בכל אירוע של “אומנים במושבה”, נפתחים שני מרחבי היצירה לקהל הרחב.

“תיקה סטודיו” פועל כל השנה, ומושך אליו נשים המעוניינות לרכוש תיקים ובגדים איכותיים, נוחים ומקצועיים, הנעשים בעבודת יד אוהבת מוקפדת, ובסדרות קטנות. כל חומרי הגלם מיובאים מאיטליה, ונתפרים בעבודת יד ישראלית. הלקוחות שלה הינן חלק בלתי נפרד מקיומו. הן אלו שמפרגנות ואלו שמלמדות אותה מידי יום, על הצרכים השונים של הנשים.

ה”אני מאמין” של אלונה הוא שעיצוב צריך להיות נוח, נגיש, פשוט ואיכותי. זו הדרך בה היא מעצבת את התיקים והבגדים שלה.

“אני מתאימה את העיצוב שלי לנשים שחיות חיים דינמיים במהלך היום. הן כאלו שמתלבשות בזריזות בבוקר, ושהבגד צריך לשרת אותן במהלך כל היום, גם כשהן “מחליפות כובעים”. הלקוחות שלי הן אלו שאוהבות גזרות נקיות, לא מסובכות, בסיסיות אך מוקפדות בפרטים, ועשויות באיכות ללא פשרות. אני אוהבת לראות נשים שנראות “לא מתאמצות”, לא רוויות באקססוריז, אך במבט אחד רואים שיש להן סטייל, כי מה שהן לובשות עשוי באיכות מקסימלית ועם פרטים קטנים מדויקים, שעושים את כל ההבדל”.

את הקולקציה האחרונה בחרה לצלם על עצמה, וזו לה הפעם ראשונה שעשתה זאת. שם הקולקציה שבחרה הוא “החופש להיות אני”, והיא באה לשדר לנשים את האמת כפי שהיא, ולאפשר להן להתחבר ל”אני האמיתי” שלהן, ללא קליפות של תדמית.

האומנים שיתקיים במושבה, תציג אלונה גלר בסטודיו ברחוב שלדג 34 קולקציית אביב חדשה של ביגוד ותיקים לנשים.

“אמנים במושבה” פרדס חנה-כרכור יתקיים בימים חמישי-שבת בימים   23-25/3 . הכניסה חופשית. שעות פתיחת המתחמים הם: חמישי 10:00- 22:00 . שישי: 10:00- 17:00 שבת: 10:00- 20:00 .

פרטים נוספים בדף הפייסבוק של האירוע “אמנים במושבה פרדס חנה כרכור”  

 https://www.facebook.com/Amanim.Bamoshava

http://saloona.co.il/diamantbella/?p=710?ref=blog_main

 

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
זירת הבלוגים של ביז-טק 
 לחצו כאן

 

 

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

אורנה שפטר, עו"ד ועו"ס ( M.S.W) היא מגשרת זוגית, משפחתית ולגירושין, מרצה ומנחת קבוצות ....
  אינדקס ראשי >   פנאי ורווחה > ימי כיף, אטראקציות  ...
 הובלות דירה, הובלות קטנות, שירותי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים, שירותי...

המלצות השבוע בזירת המרצים

קטי שטרן -שטרן אימפריה לבתי ספר און ליין   # בונוס לחברי מועדון המרצים   -...
ד"ר עו"ד יניב זייד - מומחה בינלאומי לשיווק, פרזנטציה והעברת מסריםיו"ר ועדת השיפוט...