ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הטריבונה רכילות עסקית 4/05/17

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית · 4.5.17

 שרת המשחקים האולימפיים של טוקיו 2020, הגיעה לסיור בישראל... אמנים ואנשי ציבור לקמפיין ייחודי במסגרתו ביקשו סליחה מניצולי השואה... מי נבחר על ידי עירית תל אביב יפו לקבל את אות יקיר תל אביב...  השקת תערוכת ״תגליות ופיתוחים ישראליים״... אימרי זיו נציג ישראל יופיע בתחרות האירוויזיון שתתקיים בקייב בעוד כשבוע וחצי...מסיבה בסגנון שנות ה-20 שנערכה באתר מקורי: חדרי המלח בקרית מוצקין... אירוע חגיגי להענקת תואר יקיר תעשיית היהלומים...הגיע לישראל לביקור עסקים המהנדס האמריקאי טום דיקסון שהפך את המותג שלו BLENDTEC, לבלנדר החזק ביותר בעולם...פתיחת חנות דגל חדשה של מותג הבינלאומי SUPERDRY  ...

ועוד.. מופעים, תערוכות ומפגשים אישיים ...
כל מה שרציתם לדעת על מ"אחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

 טריבונה 4.5.17

CAR

לידיעת חובבי רכבי היוקרה: כ-70 רכבי ספורט יוקרתיים מילאו את החניון של מלון קראון פלזה אילת, וזאת במסגרת אירוע  גיבוש של קבוצת IMC הפועלת לקידום הספורט המוטורי ותרבות הנהיגה ברכבי ספורט בישראל אלעד רפפורט, מנכל המלון, קיבל את פניהם של חברי הקבוצה ואף דאג לתגבר את אבטחת החניון שבמלון. מבין הרכבים: פררי קליפורניה, אסטון מרטין וינטג', קורבט C7  06Z, ב. מ .וו I8  פיור אימפולס, אאודי R8, ניסן ג'י טי אר אלפא 7, קורבט ZR 1, מאזארטי גראן טוריזמו, פורשה טורבו ועוד. בתמונה: משמאל אלעד רפפורט מנכ"ל מלון קראון פלזה אילת וחיים עטיה,מנהל קבוצת IMC וסמנכ"ל חברת ההסעות והאוטובוסים מגה בוס.

STARTUP

 

חברת  SODEXO BRS (לשעבר סיבוס), המשקיעה ומקדמת סטארטאפים בישראל, משיקה אתגר ייחודי במסגרתו תעניק לסטארטאפ הזוכה את ההזדמנות להציג בוועידת VIV TECH, שתתקיים ב-15-17.6.2017 בפריז ולקבל חשיפה לכ-50,000 מבקרים מרחבי העולם. במסגרת התחרות, החברה מזמינה סטארט-אפים בתחום המזון, התזונה, קידום אורח חיים בריא ושיפור איכות החיים של העובדים, להגיש מועמדות ולספר כיצד הסטארט-אפ שלהם יכול לשנות את העולם. צוות שופטים המורכב מנציגי החברה בישראל, יבחן את המשתתפים בתחרות לפי קריטריונים של חדשנות, מקוריות ומידת הלימה לנושא. רשימת הפרסים לזוכים: מקום 1 : זוג כרטיסים ל-3 ימי הועידה ודוכן בתוך הביתן של  SODEXO בפריז, המעניק הזדמנות חשיפה לכ-50,000 מבקרים, ביניהם אנשי עסקים, משקיעים ויזמים מרחבי העולם ובכירי מיטב החברות המובילות באירופה. מקום 2 ו-3 : יזכו לפגוש ולהציג את הסטארטאפ שלהם בפני צוות  הדיגיטל והחדשנות של קבוצת Sodexo, במהלך ביקורם בארץ בחודש יוני 2017. הצוות, בראשותBelen Moscoso Del Prado, סגנית נשיא בכירה ב - Sodexo, מורכב ממומחים בתחומים שונים, כגון דאטה, שיווק, אסטרטגיה, IT ועוד. הצוות אחראי גם על השקעות בחברות ובסטארט אפים באמצעות קרן ההשקעות של Sodexo. בביקור בישראל, הצוות יתור אחר טכנולוגיות חדשות ומתקדמות ופתרונות דיגיטליים בתחומי עיסוקה של החברה, וייפגש עם מומחים בתחום, במטרה לשלב כלים דיגיטליים וטכנולוגיות מתקדמות ש - Sodexo נותנת לכ-75 מיליון הצרכנים שלה ברחבי העולם. יואן דהי, סמנכ"ל השיווק האסטרטגיה והחדשנות של SODEXO BRS בישראל: "אנו שמחים להעניק  לסטארטאפים צעירים את האפשרות להתקדם ולהתפתח. השתתפות בתערוכת VIVA TECH, המהווה חממה לחדשנות טכנולוגית, תהווה פתיחת דלת משמעותית עבורם בשוק הבינלאומי". את המועמדות ניתן להגיש עד לתאריך 10.5.17. תאריך הכרזת הזוכים: 15.5.17. לינק להרשמה – http://sodexo.co.il/benefits-rewards/vivatech_challenge/ 

 

 PRINIV

 

חברת פריניב צילמה את קמפיין הטלוויזיוני הראשון שלה בהשתתפות הסטנדאפיסט רועי צדוק שחדי העין מביניכם יזהו אותו מסדרות הטלוויזיה "שאול", "קוויקי" ועוד.החברה השקיעה בקמפיין כ-1.5 מיליון ₪. הקמפיין צולם במתחם התחנה בתל אביב על ידי חברת ההפקה שירן בר- בונקר, בו מוצג דוכן שייקים מפונפן תל אביב בו מוצגים סרטונים מצחיקים, בהם נראים אנשים מגיעים לדוכן מיצים תל אביבי, מזמינים שייק ומקבלים מרועי צדוק שייק בבקבוק מהסדרה החדשה של פריניב. במהלך הצילומים התקשו אנשי ההפקה לשמור על ארשת רצינות, ונאלצו להתמודד עם הסטנאדפיסט שהצליח להפוך כל סיטואציה בצילומים למצחיקה במיוחד. מנכ"ל פריניב, עידו יניב, שהגיע לסט הצילומים "נדבק" ברוח השטות על הסט והחל למכור בקבוקי שייקים לעוברים והשווים שהתקבצו מסביב.את מהלך השקת הקמפיין מוביל משרד הפרסום "ליאו ברנט".

 

1

 

טאמיו מארוקאווה שרת המשחקים האולימפיים של טוקיו 2020, שהגיעה השבוע לסיור עבודה קצר בישראל בן 72 שעות, התארחה הערב בחוויה האולימפית –מרכז המבקרים של הוועד האולימפי בישראל בתל אביב. את האורחת מיפן, שמיד לאחר נחיתתה בישראל, נסעה לביקור בירושלים, ליוו בסיור בחוויה האולימפית: אלכס גלעדי חבר הוועד האולימפי הבינלאומי, שגריר יפן בישראל קוז'י טומיטה וגילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל.שרת המשחקים של טוקיו לא הסתירה את התפעלותה והתרגשותה בסיום הסיור בחוויה האולימפית, במיוחד מהטבעת הישראלית בה התוודתה לסיפורם של המדלסיטים האולימפיים של ישראל וסיפור אסון הי"א במשחקים האולימפיים במינכן 1972.

 

2

 

האמנית והצלמת דפנה בן נון רתמה עשרות אמנים ואנשי ציבור לקמפיין ייחודי במסגרתו ביקשו סליחה מניצולי השואה – וקראו לציבור לפנות לעמותת אביב לניצולי השואה על מנת שניצולי השואה ימצו את הזכויות שמגיעות להם, ושיכולות להוציאם מעוני לחיים בכבוד ורווחה. בין המפורסמים שרשמו על ידם את המילה "סליחה" ניתן למצוא את חני נחמיאס, טל מוסרי, דביר בנדק, מיקי חיימוביץ, יובל כספין, ששי קשת, יונה אליאן, סיגל שחמון, שרון דוראני, טלי אורן, עינת שרוף, אלי פיניש, אוהד חיטמן, הילי לואיס, ג'וזי זירה, מיקי קם, ישראל אהרוני, נתי רביץ, מייקל הרפז, יובל אברמוביץ, צחי הלוי, אבי גרייניק, רן שריג וידידיה ויטל. התמונות, שצולמו בשחור-לבן אומנותי, שולבו לסרטון אחד אשר קורא לציבור לפנות לעמותה ולקבל סיוע מקצועי במיצוי זכויות, מקצה לקצה – וללא כל תשלום.

 

3

 

במוזיאון תל אביב לאמנות, נערכה בשבוע שעבר פרמיירה להצגה "הניצחון הסופי", המבוססת על סיפורו הדרמטי של  מייסד קונצרן "ווישי" (Vishay), פליקס זנדמן. ד"ר פליקס זנדמן ז"ל, מייסד ויו"ר חברת הרכיבים האלקטרוניים וישיי, הקים את החברה בשנת 1962 ומאז 1989 כיהן כיו"ר שלה. זנדמן הוסתר במהלך השואה בבור, כאשר את השהות בו ניצל ללמידה אותו מינף בבגרותו להקמת הקונצרן, והיה מהתורמים הגדולים לביטחון ישראל. באירוע שהתקיים באולם אסיא באגף החדש של המוזיאון, נכחו מיקי ירושלמי יו״ר תיאטרון אורנה פורת, לימור לבנת, רן גואטה מנכ״ל התיאטרון, רותה זנדמן אלמנתו של פליקס ז״ל ובני משפחתו, חווה ואלפרד אקירוב, זיוה להט, דן להט ועוד. ההצגה בבימויו של נעם שמואל שגם כתב את המחזה.

 

4

 

אורי עופר, מי שהטביע ומטביע את חותמו העמוק על חיי התרבות בישראל ומי שהיה מנהלה הראשון ומקימה של האופרה הישראלית, נבחר על ידי עירית תל אביב יפו לקבל את אות יקיר תל אביב - יפו שהוענק לו בטקס חגיגי ביום העצמאות. אורי עופר הוא הכוח הפועל המגשים והמניע שהפך את חזונו של ראש העיר שלמה להט צ'יץ', להקים אופרה ישראלית ובית לאופרה- למציאות המשפיעה על חיי התרבות בתל אביב ובכלל. עופר נולד בשנת 1937 בירושלים וניהל את תיאטרון הקאמרי עד לשנת 1986. בשנת 1985 נענה לפנייתו של ראש העיר דאז, שלמה להט, להקים ולנהל את האופרה הישראלית. והתמנה למנהלה הכללי הראשון של האופרה הישראלית וכך  הפך חזון האופרה למציאות. במקביל הוביל את הקמת המשכן לאמנויות הבמה –אותו ניהל והמבנה שהפך למשכנה של האופרה. תרומתו העצומה של אורי עופר לחיי התרבות בישראל ובעיקר לתושבי העיר תל אביב  - יפו היא מהחשובות שיש והפעילות התוססת של בית האופרה בתחומי התרבות השונים- היא ההוכחה החיה והיומיומית לכך. בצילום: אורי עופר עם שולמית אלוני ז"ל וראש עירית ת"א שלמה להט ז"ל בתהליך בניית בית האופרה.

 

5

 

בבית החולים איכילוב הושקה תערוכת ״תגליות ופיתוחים ישראליים״ במעמד שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס, מנכ"ל בית החולים פרופ' רוני גמזו ואוצר התערוכה מר דורון פולק.התערוכה משקפת את ההשפעה שלנו כעם ישראל על עולם המחקר והמדע הבינלאומי, ושניים מבין החוקרים המוצגים בתערוכה  שהביאו לפריצת דרך מדעית, כל אחד בתחומו, הם רופאים באיכילוב: פרופ' אלי שפרכר, מנהל מחלקת עור ופרופ' זליג אשחר, חתן פרס ישראל ומנהל המעבדה האימונולוגית באיכילוב. התערוכה פתוחה לקהל הרחב באגף ה' בבנין סוראסקי בקומות 1-3.

 

6

 

אימרי זיו נציג ישראל בתחרות האירוויזיון שתתקיים בקייב בעוד כשבוע וחצי, הגיע השבוע למשרדי "קשרי תעופה" המטיסה הרשמית של המשלחת הישראלית לאירוויזיון, בכדי לקבל את כרטיסי הטיסה שלו לקייב. אימרי נפגש עם ניר מזור, סמנכ"ל השיווק של "קשרי תעופה" שאיחל לו בהצלחה, והבטיח לו כרטיס מתנה לכל יעד בעולם אם ינצח בתחרות.

 

7

 

כל המי ומי בחיפה התייצבו בשבוע שעבר למסיבה מקורית בסגנון שנות ה-20 שנערכה באתר מקורי: חדרי המלח בקרית מוצקין. צוות הנהלת חדרי המלח בשיתוף עם משרד יח"צ לימור כרסנטי, פינקו את האורחים בטיפולי חינם בחדרי המלח, עם בופה של שגב אקספרס, בר משקאות, וזמרת הג'אז מאי ספדיה. אנשי תקשורת וחברה רבים מילאו את המקום, ונהנו ממסיבה מלאת פינוקים וחוויות יחודיות. חדר המלח הינו אחד הטיפולים הידועים מתחומי הרפואה המשלימה לבעיות שונות בעור ובדרכי הנשימה. בסניף קרית-מוצקין המנוהל ע"י עינת סיבוני, קיימים שני חדרי מלח: למבוגרים ולילדים (כולל הפעלות ומשחקים בחדרי הילדים), והוא ייחודי בארץ, בכך שהוא משלב את שתי השיטות: האחת על בסיס חדר מלח מודרני מהמתקדמים בעולם, וכמו כן חדר מלח אותנטי, הכולל כורסאות ישיבה מפנקות ומסך LCD. הסניף ממוקםבקומת קרקע ומאפשר נגישות לנכים. יש בו מרכז לרפואה משלימה הכולל טיפולים אלטרנטיביים כגון: רפלקסולוגיה, עיסוי רפואי, דיקור, ביו פידבק, ניאו-פסיכולוגיה, יעוץ הומאופטי, יעוץ נטורופתי, יעוץ תזונה ואורח חיים בריא, עיסויים ועוד.

 

8

 

חברת האופנה קרייזי ליין ועמותת רוח נשית, חוברות יחדיו זו השנה השנייה לערב גאלה אופנתי במיוחד שפתח את יריד האופנה השנתי של העמותה "טרנדה" במטרה לגייס תרומות לקידום עצמאותן של נשים. סמנכלית השיווק עופרה לוין שביט מטעם קרייזי ליין תרמה 250 אלף ש"ח למען המטרה הקדושה, ונוצר חיבור באופן טבעי בין העמותה לבין המותג. את ערב הגאלה המכובד, שהתקיים במיתחם "התחנה", הפיק מוטי רייפ ובו השתתפו כ-40 נשים ממגוון תחומי החיים, שעלו על מסלול אופנה אחד, במטרה לגייס תרומות למען קבלת עצמאות כלכלית ושוויונית לנשים שיצאו מתוך מעגל האלימות. את האירוע הנחתה הפרזנטורית גלית גוטמן, ובין הנשים שיצעדו היו דליה מזור, יעל חולדאי, טיטי, מימי לוזון, סיגל שחמון, אורנה דץ, ריימונד אמסלם, לאה שנירר, סנדרה רינגלר, דפנה לוסטיג, לירון וייצמן, מירב פלדמן, יבגייניה דודינה,  מרינה קבישר, ריקי גל, אפרת גוש, פותנה ג'עבר ועוד.

 

9

 

ההסתדרות הציונית העולמית והמועצה הציונית בחרו באיש הבידור אלי יצפאן, לשמש כמנחה חידון הציונות והמורשת, זו השנה הרביעית ברציפות. הצילומים התקיימו השבוע בתיאטרון ירושלים, באווירה ציונית, צעירה וסוחפת. מעל 1,000 בני משפחה וחברים נרגשים גדשו את התיאטרון, שרו ועודדו לאורך כל התחרות, כאשר הם אוחזים בדגלי ישראל, שלטי ענק מקוריים ואף חולצות אחידות עם תמונות המשפחה- הכל במטרה לעודד, לחזק ולשמור על המורל המשפחתי. יצפאן לאורך התחרות לא הפסיק להתבדח עם הקהל ועם המשפחות המתחרות. נכחו יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, אברהם דובדבני, מנכ"ל ההסתדרות הציונית העולמית, אלי כהן, סגן ומ"מ יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, יעקב חגואל, השר לענייני ירושלים ומורשת, ח"כ זאב אלקין, ראש אגף מורשת במשרד ירושלים ומורשת, ראובן פינסקי ומנכ"ל המועצה הציונית בישראל, יגאל ברנד.

 

10

 

רגע לפני יום העצמאות, הגיעו אורחים מתעשיית המוסיקה הבינלאומית, אנשי מפתח מתעשיית המוסיקה הישראלית, אמנים ותיקים וצעירים ואנשי רדיו בכירים לוועידת המוזיקה הבינלאומית השנייה של בית הספר למוסיקה של הקריה האקדמית אונו וזאפה, שהתקיימה בסוף השבוע שעבר. בין שלל האורחים המוזיקאים אסף אמדורסקי, שלומי שבן, אביב גפן, ארכדי דוכין, סקאזי והמפיק ג'ורדי שאחראי על הלהיטים של הצמד המצליח סטטיק ובן אל תבורי. בפאנל מיוחד שהוקדש לעתיד הרדיו, התכנסו מנהלי התחנות המובילות בישראל: נדב רביד מנהל גלגל"צ, אור צלקובניק מנכ"ל רדיו ללא הפסקה, חגית קמין מנכ"לית רדיו 99FM, אבי משולם מנכ"ל רדיו תל אביב והזמר אביב גפן שדנו בעתידו של הרדיו בעידן האינטרנט. מנהלי התחנות הסכימו ביניהם כי תחנות הרדיו צריכות להתאים עצמן לעידן החדש של האינטרנט, אם הן רוצות להישאר רלוונטיות.

 

11

 

התאחדות תעשייני היהלומים בישראל בראשות נשיא ההתאחדות מר קובי קורן, העניקה באירוע חגיגי את תואר יקיר תעשיית היהלומים,  לנבחרים מקרב בכירי התעשייה. אורח הכבוד באירוע היה שר הכלכלה והתעשייה ח"כ אלי כהן, ולקחו בו חלק בכירי תעשיית היהלומים בישראל, ביניהם: יורם דבש נשיא בורסת היהלומים, שמואל שניצר יו"ר מכון היהלומים, שרגא ברוש נשיא התאחדות התעשיינים, שנאלץ לעזוב מספר דקות לאחר שהחל הטקס כדי לטפל במשבר מיכל האמוניה, רועי כהן נשיא ארגון להב, ויעקב קטן יו"ר הוועדה המארגנת. כמו כן השתתפו באירוע הזוכים בתואר ובני משפחותיהם. על מקבלי תואר יקיר תעשיית היהלומים לשנת 2017 נמנים: דוד ארבוב, עירית בן שחר – מאור, יצחק ברמן, מנחם גנץ, אברהם כץ-ניימן, אברהם נמדר, גרשון אלכסנדר סטשיק, יעקב סימן טוב, ליאון פינסי, אריה ריגר. זוכה נוסף בתואר הוא יוסף ידגר ז"ל שבני משפחתו קיבלו בעבורו את התואר. מקבלי התואר זכו בו בזכות פעילותם רבת השנים ותרומתם המרשימה, לתעשיית היהלומים הישראלית.

 

12

 

בחמישי האחרון התקיים ביקב קסטל במשכנו החדש בהרי ירושלים, אירוע השקה לחברת התעופה איירברידג' קרגו, בהשתתפות הנהלת חברת התעופה לצד בכירי התעשייה בישראל. הבכירים מחברת איירברידג', הגיעו לישראל במיוחד לרגל האירוע, ביניהם מר אנדריי אדרייב סגן נשיא אירופה, ג'ורג' ביוור, סגן נשיא אפריקה והמזה"ת ואיזידרו לופז מנהל פיתוח עסקי. בין בכירי התעשייה המקומיים ניתן היה לראות את אמיר שני, יו"ר ארגון התאגידים, מוטי ארבל, מנכ"ל חברת ACI, אורי שוחט, מנכ"ל סוויספוט, עופר ליצ'נסקי, מנכ"ל ממן ועוד. אלעד כץ, המשנה למנכ"ל יקב קסטל, ניצח על האירוע ודאג לאורחים לסיור vip ביקב, טעימות יין איכותי ואוכל משובח. חברת התעופה איירברידג' קרגו, חברת התעופה למטענים הגדולה בעולם, השיקה את האירוע לאחר שסימנה את השוק הישראלי כיעד לצמיחה. חברת ACI נבחרה להיות המשווקת שלה בישראל, והמנכ"ל מוטי ארבל, אמר באירוע: "אנו שמחים שנבחרנו כמשווקים של איירברידג' בישראל. בחירה זו מסמלת יותר מכל את האמון בנו, ואני בטוח שנוכל להוביל אותם להרחבת הפעילות ולהישגים חדשים". 

 

13

 

השבוע הגיע לישראל לביקור עסקים המהנדס האמריקאי טום דיקסון שהפך את המותג שלו BLENDTEC, לבלנדר החזק ביותר בעולם, ועל הדרך הפך לכוכב יוטיוב עם עשרות מיליוני צופים ברחבי העולם. המותג נוסד על ידו לפני 45 שנה ומאז היה למותג פורץ דרך בתחום, עם פטנטים רשומים ומוצרים באיכות הטובה ביותר בעולם. את הבלנדרים של BLENDTEC לשימוש ביתי משווקת בישראל חברת OIG, השייכת לעופר ואיציק גבאי, ואת יכולותיו של דיקסון הם הציגו במסיבת עתונאים מרשימה, שנערכה בשרתון תל-אביב. ב-2006 עלתה לרשת  סדרת סרטונים שבהם דיקסון, לבוש בחלוק מעבדה לבן מכניס חפצים כמו אייפון, גולות, כדורי גולף ועוד לבלנדר וטוחן אותם לאבקה או למשחה. הוא גם הכניס לבלנדר חבילת גפרורים שגרמה לפיצוץ ולפינוי הבניין, קולה ועוף. סדרת הסרטונים הכניסה את בלנדטק למודעות של מיליוני צופים, ותרמה לצמיחה אדירה במכירות הבלנדרים של החברה בארה"ב בפרט ובעולם בכלל. טום דיקסון, הפך בזכות הסרטונים להיות דמות מוכרת, ומרואיין מבוקש בעיתונים ובאתרים המובילים. בזכות המצאותיו החדשניות דיקסון הפך את בלנדטק לחלוצת הטכנולוגיה של בלנדרים מקצועיים לשימוש ביתי.

 

14

 

בשבוע שעבר התקיימה פתיחת חנות דגל חדשה של מותג הבינלאומי SUPERDRY  בקניון עזריאלי ראשונים. לאירוע הגיעו כוכבי עונת האח הגדול הזוג שני גולדשטיין ועומר, מנצח העונה אביחי ובת זוגתו מעיין ,נטלי דדון ומיטל דה-רזון. מנצח עונת האח הגדול אביחי אוחנה קיבל להנחות תכנית חדשה אחד על אחד בערוץ 20, מעיין שמנסה לחזור לכושר מאז יציאתה מהתכנית, גייסה את אביה שיצמא לה סטודיו חדש לאמן ולהתאמן בו, דדון סיפרה שהיא עובדת על אפליקציה חדשה המבוססת על חכמת ההמונים, אותה תשיק בקרוב ופליטת הריאליטי מיטל דה-רזון הוציאה סינגל חדש באנגלית, אשר הוחתם בלייבל אמריקאי גדול של מוזיקת הפופ, ובימים אלו היא מצלמת קליפ לסינגל. עוד סיפרה דה-רזון שהיא עתידה לטוס בקיץ לסיבוב הופעות באירופה.

 

15

 

השפים של העשירון העליון פול אסנהיים וטליה פבזנר בעלי הקייטרינג "better  together" הגישו מטעמים חובקי עולם במסיבת יום העצמאות של חברת הנדל"ן קנדה ישראל בבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר. בין המטעמים שהוגשו היה ניתן למצוא כמובן את המנות הכי ישראליות שיש: פלאפל ושוארמה, מגוון מנות יפניות כמו סושי וניגירי, מנות אמריקאיות של המבורגר ונקניקיות, קינוחי פטיסייר צרפתיים ,פירות אקזוטיים ועוד. בין הטועמים נצפו טדי שגי ויעל נזרי, אילן בן דב, יאיר נתניהו, אלפרד וחוה אקירוב, בר רפאלי ועוד.

 

16

 

גלית סגל, מנכ"לית קניון G כפר סבא פגשה השבוע את השף קונדיטור המוביל מיקי שמו, בחנות החדשה של הרשת שלו ״SHEMO קונדיטוריה" בקניון. סגל ושמו באו לעקוב מקרוב אחר פתיחתה של הקונדיטוריה החדשה ולוודא שהכל מתנהל כשורה. הסניף החדש של מיקי שמו בקניון G  כפר סבא משתרע על שטח של כ-60 מ"ר בצמוד לסופר פארם. הסניף מציע קונספט ייחודי ומרהיב, עם מגוון מוצרים אדיר וכל זה באווירה אירופאית קלאסית. הסניף החדש של רשת ״SHEMO הקונדיטוריה״ ב-G כפר סבא, הינו השמיני במספר של הרשת והוא מציע מגוון עשיר של מוצרים, מעל 60 סוגים של עוגיות, עוגות שמרים, פאים, עוגות ויטרינה מיוחדות, מנות אישית וקינוחים אישיים, מאפים מצוקים ומלוחים, מבחר לחמי מחמצת, מוצרים ללא סוכר ועוד.

 

17

 

כדי לחזור במהירות לשגרה, נערך איחוד מרגש של בנות הסדרה "חברות" אחרי שלא התראו תקופה ארוכה. לירון וייסמן, ליטל שוורץ ולירית בלבן הגיעו לצלם פרק לעונה החדשה של "חברות" בקניון עזריאלי רמלה, ופיזרו חיוכים לכל עבר. הבנות הגיעו לקניון, השלימו פערים ואף תפסו לשיחה צמודה ומצחיקה את מנכ"ל הקניון, צביקה רוזנטל, ששמח להצטרף.

 

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
זירת הבלוגים של ביז-טק 
 לחצו כאן

 

 

 

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook


המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

דורית ליכט – מתמחה באימון מנהלים, אימון צוותים, ייעוץ ארגוני, הנחיית קבוצות, פיתוח...
 לואנר, משווים ומגייסים אשראי, גיוס אשראי לעסקים קטנים ובינונייםשם...
 מדבירים מוסמכים ברישיון משרד הבריאותשם החברה: המדביר שמצילכתובת...

המלצות השבוע בזירת המרצים

   שם חברה: לקטים ציידים חוויות  שם המרצה : אייל ידידיה  אתר...
צביקה קרוכמל, מרצה ומספר סיפורים, סופר, מדריך ומאמן מרצים# בונוס מועדון : הרצאה...
איתם ישראלימכשיר מרצים ומייסד התוכניתלהרצאת השראה על סיפור אישי