ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הזירה המשפטית - על הדרכים לטיפול ברשלנות רפואית - עו"ד אילנה זינגל

 

הזירה המשפטית LOGO-LAW מאחורי הקלעים
 הנושאים החמים בזירה המשפטית, כל הפרטים כדי שתהיו מעודכנים
רוצים גם אתם שיכתבו עליכם ?
לחצו כאן


הזירה המשפטית - מאחורי הקלעים - ינואר 2017

השבוע בזירה המשפטית :  על הדרכים לטיפול ברשלנות רפואית, ועוד נושאים מעניינים נוספים תמצאו בגיליון זה .

 מערכת ביז-טק , 3/1/2017

 

עו"ד אילנה זינגל - לוחמת מס. 1 ברשלנות רפואית
עו"ד אילנה זינגל

ILANA ZINGEL

עוה"ד אילנה זינגל, הידועה בארץ כמומחית מספר 1 בנושא רשלנות רפואית אומרת: " אתם הרופאים - אנא קיימו את שבועת הרופא, והימנעו חד וחלק מטיפול לא סביר בחולים וממעשי רשלנות רפואית". בספרה "שתיקת הרופאים" אספה עו"ד זינגל את כל המשפטים המשמעותיים בהם טיפלה למעלה 40 שנה, ואכן קשה להישאר אדישים למקרא סיפוריה, הגורמים לנו להבין שאסור להרים ידיים כאשר אנחנו מרגישים שנעשה עוול רפואי.
עו"ד זינגל נולדה להורים שהיו ממקימי המדינה. הסב נחום הקים את בית חרושת " דובק" בבני ברק, ואביה אלכסנדר היה זה שהזניק את "דובק" לאימפריה בעלת מוניטין בין לאומי. עם מותו של אביה, השתלטו על דובק משפחת גהל, עמם ניהלה מלחמה מתוקשרת ובסוף נאלצה לנטוש את המפעל המשפחתי. נטישה זו הפכה עבורה לברכה, שכן אז יכלה להמריא במישור המקצועי שלה כעו"ד.
שנים מספר עסקה עו"ד זינגל בדיני אישות ובסכסוכים משפטים, עד למקרה מסוים שהיווה את נקודת המפנה בקריירה שלה: היא נתקלה בסיפור מזעזע של אישה שבעלה נכנס לבית חולים, לצורך ביצוע ניתוח מעקפים ובמהלך הניתוח נתנו לו מנות דם שהיו נגועות באיידס. התוצאה הייתה שניתוח הלב הצליח, אך החולה נפטר ממחלת האיידס. לאחר ששמעה את סיפורה של האלמנה, החליטה לעזור לה להוכיח שבמקרה של בעלה המנוח, התרחשה רשלנות רפואית.
בשלב זה לא היה לה כל מידע וכל הכשרה לגבי נושא "הרשלנות הרפואית", אבל עו"ד זינגל החליטה להגיש בשמה של האלמנה תביעה שעוררה הדים בכל רחבי הארץ, והאלמנה קיבלה פיצוי ראוי על התנהלותם הרשלנית של הרופאים בבית החולים.

ליצירת קשר 

זירת הבלוגים של ביז-טק 
רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
 לחצו כאן