ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

חגיגה לאוהבי הבשר של חברת “דרום אמריקה”

 

חגיגה לאוהבי הבשר של חברת “דרום אמריקה”

למי שאוהב בשר , ומכור לו על כל צורותיו, הכתובת היא ללא ספק “דרום אמריקה- בשרים לגריל ואסאדו”, כי שם פשוט נותנים לך להרגיש שאתה רחוק מכאן, לא בישראל, אלא בארגנטינה שהינה המלכה הבלתי מוכתרת של הקרניבורים.

B1

חברת “דרום אמריקה” הוקמה בשנת 1993 על ידי רפי קורנפלד ז”ל, שהיה בעליו של מסעדת הבשרים “אל גאצ’ו’” בת”א, והקים את החברה במטרה לספק בשר איכותי לרשת המסעדות. עם השנים צמח העסק, והרחיב את מעגל פעילותו לשיווק בשר פרימיום למסעדות ייעודיות ולחברות קייטרינג. בתחילת הדרך, הוקמה “דרום אמריקה” בחצר המשק על בסיס הרפת הישנה של שלוימה, אביו החקלאי של רפי, שהיה עוד בארגנטינה בעל חוות בקר בערבות הפמפס. בחלוף הזמן, התחילו לקוחות פרטיים לעלות לרגל לחצר המשק, בחיפוש אחר בשר איכותי. טפטוף המבקרים הפך לשטף, ורפי שסירב עד אז למכור ללקוחות פרטיים, נכנע אט אט ללחץ המתגבר, ופתח חנות לממכר בשר במושב ניר צבי.

“דרום אמריקה” מתמחה ביצור בשרים איכותיים לגריל ואסאדו, המבוססים על בשר המיובא מדרום אמריקה. בשנת 2008 נפטר רפי, ואת ניהול העסק לקחה על עצמה ציפי אלמנתו. רפי נהג להעביר סדנאות גריל, בהן לימד את לקוחותיו את מסורת  צליית הבשר הארגנטינאי. לאחר מותו פנתה ציפי לאחים עופר ורן ויזל, חבריו של רפי, וביקשה כי יעבירו את סדנאות . עופר ורן, עובדי היי טק בתקופה ההיא, שינסו מותניים ונחלצו לעזרה, והפכו את הסדנאות למסורת דו-חודשית. בשנת 2010 הצטרף עופר כשותף לעסק, וסייע בהצעדתו למחוזות קולינאריים ועסקיים חדשים.

B2

בשנת 2015 נפתחה נקודת המכירה הראשונה של “דרום אמריקה” מחוץ לניר צבי – במגל. כיום פרוסים בשרי האיכות של “דרום אמריקה” גם בנקודות מכירה בעין חרוד מאוחד ובנטעים, כאשר בימים אלו פתחה נקודת המכירה בצומת שילת מודיעין, בשת”פ עם “שום, פלפל ושמן זית”- אביזרים וחומרי גלם לטבח ולאופה.

בנקודות המכירה נמכרים מוצרי הבשר של “דרום אמריקה” במחירים זהים למחירים בחנות המפעל הממוקמת בבית דגן. הבשרים הינם באחריות החברה, אשר מדריכה את העובדים בנקודת המכירה בסוגיות שונות של התאמת הנתחים לצרכי הלקוח. לפני חצי שנה הסתיימה הקמתו של האתר החדש של חברת דרום אמריקה בא.ת. טרוגוזין, המשמש כמפעל היצור של החברה בצמוד לחנות המפעל, ומארח את סדנאות הגריל בהם נמשכת המסורת של אהבת האירוח והבשר, אותה החל רפי לפני יותר מעשור.

B3

בקצביה מוצרי הבשר של “דרום אמריקה” נבחרים בקפידה, מיושנים בדיוק על פי הצורך או מיוצרים בשיטות מסורתיות וביתיות באופיין, מקצועיות באיכותן. קולקציית בשרי הפרימיום של דרום אמריקה כוללת מגוון בשרים לצלייה, בישול ואפייה, כאשר הלקוחות ייעוץ מקצועי ומתכונים מנצחים ומעוררי תיאבון. בנוסף, ניתן למצוא בחנות המפעל מוצרי פולקלור דרום אמריקאים, רטבים לבשר כמו צ’ימיצ’ורי ו”חריף טעים”, יינות משובחים וציוד לגריל ולמטבח.

B4

הסדנאות המתקיימות במקום, הינן חגיגה אחת גדולה ומאד מומלצת, בהן אתה הופך להיות  צופה במופע של חגיגת נתחים לקרניבורים ושוחרי בשר אמיתיים: אנטריקוט, אסאדו, נתח קצבים, סינטה, צ’וריסוס.  הסדנאות כבר הפכו לשם דבר ומגיעים אליהם מרחבי הארץ, והן מתפרסות על פני ערב ארוך ומסעיר בן 3 שעות של עונג צרוף, בו מלמד עופר את רזי הגריל והפולקלור הדרום אמריקאי, מדריך ומדגים, מסביר, ומתבל בהרבה יין, בשרים, חברות והומור.  בין נקניקיית צ’וריסו חריפה לסטייק פילה נימוח, לומדים המשתתפים הכל על תרבות הגריל הארגנטינאי, מרגע בחירת הפחם והדלקתו, דרך הגריל המיוחד, סוגי הבשרים השונים, טיפים לצלייה, כמויות והגשה. במהלך הסדנא אוכלים המשתתפים כמויות מכובדות של בשר, המלווה ביין משובח מיקבים שונים.

ואם בא לכם “על האש” בחצר או בטבע, ולא מתחשק לכם להתאמץ? – חברת “דרום אמריקה” נותנת שירותי גריל היכן שתבחרו. כי הם מיומנים, מביאים אליכם את הבשר הטוב ביותר, עם הציוד החדשני ביותר, וזהו מתכון בטוח להצלחת הארוע. לקבלת פרטים – טל. 03-9014730

B5

ובלי מתכון מנצח ופשוט לאצבעות אסאדו ברוטב ברביקיו, אי אפשר –  באדיבות רן ויזל

חומרים:

2 ק”ג אצבעות אסאדו

2 בקבוקי בירה לבנה

6 גרגירי פלפל אנגלי

ציפורן – גרגיר (אופציונלי)

עלי דפנה

רוטב ברביקיו /ברביקיו צ’יפוטלה

אופן ההכנה:

מניחים את אצבעות האסאדו בסיר, יחד עם הבירה, פלפל שחור, מס’ גרגירי פלפל אנגלי, מעט מלח ועלי דפנה. מבשלים את האצבעות במשך כשעה וחצי בבירה ותוספת מים רתוחים עד לכיסוי האצבעות.

מרתיחים ומבשלים כשעתיים, עד שהבשר רך מאוד ונימוח.

מסננים את הנוזלים מהבשר ומניחים את אצבעות האסאדו על גריל חם.

מורחים רוטב ברביקיו בנדיבות וצולים עוד כ 10 דקות, עד שהבשר משחים יפה.

מורחים שוב ברוטב ברביקיו ומגישים.

הבשר ב”דרום אמריקה” – כשר.  הסדנאות – בתיאום מראש.

כתובת: א.ת. טרוגוזין בין כפר חב”ד לבית דגן.

http://www.dromamerica.co.il/

צילומים: נדיה היבא

 

 

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
זירת הבלוגים של ביז-טק 
 לחצו כאן

 

 

 

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook