ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הטריבונה רכילות עסקית 11/05/17

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית · 

מפגש מנכ"לים שהמותגים שהם מנהלים הוכתרו כמותגי-על על ידי ארגון Superbrands  הבינלאומי...  בנק מזרחי  משיקים את THE LIVE BANK, קונספט חדשני שמאפשר ללקוח לבצע את כל פעילותו באמצעים דיגיטליים ...מעל 50,000 איש יצעדו בערים מרכזיות ברחבי ארה"ב ויביעו תמיכה בישראל...התערוכה החדשה ברובע היהודי בירושלים 'לגעת ברגע – סמלים מעצבים זיכרון'... העמותה הישראלית לבריאות הנפש, למען משפחות מתמודדים עם מגבלה נפשית...השבוע התקיים אירוע הפילאטיס הגדול בישראל, שבו השתתפו 3400 נשים וגברים...

ועוד.. מופעים, תערוכות ומפגשים אישיים ...
כל מה שרציתם לדעת על מ"אחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

 טריבונה – 11.5.17

1

כ-400 משפחות הגיעו השבוע למלון יערים במעלה החמישה, לכנס המשפחות של "אנוש", העמותה הישראלית לבריאות הנפש, למען משפחות מתמודדים עם מגבלה נפשית. הכנס אירח השנה את שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן. השנה, לראשונה ב-15 שנות קיומו, מתקיים הכנס בתמיכת ובמימון משרד הבריאות, מתוך הכרה בחשיבות מקום המשפחה בתהליך השיקום של מתמודדים עם מגבלה נפשית. בצילום: שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, שי נטע מנהל השיווק של אנוש ותמר סדן לקס, סמנכ"לית אנוש.

2

על רקע האנטישמיות הגוברת ברחבי ארה"ב והנתונים שפורסמו שבוע שעבר שמתחילת השנה חלה עלייה של 86% באירועים האנטישמיים במדינה, מגיעה התשובה הישראלית אמריקאית: מעל 50,000 איש יצעדו בערים מרכזיות ברחבי ארה"ב ויביעו תמיכה בישראל. השבוע באירוע המרכזי בלוס אנג'לס, עשרות אלפי אנשים צעדו ברחובות המרכזיים בלוס אנג'לס, והביעו תמיכה בישראל. ארגון הקהילה הישראלית אמריקאית IAC והפילנטרופ היהודי נתי סיידוף שהוא ממקימי הארגון, מקיימים זאת השנה השלישית את מפגן התמיכה בישראל הכי גדול בתפוצות, ומביא לישראלים את חגיגות יום העצמאות באווירה ישראלית עד אליהם. אתמול החוגגים בלוס אנג'לס טיילו במבנים בגודל אמיתי של שוק מחנה יהודה, מגדל דוד, הכותל המערבי ונהנו מהופעה של דודו אהרון.

3

חברי מועדון בכירי ה-Superbrands של ישראל, בו חברים מנכ"לים שהמותגים שהם מנהלים הוכתרו כמותגי-על על ידי ארגון Superbrands  הבינלאומי, אותו מייצגים בישראל אתי עמיעד וערן יסעור, נפגשו השבוע למפגש נוסף, ראשון מאז הוכתרו המותגים הנבחרים לשנת 2017, והפעם בביתם של אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים ומבעלי קסטרו (שגם הוא כמובן נבחר למותג-על בישראל). בתוכנית הערב היה פן מדעי לא שגרתי, כאשר בפני המשתתפים הרצה ד"ר תום רן מומחה לביולוגיה סינטטית ממכון ויצמן למדע. בין המשתתפים היו גם יונה פוגל מנכ"ל קבוצת פז, איציק צאיג מנכ"ל קבוצת אסם נסטלה בישראל, איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, יהודה בן אסייג מנכ"ל מנורה מבטחים, דורון ספיר מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי CAL, רון וקסלר מנכ"ל קבוצת ישראכרט, יפית גרינברג הפרסומאית והבעלים של רשת סטימצקי, שי פלדמן מנכ"ל AIG,  אריה (ריצ'י) רכטמן מנכ"ל קליל תעשיות, רונן זוהר מנכ"ל סבון ועוד בכירים נוספים.

4

אורי שנבל מנכ"ל חברת סנורמה נציגת חברת השייט Celebrity Cruises בישראל הודיע השבוע על תמיכתה של החברה בקרן MALALA, של הנערה זוכת פרס נובל לשלום הצעירה בעולם, מלאלה יוספזאי. מטרת הקרן למחויבות משותפת למען גיוון ושוויון בין המינים,  היא להבטיח 12 שנים של חינוך בטוח, איכותי וללא עלות לילדות בכל רחבי העולם. במסגרת שיתוף הפעולה, סלבריטי קרוזס בחרה במלאלה להיות הסנדקית של האנייה החדשה Celebrity Edge שתושק בסוף שנת 2018. במהלך השנתיים הקרובות תשתף החברה בפעילויות נוספות במסגרת תמיכתה בקרן.

5

דליה מנטבר מלכת הפילאטיס הישראלית, ערכה השבוע את אירוע הפילאטיס הגדול בישראל, שבו השתתפו 3400 נשים וגברים. בסוף השיעור הענק עלתה לבמה הזמרת ריטה, שהיא בעצמה תלמידה של מנטבר כבר שנים רבות, ושרה את השיר: ׳׳זה יקרה׳׳ ואמרה לקהל: ׳׳בשנה הבאה נשבור את השיא העולמי׳׳. השתתפו באירוע ושברו שיא ישראלי: משי קליינשטיין, עינת שרוף, סנדרה שדה, עדנה מזיא, בת שבע בובליל, גלי עטרי, שרון חזיז, רחלי עטייה, צביקה שווימר מנכל "דלתא פיט" ישראל, ויפית רפאל מנכ"לית מרכזי רונית רפאל שנתנו חסות לאירוע. 

6

השף החדש של מלון קראון פלזה ירושלים, אהרון כהן רק נכנס לתפקיד, וכבר נבחר לבשל את ארוחת הערב החגיגית  שהוגשה במסגרת טקס הענקת פרסי ישראל לשנת תשע"ז. הטקס שהתקיים ביום העצמאות, נערך במעמד נשיא המדינה רובי ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, נשיאת בית המשפט העליון השופטת מרים נאור, שר החינוך נפתלי בנט, ראש העיר ירושלים ניר ברקת ומנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב.

7

לרגל יום ירושלים וחגיגות 50 שנה לאיחוד העיר, השיק השבוע שר הבינוי והשיכון האלוף במיל' יואב גלנט את התערוכה החדשה ברובע היהודי בירושלים 'לגעת ברגע – סמלים מעצבים זיכרון'. התערוכה המוצגת במרכז דוידסון שברובע, מספרת את סיפור שחרור הכותל בדקות הראשונות. בתערוכה מוצגים פריטים רבים מהתקופה ההיא, שהושאלו מאנשים שהשתתפו בקרבות לשחרור הכותל. בין הפריטים הבולטים השופר בו השתמש הרב שלמה גורן בכותל המערבי ברגע ההכרזה, העתק כתב ידה של נעמי שמר לשיר ירושלים של זהב, מפות הכניסה לעיר העתיקה בעת המלחמה באדיבות ארכיון צה"ל, קטעי הקול המקוריים של כתב קול ישראל כשהגיע לכותל ועוד. באירוע השתתפו אנשי הרובע היהודי, לוחמי עבר בקרבות העיר העתיקה, בניהם ובנותיהם של אנשי הרובע מאז ועוד. בתמונה: הרצל בן ארי מנכ"ל החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי, שר הבינוי והשיכון אלוף במיל' יואב גלנט ונחצ'ה גלבוע שהיה אחד הלוחמים בקרבות על הרובע.

8

לא כל יום ניתן לצפות בבית הנסן בירושלים, בית המצורעים לשעבר, בתערוכה יוצאת דופן וחתרנית כמו זו של של איתן ברטל, אשר שמה "ניאוברטליזם". בתערוכה שנפתחה ביום חמישי האחרון, התייצבו בין היתר גם טוביה צפיר ורעייתו יעל. בתמונה נראה טוביה צפיר באחד המיצבים של התערוכה, כאשר כדור שחור גדול ובתוכו רובוט, רודף אחריו.

9

השבוע סיירו סגן ראש עירית תל אביב, מהרטה ברוך רון מחזיקת תיק הרווחה יחד עם חברי הכנסת אלי אלאלוף, קארין אלהרר ואיל בן ראובן במעונות "יוניטף", המספקים מסגרת ראויה לילדי זרים, מחליפים למעשה את "מחסני הילדים" הצפופים, שסבלו מליקויי בטיחות רבים. הסיור נועד לעקוב אחר הטיפול בנושא ילדי ה'זרים שאינם ברי הרחקה' בעיר תל אביב. כיום מעניקה העירייה שירותי גן וצהרונים לכ- 240 ילדים וילדות מהקהילה הזרה בעיר, ובעתיד יעניקו המסגרות מענה לכ- 1100 ילדי זרים. ברוך רון: "לכל אדם הזכות לחיים בכבוד. אחריות הממשלה להתאמץ ולעשות יותר, על מנת לספק את הצרכים הבסיסיים של הקהילה הזרה בארץ".

10

קרן אדמונד דה רוטשילד ארחה השבוע בנמל קיסריה משלחת של כ-20 עיתונאים סינים בכירים מגופי מדיה מובילים בסין, שאורגנה ע"י All-China Journalists’ Association, ארגון הגג של העיתונאים בסין. גיא סברסקי, סי"ור הקרן חשף בפני משתתפי המשלחת שבראשה הגב׳ וואנג דונג-מאי (Wang Dongmei), המזכירה האקזקוטיבית של הארגון, את פרויקט ההתחדשות בנמל שבו משקיעה קרן אדמונד דה רוטשילד יותר מ-100 מיליון ₪. בסיום הסיור בנמל התארחו העיתונאים במועדון הגולף קיסריה, בו השתתפו בטעימות גולף. יזם וליווה את המשלחת אלכסנדר פבזנר, מייסד המרכז לחקר התקשורת הסינית בבית הספר לתקשורת במכללה למינהל. בתמונה מימין לשמאל: ואנג שואי-פינג, כתב גואנגמינג דיילי, אלכסנדר פבזנר, סון לינג-לי, כתבת הרדיו הבינלאומי של סין, גיא סברסקי, וואנג דונג-מאי, ראש המשלחת.

11

כ-1200 גמלאי חברת החשמל, התארחו במסגרת האירוע השנתי שלהם במתחם הכנסים והאירועים דוריה, אשר בבעלות קבוצת שבט אחים. האורחים פתחו את הבוקר המפנק בקבלת פנים עשירה, ולאחריה נכנסו למתחם ההיכל לברכות של יושבי ראש הארגון. בין הנואמים נכח ח"כ איציק שמולי, יו"ר שדולת הגמלאים בכנסת, אשר התחייב בפניהם בנאומו שלא ינוח ולא ישקוט עד אשר ידאג לגמלאים לפנסיות ולקצבאות. שיאו של האירוע היה מופע מוסיקלי של הזמרת מירי מסיקה, אשר הרעידה את המתחם בקולה וריגשה את הקהל.

12

במסגרת שיתוף פעולה בין ביסלי של אסם ורשת Black, רשת ההמבורגרים המובילה בישראל, קיימו בסניף סינמה סיטי גלילות, בעלי הרשת השף  צחי בוקששתר ואיציק אדרי, אירוע מיוחד בו חשף השף בוקששתר לראשונה את שתי מנות הדגל של הרשת, בהן שילב ביסלי: כנפיים מצופות ביסלי והמבורגר עם שבבי ביסלי. בתמונה: צחי בוקששתר, השף והבעלים של רשת Black, זהבה מרטונוביץ', מנכ"לית החטיבה הקולינרית וחטיבת החטיפים באסם, ואיציק אדרי הבעלים של רשת Black.

13

בכירי חברת SBN יבואנית מותגי האופנה הבינלאומיים: נאוטיקה וטימברלנד השיקו  בשבוע שעבר באירוע חגיגי את החנויות החדשות של המותגים ואת השקת קולקציות קיץ 2017. אל האירוע הגיעו בכירי הקבוצה ביניהם: קובי סקאל מבעלי קבוצת סקאל, דיוויד בידרמן מנכ"ל טימברלנד ישראל, אירינה זימנקוב-נדב מנהלת מותג נאוטיקה ויפעת וייצמן מנהלת השיווק של נאוטיקה וטימברלנד. האירוע נערך בקניון עזריאלי ראשונים,  בראשון לציון. במסגרת זו נחשפו סניפי הקונספט של המותגים שנפתחו בימים אלה. האירוע  כלל  מינגלינג, מיצג אופנה, טקס גזירת הסרט של הסניפים החדשים והרמת כוסית חגיגית.

14

כחלק מחגיגות 80 שנה שלה, המועצה האזורית כפר שמריהו תקיים תערוכה ייחודית המנסה לחקור את המושג "ביתו של האחר", אותה אוצר ד"ר גיא מורג צפלביץ'. העבודות בתערוכה נוצרו בשיתוף עם תושבי הכפר, בכל שכבות הגיל,   שלקחו חלק פעיל בתהליך היצירה, חלקם כאובייקטים לציור וצילום, חלקם שיתפו את האמנים באוספים ובחפצים אישיים, שהיוו השראה לציורים ולמיצגים. ילדי הכפר צולמו עם איורים של הדמויות הנערצות עליהם, ואפילו האשפה הפרטית של תושבי הכפר מצאה מקומה במרכז הבמה. בין האמנים המציגים בתערוכה: פולק, שחר מרקוס, קרן שפילשר, סיון שטרנבך, אבינועם שטרנהיים, אוהד בנית, יסמין ברקני, רועי פלנט, הדס פרידלנד חיון, זואי גרינדאה רונן רז, מאיה אטון, אדוה דרורי, ליהי חן ועוד. התערוכה תציג במרכז התרבות "מרכז וייל" בכפר שמריהו  בין התאריכים 10.5-9.7.17

15

השבוע התקיים כנס הרוקחות של רשת ניו פארם בסימן POINT OF CARE – הפיכת בתי המרקחת מדלפקי ניפוק בלבד למרכזי אבחון וטיפול, ע"י ניצול נהלי הרגולציה החדשים וזאת בזכות הנוחות, המהירות, המקצועיות והאפשרות להשלמת הטיפול. מנכ"ל ניו פארם רמי שביט פתח את הכנס ופרט בפני כל הנוכחים, את העסקה הנרקמת מול שופרסל. חברת 'טבע ישראל" בראשות אבינועם ספיר (מנכ"ל טבע ישראל), קיבלה אות הצטיינות כספק מצטיין של הרשת. את הפרס העניקו שני המשנה למנכ"ל: עדי בלומפלד ואמיר אבני וחאתם עמשה, הרוקח הראשי של הרשת. באמנותי שחקני תאטרון ליר שעשעו את הקהל לצד רקדנית בטן.

16

ביום ראשון האחרון הושקה מסעדת "בר דגים", מטבח שף מהיר על טהרת הדגים בקניון עזריאלי תל אביב. המסעדה החדשה מביאה איתה בשורה מרעננת ומציעה מנות ייחודיות , והשפים האחראים על המאכלים המשובחים הינם ינאי ארז וניר כרמלי. המסעדה החדשה נפתחה כחלק ממתחמי המזון העתידים להפוך למתחמי שוק פתוח מעוצבים, ובהם יהיו גם מסעדות שף ודוכני פאסט-גורמה, אשר יעניקו חוויה קולינרית משודרגת למבקרי הקניון.  אירוע הפתיחה נערך כחגיגה יוונית בליווי להקת הבית של יקוב סמרי, רקדנים, הרבה אוזו וצלחות שנשברו למזל טוב. בין האורחים שהגיעו להשקה ניתן היה לראות את יובל בורנשטיין מנכ"ל קבוצת עזריאלי, ארנון תורן מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, אופיר אורן מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב, טום אביב זוכה העונה האחרונה של "מאסטר שף", ואורחים רבים אחרים. בצילום: אופיר אורן מנכ"ל קניון עזריאלי ת"א עם טום אביב, זוכה העונה האחרונה של "מאסטר שף".

17

נשיא הקונגרס היהודי העולמי והמיליארד היהודי רון לאודר, יחד עם יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, התייצבו בכנס השנתי הבינ"ל של הג'רוזלם פוסט בניו –יורק, ודנו בפיתוח הנגב והפריפריה. עוד השתתפו בכנס שר החינוך נפתלי בנט, שר התחבורה ישראל כץ ובכירי הממשלים מישראל וארה"ב.

 18

לרגל יום העצמאות הישראלי, הוזמנו לקפריסין עו"ד לענייני משפחה גלית צור, המאמנת האישית סימי אקושטי והסטנדאפיסט איש הרדיו והשף יוסי פרץ ארי, כדי  להופיע בפני הקהילה היהודית בקפריסין, עם המופע המצליח שלהם "מבשלים זוגיות במתכון חדש", המציג מעין 'טיפול זוגי' משודרג על הבמה, ומשלבי דוגמאות מחיי הזוגיות והיומיום של כולנו, עם הרבה הומור עצמי.

19

השבוע נפתחה חנות הדגל של H&M ב- .TLV FASHION MALL . החנות החדשה הינה החנות השנייה של הרשת בת"א וה-21 של הרשת בישראל.  בבוקר הפתיחה החגיגי נכחו: אנדרו חורש - יו"ר ובעלים H&M מאץ' ריטייל בישראל, גלעד קרונר - מנכ"ל הרשת בישראל, כפיר גינדי, מנור גינדי ואורי לוי מבעלי "גינדי החזקות", אבי זמיר - מנכ"ל מתחם "גינדי TLV" ו-"TLV FASHION MALL" ומכובדים נוספים. לרגל הפתיחה הגיעה משבדיה (מטה החברה) גם אניטה יוהנסן - מעצבת חנויות הדגל ב-H&M. הסניף החדש מתפרש על שטח כולל של כ- 2400 מ"ר בשתי קומות ומציע מגוון קונספטים רחב לנשים, גברים, נוער וילדים.

20

מיכל צפיר לקחה לה פסק זמן עם חברה, והגיעה לחגוג את סיום כתיבת ספרה החדש "ליצור את החיים שאני רוצה", במלון בוטיק טמפלרס בחיפה. טיול לילי במושבה הגרמנית על כוס יין אדום, הובילו לכך שמלכת האושר והכושר בילתה עד מאוחר, ולא התעוררה למחרת לג'וגינג המקודש.

 

21

מנכ"ל מזרחי-טפחות אלדד פרשר בכנס מנהלים של הבנק הצהיר: "רק 15% מלקוחות הבנקים מעוניינים בשירות בנקאי שהוא כולו דיגיטלי. לטובת אלה אנחנו משיקים את THE LIVE BANK, קונספט חדשני שמאפשר ללקוח לבצע את כל פעילותו באמצעים דיגיטליים עם ערך מוסף חשוב ומשמעותי - היכולת להיעזר 'מרחוק' בכל רגע נתון, וללא צורך להגיע לסניף, לבנקאי אנושי". לאירוע החגיגי הגיעו כ-200 מנהלים בבנק ובהם ישראל אנגל מנהל החטיבה הקמעונאית, דינה נבות סמנכ"לית  השיווק ומיטל הרוש מנהלת מרחב LIVE בבנק. בחלק האחרון של הכנס הופיע העיתונאי דרור גלוברמן מערוץ 2, שנתן הרצאה מאלפת כמה מסוכן להישאב לעולם הדיגיטלי שאנו נמצאים בתוכו

 22

השבוע נערך אירוע הוקרה מרגש במיוחד לכ-100 סטודנטיות וסטודנטים ממלגת אהרון של "עמותת יד לילד המיוחד", תכנית לווי וסיוע לילדים עם צרכים מיוחדים באמצעות חונכות אישית של סטודנטים המגיעים לבתי המשפחה בשעות אחר הצהריים. האירוע התקיים בנס ציונה שם הושקה התכנית לראשונה לפני שלוש שנים, וכיום פועלת ב כ- 5 עיריות ברחבי הארץ. אל האירוע הגיעו גם החניכים ומשפחותיהם, שבירכו והביעו תודה על התמיכה והעזרה של הסטודנטים. בתמונה (מימין לשמאל): האלוף עוזי דיין , ראש עיריית נס ציונה יוסי שבו, נציג מפעל הפייס ארז גרניט, שולי מזרחי סגן ראש עיריית נס ציונה, טלי חייט סמנכ"לית עמותת יד לילד המיוחד ונציג חברת ספוטאופשין מר ראובן פטרקצישוילי.

23

יוזמה רב לאומית חדשה, להקמת בית משפט כלכלי בינלאומי, יוצאת לדרך בימים אלו בהובלתה של עו"ד ד"ר איריס טרומן, מומחית למשפט בינלאומי ויו"ר הועדה לבית משפט כלכלי בינלאומי בלשכת עורכי הדין. באירוע ההשקה שהתקיים אמש בבית ציוני אמריקה בתל אביב השתתפו: שגרירי פנמה, שוויץ, אורוגוואי, טיוואן, זמביה, קונגו, אנגולה, קפריסין, יוון, גווטמאלה וכן השר איוב קרא וחברות הכנסת איילת נחמיאס ורבין ונורית קורן. עוד השתתפו באירוע היזם דב מורן, רפי מצליח לשעבר איש משרד החוץ, רו"ח אורי בארי, סגן נשיא להב ויו"ר מרחב תל אביב בלשכת רואי החשבון, עו"ד דבורה חן, פרופ' גבי סרוסי מאוניברסיטת בן גוריון בנגב, אבי מרום ואנשי עסקים נוספים.

24

חברת אורד חגגה השבוע 45 שנים להיווסדה בסוף שבוע ל 250 העובדים במלון ספורט באילת. נופש החברה כלל בין היתר הופעה של WOW Splash2, בילוי בחוף הדקל כולל מסאז'ים, שייט, סאפ, טורנירים וגם אוכל. בערב חגגו כולם במסיבת ריקודים והופעה חיה. שיאה של החופשה נרשם בערב ההוקרה לעובדים הותיקים. אחד אחד הוזמנו העובדים לבמה וזכו למחיאות כפיים ולשי מאורד כאות הערכה על העבודה וההתמדה. גם הנאומים התמקד בהוקרה לעובדים. מייסד החברה, אמנון אדורם, היו"ר ניר פלג והמנכ"ל המכהן אריאל אדורם, הביעו את הערכתם הכנה לתרומתם של העובדים, להצלחת החברה.

25

השבוע השיקה אשת הקולינריה ואשת העסקים דבי מצקין, את ספר הביכורים שלה "ליפול או לעוף", במתחם "סמגל" קונספט בהרצליה. הספר מספר את מסע חייה ואתגריו, וכיצד אהבתה לקולינריה ריפא את פצעיה. בין אנשי עסקים שהגיעו: משה וטובה גינדי, בת שבע בובליל, אירית פלרמן, דליה ממרוד, ג. יפית, סולי ושרי סקאל שמואל עטיה ועוד.

26

השף אסי דלק ואשתו גאיה חגגו שנה למסעדה הערבית טבעונית "אום כולתום" שבבעלותם בעיר חיפה. לכבוד החגיגות הגיעה רקדנית הבטן אולגה פוגובקה שרקדה לצלילי אום כולתום, מקעקעת שהציעה קעקועי חיות\ירקות ברוח המסעדה וכמובן חברים ולקוחות קבועים, ביניהם החברה הקרובה הדוגמנית יאנה גור, דליק ווליניץ ועוד.

27

בפגישה שהתקיימה בהשתתפות מר דני נישליס הבעלים ומנכ"ל רדיו חיפה לבין ראשי עמותת ל"ב - להילחם ביחד (עמותת הורים לילדים חולי סרטן חיפה והצפון) היו"ר ברנרד זיטוק, ומנהל הפרויקטים מר מוטי וגנר, סוכם על שיתוף פעולה בפרוייקט הטיול השנתי של העמותה לארצות הברית. הפרוייקט נקרא "ימית 2017" ע"ש ימית זיטוק ז"ל בתם של יהודית וברנרד זיטוק, שלא שרדה את המחלה. לטיול אשר ייערך בין התאריכים 23.5-4.6, יצטרפו השנה בנות רדיו חיפה: הודיה שווץ ועינבר אמסלם אשר תלוונה, תראיינה את הילדים ותסקרנה את הטיול תוך כדי שידור יומי, בתוכניתו היומית של גדי נס.

 

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
זירת הבלוגים של ביז-טק 
 לחצו כאן

 

 

 

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook