ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

מזון בריאות עשיר ללא גלוטן מבית “בראל”

 

מזון בריאות עשיר ללא גלוטן מבית "בראל"

רבים טועים לחשוב שמזון נטול גלוטן הינו פחות טעים ופחות מגוון. מסתבר שהקביעה הזו רחוקה מאד מלהיות נכונה כיום. בחברת בראל מאמינים שמזון נטול גלוטן יכול להיות מגוון, מזין, טרי, בריא, ובעיקר טעים.

רבים טועים לחשוב שמזון נטול גלוטן הינו פחות טעים ופחות מגוון. מסתבר שהקביעה הזו רחוקה מאד מלהיות נכונה כיום. בחברת בראל מאמינים שמזון נטול גלוטן יכול להיות מגוון, מזין, טרי, בריא, ובעיקר טעים. זו הינה ללא ספק בשורה טובה לאלה הסובלים ממחלת הצליאק, והפיתוחים התזונתיים האחרונים הינם עבורם אור בקצה המנהרה.

1

למחלת הצליאק פנים רבות, בשל כך היא אף מכונה בשם "מחלת אלף הפנים". ברוב המקרים המחלה מופיעה בצורות שונות, וקשה לאבחן אותה. מקובל היום לחשוב על יחס של 1:10 בין החולים המאובחנים, לחולים שאינם מאובחנים, מכאן שהמקרים המאובחנים הם רק קצהו של הקרחון, ולכן ישנם חולים רבים הלוקים במחלה, אך אינם יודעים זאת. כיום, עקב עליית המודעות למחלה בקרב הקהילה הרפואית, מתגלים יותר ויותר חולים, אם בגיל צעיר ואם בגיל מבוגר, שסביר להניח כי הם חולים במחלה זו תקופה ארוכה.
ריקי לנגברג, תזונאית ונטורופתית אומרת, שיש להקפיד על תזונה ללא גלוטן במשך כל החיים, ללא פשרות. בנוסף על ההקפדה על כך שהתזונה תהיה ללא גלוטן, יש להקפיד גם על כך שהיא תהיה מאוזנת ותספק את כל הדרישות התזונתיות המשתנות במעגל החיים.

2

המותג "בראל" נולד לפני למעלה מעשור, כאשר העלייה במודעות, בביקושים ובדרישות מהשטח הבשילה לכדי פיתוח קו מוצרים חדשני וייחודי, עם מנעד רחב של קטגוריות מוצרים נטולי גלוטן, הנהנים מטעם ומרקם עסיסי ועשיר, ושומרים על טריותם לאורך זמן.
במאפיית "בראל" מבית חברת "אשבל מזון פונקציונלי" בקיבוץ מענית, מפתחים, מייצרים ומשווקים כיום ליין של מוצרי בריאות טעימים ללא גלוטן, עבור חולי הצליאק ולכלל שוחרי הבריאות, שבחרו להימנע ממזון המכיל גלוטן כדרך חיים קולינארית.

משפחות המוצרים ללא גלוטן
בראל מייצרת מספר קטגוריות של מוצרים ללא גלוטן, ביניהן מוצרי מאפה אפויים וקפואים מוכנים לאכילה, כגון לחמים, לחמניות, פיתות, ג'בטות, ותחתיות לפיצה, מוצרי פסטה: ניוקי בשלושה צבעים וטעמים, ופתיתים אפויים בצורת קוסקוס ואורז, מוצרים יבשים מוכנים לאכילה, כגון פירורי לחם, עוגות בחושות ועוגיות, ולבסוף גם תערובות להכנה ביתית ידידותית של מוצרי מאפה וביניהם לחם, עוגות, פנקייק, עוגיות ועוד.
מעת לעת מצטרפים מוצרים חדשים, עבור קהל הנמנעים מגלוטן.

3

בין השאר תמצאו אצלם לחמים העשירים ב Super Food- כגון קמח טף (המגיע מאתיופיה) וגרעיני צ'יה.
הסופר-פוד ,"מזונות העל”, הינם למעשה סוג מזון עוצמתי, המרוכז והמזין ביותר. ביכולתם של מזונות אלו לשפר סימפטומים הנקשרים למחלות שונות, לעודד את רמת האנרגיה והחיוניות בגוף, והינם הבחירה האופטימלית לחיזוק המערכת החיסונית ולשיפור הבריאות הכללית.
מזונות-העל תורמים לצרכי הגוף לחלבון, לוויטמינים, למינרלים ולחומצות שומן חיוניות. הם גם מהווים מקור מצוין לנוגדי חמצון, חומצות אמינו, אנזימים וקו- אנזימים החיוניים לבריאות.

הבשורה החמה בשיטת ההקפאה - הסוד לשמירת הטריות
הנחת המוצא של בראל בכל הנוגע לעולם הטעם של המאפים, הנה שטריות משולה לאיכות, בריאות, מרקם מדויק והנאה. על אף שמוצרי הלחם והלחמניות משווקים קפואים, הרי שלאחר הפשרה, נשמרים המוצרים טריים למשך למעלה מיומיים, ללא כל צורך בקירור או בהקפאה. במקרר נשמר המוצר טרי למעלה משבוע ימים. וכך, כריך בית ספר נטול גלוטן, אשר הוכן מוקדם בבוקר, ייאכל בצהרי היום, כשהוא נימוח וטרי.

חדש: צמחוני, טבעוני ונטול גלוטן
מוצרי בראל מצטרפים למועדון הטבעוני הראשון בישראל: בחברה מייצרים כיום גם מזון נטול גלוטן המתאים לטבעונים, טעים ומזין. מקצת ממוצרי החברה אף מסומנים בתו מועדון הצרכנות הטבעוני - Vegan Friendly. מועדון זה הוקם במטרה להעניק הטבות צרכניות ייחודיות לקהל הטבעוני ההולך וגדל, וכדי לקדם פרויקטים למען זכויות בעלי-חיים.
ההחלטה על כך התקבלה לאחר שבשנים האחרונות זיהו בחברה מגמה ברורה, שהולכת וצוברת נפח בהתמדה, והיא הפיכתה של הטבעונות לדרך חיים. הקהל הישראלי מתחבר לצמחונות ולטבעונות, ותר אחר מוצרים העשויים ממרכיבים על טהרת הצומח, שיהיו גם איכותיים, משביעים ובעלי ערכים תזונתיים נאותים.

4

לכן החליטו בחברה להשקיע בפיתוח מוצרים העונים להגדרה של "טבעוניים", בטעם עשיר ובמגוון גדול. קו המוצרים הטבעוניים ללא גלוטן כולל פיתות, לחם כפרי, ג'בטות, לחמניות אצבע, עוגיות חלבה, ניוקי במגוון טעמים וכמו כן תערובות להכנה עצמית בבית, של מאפים ללא גלוטן.
את מוצרי בראל ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובבתי טבע. המוצרים כשרים פרווה, בהשגחת הרב לנדא .
כתובת אתר בראל: http://www.barellife.co.il/
דף הפייסבוק: בר-אל מוצרים ללא גלוטן

 

 

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
זירת הבלוגים של ביז-טק 
 לחצו כאן

 

 

 

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

   שם החברה: ספורט דיפוכתובת / עיר: ז׳בוטינסקי 72, הקניון הגדול,קומת...
    עו״ד נוי ארז , במשך כשני עשורים משמש כמומחה למצבים קריטיים ומשבריים...
    שירותי הדברת מזיקים, כל סוגי המזיקים. הדברה ירוקה .שם החברה: סיירת...

המלצות השבוע בזירת המרצים

שם מלא: ד"ר מתוקה הורוביץ שם חברה: מרכז אור--ד"ר מתוקה הורוביץ תחומי התמחות: אימון...
צביקה קרוכמל, מרצה ומספר סיפורים, סופר, מדריך ומאמן מרצים# בונוס מועדון : הרצאה...
שם מלא:: אהרוני אהובה תחומי התמחות: אימון נוער וסטודנטים עם הפרעת קשב...