ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

מריאור - מאסטר NLP, פסיכותרפיה הוליסטית ודמיון מודרך

מריאור - מאסטר NLP, פסיכוטרפיה הוליסטית ודמיון מודרך.

מריאור - מאסטר NLP, פסיכותרפיה הוליסטית ודמיון מודרך. 

כבר שנים שמריאור עוזרת לאנשים להאמין בעצמם וביכולת שלהם לצלוח משברים. בעיניה, משברים הם "מבשרים" בשיכול אותיות.  מריאור מתמחה בלכוון ולשלוף מתוך המטופל את היכולות והעוצמות הפנימיות שלא ידע ולא האמין שקיימות בו. ה"אני מאמין" של מריאור: החיים קצרים מכדי להשאיר אותם על HOLD.  יתרון בולט בעבודתה של מריאור - שנים רבות של ניסיון ולמידה מתמדת של שיטות הטיפול החדשות מקנה לה מקצועיות ודייקנות ברמה גבוהה, על מנת להתאים את הטיפול לאדם שעומד מולה. 

merior3

סוגי שירותים :    ייעוץ אישי פרטני , טיפולים אישיים , סדנאות קבוצתיות , הרצאות  לקבוצות וארגונים
תחומי התמחות נוספים : 
יועצת פנג שוואי בכירה, בוגרת המסלול ליועצים בינלאומיים מטעם מאסטר ג'וזף יו, מומחית באסטרולוגיה סינית, תרפיה בצבעים ועבודה עם קלפים טיפוליים. 

נושאים להרצאות: אני והמח שלי / אהבה תשוקה ומיניות במערכת יחסים ארוכה /  השפעת המרחב החיצוני והפנימי על חיינו בכל ההיבטים/   הגוף מספר לנו סיפורים / אתם הרבה יותר ממה שחשבתם שאתם/ תגיד לי איזה צבע אתה אוהב ואומר לך מי אתה/  restart עם קלפים טיפוליים/  חופשי זה למרי לבד או ביחד/ סדנאות לשיפור תקשורת בינאישית / מי אמר שדמיון זה שטויות על כוחו של דמיון ליצור מציאות....ועוד...
.

בין לקוחותיה : לקוחות רבים מהמגזר הפרטי, זוגות ויחידים, חוגי בית וקבוצות.

ניסיון מקצועי : מריאור מלמדת ומרצה באוניברסיטאות ומזה כ 32 שנים מובילה ומלווה אנשים בתהליכי שינוי במפגשים קבוצתיים, זוגיים ואישיים. במהלך שנות עבודתה פיתחה את "שיטת מריאור" ליצירת המציאות הרצויה ולחיים שכייף לחיות אותם.

  https://www.facebook.com/merior.powerafter/?fref=ts

       

  • צור קשר
מריאור - מאסטר NLP, פסיכותרפיה הוליסטית ודמיון מודרך

מריאור - מאסטר NLP, פסיכותרפיה הוליסטית ודמיון מודרך. 

סוגי שירותים :    ייעוץ אישי פרטני , טיפולים אישיים , סדנאות קבוצתיות , הרצאות  לקבוצות וארגונים

נושאים להרצאות: אני והמח שלי / אהבה תשוקה ומיניות במערכת יחסים ארוכה /  השפעת המרחב החיצוני והפנימי על חיינו בכל ההיבטים/   הגוף מספר לנו סיפורים / אתם הרבה יותר ממה שחשבתם שאתם/ תגיד לי איזה צבע אתה אוהב ואומר לך מי אתה/  restart עם קלפים טיפוליים/  חופשי זה למרי לבד או ביחד/ סדנאות לשיפור תקשורת בינאישית / מי אמר שדמיון זה שטויות על כוחו של דמיון ליצורר מציאות....ועוד...

תחומי התמחות נוספים : יועצת פנג שוואי בכירה, בוגרת המסלול ליועצים בינלאומיים מטעם מאסטר ג'וזף יו, מומחית באסטרולוגיה סינית, תרפיה בצבעים ועבודה עם קלפים טיפוליים.  

בין לקוחותיה : לקוחות רבים מהמגזר הפרטי, זוגות ויחידים, חוגי בית וקבוצות


MERY1

כבר שנים שמריאור עוזרת לאנשים להאמין בעצמם וביכולת שלהם לצלוח משברים. בעיניה, משברים הם "מבשרים" בשיכול אותיות.  מריאור מתמחה בלכוון ולשלוף מתוך המטופל את היכולות והעוצמות הפנימיות שלא ידע ולא האמין שקיימות בו. ה"אני מאמין" של מריאור: החיים קצרים מכדי להשאיר אותם על HOLD.

מריאור מלמדת ומרצה באוניברסיטאות ומזה כ 32 שנים מובילה ומלווה אנשים בתהליכי שינוי במפגשים קבוצתיים, זוגיים ואישיים. במהלך שנות עבודתה פיתחה את "שיטת מריאור" ליצירת המציאות הרצויה ולחיים שכייף לחיות אותם.

יתרון בולט בעבודתה של מריאור - שנים רבות של ניסיון ולמידה מתמדת של שיטות הטיפול החדשות מקנה לה מקצועיות ודייקנות ברמה גבוהה, על מנת להתאים את הטיפול לאדם שעומד מולה. 

 

מריאור - מאסטר NLP, פסיכותרפיה הוליסטית ודמיון מודרך
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
תחומי התמחות:אימון אישי NLP
צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי