ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

המרצים אשר יביאו לכם אושר העצמה והתפתחות אישית

חדש במרכז המרצים של ביז-טק
מרצים להתפתחות אישית , העצמה ואושר

  MENTOR TOP10 

מרצים מרתקים במרכז המרצים של ביז-טק. ניתן להזמין את מיטב המרצים בכל התחומים ולכל מטרה... להזמנת מרצה 
שושי גל - סמול טוק ומינוף קשרים עסקיים ...אייל זהר - איך לגלות את היצירתיות שבך ולהצליח?...מריאור - מאסטר NLP, פסיכותרפיה הוליסטית ודמיון מודרך...פז מושקוביץ גן-זך - הרצאה/ מופע מטלטל...רוני פרידמן - "תיק אימוץ - סודי ביותר"...

 

 שושי גל - סמול טוק ומינוף קשרים עסקיים 

444710 13

שושי גל -  חיה, נושמת ומקיימת את עולם הנטוורקינג למעלה מ-20 שנה. יזמת והבעלים של המרכז לסמול טוק ומינוף קשרים עסקיים - מרכז ליצירת חיבורים מניבים בין אנשי עסקים. מאמינה שבכל התקהלות - טמונה הזדמנות. נותנת כלים יישומיים להרחבת המעגלים העסקיים. למה מומלץ גם לך להיחשף למגוון התכנים, תוצאות מוכחות בשטח וכלים: מדויקים, פשוטים, ישימים, מניבים, שיוצרים שינוי אמיתי בחיים ובעסקים. הניסיון העשיר שלי עומד לרשותך. בין תפקידי: • ניהול הפורום הכלכלי של עיתון העסקים גלובס • מייסדת ומנכ"לית YPO ישראל - ארגון המנכ"לים היוקרתי בעולם • מרצה בפני קהלים ממגוון ענפים עסקיים: פיננסים, הייטק, ביטוח, פארמה, קמעונאות, נדל"ן, מלונאות, גופים ציבוריים , עיריות, אוניברסיטאות ועוד...• מרצה בינלאומית חובקת עולם - פעילות גלובאלית: לונדון, טורונטו, מרוקו, יפן, בודפשט וברלין • מחברת הספר "מסמול טוק לביג ביזנס" – איך להפוך שיחות קטנות לעסקאות מניבות. למעלה מ 20,000 אנשי עסקים בארץ ובעולם נחשפו לתכנים: • משרד החוץ, אל על, מערכת הביטחון, מועדון עסקים לונדון, אינטל, טבע, גלובס, בנק הפועלים, לאומי למשכנתאות , UBS , בנק הפועלים, מזרחי טפחות ועוד...

 להזמנת מרצה 

 


אייל זהר - איך לגלות את היצירתיות שבך ולהצליח?

EYAL.ZOHAR1

כמה פעמים מצאת את עצמך עם בעיה או אתגר שהיה קשה לפתור?  מי לא נתקל ברעיון או מוצר יצירתי ושאל את עצמו –"איך לא חשבתי על זה קודם? "ושאלת המפתח - איך לגלות מחדש את היצירתיות שבך ולהצליח ?במגוון ההרצאות והסדנאות החווייתיות תקבלו תשובות לשאלות אלו תוך שימושבמשחקים, הומור וכלים יישומיים אשר יקדמו אתכם בקריירה, בעסק, בניהול ובחיים בכלל .

מבחר ההרצאות
- איך למכור יותר עם יצירתיות? לפרטים יצירתיות ומכירות ​
- קופירייטינג יצירתי - איך למצוא שם קולע לעסק שלך?
מה הסלוגן היצירתי שמתאים לי? מה הלקוחות שלי יזכרו מהאתר ? כרטיס הביקור שלי

- למנף את היצירתיות שלך לתוצאות !
- טכניקות מעשיות ליצירתיות
- איך להיות מאושרים יותר? לפרטים על יצירתיות ואושר
- איך להעביר הרצאה/מצגת משכנעת ויצירתית
- איך לעמוד מול קהל: תכנון, אינטראקטיביות, יצירתיות, התמודדות עם תקלות

אייל זהר (MBA, BSc) מרצה בכיר ומומחה ליצירתיות וחדשנות, משלב רקע ניהולי עשיר עם ניסיון של 20 שנה בסדנאות והרצאות יצירתיות חווייתייות למנהלים, ארגונים מובילים וחוגי בית.

להזמנת מרצה 

 


 מריאור - מאסטר NLP, פסיכותרפיה הוליסטית ודמיון מודרך.

merior3

כבר שנים שמריאור עוזרת לאנשים להאמין בעצמם וביכולת שלהם לצלוח משברים. בעיניה, משברים הם "מבשרים" בשיכול אותיות. מריאור מתמחה בלכוון ולשלוף מתוך המטופל את היכולות והעוצמות הפנימיות שלא ידע ולא האמין שקיימות בו. ה"אני מאמין" של מריאור: החיים קצרים מכדי להשאיר אותם על HOLD.
מריאור מלמדת ומרצה באוניברסיטאות ומזה כ 32 שנים מובילה ומלווה אנשים בתהליכי שינוי במפגשים קבוצתיים, זוגיים ואישיים. במהלך שנות עבודתה פיתחה את "שיטת מריאור" ליצירת המציאות הרצויה ולחיים שכייף לחיות אותם.

להזמנת מרצה 

 


פז מושקוביץ גן-זך - הרצאה/ מופע מטלטל

PAZ2

"מחוברת" מופע-הרצאה ייחודי ומעורר השראה, מצחיק ועוצר נשימה, על הדרך למנף קשיים ולצמוח מתוך משבר. סיפור מעורר השראה, המעניק פרספקטיבה מחודשת על החיים. איך אפשר להתמודד ולנצח למרות התחושה שעולמנו קורס עלינו, כשאנחנו מקבלים בשורות לא צפויות, כשאנחנו נכשלים , כשלפעמים המרוץ האינסופי של החיים פשוט סוגר עלינו?

להזמנת מרצה 

 


רוני פרידמן - "תיק אימוץ - סודי ביותר"

ronifridman2

רוני פרידמן מגוללת את סיפור חייה יוצא הדופן בהרצאה מרתקת ומעצימה.
רוני גדלה בצל סוד משפחתי גדול ואפל. רוני אומצה בגיל 4 חודשים, אך גילתה זאת לראשונה בגיל 32, עת הייתה כבר אמא בעצמה. סוד האימוץ נשמר בקפידה במשפחתה של רוני במשך כל השנים. במשך שנים הדחיקה את המסרים שקיבלה מהסביבה ובביתה. עד לרגע אחד, שלא הייתה מוכנה לו, אמירה מטלטלת של אישה זרה שפגשה ברחוב הסוד הגדול התגלה. אז החל מסע כפול, לאיתור המשפחה הביולוגית ולהיכרות מחודשת עם עצמה.
מה מגלה רוני במסע? סיפור אישי הכולל תעצומות נפש, ממנו ניתן ללמוד על המחיר והעומס הרגשי בשמירת סודות במשפחה ובכלל. על תחושות האשמה, הדיכאון, הבושה והחרדות שהסודות גורמים. על התמודדות עם הפחד מפני הסוד הנורא ששיתק אותה. פחדים מנהלים כל אחד מאתנו בכל צעד, בכל קבלת החלטות… איך מנהלים את הפחד במקום שהוא ינהל אותנו.
הרצאה מטלטלת, מעוררת השראה ובעיקר נוגעת בכל אחד ואחת. כולנו מכירים סודות: סודות במשפחה, בזוגיות, בין שכנים, חברים, לפעמים בין הילדים, בעבודה... מתי סוד לגיטימי, מתי סוד הרסני, על העול שבשמירת סוד וכיצד הסוד של רוני כמעט עלה לה בחייה?

להזמנת מרצה 

 


 

 מרצים חדשים ומרתקים במרכז המרצים של ביז-טק. ניתן להזמין את מיטב המרצים בכל התחומים ולכל מטרה...

שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה *
חובה לציין שם חברה
טלפון/סלולר *
חובה לציין טלפון
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
כתובת
ציין כתובת
שם המרצה המבוקש *
ציין שם כנס ותאריך
נושאים מבוקשים
קהל היעד
הערות
רשום הערותיך
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

 קבוצת ב.ה להב מספקים שרותי ניקיון למשרדים, ניקיון לבניינים, ניקיון לעסקים,...
♦ עו"ד בני דון-יחייא - הרצאות העשרה עסיסיות על יחסים וזוגיות.♦ עו"ד בני...
5 Star Tour provides group tours to Israel from countries all over the world. Tours are provided to Jewish, Catholic and Christian groups and include...

המלצות השבוע בזירת המרצים

שם מלא: אסנת מתתיא שם חברה: OMdesign תחומי התמחות: שינויים וצמיחה דרך ארגון ועיצוב...
 שם החברה: רוניטל - אימון המוח לאושר אישי וארגוניכתובת / עיר: קדמהשם...
   שם החברה: הכח לשנות בידיים שלנו - דבורה נויאתר...