ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הטריבונה רכילות עסקית 15/06/17

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית · 15/06/17

השבוע בטריבונה - השר ישראל כ״ץ ביקר השבוע בתערכת ISDEF 2017...הנהלת "חברת המזרח" השיקה השבוע באופן רשמי את מותג הרכב היוקרתי יגואר...חברת קפה ג'ו ציינה 20 שנה של קפה גורמה וקולינריה משובחת באירוע קיץ חגיגי, כשהזמינה עשרות עיתונאים לטעום מתפריט הקיץ החדש שלה...בני רבה, בעל רשת המסעדות "בני הדייג", גייס את טהוניה רובל וטיטי איינאו למען ילדים חולים ונתינה לקהילה...אל על הציגה השבוע את מטוס הנוסעים החדש שלה, הדרימליינר...בלוגרית האופנה קים-אור אזולאי והשחקן עומר חזן הגיעו לחנות TNT בקניון הגדול למפגש מעריצים...ועוד ...

כל מה שרציתם לדעת על מ"אחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

 

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

 

1

 

חבר הקבינט הבטחוני השר לעניני מודיעין ישראל כ״ץ, ביקר השבוע בתערכת ISDEF 2017. במהלך הסיור בין הביתנים התעניין השר בפיתוחים שהציגה חברת אורד, בתחום ההגנה מפני רחפנים תחת השם ה DROM. בתמונה: יוסי גופר סמנכ״ל שיווק באורד, מסביר לשר כ״ץ על המערכת החדשנית שיכולה לזהות ולהשתלט על רחפנים בגודל כף ידו של תינוק.

 

2

 

בשבוע שעבר נערך טקס חנוכת VISION TOWER , מגדל המגורים הראשון שיאוכלס בפרויקט הדגל של בת ים – שכונת פארק הים, בה צפויים להיבנות למעלה מ-10,000 יחידות דיור, מרכז תעסוקה מודרני ומתחם מלונות. המגדל הוא אחד מפרויקטי הנדל"ן המרהיבים ביותר שנבנו בשנים האחרונות בגוש דן, הוא מתנשא לגובה של 37 קומות ובעל תכנון אדריכלי יוצא דופן. מאות הגיעו לברך ביניהם ראש עיריית בת ים יוסי בכר, ח"כ אורן חזן, ח"כ נאוה בוקר, סגן מפקד מחוז ת"א במשטרה עד לא מזמן יורם אוחיון, מנכ"ל חברת הבנייה תדהר שביצעה את הפרוייקט טל הרשקוביץ', האדריכל אבנר ישר, היועצת הפיננסית עופרה כהן, לשעבר מנכ"ל בנק הפועלים בלונדון ומנהלת אזור לב תל-אביב בבנק לאומי, עורכי דין ביניהם אביעד שוב וברוך אדלר, שמאי המקרקעין יובל רוקח ועוד. היו גם כאלה שמלבד לברך, הגיעו לפגוש את שכניהם החדשים למגדל: הבעלים של רשת מסעדות אגאדיר איתן טרבלוס, הבעלים של רשת חנויות הנעליים דיסקו רוסו ציון רוקח ואחרים. הבניין הוקם על ידי יזמי נדל"ן ובראשם תומר כהן, הבעלים של חברת הנדל"ן כהן סיטי.

 

3

 

שרים, יו"ר הכנסת, חברי כנסת ופוליטיקאים הגיעו להשתתף בשבוע שעבר בחגיגת בת המצווה של עדי, בתם של תחיה ויעקב חגואל, סגן ומ"מ מקום יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית. איגרת ברכה מרגשת הגיעה גם מראש הממשלה ביבי נתניהו והוקראה באולם. בין האורחים שהגיעו לחגוג איתה בסי לופט, מלון כרמל בנתניה: השרים צחי הנגבי, גלעד ארדן, ישראל כץ, יובל שטייניץ, יואב גלנט, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, חברי הכנסת ענת ברקו, דוד ביטן, אורן חזן, מיקי זוהר נאוה בוקר, ירון מזוז, יואב קיש, אברהם נגוסה, יואב בן צור, יו"ר ההסתדרות הציונית מר אברהם דובדבני, מנכ"ל ההסתדרות הציונית מר אלי כהן, יו"ר קרן היסוד מר מודי זנדברג, יו"ר קק"ל מר דני עטר, ראש מועצת חבל מודיעין מר שמעון סוסן, ראש העיר לוד מר יאיר רביבו וראש העיר מגדל העמק מר אלי ברדה. הפתיעו את עדי גם אלי יצפאן, גיא זוארץ, אברהם טל, סטטיק ובן אל, אשר שלחו ברכו שהוקרנו באירוע.

 

4

 

השבוע קיימו אנשי מכבי תל אביב את אירוע ההשקה לקולקציית מדי המשחק הרשמיים של המועדון. האירוע שנערך באולם האירועים "קמליו", נפתח בארוחת בוקר עשירה והמשיך לאולם הכנסים, שם נשאו דברים סמנכ"ל השיווק של המועדון גב' שרון תמם, מנהל המסחור של המועדון טל מועלם, והמנהל המסחרי של המועדון דניאל לוי. בין הנוכחים גם ספונסרים של המועדון: בעלי חברת הייסנס ישראל גדי אנג'ל וגיא אדרי, אשר לראשונה יתנוסס לוגו החברה שלהם על גב חולצת המשחק, מיקי קופל (בעלים של קופל גרופ), שלוגו החברה שלו יתנוסס על המכנסיים, וכן סמנכ"ל השיווק של חברת ניוואה בישראל שרונה טלקר, אשר שנים רבות נותנת חסות למועדון, ולוגו חברתם יתנוסס בגב התחתון של החולצה החדשה.
עוד נכחו באירוע גם אלון סער מבעלי רשת פיצה פרגו,עו"ד מורן מאירי, עורכת הדין יעל מרגלית, הפרסומאי טל בריקמן וכן אשת הפרסום נירה שניידרמן בעלת "פרסום שניידרמן".

 

5

 

אלון אולמן המנטור הידוע, קיבל השבוע מעודד מודן, הבעלים של הוצאת הספרים כתר-מודן, ״מגן רב מכר״ על ספרו "פריצת גבולות". שהפך לרב מכר תוך 6 ימים בלבד ממועד השקתו, ומחזיק בתואר מס 1 שבוע 12 ברציפות. לאירוע ההשקה היוקרתי שנערך ב"קמילו" ברמת אביב, הגיעו 300 איש מבכירי המשק הישראלי, אמנים ואנשי תקשורת, כשעל הערב מנצח המנחה הסטנדאפיסט קובי מיימון אשר סיפר שגם הוא בוגר הסדנא השנתית של אלון אולמן. בזה אחר זה הופיעו אמנים נוספים שהשתתפו בעבר בסדנאות של אלון: אלי לולאי, סולן רוקפור, השחקנית אסנת וישינסקי ואחרים. אבי שומר, מנכ"ל ומבעלי רשת צומת ספרים ויפית גרינברג הבעלים של סטימצקי גם הם היו במברכים. נראו באירוע: לוני הרציקוביץ, איזי בורוביץ, יוסי בניון ומירית אשתו, מלי לוי ושמעון גרשון, יובל רבין עם נטלי, שי אגסי ותמי, אסנת וישינסקי, בטי רוקוואיי, גלית פרבר, ניצב בדימוס ירון בארי, דנה ספקטור, עו"ד רות וולפנר דיין, דני שביט הבעלים של סמל מרצים, דליה הוכברג, הבעלים של מרכז המרצים, החזאית סיגל גפני, ד"ר רפי קישון ואסתי, לימור מגן ויוסי פלד, האמנית יהודית אולמן אמו של אלון, ואחותו דפנה אולמן בארי שהשיקה לאחרונה בחיפה את מלון "לה קפלה" – מלון העסקים היוקרתי החדש בקסטרא, המשתרע על פני שתי קומות וכולל חדרים המאובזרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. בצילום: אלון אולמן ואחותו דפנה אולמן-בארי.

 

6

 

מתחם אירועים וכנסים "דוריה" מקבוצת שבט אחים, אירח את ראש עיריית אשקלון תומר גלאם יחד עם עוד כ - 1200 איש מעובדי עיריית אשקלון. במקום התקיימה קבלת פנים מפנקת, לצד הפנינג שהכיל סדנת תיפוף על כדורי פילאטיס ענקיים, משחקי חברה כמו משחק שח-מט בגודל ענק, וארוחת צהריים עשירה כיד המלך של השף מוטי תורג'מן. על הצד האמנותי הופקד אדיר מילר שכרגיל הצליח להצחיק את הנוכחים עד דמעות.

 

7

 

ביום שלישי ה- 20.06 בשעה 20:00 תתקיים בכפר שמריהו תצוגת אופנה חגיגית של המעצב הידוע ירון מינקובסקי, שיציג לראשונה את דגמי קולקציית הקיץ החדשה שלו, ולצידו בתו אורי מינקובסקי, מעצבת המותג הצעיר OM, שתציג אף היא את הקולקציה החדשה פרי עיצובה. וזאת לרגל חגיגות שנת ה-80 למועצה המקומית כפר שמריהו, שבראשה עומד דרור אלוני. בתצוגה תדגמנה נשות ונערות הכפר, מעצבות דעה ונשות עסקים ולצידן דוגמניות מובילות. כל ההכנסות קודש לעמותת "ילדי עולם האושר", הפועלת למען ילדים החולים במחלות בסיכון, אשר בראשה עומד היו"ר רו"ח עמוס שלפמן. הפקה ובימוי סמדר גנזי. ניתן לרכוש כרטיסים תמורת 75 ש"ח בטלפון של מרכז בית וייל 09-9569430, או אצל רות פוקס 052-6660878. התצוגה תתקיים במגרש בית הספר בכפר שמריהו, האורנים 27.

 

8

 

הנהלת "חברת המזרח" השיקה השבוע באופן רשמי את מותג הרכב היוקרתי יגואר. לאחרונה קיבלה החברה את שיווק המותג יגואר לאחר שהחברה הבינלאומיתJLR החליטה לאחד סוכנויות ובנוסף למותג "לנדרובר" אשר מיוצג על ידי חברת המזרח, החברה תשווק ותטפל גם ברכבי היוקרה של יגואר. באירוע שהתקיים השבוע, הצהיר דני עיני מנכ"ל ובעל חברת המזרח, כי בימים אלו מובאים דגמים חדשים של יגואר, וכן הם עתידים להשקיע כ- 18 מליון ₪ בתשתיות שיווקיות ופיתוח מרכזי שיווק ומכירה שיהיו מושקים בחודש אוגוסט הקרוב, לטובת שוק רכבי היוקרה והצגתם לקהל הצרכנים. את ההשקה חנכו דני עיני, בעלים של חברת המזרח ורמי וקסמן סמנכ"ל השיווק של החברה.

 

9

 

ג'יל אסולין, מנכ"ל יקבי ברקן וסגל ולי בולדס, מנהלת תחום יין בחברת טמפו זכו בשלוש מדליות זהב יוקרתיות בקטגוריות שונות במסגרת תחרות 'BEST VALUE ' לשנת 2017. תחרות BEST VALUE המתקיימת זה השנה התשיעית ברציפות, הינה תחרות יין שנתית המדגישה את נושא התמורה למחיר. התחרות מעניקה מדליות ליינות הטובים ביותר עד מחיר של 79 ₪ בקטגוריות שונות. השנה נשלחו לתחרות 169 יינות ישראלים שמחירם נע בין 22 ₪ ל-79 ₪. היינות נבדקו בטעימה עיוורת על-ידי צוות של 17 שופטים שכלל סומליירים, ייננים וטועמים מקצועיים.

 

10

 

חברת קפה ג'ו ציינה 20 שנה של קפה גורמה וקולינריה משובחת באירוע קיץ חגיגי בבית קרנדג'י, כשהזמינה עשרות עיתונאים לטעום מתפריט הקיץ החדש שלה, הגדוש במנות מרעננות ומושקעות המבוססות על חומרי גלם טריים, תוך דגש על תמחור הוגן ונוח. הרשת מרעננת בימים אלו את כל תפריטיה, אך החדשנות המסקרנת ביותר ממתינה בסיום הארוחה. תפריט המנות האחרונות החדש שלה נבנה בשיתוף פעולה עם השף-קונדיטור אלון שבו, שהרכיב סדרת קינוחים קלאסיים ואהובים כמו עוגת שוקולד ברוטב טופי, עוגת גבינה וקרם לימון, מילפיי, טארט לימון ועוגת בננות ושוקולד, תוך התחשבות בקהל הטבעוני והנמנעים מגלוטן. בין המנות החדשות: יוגורט קינואה ופירות, קובה פריך, פנצנלה, פוקצ'ת לחמא בעג'ין, סלט עגבניות ובולגרית ומשקאות קיץ של סמודיס ומילקשייקים. בתמונה: השף-קונדיטור אלון שבו ועמי שם טוב, מנכ"ל חברת קפה ג'ו.

 

11

 

בחמישי האחרון נחנך במודיעין המתחם הגדול בישראל לאבזור וציוד רכבים לנכים, בו הושקו דגמי הרכבים החדשים המיובאים בלעדית על ידי א.צ.מ., כרכבים הפרטיים המתקדמים והמאובזרים בישראל, המותאמים במיוחד עבור ציבור הנכים, ולציון 25 שנה להיווסדה של החברה. בנוסף, נהנו האורחים ממופע סטנד אפ של קובי מימון. בין המגיעים: אייל מלמן – מנכ"ל א.צ.מ. חיים ביבס – ראש העיר מודיעין, גיא לואל השחקן, שמעון קינן – יו"ר עמותת אילן, ניסי מורביה - מנכ"ל מטה מאבק הנכים בישראל, שלמה (מומו) נקוה - מייסד תחנת הרדיו "גלגלים ברשת - רדיו ללא מוגבלות", אלכס פרידמן – מוביל הקמפיין הציבורי "נכה, לא חצי בן אדם" ועוד. בתמונה: חיים ביבס ראש עיריית מודיעין ואייל מלמן מנכ"ל אצ"מ.

 

12

 

איש העסקים ובעלי רשת המסעדות "בני הדייג" בני רבה, גייס את טהוניה רובל וטיטי איינאו לדוכן אוכל שהפעיל בפסטיבל מדיטרניה אשדוד, שכל כולו למען ילדים חולים ונתינה לקהילה. בני המשתתף בפעם הראשונה בפסטיבל, החליט לחבור אל עמותת ״יחד לאור״ לילדים חולים, ולתרום חלק נכבד מההכנסות לטובת העמותה. במהלך אותו הערב מלכת היופי טיטי איינהו וטהוניה רובל הצליחו למכור מספר רב של מנות, ולגייס כ-80 ארוחות לטובת הילדים בשווי של למעלה מ-10,000 ש"ח. הצטרפו אל השתיים גם השותפים של סניף בני הדייג באשדוד, אלירן מורד וניסים חזן.

 

13

 

רשת הולנדיה, המתמחה בהנדסת השינה, מתרחבת עם סניף חדש נשפתח בימים אלו במתחם העיצוב והריהוט דיזיין פלוס בבאר שבע, המשתרע על שטח של 600 מ"ר והוא מעוצב בהתאם למתכונת החנות החדשה שנפתחה לאחרונה בלונדון. קהל מוזמנים גדול מבאר שבע שהגיע, נהנה מתכנית אומנותית גדושה שכללה את גזירת הסרט על ידי בעלי הולנדיה: יצחק ברססט מייסד החברה וילדיו אבי ברססט המנכ"ל ורינה בן חמו, שותפה וחשבת החברה. באי הפתיחה נהנו מתצוגת אופנה לא שגרתית, שבה הדוגמניות עוטות את דגמי הקיץ של קולקציית המצעים של הולנדיה. על המסלול צעדו התאומות ויקטוריה וורוניקה גוצ'ין, מלכת היופי של באר שבע וסגניתה, איזבל שירקוב שצעדה על המסלול עם בתה הקטנה והדוגמניות מיכאלה, לימור ואוקסנה. את האירוע חתמה הופעה מרתקת של ריקודים סלוניים ולטיניים שניתנה על ידי רקדנים שהם אלופי הארץ בתחום. בין האורחים באירוע גם ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע בכדורגל, שהוא הפרזנטור של החברה, יוסי סבן הבעלים של רדיו דרום, רמי שני מגלי צה"ל ואחרים. על עיצוב החנות החדשה בבאר-שבע אחראי צוות מעצבי הבית של הולנדיה, ובהם יוליה לבוב ואלעד נעים והושקעו בפתיחתה כ-1 מיליון שקלים.

 

14

 

צוות צוק מנרה, מתחם הלינה ופארק האקסטרים של ישראל, הגיע ל"צנטרום" של מדינת תל אביב, להכריז על פתיחת עונת הקיץ. המקום: סינמטק תל אביב, בו התקיים מפגש חשוב עם צמרת ענף התיירות בישראל, סוכנים, כתבים וקולגות לחשיפת הצוק ועשייתו הרבה, כולל הקרנת הסרט "נקודת פריצה". יו"ר צוק מנרה רווי רז מגדירה את המהלך כחדשני ושובר שגרה, אמירה של נוכחות אתר האתגר הצפוני כמוביל בלב הסצנה התל אביבית, כך גם החופשה בצוק מנרה שוברת שיגרה. נצפו: אייל קשדן מנכ"ל השטיח המעופף, אמיר חייק נשיא התאחדות המלונות בישראל, אמיר הלוי מנכ"ל משרד התיירות, ח"כ רונן הופמן מיש עתיד, ואבישי נכון הבעלים של מחנות קימאמה.

 

15

 

מלונות פרימה ממשיכה להוביל את הסגמנט העסקי בישראל: חצי שנה לאחר פתיחת פרימה לינק בפתח תקווה, הרשת פותחת את המלון הראשון ברעננה. מלון 'פרימה מילניום' ממוקם בלב פארק העסקים של רעננה ומציע פתרון לשוהים באזור למטרות עסקים, כנסים ואירועים משפחתיים. אבי דור, מנכ"ל מלונות פרימה הדגיש את צמיחתם המשמעותית של מרכזי הייטק בשרון בערים כגון רעננה, לצד בעיית הפקקים בכניסות לתל אביב וממנה, שהעלו את הצורך בקרב אנשי עסקים המגיעים לשהות במלון הסמוך לחברה אליה הוזמנו. בנוסף, תושבי רעננה והסביבה יזכו למענה הולם באירוח משפחות וקרובים במלון, כמו גם עריכת אירועים ושמחות משפחתיות. במלון תיפתח מסעדה איכותית כשרה שתציע חווית קולינריה לתושבי השרון בכלל ורעננה בפרט, וכמובן שתיתן מענה לחברות העסקיות הסמוכות למלון. מלונות פרימה לינק ופרימה מילניום הוקמו בשיתוף עם חברת מליסרון, כחלק משותפות אסטרטגית ארוכת טווח בין רשת פרימה לחברת מליסרון שבבעלות משפחת עופר.

 

16

 

בנק מזרחי טפחות קיים את הטקס השנתי להצגת הזוכים בתחרות "עסק עם ערך", שנערך יחד עם קרןIVN זו השנה הרביעית, במטה הבנק ברמת-גן. שיתוף הפעולה בין ארגון IVN ובנק מזרחי טפחות מקדם עסקים חברתיים בישראל, ובמסגרתו מאתרים עסקים חברתיים בשלב seed המקדמים תעסוקה והכשרה לתעסוקה של אוכלוסיות מודרות. הליווי כולל בין היתר מנטורינג ומלגה כספית.במסגרת התחרות, נבחרים מידי שנה כחמישה עסקים חברתיים הזוכים לסיוע כלכלי, לצד ליווי ויעוץ צמוד מאנשי בנק מזרחי טפחות וקרן IVN. במהלך הטקס הציגו שלושה מהמיזמים הזוכים בשנה שעברה את עבודתם בסיוע אנשי הבנק והקרן, ואת התוצאות וההישגים שרשמו עסקים אלו. בין העסקים הזוכים בשנה שעברה היו המיזמים בלה דיגיטל (צרכים מיוחדים), אורט צור ברק (נוער בסיכון) וכל אחד יכול (אוטיסטים). בהמשך הציגו ארבעת המיזמים שיזכו לליווי צמוד בשנה הקרובה את העסקים שלהם ואת התוכנית לצמיחת העסק.

 

17

 

כאשר שמע ארון כהן, השף החדש במלון קראון פלזה ירושלים, שעומדת להתקיים במלון מסיבת עיתונאים במסגרתה יוצג רשמית אלי אוחנה כבעל זכויות הניהול של בית"ר ירושלים, התרגש שכן בצעירותו כהן היה מעריץ גדול של אוחנה. לכבוד אוחנה, כהן אפה במיוחד עוגה עליה סמל הקבוצה ולא שכח לכתוב לו בהצלחה.

 

18

 

שוקי רייך, מבעלי רשת אופנת הגברים BAGIR, הגיע לאירוע השקת תערוכת "מתחברים 6:6" שהתקיים בהובלת "המרכז לעיור בישראל", במטרה להגביר את המודעות לנושא התעסוקה של אוכלוסיית האנשים עם העיוורון ולקויות הראייה. פרויקט נעשה בשיתוף פעולה של רשת BAGIR עם המרכז לעיוור בישראל, המפיק והצלם שי גבריאל והאמן גיל טייכמן. האירוע כלל תערוכת צילומי סטילס, המשלבים עיוורים בסצינות תעסוקתיות שונות, ולצידם מעצבי דעה שונים כגון דביר בנדק, טיטי איינהו, קרן ברג ועוד. שוקי רייך, אשר בשנה האחרונה שיתף פעולה עם המשלחת הפאראלימפית וארגון הנכים, שוחח ארוכות עם המנכ"ל של המרכז לעיוור בישראל" נתי ביאליסטוק כהן, והעלה את האפשרות לקיים שיתופי פעולה דומים בעתיד למען מטרה נעלה.

 

19

 

חברת אל על הציגה השבוע את מטוס הנוסעים החדש שלה, הדרימליינר (בואינג 787), והיא מאמינה שהמטוס יצעיד אותה קדימה. 16 מטוסי ה-787 עלו סכום עתק של יותר מ-1.25 מיליארד דולר, והם אמורים להחליף את מטוסי ה-747 וה-767 הישנים של אל על. מחלקת העסקים תהיה "עסקים-פירסט", שזה אומר שילוב של מחלקה ראשונה ומחלקה עסקים, ובה 32 מושבי מיטה ארגונומיים, סביבת עבודה ופנאי מרווחת, שולחן גדול ומערכת מולטימדיה מתקדמת הכוללת מסך מגע בגודל 16 אינץ'. מנכ"ל אל על דוד מימון, אמר באירוע ש המטוס הראשון (4X-EDA) יגיע לישראל בחודש אוגוסט, והטיסה המסחרית הראשונה צפויה לצאת בשבוע הראשון או השני של חודש ספטמבר. בצילום: תמי מוזס-בורוביץ', סגנית יו"ר דירקטוריון אל על, מנכ"ל אל על דוד מימון, שר התחבורה ישראל כץ, אלי דפס יו"ר אל על וריי קונור, סגן יו"ר מועצת המנהלים של בואינג העולמית באירוע השבוע.

 

20

 

מכללת שנקר ברשות הנשיאה פרופ' יולי תמיר, קיימה השבוע מפגש ייחודי בין יזמי הייטק ואנשי עסקים עם ג'ף פולבר, המוכר בעולם כגורו אינטרנט והאיש שעומד מאחורי שלל יוזמות בתחום התקשורת הקולית ברשת (VoIP). פלובר הצפוי בעוד כשבועיים לקבל תואר "עמית כבוד" באירוע חבר הנאמנים של מכללת שנקר, הינו יהודי אמריקאי הגיע אלינו לביקור במסגרת סדרת מפגשים " Breakfast with jeff pulver", אותם הוא מקיים בערים שונות ברחבי עולם, על מנת לקיים דו שיח מקרוב עם יזמים וסטארטפיסטים בנושא עתיד התקשורת וחדשנות טכנולוגית. במהלך האירוע פולבר ותמיר דיברו על שיתופי פעולה עתידיים בינו לבין המכללה. 

 

21

 

קניון עזריאלי ראשונים קיים תחרות לכלל לקוחותיו במסגרתה כל מי שרכש מעל לסכום של 299 ₪ והביע אילו טרנדים יהיו הכי חמים בקיץ הקרוב נכנס לתחרות. הזוכה הגדולה של התחרות היא רותם שאער, בת 18 מראשון לציון שזכתה בגיפט קארד של 1,000 ₪ לבזבוזים בקניון עזריאלי ראשונים. ביום חמישי האחרון, היא הגיעה לקניון יחד עם דנה זרמון, פרזנטורית הקניון ועדי קרום, מנכ"ל קניון עזריאלי ראשונים.

 

22

 

בשבוע שעבר הגיעו לביקור בסניף עמותת בית מיח"א בכפר קאסם יו"ר העמותה ושופרסל, ישראל ברמן יחד עם ראש עיריית כפר קאסם, עאדל בדיר ומנכ"ל העמותה, בועז הרמן. העמותה מטפלת ומלווה פעוטות וילדים בעלי לקויות שמיעה מרגע הלידה ועד גיל 6, תוך תמיכה בהורים ובמשפחה. ישראל ברמן, יו"ר בית מיחא ושופרסל דיבר על עבודת הקודש שעושה הצוות של בית מיחא בכפר קאסם, המוכיחה שבסופו של יום הדמיון עולה על השוני בין העמים. הוא הוסיף שבית מיח"א משקיע כספים ומאמצים רבים בפיתוח השירות הטיפולי במגזר הערבי, מתוך ההבנה שיש לשאוף לשיוויון מלא בכל מקום ובכל אוכלוסייה.

 

23

 

השבוע בלוגרית האופנה קים-אור אזולאי והשחקן עומר חזן, הגיעו לחנות TNT בקניון הגדול בפתח תקווה למפגש מעריצים בו הצטלמו עם המוני מעריצים שהגיעו לחנות, וקיבלו חתימה שלהם. החברים הטובים קים ועומר הצטלמו לקולקציית הקפסולה שאותה עיצבו יחד עבור חברת TNT. לאירוע הגיעו שתי המשפחות בהרכב מלא, כולל הסבתות של השניים. הסבתא של קים אף לבשה חולצה מתוך קולקציית הקפסולה ורקדה לצד המעריצים. גם חברותיה הטובות של אזולאי הגיעו בהפתעה למפגש המעריצים, כאשר הן לבושות בחולצות מתוך הקולקציה. המפגש כלל למעלה מ-800 ילדים מכל הגילאים, אשר הגיעו לבושים רובם בקולקציה שעיצבו השניים.

 

24

 

אלי אלעזרא יו"ר "הכשרה ביטוח" העניק מלגת לימודים לחתן פרס חידון התנ"ך לנוער (הראשון שאיננו דתי) לשנת 2017. בטקס שנערך לאחרונה, נפגש שגיב לוגסי חתן התנ"ך החילוני הראשון שזכה בפרס, עם חבר הדירקטוריון של הכשרה ביטוח פרופ' שמעון שטרית, זוכה פרס חתן חידון התנ"ך הראשון לנוער בשנת 1959.באירוע השתתפו חברי הדירקטוריון של הכשרה ביטוח ומוזמנים נוספים: השופט יוסי יוספי, אבי בוסקילה מנכ"ל חברת שראל, פרופ' חיים יוספי, חבר הדירקטוריון של הכשרה ביטוח פרופ' שמעון שטרית, שר הכלכלה לשעבר וכאמור זוכה חידון התנ"ך הראשון בישראל בשנת 59', חברי הנהלת הכשרה חברה לביטוח, מנכ"ל הכשרה שמעון מירון ויו"ר הכשרה אלי אלעזרא, שהעניק את המלגה לשגיב לוגסי. בתמונה משמאל לימין: פרופסור יוספי, שמעון מירון אביו של חתן חידון התנ"ך, הזוכה בחידון, פרופסור שטרית, אלי אלעזר ואמו של הזוכה.

 

25

 

בהתאחדות התעשיינים לא נחים אף פעם. לרגל חג השבועות, מועצת החלב ונשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש, ערכו מפגש מיוחד עם נשיא המדינה, רובי ריבלין, במעונו הרשמי בירושלים. ברוש סיפר לנוכחים על תעשיית החלב המפותחת והמתקדמת הקיימת בישראל, והצורך לעודד ולקדם מחלבות קטנות ובינוניות. ברוש אמר לנשיא ריבלין כי יש להצדיע לתעשיית החלב בישראל, שהנה מהמתקדמות והמפותחות בעולם, הן ברמת האיכות הגבוהה, הן במגוון הרחב של המוצרים, והן בחדשנות. תעשיית החלב הנה גם ענף המזון הגדול ביותר בישראל, ומכאן נגזרת חשיבותה הכלכלית הרבה למשק ותרומתה ליצירת אלפי מקומות עבודה ברחבי הארץ, ופריפריה בפרט. הוא הדגיש שיש להמשיך ולפתח תעשייה זו, על ידי עידוד המחלבות הקטנות והבינוניות. זאת באמצעות השקעה במחקר ופיתוח ויצירת תשתית לגדילתן. עידוד מחלבות אלו יועיל למשק הישראלי וישרת את כולם- הן את היצרנים והן את הצרכנים.

 

26

 

קולקציית התכשיטים של המעצבת ליאת גלעד הושקה בתל אביב, באירוע בו נכחו אנשי תקשורת ואופנה, ביניהם דוגמנית העבר הישראלית ויועצת היופי בהווה, קארין דנסקי , אשר התרשמו מתכשיטיה של גלעד, המעוצבים בעבודת יד ובהתאמה אישית. האירוע היווה אירוע מקדים לתערוכתה החדשה של ליאת גלעד, 'Memory Mark, שתיפתח ב13.7.2017 יום חמישי בגלריה פריסקופ בשעה:20:00 ותנעל ב- 5.8.17. בתמונה: בלוגרית האופנה מיכל פורטמן , ליאת גלעד, יעל לוטן מייסדת ובעלים 'לוטן תדמיות' וקארין דנסקי.

 

27

 

רון יריב מנכ"ל Spaces ו-Regus ישראל אירח עשרות אנשי עסקים ויזמים וביניהם את חגאי אורלובסקי, עו"ד אבי הורביץ, עו״ד אבירם רחימי, שמוליק טל, גדי לוי, מנכ"ל אש-לי, ורבים אחרים לערב סיגארים משובח במרכז Spaces שבהרצליה פיתוח, שנערך בשיתוף מגזין סיגאר. האורחים הופתעו לגלות שהגיעו לטברנה יוונית שהוקמה במיוחד עבורם, בניצוחו של השף גיא פרץ שהכין מטעמים שהשתלבו בהרבה מינגלינג ונטוורקינג, וכמובן בסיגארים משובחים וביינות יוקרתיים מיקבי מונטיפיורי. רון יריב ונעמי גרינברג לוי, מנהלת קהילת Spaces, הרימו כוסית עם האורחים והציגו בפניהם את המתחם ואת האפשרויות המגוונות ליזם העסקי.

 

28

 

בשבוע שעבר התקיים טקס הנחת אבן הפינה לשכונה החדשה שבנייתה תחל בקרוב בקיבוץ מענית. בטקס המרגש נשאו דברים ראש המועצה האזורית מנשה אילן שדה, נמרוד רבר מנכ"ל חברת "קורום" המנהלת את הפרויקט, אמיר מימראן מנהל הקהילה בקיבוץ מענית וניר חיון נציג הדיירים. כידוע בניה בקיבוצים הינה פרויקט לא פשוט, הדורש מערכות של איזונים והסכמות בין הבונים, הקיבוץ ורשויות המדינה. לכן חשובה מאד הצלחת פרויקט זה, שיהווה ראש חץ לבאים אחריו.

 

29

 

יניב קמחי, מנהל FUJICOM ישראל וארנוד בונווארלט (Arnaud Bonvarlet) מנהל FUJICOM אירופה ביקרו לאחרונה בתערוכתPLMA באמסטרדם. בתערוכה פגשו את הנציג הבינלאומי של המותג ודנו על המשך שיתופי הפעולה וההשקות העתידיות הצפויות בישראל. תערוכת PLMA היא התערוכה החשובה ביותר באירופה בתחום ה- Private Label. היא מהווה מקור משיכה למבקרים מקצועיים רלוונטיים מתחומי מוצרים לתחזוקת הבית, טואלטיקה, קוסמטיקה, בריאות ויופי. בתמונה: חנן קמחי, אלי קמחי, ארנוד בונווארלט (Arnaud Bonvarlet) ויניר קמחי.

 

30

 

יבגני אריה, ממייסדי תיאטרון גשר, הבמאי הראשי והמנהל האומנותי של התיאטרון - הוא הזוכה השנה בפרס א.מ.ת לשנת ,2017 בקטגוריית תרבות ואומנות בתחום בימוי ומשחק בתיאטרון. יבגני נולד במוסקבה ולמד באקדמיה לתיאטרון מוסיקה וקולנוע בלינגרד. לאחר מכן עבד בתיאטרון ע"ש מאיאקובסקי במוסקבה, בתיאטרון ע"ש ירמולובה, תיאטרון מאלי ואף לימד משחק ובימוי בגיטיס –האקדמיה הרוסית לאמנויות התיאטרון. בשנת 1991 עלה יבגני לישראל וייסד את תיאטרון גשר, החוגג בימים אלה 26 שנה להקמתו, כשמטרתו היא לבנות גשר בין התרבות הישראלית החדשה אליה הגיע לתרבות הרוסית ממנה למד ובה צמח והתחנך. כחלק מהשפה החדשה אותה יצר והקשר בין החדש לישן, בין זהות ישראלית ליהודית גלותית אותו ביקש לחזק, עיבד ספרות עברית ויהודית למחזות בתיאטרון וביים במסגרת התיאטרון. כמנהל אמנותי שומר אריה בקפדנות על בחירת רפרטואר של מחזות מורכבים, ללא פשרות.

 

31

 

כנס עירון השני שהתקיים בשבוע שעבר במרכז גבעת חביבה, עמד בסימן הקמתה של העיר חריש ויחסי יהודים וערבים בעבר, בהווה ובעתיד. בין מאות המשתתפים בכנס: ראש מועצת חריש יצחק קשת, מנכ''לית עמותת ''למענך'' אמנה כנעאן, ההיסטוריון ניר מן, קונסול ישראל באטלנטה וראש מועצת כפר קרע לשעבר מוחמד מסארווה, מנהיגי ציבור, חוקרים, פעילים חברתיים וסביבתיים ואף מורי דרך. טוביה ברוקנר הינו יוזם הכנס ומנכ"ל מרכז "בשבילנו" שהוא מרכז סיור ולימוד, הפועל באזור הצפון ובמישור החוף למעלה מ-17 שנה, והוקם כדי להרחיב את העשייה החינוכית במרחב באמצעות טיולים מלאי חוויות. אחד מערכיו של המרכז הוא שילוב קהילות, ובכך למעשה פעילויות ההדרכה והטיולים פתוחות לכל גווני האוכלוסייה. כמו כן, פעילות רבה מותאמת לצעירים ולמבוגרים עם מוגבלות.

 

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

  

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 לחצו כאן

 

 

 

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook