ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הטריבונה רכילות עסקית 22/06/17

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית · 22/06/17

השבוע בטריבונה - נשיא המדינה ורעייתו ביקרו השבוע ביריד שבוע הספר במתחם התחנה בירושלים...אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון השתתפה בכנס "יוצרים שינוי"...ג'ני צ'רוואני, אלכסה דול ואינה בקלמן באירוע חגיגי בקניון האופנה החדש-  TLV fashion mall מבית גינדי שקיימה אופל ישראל...תצוגת אופנה חגיגית המעצב הישראלי ירון מינקובסקי לרגל חגיגות שנת ה-80 למועצה המקומית כפר שמריהו...הדוגמנית ניבר מדר נבחרה להוביל את קמפיין בגדי הים של מותג האופנה האיטלקי Missoni...גלריית אלטמן פתחה את שעריה בבנין היוקרתי רוטשילד 1 בתל אביב...השפים רן שמואלי וצחי בוקששתר ב"קלארו" עם מיזם "טועמים עולם עם אשת טורס"...ועוד...

 

כל מה שרציתם לדעת על מ"אחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

 

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

 

1

 

נשיא המדינה ורעייתו ביקרו השבוע ביריד שבוע הספר במתחם התחנה בירושלים. הם רכשו ספרים, נפגשו עם סופרים ועודדו את העוברים והשבים לקחת חלק באירועי שבוע הספר.

 

2

 

אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון השתתפה בכנס "יוצרים שינוי", בו הוצגו פרויקטים שיצרו תלמידים מכל רחבי הארץ בתחומי הקהילה, החברה והסביבה והוכרזו הפרויקטים הזוכים שיטוסו לייצג את ישראל בכנס "יוצרים שינוי" הבינלאומי במדריד. התכנית מיושמת בישראל על ידי עמותת "רוח טובה", הפועלת תחת הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון ועמותת "מלאכי יום הולדת".

 

3

 

באירוע של עמותת בוגרי 8200 וקק"ל שהתקיים בשבוע שעבר בגני התערוכה בת"א, הכריזו קרן קימת לישראל והעמותה, על שיתוף פעולה לחיזוק החינוך בפריפריה, בתחום החינוך הטכנולוגי- ערכי, במטרה לצמצם את פערי החינוך בפריפריה הגיאוגרפית. שיתוף הפעולה ימומש במסגרת פרויקט בתי קק"ל, מרכזי צעירים שקק"ל יוזמת להקים בפריפריה, ושיהוו מרחב חברתי רב-תכליתי להעצמת בני הנוער בערים השונות. יו"ר קק"ל דני עטר, אמר באירוע: "אנו הולכים לייצר יחד בפריפריה, בנגב ובגליל, מוקדי פעילות שיאתרו את המוחות הטובים ביותר שיצעידו יחד את המדינה קדימה. יכולות העשייה של קק"ל יחד עם האיכויות של 8200 יעזרו להנביט את דור העתיד של ישראל בתחומי הסייבר, ההייטק, הטכנולוגיה והחדשנות מהפריפריה, זוהי הציונות בהתגלמותה".

 

4

 

אופל ישראל קיימה בסוף שבוע האחרון, אירוע חגיגי בקניון האופנה החדש- TLV fashion mallמבית גינדי תחת הסלוגן "הכי יפה בעיר". שם הגיעו ג'ני צ'רוואני, אלכסה דול ואינה בקלמן לצד אנשי תקשורת ואושיות רשת, להצטלם עם רכבי המיני האופנתיים מדגם OPEL ADAM שהוצבו ברחבת הקניון, לצד מעל ל-1,200 בנות שנרשמו לתחרות שהפרס הראשון - זכייה ברכב OPEL ADAM לשנה! הבנות הגיעו למתחם שבו הוצבו 8 רכבים בצבעים שונים, וכל אחת הצטלמה בתורה עם הרכב שלטעמה הולם את גווני האאוטפיט שלה, ממש כמו הדוגמניות המקצועניות שעזרו לבנות וחילקו להן טיפים. כעת רק נותר לשופטים לבחור את הבחורה הכי יפה בעיר שתזכה ברכב OPEL ADAM לשנה. באירוע נראתה הנהלת החברה, כולל עתליה שמלצר נשיאת קבוצת שלמה, אסי שמלצר יו"ר קבוצת שלמה, חזי שייב מנכ"ל אופל ישראל, גילי גז מנהל השיווק, אלירן ברדוגו שהפיק את האירוע ועוד. בתמונה: ג'ני צרוואני, אינה בקלמן וחזי שייב מנכ"ל אופל ישראל.

 

5

 

היהלומן אורן כוזהינוף חגג בשבוע שעבר בר מצווה לבנו דניאל באירוע מושקע באולם הטראסק בנמל תל אביב. בין האורחים היו: שמואל שניצר, גיא גיאור, אברהם עטר מנכ"ל עמותת להושיט יד ואחרים. עלו להופיע בחגיגה שנמשכה לתוך השעות הקטנות של הלילה: שלישיית מה קשור, קובי פרץ, איתי לוי ועוד.

 

6

 

השבוע התקיימה תצוגת אופנה חגיגית לרגל חגיגות שנת ה-80 למועצה המקומית כפר שמריהו, בראשה עומד ראש המועצה דרור אלוני. את התצוגה הוביל המעצב הישראלי הותיק והמוערך שהנו גם תושב הכפר ירון מינקובסקי, שהציג לראשונה את דגמי קולקציית הקיץ החדשה שלו, ולצידו בתו אורי מינקובסקי, מעצבת של המותג הצעיר OM, שהציגה אף היא את הקולקציה החדשה פרי עיצובה. בתצוגה דיגמנו נשות ונערות הכפר ביניהן הזמרת אילנית, מרינה קבישר, סיגל שחמון, זמרת האופרה דניאלה לוגסי, קרן מיכאלי, שרון דוראני, נטע לי זלצרמן ורבות אחרות. כל הכנסות התצוגה הוקדשו לעמותת "ילדי עולם האושר", הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובראשה עומדים מר עמוס שלפמן והמנהלת רותי פוקס. הקוקטייל העשיר בתצוגה נתרם על ידי מסעדת "מיה אמורה" בבעלותו של שלומי סלומון, פעיל עיקרי בעמותה. נכחו באירוע: דרור אלוני ראש מועצת כפר שמריהו, סיגל זוז סגנית ראש המועצה, מעצב האופנה הותיק ירון מינקובסקי, בתו המעצבת אורי מינקובסקי ואשתו השחקנית פזית ירון-מניקובסקי שהזמינה גם חבר טוב שלה, המופיע עימה בהצגות, איציק כהן.

 

HAGARA

 

אביגיל אלפטוב (21), נבחרה להוביל את קולקציית הקיץ של בית האופנה "הגרה". הדוגמנית, שברזומה שלה ניתן למצוא גם את טייטל "נערת ישראל" (2015) ואלופת ישראל בסייף (2014), הצליחה להקרין את הרוח הספורטיבית שלה על סט הצילומים ולהקסים את כולם. סביר להניח שאתם זוכרים אותה כבת זוגו של סער מאנה, יורש העצר ובנו של איש העסקים והנדל'ן, רוני מאנה. כיום היא מתחזקת זוגיות עם משתתף "הישרדות", יוסי בובליל. בעתיד אלפטוב שואפת להשתלב בעולם המשחק, ולככב בעיקר בסרטי אקשן.

 

7

 

רגע לאחר פרישתו לגמלאות מתפקידו כרב הראשי של עיריית ת"א יפו וכחבר במועצת הרבנות הראשית, וכמה ימים אחרי שחגג את יום הולדתו ה-80, הגיע הרב ישראל מאיר לאו לקבל אות הוקרה על מפעל חיים בטקס של HIT מכון טכנולוגי חולון. בטקס המרגש הוענקו גם תארים לשם כבוד ליאיר המבורגר, יו"ר קבוצת הביטוח והפיננסים הראל ולפרופ' נילי כהן, כלת פרס ישראל לחקר המשפט ונשיאת האקדמיה הלאומית למדעים. הגיעו להעניק את התארים: נשיא HIT- פרופ' אדוארד יעקובוב; מר פנחס (פיני) כהן – יו"ר חבר הנאמנים של המכון הטכנולוגי; מר איציק מלאך – סגן יו"ר הוועד המנהל; מר שמואל גולדברג – מנכ"ל HIT וראש עיריית חולון מוטי ששון.

 

SKECH

 

השבוע אירחו מנהלת "סקצ'רס" עדי מוליוב ומנהלת השיווק של "סקצ'רס" מורן מנדל, את השחקן מייקל לואיס ואת חברתו השחקנית סוריאה טורנס בהשקת קולקציה חדשה בחנותם בחולון. לואיס מלווה את המותג מזה שנים רבים, ומיודד עם משפחת מוליוב. נצפו בין האורחים גם חברתו של מייקל לואיס, הדוגמנית סוריאה טורנס ואלון ששון מהישרדות.

 

8

 

הדוגמנית הבינלאומית והפרזנטורית של חברת האופנה רנואר, ניבר מדר, נבחרה להוביל את קמפיין בגדי הים והחוף לקיץ 2018 של מותג האופנה האיטלקי Missoni (מיסוני). לאחר פנייה מהמותג אל סוכנות יולי, המייצגת את מדר, התבקשו לשלוח אודישן מצולם שעשתה מניו יורק עבור האיטלקים. הצילומים נערכו לאחרונה בעיר קטנה ליד מילנו שבאיטליה, על שפת הבריכה שם החליפה כ- 30 דגמים מהקולקציה החדשה.

 

9

 

בשבוע שעבר התקיים "פסטי-בירה", פסטיבל הבירה הראשון של גבעתיים והסביבה ברחבת קניון עזריאלי גבעתיים. בפסטיבל התארחו עשרות מבשלות בירה מקומיות ובינלאומיות לצד דוכני אוכל, מוסיקה ופינות ישיבה מפנקות. אל האירוע הגיע טום אביב, הזוכה בתכנית מאסטר שף, אשר שימש כאורח הקולינרי של פסטיבל, ונפגש במקום עם מנכ"לית הקניון, שרון אלון וראש עיריית גבעתיים, רון קוניק.

 

10

 

ד"ר יאסר חוג'יראת מנכ"ל אלפנאר, ועיסאם חג'אג'רה מנהל תוכנית ריאן-אלפנאר בדואים צפון, התארחו השבוע בבית הנשיא לסעודת האיפטאר השנתית שנערכת לשבירת צום הרמאדאן. הסעודה נערכת בבית הנשיא מידי שנה בנוכחות מנהיגים ואנשי דת וציבור מוסלמים בישראל. אלפנאר הינה חברה לתועלת הציבור (חל"צ) המפעילה את מרכזי ריאן, פרויקט ממשלתי בהובלת משרד העבודה והרווחה ובשותפות הרשות לפתוח כלכלי במשרד לשיוויון חברתי, המשרד לשיתוף פעולה אזורי, המשרד לפיתוח הכפר וג'וינט ישראל. מטרת המרכזים היא קידום תעסוקת ערבים בכלל ונשים ערביות בפרט בשוק העבודה, באמצעות הכשרות ופעילות מול מעסיקים, להסרת חסמים פנימיים וחיצוניים. המרכזים מעניקים הכשרות מגוונות למשתתפי התוכנית, ומלווים אותם אל מקומות העבודה ולאורך שלוש שנים, פעמים רבות תוך תהליך של שיפור המשרות.

 

11

 

ביום חמישי האחרון התקיים משחק גמר הפיינל פור בכדורסל, ובסיומו עלו שחקני האלופה הפועל בנק יהב ירושלים, לקבל את טבעות האליפות מידיה של שרת התרבות והספורט מירי רגב, יושב ראש המנהלת שמואל פרנקל וחיים מילר מייסד ובעלים תכשיטי מילר, יצרנית טבעות האליפות החדשה של ליגת ווינר סל. עוד בשולחן הנשיאות נכחו ראשי הערים ניר ברקת הירושלמי ויונה יהב החיפאי, יושב ראש הטוטו ווינר יוסי פילוס, יושב ראש מפעל הפיס עוזי דיין, נשיא הכבוד של הליגה רענן כץ ויושב ראש איגוד הכדורסל עמירם הלוי.

 

12

 

"מקגרגור" מותג הפרימיום מהשדרה החמישית בניו יורק, פתחו השבוע את חנות הדגל שלו בקניון רמת אביב בקונספט חדש ויוקרתי. בעלי החנות יואב ומאיה בסן ארחו בפתיחה את ליאורה עופר בעלת "מליסרון" המחזיקה בקניון רמת אביב, ידוענים ואנשי אופנה שהגיעו לראות את קולקציית קיץ 2017 , שהינה קולקציית קז׳ואל אופנתית, מאופיינת בסגנון אמריקאי יוקרתי אך נינוח. למותג שיתוף פעולה בלעדי עם תחרות הפורמולה 1 של הראלי מונאקו, ומידי עונה יוצאת קולקציה בנושא במהדורה מוגבלת. McGregor הינו מותג ה Sportswear האמריקאי הראשון ונימנה בין שורת המותגים האמריקאים המובילה בעולם. המותג מפעיל סניף דגל נוסף בקניון ארנה בהרצליה, ומשווק ב-20 חנויות פרטיות בפריסה ארצית.

 

13

 

קבוצת עזריאלי ממשיכים להרחיב את מגוון המסעדות בקניונים, ומשיקה בקניון עזריאלי ראשונים סניף חדש של מסעדת FRAME CHEF & SUSHI BAR. שם תפסנו את קסניה טרנטול ועמרי בן נתן דביקים במיוחד, ומפזרים אהבה לכל עבר. אל ההשקה הגיעו אורחים רבים כמו צביקה הדר, דניאל לוי, נועה קירל, אלכסה דול, עמרי בן נתן וקסניה טרנטול, סופיה מצ'טנר, שני אטיאס, אודליה הלוי, הספורטאים אנדי רם, גל מקל, שחר פאר, אייך ברקוביץ', איציק זוהר, דידי הררי, דפנה שחר ועוד.

 

14

 

השבוע נערך אירוע בוטיק בו חברת סופר-פארם הכריזה על השקת ביוטי סיטי 2017, אירוע היופי הגדול לנשים בישראל, שיחל ב- 4-7 ליולי בביתן 1 גני התערוכה תל אביב. מוטי רייפ המפיק והמנהל האומנותי של ביוטי סיטי, ארח בביתו את הנהלת סופר-פארם ביניהם מנכ"ל החברה ניצן לביא, סמנכ"ל השיווק והסחר עופר לוי, הדוברת ומנהלת התוכן גלי ברגר, הרצליה אשכנזי מנהלת שיווק סחר קוסמטיקה וחזי חממה סגן מנהלת שיווק סחר קוסמטיקה, לצד מעצבות האופנה הידועות דודו בר אור שתפתח את ביוטי סיטי השנה בתצוגה מרהיבה, וענבל דרור המצליחה. עוד הגיעו להרים כוסית סנדרה רינגלר, לינור אברג'יל, שלי גפני, שושיק שני, פאולה רוזנברג, מור סילבר, דליה מזור שלוקחות חלק השנה באירוע בפאנלים ובהרצאות מרתקות.

 

15

 

תומר מינץ, אייל ברזילי ואייל כץ הינם שלושה סטארט-אפים ישראלים שזכו במקומות הראשונים בתחרות שקיימה חברת Sodexo המשקיעה 50 מיליון אירו בסטארט-אפים. השלושה, אשר גברו על כ-30 מתמודדים הציגו בדוכן בLab Sodexo בפורום viva tech שהתקיים בסוף השבוע בפריז, וחשפו את המוצר שלהם בפני 50,000 מבקרים, לרבות ראשי חברות מובילות ומשקיעים. הזוכים במקומות הראשונים הם: WiseSec: המספק פלטפורמת תשלום סלולרית חדשנית המתקשרת עם כל מסוף ללא צורך בשינוי התשתית הקיימת. Chaterr: פלטפורמה מקצועית ליצירת צ'אטבוטים המאפשרת לחברות ניהול אינטרקציה עם לקוחות במיוחד בתחום שירות הלקוחות. Connecteam: המאפשרת לארגונים לפתח אפליקציה פנים-אירגונית ממותגת עבור העובדים ולתקשר איתם. האפליקציה כוללת פיצ'רים כמו: clock in/out, הדרכת וידאו ויצירת מטלות.

 

ILANAGUR

 

יום בילוי מרתק נערך לקבוצת משפחות שכולות ב"מוזיאון אילנה גור" ביפו העתיקה, אותו אירגנה עירית אורן גונדרס, סגן אלוף במיל' שהיתה ראש ענף כוח אדם בחיל הנדסה קרבית, והינה כיום יו"ר ומנכ"ל עמותת "אור למשפחות", שהוקמה בשנת 2008 במטרה לחזק הורים שאיבדו את ילדיהם במערכות ישראל. המשפחות ערכו סיור מודרך במוזיאון הנחשב לאחד היפים בעולם, כשהמארחת היא לא אחרת מאשר הפסלת אילנה גור בעצמה, שהגיעה במיוחד לאירוע מפירנצה, התרגשה מאד מהמעמד וסיפרה לקהל את סיפור חייה המרתק אף הוא. הקייטרינג שנבחר לכבד את הארוע המרגש הזה, היה של קבוצת "שבט אחים". בתמונה מימין: צביה ביבי, אמו של רב סרן חגי ביבי ז"ל שנהרג ברצועת עזה, הפסלת אילנה גור, טלי וקנין מנהלת קשרי לקוחות והאירועים באקויה מקבוצת "שבט אחים", ועירית אורן גונדרס יו"ר העמותה.

 

16

 

לאחר הצלחה חסרת תקדים במוסקבה, גלריית אלטמן פתחה את שעריה בפני אוהבי אמנות גם בישראל בבנין היוקרתי רוטשילד 1 בתל אביב. הגלריה שייכת לזוג ייגור וכרסיטינה אלטמן שהינם הבעלים של גלריית Altmans Gallery במוסקבה ושל חברת הפרסום AltCommunicationGroup ותחנת הרדיו הרוסית Business FM. לפתיחת הגיעו אורחים רבים, אנשי תרבות ואספני אומנות: יגאל עמדי קונסול הכבוד של גורגיה בישראל ויושב ראש המועצה הישראלית לתרבות, פרופ' סימון ליצ'ין סטארטאפיסט בתחום הננו-טכנולוגיה, חברת הכנסת קסניה סבטלנה, השחקנית יבגניה דודינה, רוני ונאוה דיסנצ'יק-מנכ"ל מוזיאון נחום גוטמן, עדן הופמן משנה למנכ"ל ה. שטרן, האדיכל עגנון גרנות, האדריכל אמנון רכטר, הזמרת אילנה אביטל ועוד. הזוג אלטמן גילו את הטרנד העכשווי של אוהבי האמנות, המוכנים כיום להשקיע לא רק ביצירות אמנות מקוריות, אלא בליטוגרפיות של מיטב האמנים הגדולים בעולם ביניהם מאטיס, שאגאל, פיקאסו, דאלי, סרוב, קנדינסקי, שמיאקין ורבים אחרים.

 

17

 

בשעה שרבים הצטופפו בפארק הירקון בהופעה של רוד סטיוארט, היו מי שהגיעו בהופעה אלגנטית להצגה חגיגית של "שליחותו של הממונה על משאבי אנוש" בתיאטרון הקאמרי. נראו: נגה ניר נאמן ובעלה, מאיה ורטהיימר עם הבעל הטרי אסף זמיר, רינה מצליח ורבין אחרים. בתמונה: רינה מצליח עם מנכ"ל התיאטרון הקאמרי שמוליק יפרח.

 

18

 

בשבוע שעבר חגג במלון הילטון בתל אביב שגריר הפיליפינים בישראל מר נתנאל אימפראל, את יום העצמאות ה-119 שלהם כמו גם 60 שנה למערכת היחסים עם ישראל. את ישראל ייצג שר העבודה והרווחה ח"כ חיים כץ, והגיעו שמעון ויינבוים קונסול הכבוד של הפיליפינים, נשיא לשכת המסחר ירושלים דרור אטרי וחברי נשיאות והנהלת הלשכה: ‏אסתר דיאמנט מנכ"ל ביז-טק, עו"ד שי ארז, סוזי בר, דודי צמח, יחיאל שלמה ואחרים.

 

19

 

מאות אנשים התאספו בחמישי בערב במתחם היוניקורן בפרדס חנה, לרגל השקת "וכתבת", ספרו השלישי של הסופר הפרפורמר ותושב המקום, אייל עמית. די ג'י פישי היה אחראי על הגרוב, אלכוהול נשפך כמים, חברים קרובים נבחרו להקריא קטעים מהספר ולבסוף אייל נתן הופעה סוחפת בעצמו. לאייל חיכתה הפתעה מרגשת במיוחד כשפגש בקהל אנשים ששמעו אותו מספר סיפורים לראשונה לפני שני עשורים בגסט האוסים בברזיל, ועוד אז אמרו לו שהוא חייב להוציא מזה ספר. לסיום המתוק של הערב, העותקים הרבים של הספר החדש שהגיעו למקום חמים היישר מהדפוס נחטפו כולם.

 

20

 

באירוע השנתי הגדול ביותר הנערך ברופין, בהשתתפות למעלה מ- 3000 אורחים, בוגרים, בני משפחות ואנשי סגל, הוענקו בשבוע שעבר תוארי בוגר BSc, BA, ותארי מוסמך MA ו- MBA ל-1000 בוגרי שנת תשע"ז. כמו כן הוענקו תארי עמית כבוד לגב׳ מקסין פסברג Vice president Intel Capital, מר יוסף גיטלר יו״ר ומייסד עמותת לקט ישראל ומשפחת ארתור רופין. התארים יוענקו על ידי נשיאת המרכז הפרופ' גליה צבר, יו"ר חבר הנאמנים אודי אנג'ל ויו"ר הוועד המנהל רענן דינור.

 

21

 

חברת הקוסמטיקה 'כריסטינה' ובראשה גב' מרים זהבי, שגרירת Global Wellness Day בישראל, חגגה בשבוע שעבר במקביל ל-100 מדינות ברחבי העולם את אירוע יום הבריאות העולמי במלון רויאל ביץ, ת"א. האירוע הוקדש כולו למען בריאות הגוף והנפש והוקם ללא מטרות רווח ולעידוד אורח חיים בריא וכלל: טיפולי פנים מפנקים, פעילויות חוויות, שיעורי יוגה, טיפולי מים ושיעורי זומבה לאורך כל היום ברחבת הבריכה. בצילום: טל זהבי, מנהלת תקשורת שיווקית בכריסטינה, אורלי שגיא מנהלת הדרכה בכריסטינה וקוטי מידן קוסמטיקאית .

 

22

 

חברת HAP מעניקת החסות של הקלע האולימפי סרגיי ריכטר למשחקים האולימפיים בריו 2016, חידשה לאחרונה את הסכם החסות עמו, ביוזמת הוועד האולימפי הישראלי. במסגרת חידוש הסכם החסות עם HAP יקבל ריכטר תמיכה חודשית וסיוע במימון ציוד מקצועי בסך 250 אלף שקל - מה שיאפשר לו להתמקד באימונים לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, ולצאת לתחרויות בינלאומיות בחו"ל. ריכטר (28), אלוף ישראל בקליעה ברובה אוויר ב-12 השנים האחרונות, ואלוף אירופה לשעבר, הוא הקלע היחיד בעולם המדורג תשע שנים ברציפות בעשירייה הראשונה הטובה בעולם, והוא מוגדר כאחד מהספורטאים בעלי הפוטנציאל הגבוה במשלחת הישראלית לזכות במדליה במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. חברת HAP היא יזמית נדל"ן אמריקאית, בראשות שלושת הישראלים ניר אמזל, אמיר חסיד וערן פולק. החברה בונה כיום 11 פרויקטים בהיקף כולל של כ-1.5 מיליון רגל רבוע וכ-1,300 יחידות דיור באזורי פריים לוקיישן בניו יורק, ובעיקר באי מנהטן.

 

23

 

השבוע התקיים אירוע השקת הקמפיין החדש של מותג העדשות הגרמני צייס, תחת הסיסמה "כל אחד והצייס שלו". באירוע הושקו גם העדשות החדשות של המותג, עדשות EnergizeMe, חידוש עולמי – בפעם הראשונה עדשות משקפיים המיועדות למרכיבי עדשות מגע. אל האירוע שהתקיים במתחם נור ביפו הוזמנו האופטומטריסטים הבכירים בישראל. האירוע התקיים בנוכחות משלחת מכובדת של דמויות בכירות מחברת צייס ובראשה סגן נשיא החברה, בוריס דה ז'ונקיר. את המוזמנים קיבלו, עמי לפידות, יו"ר קבוצת לפידות ואילן לפידות, מנכ"ל לפידות מדיקל, יבואנית עדשות צייס לישראל.

 

24

איש העסקים ויו"ר קבוצת דור, גיל דנקנר, השתתף בשבוע שעבר בפורום מדיניות מתנול במועדון העיתונות הלאומי בוושינגטון הבירה (ארה"ב). באירוע השתתפה הצמרת העולמית של המתנול, ובכלל זה היועץ לביטחון לאומי לשעבר רוברט סי מקפרלין, הנשיא לשעבר של ענקית הנפט Shell ג'ון הופמייסטר, יועץ הבית הלבן והשגריר לשעבר באיחוד האירופי ג' בוידן גריי, הסנאטור לשעבר מלואיזיאנה ויו"ר ועדת האנרגיה של הסנאט בנט ג'ונסטון ואחרים. דנקנר הציג את הפיתוחים שמבצעת החברה בתחום השימוש במתנול כמרכיב בדלקים, כולל הובלת תקן רשמי בישראל. נוסף לכך הציג את פריצת הדרך העולמית של שימוש במתנול כתחליף סולר ליצור חשמל.

 

25

 

ניר שירצקי מנכ"ל איתוראן, ארח חברים על מרפסת ה-VIP באמפי שוני, לארוחת ערב מפנקת והופעה, כשעה וחצי לפני ההופעה המיוחלת של עידן רייכל. לאירוע הגיעו כ- 150 בעלי תפקידים בכירים ומנהלי ציי רכב מסחריים, ביניהם: אלון וויל סמנכ"ל DAF, שמעון אזולאי מ"רנו משאיות", מיה שלו שרוני מ"סמל"ת", אמיר יצחק מ"קרסו", ירון גולני מ"קינג לונג" וחגית גולדנברג מ"מרצדס".

 

26

 

חברת פריניב, צילמה לראשונה את קטלוג הקוקטיילים שלה לקיץ הקרוב. צילומי הקוקטיילים נערכו במסעדת הקומה ה-11 של מלון קראון פלזה בסיטי סנטר עזריאלי, תל אביב על ידי הצלם נמרוד סונדרס. את הקוקטיילים המקוריים הכינו המיקסולוגים אנטון קיידין ואנדריי ליובימוב של מסעדת הקומה ה-11 בנוכחות עדי שדה, מנהלת מזון ומשקאות של המלון. במהלך יום הצילומים אפי דיין, סמנכ"ל השיווק של החברה, שהיה בעברו ברמן, הכין משקאות לנוכחים על הסט.

 

27

 

עו"ד אוריאל לין נשיא איגוד לשכות המסחר ואלוף במיל. אביהו בן-נון, המכהן גם בתפקיד יו"ר FIRST (ארגון בינלאומי ללא מטרות רווח שייעודו עידוד בני נוער לעסוק במדע וטכנולוגיה), סיירו בכפר הנוער 'ויצו הדסים', בישוב אבן יהודה. את השניים אירחו זאב טויטו מנכ"ל כפר הנוער, אלי בצלאל מנהל בית הספר, וחיים זיו מורה לגיאוגרפיה 5 יחידות בתיכון ורכז הקיימות של בית הספר. מדובר בהמשך לביקור שקיימו תלמידי מגמת גיאוגרפיה מבית הספר בלשכת המסחר בתל אביב, במסגרת הרצאות לבני נוער, על מקומה של ישראל בכלכלה הגלובלית ותפקידו במשק של איגוד לשכות המסחר. השניים נפגשו עם תלמידי מגמת אדריכלות נוף וקיימות, ותלמידי מגמת גיאוגרפיה, אשר הציגו להם פיתוחים ייחודיים.

 

28

 

חברת התעופה הסינית, היינאן איירליינס, קיימה השבוע במלון דן תל אביב, אירוע חגיגי לציון שנת פעילות ראשונה ומוצלחת בישראל בהפעלת קו בייג'ינג – תל אביב, והכרזה על השקתו של קו התעופה החדש שנחאי - תל אביב. לי ליאנג (Li Liang) מנכ"ל היינאן איירליינס בישראל ויונתן בנטל סמנכ"ל היינאן איירליינס בישראל ,ארחו מאות אורחים בהם בכירים מעולם העסקים הישראלי והסיני. המנכ"ל ליאנג חשף לראשונה על הבמה כי היעד הבא המתוכנן של החברה הוא גואנז'ו, מרכז הייצור העולמי וביתו של השחקן הכדורגל הישראלי ערן זהבי. ז'אנג ווי פאנג, (Zhang Weifengb) מנהל משאבי האנוש העולמי של החברה, שהיא חברת התעופה הרביעית בגודלה בסין, הגיע במיוחד לארץ כדי להוביל מהלך ייחודי של גיוס צוותי אוויר ישראלים לצוות העובדים הבינ"ל של החברה, שהתרחש במקביל במלון. הדיילים שיבחרו מבין המאות שהגישו מועמדות יזכו להתגורר במשך שנתיים בבייג'ינג. בין המשתתפים: וו בין (wu bin) הנספח המסחרי של שגרירות סין בישראל, קובי זוסמן מנכ"ל יאט"ה (IATA) ארגון חברות התעופה הבינלאומי בישראל, פיני שני מנהל אגף חו"ל במשרד התיירות, עו"ד יואב שדה שותף במשרד "מיתר ליקוורניק גבע לשם טל" ושות' ,אורי שוחט מנכ"ל סוויספורט ישראל, ואיש יחסי הציבור יובל ארד.

 

29

 

איגוד הכימיה, פרמצבטיקה ואיכות הסביבה בהתאחדות התעשיינים, בשיתוף עם חברת אדמה, אירחו לאחרונה משלחת בראשות סגן ראש עיריית מחוז ליאניונגאנג בסין ונשיא חברת "בלו סטאר" הסינית. חברי המשלחת התארחו ב"טרקלין עסקים" של ההתאחדות בקומה ה- 18. המשלחת הסינית הגיעה על מנת להכיר מקרוב טכנולוגיות סביבתיות אשר יכולות להשתלב בתעשייה המקומית, ולהביא להפחתת פליטות בתעשייה זו. חברת "בלו סטאר" הינה חברה ממשלתית הנדסית אשר עוסקת בתכנון והקמת מפעלי תעשייה במחוז ובסין בכלל. יו"ר איגוד הכימיה, פרמצבטיקה ואיכות הסביבה וסמנכ"ל חברת אדמה, ד"ר אלי אברמוב אשר אירח את המשלחת, בירך על שיתוף הפעולה וציין כי מניסיונו, לחברת בלו סטאר פוטנציאל משמעותי בשילוב טכנולוגיות ישראליות בפרויקטים בשוק הסיני. עוד השתתפו במפגש מטעם התאחדות התעשיינים דני קטריבס ראש אגף סחר חוץ והסכמים בינלאומיים, ניר קנטור מנהל איגוד הכימיה, פרמצבטיקה ואיכות הסביבה ומירב אנקורי ראש תחום קלינטק ופיתוח עסקי באיגוד.

 

30

 

התלהבות נרשמה בעיר שטוקהולם, בשוודיה ממוצרי חברת הפרמצבטיקה הישראלית הצעירה לומינרה דרם מהעיר לוד בישראל. ד"ר ליאת גולדשייד–זמירי מנכ"לית החברה, הרצתה בפני רופאים פלסטיים, מנהלי מרפאות אסתטיות וגורמים מובילים בתחום מ-50 מדינות בעולם, על מוצרי החברה הצעירה מישראל. התלהבות רבה נרשמה כאשר סיפרה על 'ההרמוניקה'- חומר למילוי קמטים מחומצה היאלורונית ומכדוריות קלציום הידרוקסיאפטיט, בעל יעילות ארוכת טווח ופחות תופעות לוואי מכל הזריקות בעולם עד כה. ד"ר פר הדן, פלסטיקאי מוביל בשוודיה ויו"ר התערוכה הבין לאומית BTSהחליף דעות ורשמים מקצועיים גם עם ד"ר דוד מור יוסף, המנהל מרפאה לרפואה אסתטית בכרמל בחיפה.

 

31

 

החודש קיבל הטוטו זו הפעם השלישית ברציפות, את ההסמכה לתכנית "משחקים באחריות", של ארגון ההגרלות האירופאי EL וארגון הגג העולמי WLA בכנס שנערך בקרקוב שבפולין. יו״ר הטוטו יוסי פילוס שותף מנהל של פירמת PWC, ומנכ"ל הטוטו איציק לארי, קיבלו את ההסמכה מידי נשיא ה-EL הנס הולטמייר, שציין כי הטוטו היה מהארגונים הראשונים באירופה, שעמדו בתנאי ההסמכה של התוכנית. הטוטו קיבל את ההסמכה לאחר שעמד בהצלחה בכל דרישות הארגון בדבר קיום הימורים באחריות. בתמונה: יו"ר הטוטו יוסי פילוס, נשיא ארגון ההגרלות האירופאי EL הנסיורג הולטמייר, ומנכ"ל הטוטו איציק לארי.

 

32

 

עמוס שפירא יו"ר אלו"ט, מנצל כל במה אפשרית לדבר על אוטיזם ועל העמותה שהוא עומד בראשה, ולהגביר את המודעות. כך בדיוק עשה בוועידת הקמעונאות של מידע כנסים, לשם הוזמן לדבר מנסיונו העשיר בניהול (לשעבר מנכ"ל אל על, סלקום ועוד). לקראת סיום ראיון על הבמה בנושא: 'הקמעונאות – הפרעה אמוציונלית או רציונלית', שפירא קם מכסאו, פשט את החולצה המכופתרת הרשמית ונותר עם טי-שירט שלוגו אלו"ט עליה, לקול מחיאות כפיים סוערות של הקהל המופתע. "אז עכשיו אנחנו עוברים מביזנס לנשמה", אמר למראיין אלי מרון, מבעלי חברת Sinergia Retail.נשפירא אמר שתמיד ישמח להגיע להרצות בכל פורום אליו יוזמן ולחלוק מנסיונו הניהולי והעסקי חינם, כדי לפתוח בתמורה את הדלת לאלו"ט באותו ארגון, לחשוף ולסייע.

 

33

 

כ-600 מוזמנים הגיעו לחגוג את פתיחת עונת הרחצה בפארק המים "חוף גיא" שעל שפת הכנרת, שם חיכו להם שלל אטרקציות מגלשות מים, בריכת גלים , ספורט ימי בכנרת, חוף רחצה מסודר ועוד. בין המבלים היו גם ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר, ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד, רון סירני מנכ"ל מיטב דש השקעות, דודי אביר סמנכ"ל המכירות של פריים ליס ועוד. בתמונה: שי גרינבוים מנהל השיווק והמכירות של מלון חוף גיא, מויק ברמק נציג הבעלים, דרור ללוש ראש עיריית טבריה, רותי אורן מנכ"ל מלון חוף גיא ומשה פנקס מנכ"ל פארק המים.

 

34

 

במסגרת כנס ה- Travel tech שאותו יזמו איתי גרין, רום הנדלר ואריאל שפירא, ונערך השבוע בתיאטרון הקאמרי בת"א, אירחו יזמי אפליקציית התיירות הקולינרית – Bitemojo, ראובן פילו ומיכאל וייס, בכירים מתעשיית התיירות העולמית לסיור טעימות בשדרות רוטשילד בעיר. בין הבכירים שהשתתפו בסיור, היו נציגי החברות: booking, Airbnb, hostelworld , Lufthansa, british airways, skyscanner, trip.com, ורשתות בתי המלון של הילטון ואקור.

 

35

מה עושים שני שפים שנפגשים לכבוד השקת סדרת הטיולים הקולינרים של "אשת טורס"? - קודם כל משווים את הפיגורות הרזות והמשודרגות. רן שמואלי וצחי בוקששתר, מבכירי השפים בישראל, נפגשו ב"קלארו" רגע לפני שמיזם "טועמים עולם עם אשת טורס" יוצא לדרך. השפים כבר לא מסתפקים במטבח, במסעדות ובמסכי הטלוויזיה, ובקיץ הקרוב ישתתפו במיזם הקולינרי הזה, הכולל הדרכת תיירים ישראליים בחו"ל. את הטיולים בנבכי הקולינריה המקומית של האתרים הכי טעימים ברחבי העולם ידריכו שפים ומומחי אוכל מובילים, ביניהם מאיר אדוני, צחי בוקששתר, רן שמואלי, ניר צוק, גיא פרץ ומשה בראל.

 

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

  

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 לחצו כאן

 

 

 

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

 מדבירים מוסמכים ברישיון משרד הבריאותשם החברה: המדביר שמצילכתובת...
חברת ההדרכה  INVESTOR 360 - בראשותו של עומר רבינוביץ הינה כיום החברה המובילה לשוק...
  שושי גל פוגלמן , מומחית לסמול טוק נטוורקינג ומינוף קשרים אישיים ועסקיים ,...

המלצות השבוע בזירת המרצים

קטי שטרן -שטרן אימפריה לבתי ספר און ליין   # בונוס לחברי מועדון המרצים   -...
הדר מידן - משווקת מרצים לארגונים
ניר דובדבני מנכ”ל ומייסד חברת RND לייעוץ ואימון אישי וארגוני, איש עסקים מצליח...