ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הטריבונה רכילות עסקית 06/07/17

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית · 06/07/17

השבוע בטריבונה - מלכת הפופ בריטני ספירס, מגשימה חלומות... ביוטי סיטי 2017 נפתח באירוע חגיגי, כאשר על הניהול האומנותי אחראי המפיק מוטי רייפ. מאורחי האירוע: יובל שרף, קרן מור, מיקי בוגנים, ועוד רבים...אחרי שהלבישה את אושיות האופנה והסלבריטאיות הישראליות והבינלאומיות, השיקה ענבל דרור קולקציית אופנה משלה... מאיה וורטהיימר ואסף זמיר, סגן ראש עיריית תל אביב, פתחו את ההופעה של DJ סקאזי במסיבת האזניות בלילה הלבן של תל אביב, שנערכה בחסות קולגייט אופטיק וויט...השבוע לפני עשר שנים, ב- 29 ליוני 2007, החלה המכירה הראשונה של האייפון הראשון. את היום המיוחד ציינו בחנות iDigital בקניון עזריאלי תל אביב, עם הפתעות מתוקות... ד"ר צביקה בן פורת, מנכ"ל ביראד חברה למחקר ופיתוח בע"מ, חברת המסחור של אוניברסיטת בר-אילן, נפגש בשבוע שעבר עם משלחת של אנשי עסקים מתאילנד, מהונג קונג ומסינגפור, שגילו עניין בטכנולוגיות שפותחו באוניברסיטה...ועוד...

 

כל מה שרציתם לדעת על מ"אחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

 

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

 

1

 

השבוע לפני הופעתה של מלכת הפופ בריטני ספירס, מול 55,000 צופים, הוגשמו משאלותיהם של נעם בת ה-15 ומחמוד בן ה-18 שחלמו לפגוש את הכוכבת. משאלתם הוגשמה ע"י עמותת Make-A-Wish Israel המגשימה את משאלות לבם של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים. נעם בת ה- 15 ומחמוד בן ה-18 שניהם מתמודדים עם מחלה מסכנת חיים, וחלמו לפגוש את הכוכבת במהלך ביקורה בישראל. הילדים נפגשו עם ספירס מאחורי הקלעים, לפני ההופעה, וזכו להצטלם איתה. המעמד היה מרגש גם לכוכבת וגם לילדים החולים שהגשימו חלום.

 

2

 

השבוע נפתח ביוטי סיטי 2017- אירוע הנשים בגדול בישראל, של חברת סופר-פארם אשר מציג במשך 4 ימים בביתן 1 גני התערוכה, עולם תוכן עשיר שכולל תצוגות אופנה, הרצאות, פאנלים ודוכני מכירה. את האורחים קיבלו הנהלת הרשת: ליאון קופלר הבעלים, ניצן לביא המנכ"ל, דני לוזון משנה למנכ"ל, עופר לוי סמנכ"ל שיווק וסחר וגלי ברגר אחראית מערך תקשורת ותוכן. על הניהול האומנותי אחראי המפיק מוטי רייפ. בוקר הפתיחה החגיגי נפתח עם תצוגת ענק של המעצבת המצליחה דודו בר אור. בין אנשי העסקים שיגיעו לאירוע: ניצה בילט בעלים ומנכ"ל לילית קוסמטיקה, משה והניה נור, אירית בטאט מנהלת אמריקן אקספרס, ארנון תורן מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, רונן שמיר מנכ"ל אלפא קוסמטיקה, אורן רווח מנכ"ל אלקליל, אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל, ליאורה עופר, ג'ודי ניר מוזס, גלית גוטמן ובן זוגה יגאל אהובי, דגנית חרלפ, נועה תשבי, יובל שרף, קרן מור, רונית יודקביץ, שגית רביבו וחיים רביבו, אופירה אסייג, מיקי בוגנים, ניקול ריידמן, אורנה דץ, דפנה לוסטיג, רותי רודנר, סנדרה רינגלר, שיר אלמליח, שירלי בוגנים, ציפי רפאלי, רונית יודקביץ, אנה אהרונוב, מאיה ורטהיימר, שביט ויזל, ליאת אשורי, השורדת ורד ספיבק, שרון כידון, יעל רייך, גיל ריבה, הזמרת זהבה בן , דושי לייטרסדורף, מור סילבר ועוד.

 

3

 

ליאור פריטי, מנהל מועדון הגולף קיסריה המארח את משחקי המכביה ה-20, ערך אתמול קוקטייל חגיגי במלון דן קיסריה לכבוד פתיחת המשחקים בהשתתפותם של כ-240 גולפאים וגולפאיות שהגיעו לישראל מ-18 מדינות. בשיחות המינגלינג שיבחו האורחים את תנאי המגרש שכבר הספיקו להתרשם ממנו בסבב משחק האימון הראשון, את המאכלים הישראליים הטיפוסיים שהוגשו להם כמו חומוס, פלאפל, שניצל ועוד והביעו תקווה להקלה בעומסי החום שתשפר את חווית המשחק והשהייה בישראל. בין האורחים שהגיעו להרים כוסית לחיי מפעל הספורט הזה, היו דני פייזר יו"ר אירו-אסיה יבואנית רשמית ובלעדית של שעוני רולקס היוקרתיים, מיכאל כרסנטי מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, רונית רונן מנכ"ל דן קיסריה, גיל פרס יו"ר משחקי המכבייה בגולף ואחרים. בתמונה מימין לשמאל: דני פייזר, מיכאל כרסנטי, רונית רונן וליאור פריטי.

 

4

 

בתיאטרון הקאמרי נערך השבוע מופע פרידה חגיגי מהמנכ״ל היוצא נעם סמל, שפרש אחרי 25 שנות כהונה. בתוכנית האמנותית נכנה הפתעה לסמל ולאורחים: קטעים חד פעמיים מרפרטואר התיאטרון בעבר ובהווה, כולל איחוד מרגש 14 שנה אחרי של ״החברות הכי טובות״: קרן מור, ענת וקסמן ושרה פון שוורצה, הופעה חד פעמית של עמוס תמם כקזבלן, דן שפירא שר זוהר ארגוב, נתן דטנר בכנר על הגג ועוד. את הפינאלה המרגשת נתן מנכ״ל התיאטרון הנכנס שמוליק יפרח שעלה לבמה אחרי שסמל סיים נאום נרגש, וביחד עם קאסט המחזמר "פשוט לאהוב",עובדי התיאטרון ושחקנים נוספים, שרו את ״אני ואתה נשנה את העולם״.התרגשו: ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, חברי אגודת ידידי התיאטרון ובראשם ליאורה עופר, שחקנים, אנשי תקשורת וברנז׳ה כמו רבקה מיכאלי, תיקי דיין, קרן מור, שרה פון שוורצה, איתי טיראן, אלון דהן,רונה לי שמעון, עמוס תמם, מאיה דגן, יואב לימור, רינה מצליח, רוני קובן אמנון לוי, יעל דן, אהרון ברנע ועוד.

 

5

 

אחרי שהלבישה את אושיות האופנה והסלבריטאיות הישראליות והבינלאומיות, בהן ביונסה, לארה טראמפ, קט גרהאם, ג'ני רז, ריטה, בר רפאלי ועוד, השיקה ענבל דרור המעצבת לראשונה קולקציית אופנה, לצד קו שמלות הכלה והערב המצליח, בתצוגה שנערכה במסגרת אירועי הביוטי סיטי של חברת סופר-פארם. הגיעו לפרגן: דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר פארם, ניצן לביא, מנכ"ל סופר פארם, עופר לוי, סמנכ"ל סחר ושיווק סופר פארם, מעצבת הפנים גילה הורוביץ, דגנית ודנה חרל"פ, ג'ו נקש דליה ממרוד, אירמה מיכאלי, ענת סבידור, ליאת מולייב, יעל בילט, לימור בלדב, אירית רחמים, בן מושכל, יוסי לובטון, פנינה רוזנבלום, מירי טוכמאייר והבת מאיה, ורד רוזן והבת לי, רותי רוטשטיין, ד"ר מרינה לנדאו, מיקי דורסמן יחד עם בנו דניאל דורסמן, אירית פרלמן, ריקי פתאל, אורלי רביץ, ליטל ויליגר, גלית שלוש והבת מיה ועוד. בין הסלבריטאיות היו: ריטה, לירון ויצמן, מרינה קבישר, שירלי בוגנים, ילנה ראלף, שונית חמד, ורד ספיבק ליאת אשורי,אפרת רותם ועוד. ענבל דרור אחראית בין השאר ללבוש הכוכבות ואייקוניות האופנה העולמיות, ביניהן: ביונסה, השחקנית נעמי ווטס, ג'וליאנה רנסיק, איבונקה טראמפ שהתחתנה עם שמלת כלה בעיצובה ועוד. בישראל שמלותיה מוכרות מאד בקרב ריטה, בר רפאלי, רותם סלע, לירן כהנר, שירלי בוגנים, שרון גניש, מרינה קבישר, חן שילוני ועוד.

 

6

 

מאיה וורטהיימר ואסף זמיר, סגן ראש עיריית תל אביב, פתחו את ההופעה של DJ סקאזי במסיבת האזניות בלילה הלבן של תל אביב, שנערכה בחסות קולגייט אופטיק וויט. אלפי משתתפים רקדו עד השעות הקטנות של הלילה, ונהנו מהמוסיקה והאווירה שהיתה בכיכר. הגיעו לפקח על הנעשה וגם רקדו, מנהלי קולגייט בישראל: לילך בית און מנהלת מנהלת השיווק של קולגייט בישראל, ובר אדלבאון מנהלת המותג קולגייט.

 

7

 

"סיפורים לפני השינה" היא תערוכה חדשה שנפתחה בגלריית החווה בחולון בה מציגים מעצבים פרשנות עכשווית לסיפורי ילדים, אגדות ומעשיות. כל אחת מהעבודות המוצגות מציעה נקודת התבוננות אחרת על סיפור הילדים הנבחר ומבטאת ביקורת, מחאה, פיוס, והשלמה. המעצבים המשתתפים: נעמה בצלאל, ירון מינקובסקי, לארה רוסנובסקי, חגית ברנה, קרן וולף, מאור צבר, מעוז דהאן, אורן וקסלר, ברק חודריאן, פזית גת סגל, נטלי פודולוב, רלי סמית ואסנת יפה צימרמן "מלבישים מחדש" את הסיפורים: עליסה בארץ הפלאות, הזחל הרעב, כיפה אדומה, הפיל שרצה להיות הכי, הנסיך הקטן, בוא אלי פרפר נחמד, סינדרלה, שלגיה, היפיפייה הנרדמת, פו הדוב, עמי ותמי ופיטר פן. אוצרת התערוכה: נורית טל-טנא. גם גלית לוי היתה אמורה להשתתף, אבל ברגע האחרון היא הבריזה והחליטה לא להציג, למרות ששמה הופיע כבר בכל הפרסומים. הציל את המצב ברגע האחרון מעצב האופנה ירון מינקובסקי, שעיצב במהירות דגם אשר החליף את הדגם שלה,שהוצב במקום שהיה מיועד לה.

 

8

 

מותג טיפוח השיער TRESemme' חגג השבוע שנה להגעתו לישראל, במסגרת אירועי ביוטי סיטי, אירוע הנשים הגדול של סופר-פארם, עם מופע מיוחד בניצוחו של מעצב השיער אבי מלכה שהציג מראות שיער טרנדיים כיצירות אומנות, עם הסטיילינג של מזל חסון. אורחת מיוחדת שהגיעה לתצוגה היא ג'סטין מרז'אן (Justine Marjan), שגרירת TRESemme' העולמית ומעצבת השיער של כוכבי העל ושל שבוע האופנה בניו יורק. על מעגל הלקוחות המפורסמות שלה נמנות האחיות קים, קלואי וקורטני קרדשיאן, קארי וושינגטון אוליביה קולפו, כריסי טיגן, לילי אלדרידג' ורבות נוספות. בפברואר האחרון הכריז TRESemme' , שותף רשמי בשבוע האופנה בניו יורק מזה עשור ומותג עיצוב השיער המוביל בארה"ב, כי מרז'אן תשמש כמעצבת השיער הראשית ושגרירת המותג ברחבי העולם. ארנון שפירא, סמנכ"ל שיווק יוניליוור: "אנו שמחים לחגוג שנת השקה מוצלחת ביותר ל- TRESemme' בישראל, ומברכים על מהפכת הנגשת מוצרי טיפוח מקצועיים לכל אישה, מוצרים שבעבר היו נגישים במספרות מקצועיות בלבד".

 

9

 

חברת האופנה רנואר השיקה בשבוע שעבר את החנות החדשה שלה בקניון עזריאלי תל אביב, בהשקעה של כ-8 מיליון ש"ח. החנות נפתחה בקומה הראשונה של הקניון, במקום החלל של המותג הבינלאומי 'FOREVER21 ונחשבת לחנות הדגל הגדולה ביותר, המתפרשת על פני שטח של כ-1200 מ"ר. לאירוע פתיחה הגיעו מטעם הנהלת רנואר: אלי ברקוביץ ויוסי ברוש – בעלי קבוצת רנואר, סרג' דרעי – מנכ"ל קבוצת רנואר, מישל תמיר – סמנכ"ל שיווק קבוצת רנואר, כמו גם גפן ברקאי הפרזנטור של החברה. כיבדו בנוכחותם והגיעו לגזירת הסרט: דנה עזריאלי – הבעלים של קבוצת עזריאלי, ארנון תורן – מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, אופיר אורן – מנכל קניון עזריאלי תל אביב , יובל ברונשטיין – מנכל קבוצת עזריאלי. בתמונה: אלי ברקוביץ – בעלי קבוצת רנואר, גפן ברקאי וארנון תורן – מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי.

 

10

 

השבוע לפני עשר שנים, ב- 29 ליוני 2007, החלה המכירה הראשונה של האייפון הראשון, ומאז חיינו השתנו מקצה לקצה. את היום הזה בחנות iDigital בקניון עזריאלי תל אביב, עם הפתעות מתוקות ולשם כך הגיעו למקום גם ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי ואיילת צרפתי רוזן, מנכ"לית חברת iDigital.

 

11

 

עומרי כספי, הכוכב שלנו ב-NBA ופרזנטור תלמה מזה 8 שנים, חגג את יום הולדתו עם מאות ילדים מפתח תקוה, במסגרת פעילות משותפת לתלמה והחברה למתנ"סים הארצית. המפגש התקיים באולם הכדורסל של מתנ"ס פתח תקוה, במסגרת התכנית "משפחות של אלופים", בה ההורים נהנים מפעילות משותפת עם הילדים, ומתאמנים ביחד איתם אחת לשבוע בקבוצת כדורסל. למפגש הצטרף יונתן אלבום מנהל שיווק דגני תלמה, ואביעד פרידמן יו"ר החברה למתנ"סים הארצית, שהוא ובתו הצעירה אף נתנו פייט לא קטן לכספי במשחק קבוצתי. זו השנה השלישית שתלמה מפעילה את התכנית במתנ"סים בהצלחה רבה, במספר ישובים ברחבי הארץ. עד כה לקחו חלק בפעילות 80 אלף משפחות.

 

12

 

בשבוע שעבר מסעדת טרנטינו ברשל"צ, זכתה לכבוד גדול. למסעדה הגיע דווידה צ'יוויטיאלו, שזכה באליפות העולם בהכנת פיצות לשנת 2013, בתחרות הנפוליטנית המסורתית. צ'יוויטיאלו בן 33 החל להכין פיצות מילדות, ומשמש כיום כפרזנטור מותג הקמח Caputo מנאפולי ורשת הפיצריות Rosso Pomodoro האיטלקית. לדבריו פיצה זו אומנות ולכן צריך לכבד אותה. הצורך ללמוד ולחקור שיטות וטעמים שונים, הוביל אותו לטייל בעולם כשגריר פיצה בלתי נלאה. כך גם הגיע לישראל. צוות השפים של טרנטינו ברשל"צ זכה לעבור בוקר בהדרכתו של דווידה, עם דגש על תפריט הפיצות החדשות של המסעדה, מה שמבטיח למבקרים במקום, פיצה בטעם איטלקי אמיתי.

 

13

 

למעלה מ 1,000 אורחים ובהם בכירי הקהילה העסקית, נפגשו ביום חמישי האחרון, למרגלות המושבה זכרון יעקב, בפתיחתו של הקולנוע השישי של רשת יס פלאנט. בבניית המתחם הממוקם בקומה העליונה במתחם מול זכרון, הושקעו כ 100 מיליון שקלים. מוקי גרידינגר מנכ"ל רשת יס פלאנט ציין כי הקולנוע יהווה עוגן בילוי מרכזי באזור ויעניק חווית קולנוע איכותית קרובה לבית לאוכלוסייה שנאלצה עד כה לנסוע יותר מחצי שעה. יס פלאנט זכרון יעקב מציעה כ-2,000 מושבים מתוכם שני אולמות VIP. האולמות מצויידים במסכים המתקדמים ביותר ובמערכות הסאונד בטכנולוגיה החדישה ביותר. בין האורחים שהגיעו: עו"ד מיקי קומיסר, ראש המועצה זכרון יעקב זיו דשא, בעלי מתחם מול זיכרון רונית בר יהודה, מנהל השקעות ראשי בפניקס רועי יקיר, הספורטאי והאלוף האולימפי גל פרידמן, הזמר והשדרן דורי בן זאב, השחקנים מיכאל אלוני , אפרת דור ואמנון וולף, הזמר פאר טסי, חבר המועצה העיתונאי מגיש הטלוויזיה והרדיו אבי כאכון ועוד.14

 

14

 

השף גיא פרץ השיק השבוע בהרצליה פיתוח במתחם spaces , את המיזם הקולינרי החדשני של "אוכל על גלגלים לאירועים". מדובר במסעדות שף ניידות המגיעות לאירועים, ומותאמות לקונספט האירוע. בין המיצגים שהוצגו באירוע טברנה יוונית על גלגלים, מטבח אמריקאי, משאית הקינוחים ומתוקים וכן מסעדת שף שוק המציעה אוכל מחומרי גלם טריים טבעיים בסגנון שוק. כל משאית מעוצבת ומאובזרת בסגנון הייחודי לה. הגיעו לארוע מנכ"ל ענני תקשורת שרון למברגר, ראש עיריית הרצליה מר משה פדלון, ראש עיריית צפת מר אילן שוחט, איש הביטוח רני גלוגאו ומנכ"ל קניון עזריאלי חיפה מר עופר שביט.

 

15

 

יהודה מימון, מנכ"ל רשת מועדוני הכושר זאוס, אירח בחמישי האחרון אירוע חגיגי בו הרשת חילקה מילגות לספורטאים בענפים האולימפיים השונים שהגיעו למקומות ראשון, שני ושלישי בענפים בהם הם מתמודדים. הגיעו לקחת חלק: חי כהן ראש ועד האתלטים, אודי קרני חבר ועד ואולה דור בורשטיין חברת הועדה האולימפית.

 

16

 

מיכל צפיר הגיעה בשבוע שעבר לסדנה 'לומדים להחליק ב5 ימים' בהיכל הקרח ICE PEAKS בחולון, ללא ניסיון בהחלקה. צפיר שמאמנת אותנו לאורח חיים בריא, השתתפה בסדנה שנפתחת הקיץ בהיכל ומיועדת לנשים בגילאי 35 ומעלה. הסדנה מאפשרת לכל אחת בנפרד ו/או עם חברות, פעילות אירובית מהנה, שריפת שומן, שיווי משקל ובעיקר הנאה מרובה במתחם קריר ונעים בימי הקיץ החמים. תוך פחות משעה הפגינה צפיר שליטה על המשטח החצי אולימפי.

 

17

 

השבוע התקיימה חתונתה של תהילה, אותה אתם זוכרים היטב מעונת "האח הגדול" האחרונה. תהילה נישאה לבחיר ליבה משה במתחם האירועים המפואר "נסיה", באירוע ונוצץ. באירוע נכחו כ-550 איש וביניהם החברים: שי חי וטניה ברגר, עדן ואינדל, שני גולדשטיין ועומר, כוכב ושמוליק, חזי, דורון מירן ועוד.

 

18

 

מנכ"ל הקרן לידידות ג'ף קיי, ממלאת מקום ראש העיר חיפה חדווה אלמוג ומנכ"ל עמותת שילה דניאלה אלרון, השתתפו בתחילת השבוע בטקס הסרת הלוט מעל "גן מנוחה" ברוממה, חיפה. הגן אשר נפגע קשות בשריפה האחרונה, שוקם בתרומתה של הקרן לידידות. בטקס לקחו חלק גם מספר ניצולי שואה, מבקרי מרכז שילה בכרמל, אשר ביקשו להודות לקרן לידידות על תרומתה למרכז לניצולי שואה באמצעות המרוץ החברתי "צאו לרוץ", שהתקיים בחיפה באפריל האחרון. במסגרת המרוץ, תרמה הקרן לידידות 20 ₪ לכל קילומטר שרצו המשתתפים. רבים מהם בחרו לתרום לניצולי השואה של חיפה.

 

19

 

כמידי שנה רשת רהיטי הילדים "עצמל'ה" נהנים מטיול החברה השנתי שלהם, שמתקיים במטרה לגבש ולחזק את הקשרים בין העובדים, ולהעשיר את החיבור לרשת. אריאל תובל, בעלים ומנכ"ל רשת רהיטי הילדים עצמל'ה וכל אנשי החברה, הצפינו והתמקמו במלון חוף נחשולים, שם נהנו מיומיים מפנקים שכללו לינה במלון, חוף פרטי עם שלל אטרקציות, טיולים מודרכים, ערב קריוקי בבר סונה בקיבוץ מעגן מיכאל שנסגר במיוחד לכבודם, סיור ביקב מורד שם עברו סדנת אלכוהול וקוקטיילים מטעם חברת זמן אמיתי, קייאקים, טיולי ג'יפים, גלישה על סאפ ועוד. הטיול נחתם בארוחת ערב מפוארת באזור הפרטי של מסעדת טנדוקה, שם הוכרזו גם העובדים המצטיינים של השנה. בתמונה: אריאל תובל בעלים ומנכ"ל רשת רהיטי הילדים עצמל'ה וג'ניה אדלשטיין מנהלת סניף באר שבע.

 

20

 

אשת העסקים, הסופרת והמשוררת גילה לפידות יחד עם המנצח הבינלאומי גיל שוחט, השיקו באירוע חגיגי את הדיסק המשותף הראשון שלהם, בשם "חוברת אל הבעירה". אירוע ההשקה אשר התקיים במוזיאון תל אביב בהפקתו של אלירן ברדוגו ,כלל ארוחת ערב שהופקדה בידיו של השף פול אסנהיים, וקונצרט שבו הושמעו חמישה שירים מתוך שמונה שירים בדיסק, אותם כתבה לפידות וגיל שוחט הלחין. את השירים שהושמעו באירוע שרו 2 זמרות האופרה, דניאלה לוגסי והדר עטרי, בליווי 40 נגני סימפונט רעננה. במהלך הערב גילה לפידות הפתיעה את בעלה עמי שחגג יומולדת 70 בברכה מרגשת. אל האירוע הגיעו מעל 400 אורחים ביניהם: סולי ושרי סקאל, ישראלה שטיר, דליה ומשה ממרוד, שוקי מדאנס, גליה ויהושע מאור, גדי ואתי פרופר, זאב ורותי רוטשטיין, עתליה שמלצר, עדה וקובי אושרת, תמי ויהודה רווה, ג'ניס גילרמן, דינה וגדעון אוברזון, בני ארד ויפית גרינברג, יורם ירזין, יעקב אגמון, הדר יוסי ויליגר, נאוה ברק, חסיה ויאלו שביט, יהודית ואוריאל לין ועוד. בתמונה: עמי לפידות, עתליה שמלצר וגילה לפידות.

 

21

 

ד"ר צביקה בן פורת, מנכ"ל ביראד חברה למחקר ופיתוח בע"מ, חברת המסחור של אוניברסיטת בר-אילן, נפגש בשבוע שעבר עם משלחת של אנשי עסקים מתאילנד, מהונג קונג ומסינגפור, שגילו עניין בטכנולוגיות שפותחו בבר אילן, ובמיוחד בקרם נגד קמטים שפותח ע"י פרופ' רחל לוברט מהמחלקה לכימיה, בראשותו של פרופ' אהרון גדנקן מהמחלקה לכימיה. פרופ' גדנקן סקר בפגישה שורת תגליות בכימיה נוספות שפותחו במחלקה ונרשמו כפטנטים, והמצויים כבר בייצור. אנשי העסקים האסיאתיים גילו עניין רב בתכשיר והודיעו כי ישקלו לייבא את הקרם לארצותיהם. התעשיינים סיירו במעבדות הכימיה באוניברסיטה, ונפגשו עם החוקרים הקשורים לפיתוח המוצר.

 

22

 

חברת בייבי סמארט המשווקת את mifold – הבוסטר הקטן ביותר בעולם השוקל 700 גרם בלבד, הודיעה השבוע שהוא יימכר בכל מטוסי אל על. השבוע תודרכו כ-300 דיילי אל על לגבי השימוש בmifold- הבוסטר שהוא קטן פי 10 מבוסטר רגיל ומתאים לגילאי 4 פלוס במשקל 18-36 ק"ג. Mifold מתאים במיוחד לשימוש בחו"ל בעת השכרת רכב, נסיעה במוניות ועוד. הפטנט הינו ישראלי עם תו תקן אמריקאי, אירופאי, קנדי ובאישור מכון התקנים הישראלי. לצורך השקת המוצר למכירה במטוסי אל על, עיצבה חברת בייבי סמארט במיוחד אריזה תואמת קטנה עוד יותר מהאריזה הרגילה (כגודל של פקט סיגריות). המחיר: 80$.

 

23

 

משרד הפרסום והיח"צ גיק דיגיטל שזכו בתקציב ניהול איגוד השחיה בישראל, נבחרו גם לנהל את המדיה של תחרות אליפות אירופה לנוער, שהתקיימה בבריכה הלאומית במכון וינגייט. במשך חמישה ימים מרתקים העלו נציגי גיק ששהו במקום לאורך כל התחרויות, תמונות מרהיבות של רגעי השיא מהבריכה, עידכנו מהשטח על תוצאות מקצי השחיה השונים, הנציחו את רגעי התרגשות הזוכים, הניצחונות הקטנים והגדולים ולצד כל אלו גם מפחי הנפש. הנבחרת הישראלית באליפות אירופה לנוער סיימה עם הדירוג הגבוה ביותר, של שני שחיינים ישראלים בגמר אחד.

 

24

 

נבחרת של בכירי עולם השיווק והדיגיטל נפגשה בערב קיצי ב-Talkhouse נמל תל-אביב על בירה, נשנושים ושיחה באווירה קצת אחרת בנושאים המעסיקים אותם, ואשר צריכים להעסיק גם את כולנו כצרכנים. האירוע, שארגן מועדון ה- Club CDO של עמית קמה בחסות חברת אורקל ישראל, עסק באתגרים ובהזדמנויות של עולם השיווק הדיגיטלי, חווית הלקוח והביג דאטה. המארחים היו עמית קמה- מנכ"ל קמדיה דיגיטל ושמוליק האוזר, מנהל תחום חווית לקוח באורקל ישראל, ובין הדוברים היו: שרית רדין- סמנכ"ל שיווק "קרסו מוטורס", ענת כהן גבור- מנהלת חויית לקוח ודיגיטל ב"לאומי קארד" ועידו ביגר- מנהל דאטה ראשי בחברת Yes, גיל כוכבי - מומחה בשיווק פרסונלי, וד"ר לירז מרגלית- פסיכולוגית אינטרנט, וראש תחום מחקר התנהגות משתמשים ב- ClickTale. באירוע הוקרן באדיבות YES הסרט "הפנים האנושיות של הביג דאטה", שהציע הצצה מרתקת לדרך שבה כל אותם נתונים מהווים את הבסיס לטיפול באתגרים האנושיים

 

25

 

יובל שמטוב, או בפי כל "יובל המבולבל" בחר לחגוג את יום הולדתו ה-45 עם בני משפחתו בחמת גדר בסופ"ש גדוש פעילויות משפחתיות, וגם מצא לעצמו זמן לטיפול מפנק בספא טבע – "ספא וילג'" מלון הבוטיק של חמת גדר. יובל שהגיעה עם אשתו וששת ילדיו, נהנה משלל האטרקציות שמציע פארק המים חמת גדר, החל מביקור בחוות התנינים, מופע תוכים מרהיב, בילוי בבריכות המים ובמגלשת הספלאש וכמובן רחצה בבריכות המים הטרמו-מינרליים לשחרור הגוף והנפש

 

26

 

הנהלת רשת הום סנטר, רשת עשה זאת בעצמך הגדולה בישראל, ערכה אירוע תקשורתי שבו חשפה מחלקות וקולקציות חדשות לשיפוץ הבית: מחלקת קרמיקה עם אריחים בייבוא אישי מספרד, דלתות מאיטליה, מחלקת פרקטים חדשה ביבוא מאירופה, מחלקת מטבחים עם דגמים חדשים, ומחלקת הדפסה דיגיטלית חדשנית שבה ניתן להדפיס במקום, טפט או מסגרת קנבס מכל תמונה שבוחרים. המנהלים בתמונה: בטי קרפיל מחלקת שיווק ופרסום, עמי אסרף מנהל מכירות ארצי, מיטל בלמן מנהלת השיווק, איל פישמן מנכ"ל הרשת וערן שוסטר מנהל מטה סחר.

 

27

 

כ-300 איש גדשו את מרפאות המשלימה והאסתטיקה של הכללית באירוע שהתקיים במגדל 2 של הקריון בחיפה. האורחים שמעו הרצאות מתחומי הרפואה המשלימה, כמו אוסתאופטיה, כירופרקטיקה, היכרות עם הרפואה הסינית, בנושא האסתטיקה על טיפול בהזדקנות העור בשילוב טיפולים אסתטיים, הזרקות וחומרי מילוי. בין המומחים שהרצו: ד"ר אנה קושניר, ד"ר גוורא בדרנה, ד"ר רונן וולגרין, רמי שוסטר ודניאלה אסדו. צוות מרפאות הכללית, בניצוחה של מנהלת מחוז צפון אירית פנקס-רון, עמד לרשות האורחים בכל השאלות שהתעוררו. נצפו: ארז דרזנר, יוסי סרור, מוטי וחנה וגנר, דפנה בל דדון, ליאת אוטמזגין, כרמל שבתאי, עופרה פלנטר, חנה אייל, עופרה שבתאי, ניקולאי קדוש, מיכל פלדהמר, גדי נס, אלינור ורחל גולד, שרה סקול, דפנה ביטרמן ועוד רבים.

 

28

 

השבוע נערך ביקור של משלחת מטעם ארגון השלטון המקומי בקטלוניה, בהשתתפות שרת המינהל האזרחי הקטלוני גב' מרצ'יסל בורס סול ויו"ר השלטון המקומי הקטלוני מיקל בוך אי מויה. חברי המשלחת סיירו בבית הספר רוגוזין בת"א וביישוב הערבי טורעאן, ושמעו על האתגרים בחיים המשותפים במדינת ישראל. עוד דנו חברי מרכז השלטון הקטלוני בקידום החדשנות המוניציפאלית, ובמודל ערים חכמות בישראל, וזאת יחד עם חיים ביבס ראש עיריית מודיעין מכבים רעות, ויו"ר מרכז השלטון המקומי בישראל.

 

29

 

גדי סוקניק בא השבוע לפרגן לחברה הקרובה חני פוגל, שהשתתפה בתערוכת בוגרי הסטודיו של האמנית אסתי קסטרו, שהתקיימה בסטודיו של אסתי בדרום תל אביב. פוגל, רעייתו של יונה פוגל מנכ"ל "פז", שלומדת פיסול משך שנים אצל האמנית והפסלת קסטרו, הציגה פסלי ברונזה מרהיבים שזכו למחמאות מצד המבקרים, כולל סוקניק, הבעל יונה פוגל, והחברה פרי גלעדי, מעצבת ורעייתו של אביב גלעדי.

 

30

 

בעולם של מתקפות סייבר בלתי פוסקות, הטכניון מעניק את הצעד הראשון לתלמידי תיכון בדרכם להיות לוחמי הסייבר הבאים של ישראל. תכנית הלימודים החדשה לחופשת הקיץ בקמפוס הטכניון בשרונה, תל אביב, תעניק לסטודנטים הצעירים, תלמידי כיתות י' - י"א, את היסודות ואת הכלים להשתלבות בעולם הסייבר. ה-Cyber Camp כולל חשיפה לעולם התוכנות הזדוניות, עולם ה-IoT, ימי לימוד הכוללים ביקור במתקן הסייבר של חברת חשמל ובאקדמיה הצבאית למקצועות המחשב והסייבר ועוד. בין התחומים שהסטודנטים יקבלו כלים להתמודד עמם: הבנת המחשב ומערכות ההפעלה השונות, מיומנויות פיתוח, חשיפה לעולם ה-Malwares ולעולם ה-IoT, הצפנה, פילוסופיה בתחום הסייבר, APT, מתקפות Zero Day, גילוי ונטרול התקפות סייבר באמצעות SandBox, ה-Kill Chain המאפשרת לנתח ולהבין את היריב, "מלכודות דבש" (HoneyPots) המיועדות לתפיסת תוקפים, גניבת מידע רגיש באמצעות התחזות (Spear Phishing) ועוד

 

31

 

אלכס גלפרין, נציג הנהלת חברת " GVK פתרונות קירור" המתמחה בהתייעלות אנרגטית , ביקר בשבוע שעבר במשכן הכנסת, על מנת להשתתף בדיוני ועדת המשנה לקידום טכנולוגיות לאנרגיה מתחדשת. הועדה התכנסה לדון בפיקוח ומעקב אחר יישום החלטות ועידת פריז, ועל סדר יומה עמד דו"ח המעקב של המשרד להגנת הסביבה אחר יישום התכנית הלאומית להפחתת גזי חממה שהוצג לאו"ם בבון.

 

32

 

בשבוע שעבר בשדרות בן גוריון 17 בת"א, ביתו של דויד בן גוריון, האיש בעל החזון, זהו המקום שבחרה דוקטור עליזה בלוך, מנהלת רשת התיכונים ברנקו וייס, לקיים את השקת ספרה החדש "לבנות את הגשר הזה. אירוע ההשקה החל בסיור מודרך בבית בן גוריון ולאחר מכן כלל הרצאות מרתקות, קטעי משחק של השחקן דביר שרייבר, שהמחיז קטעים מהספר וכמובן עליזה שסיפרה בהתרגשות על ספרה, והמקום ממנו הוא נוצר. לאירוע הגיעו האלוף במילואים, ראש עיריית חיפה לשעבר וחבר הכנסת לשעבר עמרם מצנע, פרופ' צביה ולדן גם כן נתנה הרצאה, וגם ראש מועצת חורה ד"ר מוחמד אל נבארי, שריגש את הקהל בסיפורו האישי המתאר מסעו של נער בדואי מהדרום, שגדל באוהל במדבר, והגיע רחוק. בסיום האירוע עלתה מחברת הספר, דוקטור עליזה בלוך לסכם את האירוע.

 

33

 

שמואל (סמי) קידר מונה לתפקיד מנכ"ל איגוד העמותות לזקן בישראל, לאחר ששימש בשנים האחרונות חבר הועד המנהל של האיגוד, וכיו"ר מרכז יום לתשושי נפש בתל השומר (בהתנדבות). נוסף לכך משמש קידר גם כיועץ בתחום הדיור המוגן ומחלקות הסיעוד בעיריית רמת גן ורחובות. בעברו שימש במשך 17 שנים כעוזר מנכ"ל קופ"ח מאוחדת לנושא בתי אבות ודיור מוגן, וניהל בפועל את המוסד הגריאטרי "נווה עמית" ברחובות. לקידר M.A בניהול בתי חולים. איגוד העמותות לזקן בישראל (הלב) משמש גוף משותף לקידום הטיפול האיכותי באוכלוסיית הגיל השלישי בעיקר מול גורמי ממשל והמוסדות

 

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

  

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 לחצו כאן

 

 

 

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook