ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הטריבונה רכילות עסקית 20/07/17

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית 

על השקת  BIZLEND - מיזם הלוואות חדשני המנתב את כספן של החברות המוסדיות הגדולות במשק, אל העסקים הקטנים ומציע להן סיוע ישיר ואטרקטיבי – ללא בטחונות ובתוך ימים ספורים...על מאיץ המיזמים של המרכז ליזמות בקריה האקדמית אונו, אשר קיים בשבוע שעבר את אירוע ה- Demo Day הראשון: הצגת המיזמים למשקיעים פוטנציאליים, ותחרות המיזם המבטיח...כנס רב משתתפים נערך בנושא של  "בניה בקיבוצים"... על פרוייקט "האולימפיזים", שמתקיים במשרד החינוך שמטרת העל שלו היא לבנות עולם טוב יותר באמצעות ערכי הליבה האולימפיים ....על השקת המערך החדש לרפואה מונעת במרכז הרפואי איכילוב...על אירוח משלחת של אנשי עסקים שהגיעה מרואנדה...פורום האורבני שהתקיים במוסקבה, ונחשב לאחד מכנסי הנדל"ן המשמעותיים ביותר בעולם...מועדון הגולף קיסריה, ערך טקס חגיגי בהשתתפותם של כ-250 גולפאים מ-18 מדינות...על המיצב האומנותי הגדול ביותר בישראל....על פתיחת התערוכה הבינלאומית שמציינת 200 שנה להמצאת האופניים, במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים...יריד הוועדים הגימלאים נערך בגני התערוכה בתל אביב.....רונה רמון נשיאת קרן רמון, הגיעה להרצות בהתנדבות  במחנה הקיץ לקטנטנים שקיימה עמותת גדולים מהחיים...שוש ישראל, מונתה למנכ"לית החדשה של בית ציוני אמריקה... המאבק בנושא תלונות השווא בהליך הגירושין מגיע לכנסת ועוד... 

כל מה שרציתם לדעת על "מאחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

 

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

 טריבונה 20/7/17

1

שר החינוך ח"כ נפתלי בנט אירח בלשכתו בתל אביב את גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, ואנשי משרדו העוסקים בפרויקט האולימפיזים, שמטרת העל שלו היא לבנות עולם טוב יותר באמצעות ערכי הליבה האולימפיים: מצוינות, כבוד וידידות. השר בנט הבטיח לבחון את האפשרויות להחדרת הפרויקט במערכת החינוך בישראל, תוך תשומת לב מיוחדת לפריפריה.

 

2

הצגת הבכורה של דויד גרוסמן "סוס אחד נכנס לבר" בעיבוד התיאטרוני בכיכובו של דרור קרן לספר, זוכה פרס מאן בוקר היוקרתי, משכה לתיאטרון הקאמרי תמהיל של מוזמנים שכלל, לצד חברי אגודת ידידי התיאטרון ואנשי עסקים, גם שורה של אנשי תקשורת וטלוויזיה. הגיעו לכבד את סופר דויד גרוסמן: יו"ר אגודת ידידי התיאטרון הקאמרי ליאורה עופר, החברות דנה שבס ופרי גלעדי, גילה עירוני ולאה גלובוס, שרון ומודי כידון, גליה אלבין, אלכס אנסקי שבא עם בתו מיכל אנסקי, אור הלר ומאיה זיו וולף, גיא פלג, תמר איש שלום, רינה מצליח, עו"ד ששי גז, איזי ויעל בורוביץ, עו"ד אלי זוהר ועוד.

.

.

 

3

 

העיר חולון תפתח בחודש ספטמבר הקרוב בפעם התשיעית את העונה הישראלית לעיצוב בגלריות העירוניות בעיר. בשני, 11/9 בשעה 19:00 ייפתחו במקביל בעיר ארבע תערוכות עיצוב חדשות, ביניהם "צביקה פיק מעלה, מעלה!" בגלריית החווה, ותערוכה רטרוספקטיבית ראשונה של ירון מינקובסקי מבכירי מעצבי האופנה בישראל: "ירון מינקובסקי – רוקם החלומות. עבר, הווה, עתיד – ציוני דרך" בגלריית המשכן בית מאירוב, בו יוצגו למעלה מ-30 שנות יצירה של עיצובים גדולים מהחיים, בהם דגמים מקולקציות אייקוניות: אלף לילה ולילה שלבשו דץ ודצה באירוויזיון, ירושלים של זהב שעיצב עבור גוטקס, קלידוסקופ, פופ ארט ועוד. האוצרת: אילנה כרמלי לנר.

 

4

 

פרופ' נדיר ארבר, מחוקרי הסרטן החשובים בישראל, השיק השבוע את המערך לרפואה מונעת במרכז הרפואי איכילוב, שיקרא "בית הבריאים", ונתן הרצאה קצרה על חשיבות בדיקות מניעה. באו לברך: פרופ' דן שכטמן, זוכה פרס נובל; פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל איכילוב; פרופ' יוסי שילה, חתן פרס ישראל; פרופ' יוסף ירדן, חתן פרס ישראל; אשת העסקים פנינה רוזנבלום; אורנה דץ, מיכל וייסברג, מנכ"ל ארומה מיוזיק. ישראל קטורזה העביר הרצאה על "זיכרון סלקטיבי", ואומן החושים ליאור שוסרד הרצה למאות האורחים על "כוח המוח". את האירוע הפיקה אירית רחמים.

 

5

 

שחר אלוני ויניב האפט, בעלי "אלוני האפט" העוסקת ביעוץ פיננסי וליווי עסקי, השיקו השבוע את BIZLEND - מיזם הלוואות חדשני המנתב את כספן של החברות המוסדיות הגדולות במשק, אל העסקים הקטנים ומציע להן סיוע ישיר ואטרקטיבי – ללא בטחונות ובתוך ימים ספורים. האירוע התקיים במתחם האירועים "קמילו" במעמד שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן. שדרן ערוץ הספורט עופר דומינגז היה אמון על הנחיית הערב, ולמעלה מ-300 מוזמנים וביניהם בכירי הצמרת הכלכלית של המשק הישראלי, לקחו חלק באירוע ונהנו מתפריט טאפסים עשיר ובר קינוחים. הגיעו: אלי זהב סמנכ"ל תחום אשראי של ישראכרט, טובי שמלצר משלמה סיקסט, רו"ח יורם האפט לשעבר בעלים של BDO, גיא אדרי מנכ"ל יקב היוצר ועוד

.

 כנס הזדמנויות השקעה בעולם של ריבית אפס 
הגיע זמן לעשות כסף אמיתי מהכסף שלך ... לחץ כאן » 
‏שישי‏ ‏8:15‏ ·8/9/2017  עומר רבינוביץ - Investor 360 · ‏תל אביב-יפו‏

 

.

 

6

 

אהוד אולמרט שלא מזמן השתחרר ממאסר, לקח בשבת האחרונה את אשתו והמשפחה לארוחה חגיגית במסעדת זויה גריל בר החדשה הממוקמת על כביש החוף, ליד רמת פולג בנתניה. ההתרגשות במסעדה היתה לא קטנה, כאשר כולם ביקשו בעיקר סלפי, כי חתימות כבר OUT, כולל השף וואפיק שגם פינק אותם בארוחת בשרים, שזרמו לשולחן ללא הפסקה.

 

7

 

עמי שם טוב מנכ"ל חברת קפה ג'ו, וארי שיין מנהל מפעל קפה ג'ו, אירחו במשרדי החברה משלחת של אנשי עסקים שהגיעה מרואנדה, ביניהם יצרנים וחקלאים. אנשי המשלחת ביקשו להגיע לסיור במפעל הקפה של הרשת הקולה מעל 300 טון קפה בשנה, אשר מוגשים כתערובות קפה ייחודיות ומשובחות בסניפי הרשת ובמאות בתי קפה, בתי מלון מובילים ומסעדות ברחבי הארץ.

 

8

 

חנן מור יו"ר קבוצת הנדל"ן הציבורית חנן מור, השתתף בפורום האורבני שהתקיים במוסקבה, ונחשב לאחד מכנסי הנדל"ן המשמעותיים ביותר בעולם. מור, שקבוצתו מזוהה עם הבניה של העיר החדשה חריש, סיפר את סיפורה של העיר חריש, בהרצאה שהוגדרה על ידי המארגנים כ"סיפור חכם על עיר חכמה", וזכתה להתעניינות רבה בסיומה. בכנס דנו בהתמודדות עם בעיות של גידול האוכלוסייה, ומה הם השינויים הנדרשים של ערים גדולות ומשמעותיות בכל העולם. את הכנס פתח ראש עיריית מוסקבה סרגיי סוביאנין, והשתתפו בו ראשי ערים וחברות הנדל"ן הגדולות בעולם.

 

9

 

בשבוע שעבר בצומת "עלית" ברמת גן, נתלה "חבל כביסה" ענק באורך של לא פחות מ-50 מ', המהווה את המיצב האומנותי הגדול ביותר בישראל. החבל נמתח בין בית מזרחי טפחות (השוכן במגדל אביב משה, שהוא הגבוה בישראל), לבין מבנה בית הספר לאמנות רב-תחומית של שנקר, השוכן בעברו השני של הכביש. דינה נבות סמנכ"ל השיווק של מזרחי טפחות ויולי תמיר נשיאת שנקר הגיעו לפקח מקרוב על התלייה. ניתן יהיה לרכוש את חולצות המיזם, וההכנסות יתרמו ע"י הבנק להפעלת תכנית "ניצני שנקר", במטרה לקדם את דור העתיד של האומנות והעיצוב בישראל. החולצות ימכרו באתר "קשרים אנושיים" במחיר של 64 ש"ח.

 .

.

10

 

כחלק ממהלך ההתחדשות עליו הכריזה אל על לקראת הגעת מטוסי הדרימליינר החדשים, מחדשת החברה גם את מדיהם הייצוגיים של צוותי האוויר והקרקע. לצורך מטרה זו, נבחר מעצב האופנה שי שלום להוביל את המהלך ולעצב את המדים החדשים. אל על תודיע בהמשך על מועד הצגת המדים החדשים בעיצובו של המעצב שי שלום. דוד מימון מנכ"ל אל על אמר: "החלטנו לתת את המשימה החשובה של עיצוב המדים החדשים למעצב אשר יידע לשלב בין הצורך לאפשר ללובשי המדים לבצע את עבודתם בנוחות מרבית, לבין שילוב ערכי מותג אל על. מסיבה זו החלטנו לבחור בשי שלום, מעצב ישראלי מוביל המומחה באופנה עילית".

 

11

 

רחל שפירא אלמנתו של רובי שפירא (מבעלי הפועל חיפה), פתחה השבוע את ביתה בחיפה, ואירחה מעל 150 הורים חברי "עמותת אור למשפחות" המטפלת במשפחות שכולות, בראשותה של עירית אורן גונדרס, יו"ר ומנהת העמותה. הופיעו אפי נצר מלווה בשבעה נגנים, הזמרת חיה ארד (סולנית להקת חיל הים בשנות השבעים), חבורת הזמר של עיריית חיפה וננסי ברנדס, שהרעיפו המון אהבה ורגעים של התרוממות רוח על ההורים השכולים. מתנדבת העמותה ותושבת חיפה גב' בלומה רקוביצקי קיבלה זר, כהוקרה על הירתמותה לפעילות העמותה, ולרגל יום הולדתה שחל השבוע.

 

.

.

12

 

רקדני אנסמבל, בת שבע, הופיעו בסוף השבוע בערב יוצא דופן, לרגל השקת מרכז אורבני חדש של רוני דואק ויואב קדמון. הרקדנים נטמעו בקהל, ופצחו בקטעי ריקוד מפתיעים מתוך חדרי הבית. ההשראה לערב נלקחה מההפקה הניו יורקית Sleep no more שאלפי ישראלים ראו בשנים האחרונות. בקהל המופתע נצפו הרקדנית אנה ארונוב, רפי רשף ונורית גלרון, מיכה שטרית, דורין פרנקפורט, שרת החינוך לשעבר יולי תמיר, אורנה ברביבאי, גיל שויד, רם ואסתר לנדס, זמרת האופרה שירה רז, ויעל אבקסיס זוגתו לשעבר רוני דואק, שבאה לפרגן.

 

13

 

המנחה והטאלנטית המובילה קורין גדעון, חתמה בימים אלו על חוזה לשנה שנייה עם מותג עדשות המגע "ALCON" מבית "לפידות מדיקל", והצטלמה בימים האחרונים לקמפיין החדש של החברה שיעלה בקיץ. הקמפיין לעדשות המגע החודשיות החדשות של המותג, צולם באולפני MELON בתל אביב ויעלה באמצעות משרד הפרסום "FOUR" ובאמצעות משרד הדיגיטל "גרייט" במהלך חודש יולי. לסט הצילומים הגיע במיוחד מיוון, מנהל השיווק האזורי של חברת ALCON קונסטנטינוס ליאקוס.

 

14

 

ביום חמישי האחרון, 14 ביולי, ציינו בחנות הדגל של מותג האופנה הצרפתי Le coq sportif את יום הבסטיליה הצרפתי במסיבה חגיגית. במסיבה שהתקיימה בשעות הצהריים, חגגו רבים עם המותג הצרפתי, המזוהה עם ההיסטוריה והתרבות של האומה הצרפתית. כמו כן התקיימה במקום גם מכירת דגמים ייחודיים של המותג שקיים משנת 1882 והגיע לארץ לפני כעשור. הקולקציה מתאימה לקהל יעד של גברים, נשים וילדים, עם דגש על שילוב של איכות, וסטייל לצד מראה צעיר ושיקי. את דגמי Le coq sportif תוכלו למצוא בחנות הדגל ברחוב שינקין 6, תל אביב, ובנקודות מכירה יוקרתיות ברחבי הארץ.

 

15

 

הגב' נטלי מימון, קונסולית כבוד ובעלת התואר אביר של ממשלת צרפת, שהפכה את ביתה בהרצלייה פיתוח לגלריה לאומנות בינלאומית בשם CHABBA GALLERY, ערכה השבוע תערוכת POP UP ART של אומנים מהארץ ומהעולם. זהו חלק מפרויקט משותף שלה ושל היזמיות מירב דהן וליאת טופל. התייצבו כ- 300 מוזמנים, ביניהם: מנכ"ל אל-על דוד מימון, משפחת כוזהינוף מבעלי מתחם בבלי "בראשית", מירי טוכמאייר וורד רוזן, מבעלות קנדה-ישראל, האדריכלים שלמה פרנקל וענת בר, אורית וקותי בנבנישתי, מבעלי חב' תיגבור, עו"ד קובי סודרי ורעייתו ענת, שגריר קוסטה ריקה אסטבאן פנרוד פדייה ורעייתו, האמנית רייצ'ל וייצמן, קונסול התרבות של צרפת פרנק ורמולאן, האמן הבינלאומי פאנו מצרפת ועוד.

 

16

 

במעמד השר זאב אלקין לירושלים ולמורשת, ועשרות אורחים מחו"ל ומישראל ועוד, נפתחה לאחרונה התערוכה הבינלאומית שמציינת 200 שנה להמצאת האופניים, במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים, החוגג 25 שנות פעילות. התערוכה הייחודית היא פרי שיתוף פעולה בינלאומי שמוביל מוזיאון המדע בירושלים, אליו חברו שלושה מוזיאוני מדע מובילים בעולם ביניהם: Canada Science and Technology Museum (אוטווה, קנדה), מוזיאון המדע בברמן The Universum (גרמניה) ומוזיאון המדע Citta Della Scienza בנאפולי (איטליה). שלושת המוזיאונים השותפים לתערוכה יציגו אותה עם תום הצגתה בירושלים במאי 2018. התערוכה מציגה את סיפור המצאת האופניים, החל מהמצאת המטוס על ידי האחים רייט שהיו בוני ומתקני אופניים, והשתמשו באופניים לניסוייהם, ועד המצאת המכונית על ידי בנץ הגרמני, שהרכיב מנוע על תלת אופן ועוד.

 

17

 

5000 איש הגיעו היום ליריד הוועדים הגימלאים שנערך בגני התערוכה בתל אביב, בה מציגים פעמיים בשנה אנשי תיירות ונופש את הצעותיהם לאנשי משאבי אנוש, ועדי עובדים, ארגוני גימלאים ועוד, המגיעים מכל הארץ, בהפקת המרכז הבינלאומי לתערוכות ולירידים בע"מ. בצילום: דגנית רפטר האחראית על שיתופי פעולה ומנהלת הספא של המלון היוקרתי בהר כנען "כנען ספא", אשר זכה להתעניינות רבה, בשל היותו אחד ממלונות הספא המובילים בישראל, השוכן באחד המקומות היפים בארץ.

 

18

 

לאחר שאיגור בושקרוב הבעלים של חברת BRADEX, מותג הריהוט ופריטי העיצוב, השיק חנויות קונספט מעבר לים בצרפת, גרמניה, רוסיה ואוקראינה, השבוע הוא הגיע להשיק את חנות הדגל בתל אביב, החנות השנייה בארץ לאחר חיפה. לזכותה של BRADEX ייאמר שהינה מותג ריהוט המציג מגוון רחב של פריטי ריהוט עכשוויים, לצד אקססוריז וזאת במחיר שפוי ביותר. בהשקה החגיגית נוכחו בכירי ברדקס: הבעלים איגור בושקרוב, נתן דורון מנהל סניף תל אביב, אייל ארד מנכ"ל ברדקס וכן אנשי מקצוע מתחום העיצוב, עיתונאים ומובילי דעה. להם הוצגה החנות החדשה הממוקמת במרכז תל אביב, מתפרשת על כ- 250 מ"ר המאפשרת לקונים ליהנות מתצוגה מרשימה של פריטי ריהוט ועיצוב.

 

19

 

ליאור פריטי מנהל מועדון הגולף קיסריה, ערך טקס חגיגי לכבוד סיומם של משחקי המכביה ה-20, שנערכו במועדון בהשתתפותם של כ-250 גולפאים מ-18 מדינות. הגיעו לברך את הזוכים ולהרים לחיים לכבוד מפעל ספורט ציוני ייחודי, גיא סברסקי ס/יו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד, כרמל סלע ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, גב' ראומה ויצמן רעיית הנשיא השביעי עזר ויצמן יורם ארבל ואחרים. לסיום ביקש פריטי להודות לצוות המועדון המסור, שעבד מסביב לשעון כדי להבטיח חווית משחק מהנה ומקצועית, למתנדבים הרבים שסייעו ותמכו, ולכל מי שלקח חלק בארגון ובהפקת המכביה ה-20.

 

20

 

Paul Bulman מנכ"ל label.m העולמית הגיע השבוע מלונדון לתיאטרון הבימה בת"א, להיות אורח הכבוד של יניב שושן, מנכ"ל label.m בישראל. חמשת הארט-דירקטורים המובילים של טוני וגיא, הציגו את הטרנדים בשיער לשנת 2017 - DUALITY SHOW.

 

21

 

מאיץ המיזמים של המרכז ליזמות בקריה האקדמית אונו, קיים בשבוע שעבר את אירוע ה- Demo Day הראשון: הצגת המיזמים למשקיעים פוטנציאליים, ותחרות המיזם המבטיח. לאירוע הגיעו למעלה מ-120 יזמים, אנשי הייטק, משקיעים, אנג'לים ואנשי אקדמיה, אשר צפו במצגות של המיזמים הנבחרים. אל המקום הראשון בתחרות הגיעה חברת ITsMine, אשר הציגה את הדור הבא של אבטחה כנגד גניבת מידע מתוך ארגונים (Next Generation DLP). בראש המיזם עומדים כפיר קמחי מנכ"ל ITsMine ולשעבר ארכיטקט מערכת בצ'ק פוינט, רן נורמן וגיא בו מאיור .יאיר סאקוב, יו"ר מרכז היזמות בקריה האקדמית אונו, בירך את המיזמים הזוכים והבטיח כי תכנית המאיץ תמשיך לקדם וללוות יזמים להצלחה.

 

22

 

רונה רמון נשיאת קרן רמון, הגיעה להרצות בהתנדבות בפני הורים לילדים חולי סרטן וזאת במסגרת מחנה הקיץ לקטנטנים שקיימה עמותת גדולים מהחיים. במחנה הקיץ השתתפו כ 250 ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם, והוא ערך ארבעה ימים במסגרתו התארחו המשפחות במלון חוף נחשולים, ונהנו ממגוון פעילויות כמו ביקור במחנה הקיץ של תנועת הצופים ביער עפר, ביקור בחי פארק, סדנת בובות מגרביים, קריוקי, ועוד. אלינוער לויטן, סמנכ״ל העמותה סיפרה שבכל שנה בטיול החלומות שמקיימת העמותה באורלנדו הילדים מבקרים בין השאר גם במרכז החלל של נאס״א ומדליקים נר לזכרו של אילן רמון.

 

23

 

"עדיף" מועדון צרכנות חברתי לאנשים עם מוגבלות ובני משפחתם, יזם ביחד עם תיאטרון גשר אירוע מרגש, במסגרתו הוזמנו 40 ילדים עם צרכים מיוחדים ובני משפחתם מתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", לצפות בהצגה "מסעות אודיסאוס". המחזה מאת רועי חן על פי המיתוס היווני של הומרוס בבימוי של שיר גולדברג ובהשתתפות גלעד קלטר, נטע שפיגלמן, סולו גבע, אורי יניב, יובל ינאי, ויטלי פוקס ודניאל סטויופין.

 

24

 

עו"ד מורן סמון העוסקת בדיני משפחה וגירושין, והמשמשת גם כיו"ר משותף של הועדה לטיפול בתלונות שווא בלשכת עורכי הדין, הצטלמה בשבוע שעבר לתכנית "לונדון וקירשנבאום", בנושא יוזמת הח"כ מיקי זוהר המקדם את המאבק בנושא תלונות השווא בהליך הגירושין. עו"ד סמון רואה חשיבות רבה בצורך להעלות את הנושא לסדר היום הציבורי בכל המדיות, ולהסביר על חשיבות התופעה והיקפיה.

 

25

 

השפית עינת מזור מרעננה, הצטלמה בסוף השבוע לתכנית ערוץ 2: "פותחים שישי" בהגשת אלעד זוהר ונועה רוזין. מזור פרסה שולחן שישי עמוס מאפים מפתים, באייטם שעסק בסודות הבישול והאפייה ללא גלוטן, וסיפרה לצופים על סדרת קמחי ותערובות "כרגיל" שפיתחה, ועל פרויקט מנות הבריאות החדשות של חברת התעופה "אל על", אותו השלימה בימים אלו. מזור שימחה במיוחד את המגיש אלעד זוהר, צליאקי הנמנע ממאכלי גלוטן, והפעם טעם ממה שהוגש לו באולפן וזאת בלי חששות נקיפות מצפון.

 

26

 

קהל רב כלל עתונאים ולבלוגרים, הגיע לגלריה פריסקופ בתל אביב לפתיחת תערוכת התכשיטים של המעצבת ליאת גלעד, המציגה קולקציה מרשימה בתערוכת יחיד ראשונה שלה, ושמה "זיכרון צרוב". ליאת גלעד הינה צורפת ומעצבת בעבודת יד ובהתאמה אישית, בוגרת לימודי צורפות במכללת שנקר במחלקה לעיצוב תכשיטים, ובעליה של סטודיו LIAT GILAD jewelry. התערוכה של ליאת גלעד MEMORY MARK נפתחה ב- 13.7 ותינעל ביום שבת 5.8.17.

 

27

 

רגע לפני שהוא חוזר לתפקיד עוזר מאמן במכבי, הגיע גיא גודס יחד עם שותפיו למיזם האדריכלים והמעצבים שהקימו, אריאל גרגיר וד"ר אלי מזרחי לאולם התצוגה של כרמל אאוטדור בהרצליה פיתוח לערב השקת שיתוף פעולה בין שני הצדדים. במהלך הערב חשפו יובל סלע טוניס וטל הלפרין מבעלי חברת כרמל דיירקט, את הפתרונות שמציעה החברה בתחום סביבת החוץ, כדי לייצר קרקע פורייה לשיתוף פעולה. בתמונה: יובל סלע טוניס מבעלי חברת כרמל דיירקט, אלעד גרגיר וגיא גודס מבעלי חברת arcdb וטל הלפרין כרמל דיירקט.

 

28

 

חנות אופנת הנשים GALITA נפתחה אתמול בהשקה נוצצת בקניון עזריאלי מודיעין, החנות ה-23 במספר של המותג. יואב גזית, מנכ"ל הקניון הזמין את הנהלת קניוני עזריאלי והנהלת המותג GALITA להשקה. הגיעו: ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי, גלית מלכין בעלת רשת GALITA, רפאל בולמינק, מנכ"ל קניון עזריאלי קרית אתא, צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי רמלה, שחר טביב, מנכ"ל קניון עזריאלי הנגב ועוד.

 

29

 

נועה תשבי, מור סילבר, אשלי וקסמן בקשי, קים אזולאי ועוד, הגיעו לחגוג יחד עם GAYA COSMETICS את חגיגות הSUMMER CELEBRATION בחנות המותג בדיזינגוף סנטר. באירוע נהנו הבנות מהתאמת איפור אישי ע"י מאפרת מקצועית של המות,ג וקיבלו מוצרים לבחירתן. האירוע נערך לכבודה של נועה תשבי השחקנית, המפיקה והפנים החדשות של חברת הקוסמטיקה GAYA COSMETICS, ושותפת רווח חדשה בחברה. בימים האחרונים נועה מבקרת בסניפי המותג ברחבי הארץ, ביניהם סניף ראשון לציון, סניף פתח תקווה וסניף נתניה.

 

30

 

עמותת 'אתגרים' הפועלת לשיקום, שילוב והעצמה של אנשים עם מוגבלויות באמצעות פעילויות ספורט אתגרי בטבע, ערכה השבוע ביער ציפורי את מחנה קיץ השנתי שלה, עבור מאות ילדים ונוער עם מוגבלויות שונות. אל עשרות מדריכי העמותה, הצטרפו הילה ערן זיק סמנכ"לית משאבי אנוש בבנק לאומי ועוד כ- 500 מתנדבים מטעם הבנק, המקיים השנה לראשונה שיתוף פעולה חברתי מסוג זה, הכולל מימון מלא של עלויות המחנה.

 

31

 

מתחם הבילוי והפנאי החדש של פניימית 'עלומים' בכפר סבא נחנך במעמד מנכ"ל Cal, דורון ספיר. החצר המוזנחת בפניימיה הפכה לחצר אטרקטיבית ומזמינה, הכוללת מקום לבילוי ומוצל להעביר את שעות הפנאי, ובנוסף התקינו מסך גדול ומקרן שיוכלו לצפות שם בטלוויזיה. שיפוץ המתחם נעשה במסגרת הפרויקט של חברת כרטיסי האשראי Cal - "לרצות ולחלום זה Cal", שמטרתו הגשמת חלומותיהם וצרכיהם של ילדי עמותת 'ילדים בסיכוי', החיים בפנימיות ברחבי הארץ, חלקם ללא עורף משפחתי. במסגרת השיפוץ הוקם מתחם פנאי לילדי הפנימייה, כפי שהם בחרו.

 

32

 

באירוע השקת קולקציית ברזי המטבח של ׳חמת׳, חשף מנכל החברה רועי רגרמן, פרויקט צילומים קולינרי ייחודי בהשראת עולם המים. זוהי תערוכת צילומים שנוצרה מתוך אהבה למזון, עיצוב ואמנות, ומה שמחבר ביניהם. בתוך כך, נרתמו לפרויקט האדריכלים והמעצבים: יונתן מונג'ק, שירלי דן, דנה אוברזון, אושיר אסבן, סרג' בן דוד, מורן פלמוני ועירית בירן והשפים: חיים כהן, אביב משה, ערן שוורצברד, אביבית פריאל אביחי, יוגב ירוס ונוף עתאמנה אסמעיל. בתום התערוכה היצירות יועמדו למכירה פומבית, וההכנסות יועברו לארגון ׳חיים׳ לטובת טיפול בילדים חולי סרטן. פרט ליוצרי התערוכה נצפו האדריכלים עדי סמט, אושיר אסבן ואיריס אבנרי דביר ומעצבות הפנים אתי ונדרמולן, ליאת הראל וצביה קזיוף.

 

33

 

לאחרונה התקיים כנס רב משתתפים במענית, תחת הכותרת "בניה בקיבוצים". את הכנס ארגן מרכז ההדרכה להתחדשות בחסות חברת קורום, המנהלת בניה וצמיחה ביישובי ההתיישבות העובדת.את האירוע פתח חבר הכנסת איתן ברושי (המחנה הציוני) שדיבר על האתגרים המצויים לפתחם של הקיבוצים בעת הזאת. אחריו דיבר מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון חגי רזניק מרביבים שסיפר את סיפורו האישי המיוחד וגם הביע מחויבות להמשך בניה בכל הארץ, כולל בקיבוצים, במסגרת המאבק במחירי הדיור. בהמשך הציג נמרוד רבר, מנכ"ל קורום, את מודל קורום שפיתחה החברה להתמודדות עם אתגרי הבניה בתוך קהילת הקיבוץ המתרחבת. בכנס הרצו גם נציגי בנקים וחברות המספקות שירותי תכנון ובניה.

 

34

 

אנאבל אבן-חיים סמנכ"לית שיווק ומכירות של חברת "קפרו" מקיבוץ קדרים, הרצתה בפני סטודנטים לכלכלה במכללת תל-חי בקורס "התנהגות צרכנית" של ד"ר אלי גיימון. אבן-חיים סיפרה על מקרים מעניינים ומאתגרים מתחום השיווק, שיתפה אודות המוצרים השונים כמו הלייזר החדש של החברה והציגה דוגמאות מהעבודה היומיומית בקפרו. חברת קפרו המפתחת ומייצרת מוצרי מדידה, מעבירה הרצאות באופן שוטף לסטודנטים במכללה.

 

35

 

שוש ישראל, מונתה למנכ"לית החדשה של בית ציוני אמריקה. ישראל המשמשת ב-30 שנה האחרונות כיד ימינו של עו"ד דויד אפרתי, מביאה עמה נסיון עשיר בניהול אסטרטגיה לחברות המובילות במשק ואף הייתה שותפה למגוון מהלכים עסקיים, ביניהם ניהול קרן קיסריה. בית ציוני אמריקה נרכש מידי ההסתדרות הציונית האמריקאית לפני 13 שנים על ידי מעצב האופנה אלי טהרי. המקום משמש כמרכז כנסים ומתחם בילוי בלב ת"א ובו שמונה אולמות, גלריה לאומנות ומתחם הסעדה.

 

36

 

מאיה הלוי אשר שימשה עד לאחרונה כמנהלת משאבי האנוש והפיתוח הארגוני בחברת Zap Group, מונתה לסמנכ"ל משאבי האנוש ברשת בתי הדיור המוגן של משען, ותכנס לתפקידה במהלך חודש יולי. מאיה בעלת ניסיון עשיר בתחום משאבי אנוש, כאשר לפני ZAP ניהלה את אגף משאבי האנוש בכלל-ביטוח, וכן הקימה וניהלה את אגף משאבי האנוש בטלאול Contact center. מאיה בעלת תואר ראשון בניהול משאבי אנוש ובנוסף מאמנת אישית ועסקית ,בוגרת בר אילן. רשת משען הינה רשת בתי הדיור המוגן הגדולה בישראל והיא מונה 9 בתי דיור מוגן בפריסה ארצית ו-3 כפרי ילדים ונוער.

 

37

 

קארין מרכוס (36) מונתה למנכ"ל מתחם HOME DESIGN פולג נתניה, בבעלות אשטרום נכסים מקבוצת אשטרום. מרכוס, בעלת תואר ראשון במשפטים וניהול, נבחרה לתפקיד לאחר ששימשה כסמנכ"ל שיווק של מתחם העיצוב 'הום דיזיין' ובו חנויות המותג לריהוט והלבשת הבית. מתחם HOME DESIGN מתוכנן בקונספט של One Stop Shop וחושף את המבקרים, אדריכלים, מעצבי פנים ושוחרי עיצוב למגוון חנויות עיצוב ישראליות לצד מותגי יוקרה בינלאומיים.

 

 

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

  

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 
ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook