ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

גם אופרה וינפרי ממליצה על מוצרי PCA SKIN

גם אופרה וינפרי ממליצה על מוצרי PCA SKIN

מאת : בלה דיאמנט 

אם אופרה ווינפרי ממליצה על מוצר כלשהו, מי אנחנו שלא נסכים איתה? הפעם המליצה אופרה ווינפרי, במגזין "O" של חודש פברואר 2011, על הסבון של PCA SKIN לטיפול בעור יבש Dry Skin Relief Bar וכינתה אותו "סבון פלא" ו- "נס בצנצנת קטנה".

 

karen1

 

ללא ספק המכירות של מוצר זה, ושל שאר מוצרי החברה באותה תקופה, הרקיעו שחקים. אז מי היא החברה הזו?...PCA SKIN הינה חברה אמריקאית מובילה בתחום הטיפול הקליני של העור, המציעה פתרונות מקצועיים ועדכניים לבעיות עור מסוגים שונים זה למעלה מ- 25 שנה. היא גם חלוצת החברות הקוסמו-רפואיות, והייתה הראשונה לפתח מוצרים לשימוש יומיומי עבור שוק האסתטיקה הקלינית והרפואית. הטיפולים המקצועיים שלה מועברים בארה"ב על ידי רופאי עור בלבד, או על ידי קוסמטיקאיות שעברו הכשרה מיוחדת מטעם החברה.

מייסדת החברה מרגרט אנקירה (Ancira), קוסמטיקאית מוסמכת, החלה לחבור לרופאים ומדענים ידועי שם כבר בשנת 1990 באריזונה ארה"ב, על מנת לפתח את הפורמולות החדשניות של PCA SKIN. כיום ניתן להשיג את הפורמולות בארה"ב בהצגת מרשם רופא בלבד, או באמצעות מטפלים מוסמכים וקוסמטיקאיות ברחבי ארה"ב, וב- 60 מדינות נוספות בעולם.

 

karen2

הקוסמטיקאית - קארן אברהם

 

מיום היווסדה, פועלת החברה בחזית הקידמה המדעית, באמצעות עריכת מחקרים ממושכים ובדיקת רכיבים חדשים ופורמולות ייחודיות, על מנת לשפר טיפולים ומוצרים קיימים, וכל מוצר נבדק קלינית במרפאות החברה ללא ניסויים על בעלי חיים. המוצרים הינם נטולי צבע סינתטי, בושם, שמן מינראלי, פטרוליום (Petroatum), לנולין (Lanolin) או כל חומר אחר העלול לגרום לגירוי, ומומלצים במיוחד לשימוש אצל מטופלים הסובלים ממחלות עור כגון: אקנה, פסוריאזיס, היפר-פיגמנטציה, רוזצאה (Rosacea) או קמטים.

יש לציין שהמוצרים זמינים לרכישה בארה"ב רק באמצעות רופאים או מומחים מורשים מהתחום. הטיפולים של החברה ניתנים רק על ידי בעלי מקצוע שהוסמכו לכך על ידי החברה. לשם קבלת רישיון עבודה עם מוצרי החברה, על המטפל לעבור סמינריון מתקדם בנושא "ביולוגיה של העור ופילינג כימי" (Chemical Peel).

 

karen3

דיקור סיני למתיחת העור

 

הלכנו להתנסות בטיפול קוסמטי של מוצרי חברה זו אצל קארן אברהם (37), קוסמטיקאית מדופלמת בעלת קליניקה יוקרתית בגוש הגדול בתל-אביב, שעלתה לארץ מאנגליה בגיל 24 וקבלנו טיפול ופינוק ממדרגה ראשונה. הטיפול של קארן שערך לא פחות משעה ורבע, כלל ניקוי פנים עמוק, מסיכות פילינג, החדרות של חומצות יחד עם עיסוי פנים וכתפיים, החדרת לחויות, סרומים ולבסוף קרם סגירה לעור.

ואז גילינו גם שאצל קארן אפשר לקבל טיפול אלטרנטיבי חדשני ביותר: דיקור סיני בעור הפנים, למתיחתו ולמילוי קימטוטים. ואם את לפני ארוע, או סתם עייפה ורוצה להיראות טוב, ואת לא בעד הזרקות למיניהן, הדיקור הסיני הוא פתרון מהיר וללא כאבים למראה זוהר.

 

karen4

מכונת ליאונרדו להסרת שיער

 

ולהשלמת הטיפוח, קארן מציעה לנו טיפול להסרת שיער ללא כאבים במכונה מתקדמת הנקראת "ליאונרדו", לגברים ונשים ולנוער בכל גיל. איו זו מכונת לייזר רגילה, שכן היא עובדת גם על שיער פלומתי, בעוד שהלייזר עובד רק על שיער קשה. כ"כ המכונה עובדת על כל סוגי העור, לא משנה מה צבעו, בעוד מכונת הלייזר עובדת רק על עור בהיר. תוצאות הטיפול במכונת "ליאונרדו" נראות מיד לאחר הטיפול הראשון, ואין צורך להתחייב מראש לסידרת טיפולים.

את מוצרי PCA SKIN ניתן לרכוש אך רק אצל קוסמטיקאיות מורשות, כי הם אינם מוצרי מדף.

להזמנת טיפול ופינוק אצל קארן אברהם: 052-5248887

דף הפייסבוק העסקי של קארן אברהם: K cosmetics קוסמטיקאית רפואית  , דף הפיסבוק של PCA SKIN ISRAEL

 

 

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ?  

ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 לחצו כאן

  

שתף אותי בפייסבוק  facebook