ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הטריבונה רכילות עסקית 10/08/17

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית 

על השקת החנות ה-14 של IDIGITAL...לראשונה בישראל 5 המנטורים מהמובילים בארץ בכנס אחד...האירועים הייחודיים בפסטיבל בין הכרמים ה- 11...הימאית הראשונה שתנווט הארכיפלג המרהיב של איי הגלפגוס...על טקס חלוקת התארים של תכנית ה-MA הבינלאומית להתפתחות הילד של אוניברסיטת חיפה...מי הופיע לפני ילדי עמותת "קו לחיים"...ועוד...

כל מה שרציתם לדעת על "מאחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

 יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? 
ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק  לחצו כאן

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

הטריבונה 10/08/17

 

 

 

1

 

בכירי התיאטרון הלאומי "הבימה", יחד עם אגודת ידידי התיאטרון בראשות ציפי רובין, סיימו ביקור מרגש בניו יורק לרגל סבב ההופעות המוצלח מאוד של ההצגה "אישה בורחת מבשורה". ההפקה המשותפת של התיאטרון הלאומי הבימה ותיאטרון הקאמרי, והזוכה הגדולה בטקס פרסי התיאטרון, קיימה סדרה סוחפת של ארבע הופעות בפסטיבל הקיץ היוקרתי בלינקולן סנטר בניו יורק, וקצרה תגובות נלהבות ותשואות רמות מהקהל המקומי. את ישראל יצגו בפסטיבל שרת התרבות והספורט מירי רגב, מנכ"לית התיאטרון הלאומי הבימה אודליה פרידמן, קונסול ישראל בניו יורק דני דיין, הסופר דוד גרוסמן, מחזאי ובמאי ההצגה חנן שניר, והמנהל האמנותי של הבימה משה קפטן. בתמונה מימין: הקונסול דני דיין, השרה מירי רגב ואודליה פרידמן.

 

2

השבוע התקיימו צילומי קמפיין סתיו חורף 2017-18 של חברת האופנה קרייזי ליין, בכיכובה של הפרזנטורית גלית גוטמן, ולצידה לראשונה פרזנטורית חדשה: שרון איילון שהייתה מתמודדת הריאליטי הראשונה בארץ. הצילומים התקיימו בחוות סוסים מרהיבה במושב בני ציון, ולמרות החום והלחות הבלתי נסבלים, הפגינו השתיים מקצועיות, ועטו על עצמן בגדי חורף מצמר, כשהכל נעשה בחיוך. קרייזי ליין חוגגת החודש 30 שנה לחברה, וגוטמן יחד עם איילון חגגו על הסט עם עוגת יומולדת לחברה.

 

3

 



תושבי יהוד-מונסון והסביבה נהנו בחג האהבה האחרון מהופעה מרגשת של הזמר דויד ברוזה, אשר סגרה את אירועי הקיץ בעיר. ההופעה התקיימה ב'מתחם השמחה' במסגרת מיזם בימות פיס. ראשת עיריית יהוד מונסון יעלה מקליס וסמנכ"לית השיווק של מפעל הפיס דפנה נעים שאול, הגיעו ליהנות ולפרגן. דפנה עצמה הינה תושבת יהוד המגיעה לחלק גדול מן המופעים של בימות פיס המפוזרים בכל חלקי הארץ, חיכתה דווקא למופע של ברוזה שהתקיים סמוך לביתה. כמו כן, ראשת העיר יעלה מקליס עלתה לפני ההופעה, להודות למפעל הפיס ודויד ברוזה על התרומה המשמעותית לפעילות התרבותית ביהוד, ובירכה את התושבים בהמשך קיץ וחופש נעים.

 

4

 

השבוע נערכה נטיעה של 800 שתילים של עצי גפן מזן חדש וניסיוני, במתחם מו"פ של אוניברסיטת אריאל. הנטיעה, במעמד יו"ר קק"ל דני עטר, ראש עיריית אריאל וראשי מועצות מהסביבה, התקיימה במסגרת שיתוף פעולה של קרן קימת לישראל, עם מדענים וחוקרים מאוניברסיטת אריאל זו השנה השלישית. תמונה: יו"ר קק"ל נוטע באוניברסיטת אריאל. ‏‏

 

5

דודי כהן מנהל חטיבת נעמן, מהחברות המובילות את עולם הבישול והאירוח בארץ וצוות המנהלים המסור, השיקו השבוע בפני קניינים ועתונאים את קולקציית ראש השנה 2017 באולם התצוגה המרהיב של החברה, שעוצב בידי יואלה פטרון, מנהלת נראות מסחרית בנעמן אשר שמה הולך פני כבר שנים רבות. בקולקציית החג מגוון עשיר של כלי בישול והגשה בעיצובים ייחודיים ומהודרים, גם מחומר מיוחד המאפשר הכנסתם למיקרו ולמדיח הכלים ועוד. יופיים של שולחנות החג שעוצבו במקום, לא מותירים מקום לספק, שהחג השנה יהיה צבעוני ואלגנטי יותר מפעם. בתמונה מימין לשמאל: גבי אזור מנהל קטגוריה בכיר, סטלה יודקו מעצבת, אביבה בילצקי מנהלת שיווק, אורלי גרנובסקי אפק ע. מנהלת קטגוריה ורן אורן מנהל פיתוח מוצרים.

 

6

דניאלה אלרון מנכ"לית עמותת שילה, העמותה לפיתוח שירותים לאזרח הותיק, לקחה חלק ביום העיון ה-19 לזכרו של אברהם לנדאו, מי שכיהן כראש אגף הרווחה בעירית חיפה, ובהמשך כמנכ"ל עמותת שילה. אלרון הנחתה פאנל שבחן האם האזרחים הותיקים נהנים משירותים מונגשים עבורם, ובכלל זה התייחסה להנגשה פיזית, תרבותית ומהותית. לנוכחים סיפרה אלרון על יום חשיפה מיוחד שנערך לנשים מהמגזר הערבי, במרכז היום לאזרח הוותיק בהדר, יום שבו ההנגשה בכל המובנים עבדה הלכה למעשה וכללה: הסעות, פעילויות ואירוח, אירוע שבלעדיו הנשים לא היו נחשפות לשירות.

 

7

 

ננסי ברנדס הגיע השבוע למסעדת הבשרים החדשה זויה בנתניה, השייכת לחברו הטוב מוטי סטרוקובסקי. הצטרפה אליו בתו רונה העובדת כמפיקת חדשות בערוץ 20. ננסי סיפר למארחים שלו במסעדה, שמיד אחרי החגים הוא יוצא עם מופע שכולו אילוזיות והומור יחד עם אורי גלר, ובינתיים הוא מנחה באופן קבוע שבתרבות בתיאטרון רמת גן, לשם מגיעים פוליטיקאים מימין ומשמאל ואנשי ציבור מכל קצוות הקשת. בקרוב גם יתחיל להנחות שבתרבות בסינמטק בתל אביב.

 

8

 

רגע לפני פתיחת פרויקט כיתות האמן הבינלאומיות בצפת ובמכללה האקדמית, ופסטיבל הכליזמרים הבינלאומי בעיר שיציין השנה את חגיגות ה-30, הגיע מנהלם האמנותי של שני הפרויקטים הכנר הבינלאומי אייל שילוח, לקריית שמונה לאולפני טופ-ליין לצילומי התכנית 'מחוץ לבועה', בה סיפר על האמנים הבינלאומיים הרבים שיגיעו אל כיתות האמן, על המאמצים הרבים המושקעים השנה בפסטיבל הכליזמרים עליהם מנצח יו"ר הפסטיבל יגאל שטרית, וכמובן הפליא בניגוני כליזמר.

 

9

 

השבוע קניון עזריאלי ראשונים השיק את מתחם ההסעדה החדשני, בקונספט ראשוני ומיוחד, תחת המותג "מרקדו". המתחם החדש מכיל מגוון דוכני הסעדה איכותיים במחירים נגישים והוקם בהשקעה של כ- 10 מיליון שקלים, בשטח של כ-1,200 מ"ר. ה"מרקדו" יציע חווית הסעדה ייחודית ומעניינת וייחודי אשר עוצבה על ידי האדריכל דן טרוים. החלל הינו גולמי, תעשייתי ומחוספס בשונה מתחושת הקניון, הממחיש אלגנטיות. אל אירוע ההשקה הגיעו גם אנשי עסקים רבים, ביניהם: יובל בורנשטיין מנכ"ל קבוצת עזריאלי, ארנון תורן מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, אופיר אורן מנכ"ל עזריאלי תל אביב, עדי קרום מנכ"ל עזריאלי ראשונים, צביקה רוזנטל מנכ"ל קניון עזריאלי רמלה, משה גולברי מנכ"ל "סקארה", אבי שומר מנכ"ל צומת ספרים, אדם פולצ'ק מנכ"ל חברת הפרסום ליאו ברנט ועוד.

 

10

 

לפתיחת תערוכת ממלכת הדינוזאורים בהאנגר 11 בנמל תל אביב הגיעו השבוע הורים רבים רבים שחיפשו תעסוקה לילדיהם בחופש הגדול הבלתי נגמר. התערוכה שהגיעה אלינו היישר מדרום אמריקה, מציגה עשרות דינוזאורים בגדלים שונים, זזים ונושמים ומשמיעים קולות. התצוגה תימשך עד סוף אוגוסט. הגיעו ונהנו השחקן דביר בנדק עם הבנות, השחקן ליאור כלפון עם כל המשפחה כולל אמא, מיכל ינאי והבן שהפגין עניין ושליטה בנושא הדינוזאורים, אורלי וילנאי הגיעה עם הילדים אליהם הצטרף הסבא שמעון וילנאי, ליאון רוזנברג עם 2 הבנות, איגי וקסמן עם הבעל עתי שולברג והבנות, ג'ני צרוואני והבת, הזמר קובי אוז עם כל המשפחה, החזאית אילנית אדלר, העיתונאית טלי מץ, ליהיא גרינר שהגיעה עם הבן, השחקן גילי ורנר, השחקנית והיוצרת דורין גלעדי שעובדת על הצגה חדשה ועוד רבים.

 

11

 

השחקן והמפיק המוסיקלי דני טיקמן, שהוא קודם חברו הטוב של סולי ענף, מבעלי חומוס ושליש בעתלית, הגיע לפרגן לרגל פתיחת המיזם של חברו והסניף הראשון של הרשת. השניים צוננו את החום עם 1/3 בירה קרה והרבה חומוס ליד.

 

12

 

השחקנית מיכל ינאי החליטה לברוח מהחום הכבד, והגיעה השבוע עם הבעל והילדים להיכל הקרח ICE PEAKS בחולון. ואכן המשפחה הפגינה שליטה על משטח הקרח החצי אולימפי שבמקום. בהיכל מוצעות סדנאות ההחלקה משפחתיות באוגוסט הנקראות "לומדים להחליק ב 5 ימים", והן זוכות להצלחה רבה.

 

13

 

קסטרו ומוזיאון תל אביב לאמנות השיקו זו השנה השלישית את שיתוף הפעולה הייחודי, המפגיש בין אופנה לאמנות – T-Art וחמישי ב T . במסגרת הפרויקט בכל ימי חמישי בערב במהלך חודש אוגוסט, המוזיאון יפתח את שעריו החל מהשעה 21:00 בערב, עם שלל אירועים ופעילויות תרבות, חינם לכל המשפחה. העונה בית האופנה השיק קולקציית T-Art חדשה לנשים ולגברים, שכולה מחווה לאמן הישראלי המוביל יגאל תומרקין, מגדולי האמנים בישראל. באירוע ההשקה שנערך במוזיאון תל אביב לאמנות היו: האמן יגאל תומרקין שהגיע מלווה בבניו עדו ויון תומרקין, גבי ואתי רוטר מנכ"לים משותפים של קסטרו, לינה קסטרו אמה של אתי רוטר, רון רוטר סמנכ"ל הכספים של קסטרו ואשתו האדריכלית עדי רוטר, סוזן לנדאו מנכ"לית מוזיאון תל אביב לאמנות, ח"כ איילת נחמיאס ורבין, אבי בניהו, ישראל טראו מנכ"ל בנק איגוד, ד"ר שולה רקנאטי יו"ר עמותת חינוך לפסגות, יולי תמיר נשיאת שנקר, אמיר חייק נשיא התאחדות המלונות, פנינה ומשה אדרי מבעלי הסינמה סיטי, דוד פתאל יו"ר רשת המלונות פתאל, עומר דרור הפרזנטור של קסטרו, מוטי רייף מפיק האירוע, נועם פרוסט, מאור זגורי, הילה סעדה, דנית גרינברג, שרון איילון, לי לוי ועוד.

 

14

 

"מדגל" מבית פלסאון, מהמובילות בתחום הברזים בישראל, השיקה השבוע באירוע חגיגי עם השף יונתן רושפלד, את ברז המטבח החדשני IFLOW, המופעל ללא מגע, ומציג חוויית שימוש ונוחות חדשות במטבח. במהלך סדנת בישול שנערכה באירוע, הדגים השף יונתן רושפלד את היתרונות של הברז החדש ואת נוחות השימוש בו, תוך שהוא מכין למוזמנים מגוון מנות משובחות, בהן פילה דג ים בחמאת עיזים, פילה בקר, טרטר פילה בקר, סשימי טונה אדומה, עוגת גבינה ריקוטה ולימון. בצילום: יונתן רושפלד עם ג'יין מטלון דריי מנהלת השיווק של מדגל, ומאיר אלוני מנכ"ל מדגל ופלסאון.

 

15

 

השבוע השיקה חברת הקוסמטיקה המקצועית GUINOT Paris את המכשיר המתקדם ביותר בתחום הקוסמטיקה, והרשומה כפטנט: YDRADERMCELLULAR ENERGY. הטיפול מאפשר לקוסמטיקאית מבית גינו להעניק טיפול כולל באנטי-אייגינג ברמה הגבוהה ביותר, וזאת ללא מאמץ, ללא כאבים, ללא ניתוחים או מחטים וב-50 דקות בלבד. מומלץ לאלה חוששות מפרוצדורות רפואיות כמו בוטוקס, והינו אלטרנטיבה לשמירה על מראה טבעי של העור, של תווי הפנים וההבעה. ההשקה נערכה במכון" הרמון היופי" בראשון לציון של הקוסמטיקאית הפארא רפואית סלי מזרחי, העובדת מזה שנים בחברת גינו,. מזית פלאצי מנהל ההדרכה והמכירות הארצית של חברת גינו נתנה סקירה מקיפה ביותר על החידושים שהחברה הביאה לאחרונה לארץ, ועל צורת הטיפול במכשיר החדש ובמוצרים הנלווים אליו.

 

16

 

iDigital, הרשת הרשמית בישראל של חנויות 'Apple פתחה את החנות ה-14 בקניון ביג פאשן אשדוד בהשקעה של כ-2 מיליון ש״ח. פתיחת החנות מהווה חלק מתוכנית ההתרחבות שנבנתה ביחד עםApple על מנת לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מחוויית הקנייה ה״אפלית״ בכל רחבי הארץ. לפתיחה החגיגית הגיעו מאות אנשים, וכמו כן נכחו במקום גם מנכ"ל iDigital איילת רוזן צרפתי, ומנכ"ל ביג פאשן אשדוד בועז דריקס.

 

17

 

בסינמה סיטי גלילות נערכה השבוע פרמיירת הסרט ״שודדי הפיצוחים 2- טבעי להשתגע״, בחסות ״חממה בעיר״ וחברת פילמהאוס המפיצה את הסרט בארץ. מאות ילדים הגיעו כדי לצפות בסרט ההמשך ללהיט הקולנועי משנת 2014 ״שודדי הפיצוחים״. הגיעו עם הילדים: דביר בנדק, אירה דולפין, מירית גרינברג הדר ויניב חממה ועוד. בתמונה: יניב חממה יחד עם נורית ואלן גרינבלט, השותפים בחברת פילמהאוס, אשר מפיצה סרטי ילדים בבתי הקולנוע בארץ.

 

18

 

מכבי שירותי בריאות בחרו לפנק כ - 100 עובדים מצטייני החברה מרחבי הארץ בקלאב ספא אקויה שבחמי יואב . מדובר במצטייני החברה, מעובדי השטח ועד עובדי המטה, אשר נהנו מקבלת פנים עשירה, טיפולי ספא מפנקים, ארוחת צהריים משובחת, לצד שלל פעילויות מפנקות אחרות במעיינות חמי יואב שכלל פיטו סאונה בחבית עץ ארז, ספא דגים לרגליים, בריכות ג'קוזי וסאונות.

 

19

 

השבוע הושק בפרמיירה חגיגית בסינמה סיטי גלילות ספיישל קולנועי של להיט הילדים הבינלאומי "סמי הכבאי- תעלומה מהחלל". בין הסלבריטאיות שהגיעו עם ילדיהן היו: מאיה בוסקילה, ג'ני צ'רוואני, ליהיא גרינר, מירב מילר ושרון איילון. מדובר בהפקה משותפת וראשונה מסוגה בין סינמה סיטי לבין קבוצת מדיה הופ. ההפקה המשותפת כוללת מופע אינטראקטיבי ת עם שחקנית בדמות לוחמת אש, הדמיות והפעלות שונות, אשר במהלכו לומדים הילדים על החשיבות של עזרה הדדית. מיד לאחר המופע נהנו הילדים מסרט חדש של להיט הילדים, "סמי הכבאי תעלומה מהחלל, ובסיום ההקרנה נערך מופע מסכם בו שרו הילדים יחד עם לוחמת האש, את שיר הנושא של הסדרה סמי הכבאי, שהפך ללהיט בקרב ילדים, וכן חולקו תעודות לוחם אש מצטיין של סמי הכבאי לכל ילד.

 

20

 

בגלריה ע"ש דבורה פישר בבית ציוני אמריקה בתל אביב תיפתח ב-18.8.17 תערוכת צילום נרחבת של האמנית דיקלה לאור, שתתארח למשך חודשיים בנושא בנושא נשים בתנ"ך בנופי הגולן. התערוכה מוקדשת לדמות האישה והעצמת מעמדה. מדובר באוסף של דמויות מיתולוגיות הלקוחות מתוך הגלריה המקראית, בה האישה מופיעה כמפתה וכדמות הירואית בעלת קסם אישי. מקורות ההשראה של דיקלה לאור מגיעים מסיפורי התנ"ך עצמם, וכן ממיתוסים ומיתולוגיות, אמנות קלאסית, תקופת הרנסנס וימי הביניים. אוצר התערוכה הינו דורון פולק.

 

21

 

השבוע התקיימו צילומי קמפיין סתיו-חורף 2017-18 של רשת האופנה "דיסקרט", עם הפרזנטורית הצמודה שירלי בוגנים, המובילה את הרשת זאת העונה השישית. הצילומים התקיימו באולם האירועים "אביגדור" בתל אביב. את הקמפיין הובילו צלמי האופנה גיא כושי ויריב פיין והסטייליסטית שירן מניה. על הסט נכחו בכירי הנהלת הרשת, ביניהם יעקב גבאי הבעלים ומנכ"ל הרשת, דקל גבאי ואינגה קנייבסקי, שתיהן המעצבות הראשיות של הרשת וחיה פינקל מנהלת השיווק. הקמפיין יעלה לאחר החגים ועלותו מוערכת בכ-2 מיליון.

 

22

 

ניר גלאם, הבעלים של רשת הפיצה דון פרדו, השיק בשבוע שעברה את הסניף הדגל שלו ברחוב קפלן 15 בפתח תקווה. מי היה מאמין שסניף של בנק, שהיה שם קודם, יהפוך לטרטוריה הכי מדוברת בעיר?..באירוע הפתיחה חולקו יותר מ -300 פיצות אישיות ללקוחות, ובובות ענק קיבלו את פני התושבים לצד בלונים ומבחר פירות העונה.

 

23

 

תערוכה מיוחדת נפתחה השבוע בבית האמנים ע"ש יוסף זריצקי, ברח' אלחריזי בת"א, בנוכחות מר רון חולדאי ראש עיריית תל אביב. שמונה אמנים מציגים בתערוכה הייחודית אשר שמה "מה המרגש?", ובה לא רק רואים את המוצגים אלא גם חשים. התערוכה פתוחה לקהל הרחב, לרבות קהל העיוורים ולקויי הראייה. הטקסטים והשלטים כתובים גם בכתב ברייל. אוצרת התערוכה אורית לוטרינגר, יחד עם מפיקת המיזם כולו ורוניקה אלרן, הציבו בפני האמנים אתגר לא פשוט: ליצור ולעצב יצירות שניתן לחוש אותן בידיים. בעוד הגלריות והמוזיאונים תולים שלטי אזהרה "נא לא לגעת במוצגים", מוזמנים המבקרים בתערוכה זו לפענח ולחוש את המוצגים תוך נגיעה ומישוש. בתערוכה משתתפים האמנים: אריה ברקוביץ, ז'אק ז'אנו, יורם אפק, איתמר בגליקטר, גיא לוגשי, אייל רוזמן, אטי ספינדל וורוניקה אלרן.

 

24

 

לראשונה בישראל 5 המנטורים מהמובילים בישראל ישתתפו בחודש ספטמבר בדן פנורמה בתל אביב, בכנס מנטורים שכולו השראה וצידה לחיים משופרים: אלון גל, פרופ' עמוס רולידר, מיכל צפיר, יובל אברמוביץ' וד"ר עו"ד יניב זייד. הכנס מיועד למאמנים, אנשי מקצוע ולכל מי ששואף יותר מעצמו, מחייו ומסביבתו. בנוסף, בכנס יתקיימו סדנאות עומק סוחפות שיעבירו שורת מאמנים ויועצים. במקביל להרצאות יפעלו מתחמי נטוורקינג, מנטורינג אישי, מסיבת אוזניות ועוד.

 

25

 

לרגל ט"ו באב נפתח בסופשבוע האחרון פסטיבל בין הכרמים ה- 11 במועצה האזורית מרום הגליל, עם שני אירועים ייחודיים. שף מאסימילאנו הכין מנות רחוב במרכז המבקרים החדש ביקב אדיר, והטרובדור לוצ'יאנו הנעים בצלילים ענוגים. משם המשיכו המבקרים הרבים לאמפי המרהיב במושב לבנים מול הכנרת. במופע זריחה אינטימי ואקוסטי, רמי קליינשטיין קיבל את פני השמש. עמית סופר ראש המועצה ציין כי המסורת התרבותית במרום הגליל מתעצמת כל שנה והציבור מצביע ברגליים בכל שעה ומקום. השבוע ימשך הפסטיבל במופע של אביתר בנאי וישי ריבו בעין הוזים (סמוך לקדיתא). יהודה פוליקר ומירי מסיקה ינעלו את הפסטיבל במופע רב משתתפים, בנוסף לאירועים נוספים שיתקיימו ביישובי המועצה. בתמונה: צביה פרץ מנהלת הפסטיבל, עמית סופר ראש המועצה ורמי קליינשטיין.

 

26

 

בסוף השבוע השיק דניאל יעקובוב את מותג התכשיטים הדני Trollbeads בחנות brandly בקניון TLV FASHION MALL. המותג הותיק שהגיע לראשונה לישראל, מציע צמידים על בסיס beads מעוצבים. לרגל ההשקה בארץ הגיעו לפרגן ליבואן הישראלי, שניים מבכירי החברה: מאורו קאמפה אחראי מיצוב המוצרים של הרשת העולמית, ואיריס אינרה ג'קובסון אחראית פעילות המותג במזרח התיכון.

 

27

 

לראשונה בתולדות השיט, ימאית תנווט בארכיפלג המרהיב של איי הגלפגוס, כקפטנית על סיפונה של אוניית שייט האקסקלוסיבית Celebrity Xpolration. נטלי אלבן (Nathaly Alban), ילידת אקוודור, בעלת מעל 12 שנות ניסיון של שיט בגלפגוס, והיא אחת מ-6 נשים שסיימו את ההכשרה המפרכת בביה"ס הלאומי לשיט מסחרי באקוודור. לפני כן, שירתה במגוון תפקידים בצי הצבאי של חיל הים האקוודורי. אורי שנבל, מנכ"ל 'סנורמה', נציגה בישראל של תאגיד השייט היוקרתי Cruises Celebrity ציין בתקווה: "כפי שעולה מספר נשים טייסות הנשים באוויר, כך גם יעלה בהתמדה מספר הקפטניות בים, שיאחזו בהגאים".

 

28

 

עשרות רבות של סלבים, אנשי תקשורת, עיתונאים ובלוגרים על ילדיהם ובני משפחתם, השתתפו בשישי האחרון במסיבת הקיץ השנתית של תיירות צובה, ונהנו מהמתקנים הרבים, ובמיוחד מ-2 מתקנים חדשים שהגיעו הישר מאיטליה לפני מספר ימים, כמו גם מסדנת טעימות שוקולד בחווייה החדשה שנפתחה בתוך פארק קיפצובה. בין החוגגים: ליטל שוורץ, משה להב הטיש הגדול עם רחלי הורביץ והילדים, יניב המגניב שלא הפסיק לקפץ ולהשתולל במתנפחים וגם נהנה להתמרח ולמרוח בשוקולד, אנסטסיה מיכאלי עם 7 ילדיה שנהנתה מאד להתנסות שוב ושוב בסדנאות השוקולד, השחקן ערן איווניר, כתבי ערוץ 2 כמו עמית סגל שניצפה עם ילדו בלופים מטורפים ברכבת הרים, דרור גלוברמן שלא נח לרגע וקיפץ ממתקן למתקן עם בתו הקטנה, אוהד חמו שנראה רגוע מתמיד, והרגיע את כולם שאם הוא כאן הכל רגוע, ורד יפתחי גרין נציגת תאגיד השידור, והשף קונדיטורית קרן קדוש שהפליאה ביצירות שוקולד מיוחדות.

 

29

 

בשבוע שעבר התקיים טקס חלוקת התארים של תכנית ה-MA הבינלאומית להתפתחות הילד של אוניברסיטת חיפה, במעמד רקטור האוניברסיטה פרופ' גוסטבו מש, שגריר טנזניה Daudi Msima, ו-9 משלחות דיפלומטיות (גיאורגיה, ליבריה, גאנה, קניה, ניגריה, סלובניה, בלרוס, טנזניה ומיאנמר). תלמידי התכנית מגיעים ממדינות מתפתחות לאוניברסיטת חיפה, ללמוד בתכנית היחידה בעולם שמכשירה אנשי מקצוע בתחום התפתחות הילד, ונחשבת לאוטוריטה בתחום. בתמונה: (מימין) קונסול כבוד של טנזניה בישראל מר נוריאל צ'יריץ, פרופ' אבי שגיא-שוורץ, פרופ' גוסטב מש, שגריר טנזניה Daudi Msima.

 

30

 

ילדי עמותת "קו לחיים" הנותנת מענה לילדים הסובלים מנכויות מורכבות, יצאו למחנה קייץ ביישוב עופרה, ובסיומה נהנו ילדי העמותה מהופעה מרגשת של הזמר אליעד נחום, שעלה לבמה והקפיץ את הילדים.

 

31

 

הזוג הכי מאתגר בהרי הגלבוע הם דניאל ונדב נבו, המנהלים את חוות "חוויה בגלבוע", הסמוכה ליישוב נורית, שהשיקו לאחרונה את מסלול קיץ 2017 . חוויה בגלבוע הינו מתחם אטרקציות בלב חוות בודדים כפרית בגלבוע. במתחם תוכלו ליהנות מפעילויות איכותיות ומלאות אדרנלין: מתחם פיינטבול גדול עם שני מגרשים מיוער ואורבני, ציוד פיינטבול חדיש ומתקדם, פעילויות אקסטרים בשטח כמו טיולי רייזרים, סנפלינג ופעילויות נוספות ומהנות שישאירו לכם טעם של עוד.

 

32

 

פרופ' מרדכי קרמניצר שכיהן בעשור האחרון כסגן נשיא למחקר, והיה אחראי על המרכז לערכים ולמוסדות דמוקרטיים של המרכז לביטחון לאומי ודמוקרטיה, וכן על מרכז גוטמן לחקר דעת קהל ומדיניות, מסיים את תפקידו וחוזר להיות עמית מחקר בכיר. פרופ' יובל שני, אשר מונה לסגן נשיא למחקר, משמש כעמית בכיר במכון מאז שנת 2008 ובשנה האחרונה הנו חוקר בתכנית לביטחון לאומי ודמוקרטיה ע"ש אמנון ליפקין שחק. שני כיהן כדיקן הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים בין השנים 2012-2016 ומאז 2013 מכהן כחבר בוועדת זכויות האדם של האו"ם. פרופ' שני חוקר את פעילותם של בתי הדין הבינלאומיים, תוך מיקוד בזכויות האדם במאבק בטרור. בימים אלה עוסק שני במחקר בנושא הסדרה של סמכויות מעקב ברשת ולוחמת סייבר. שני ייכנס לתפקידו בינואר 2018.

 

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

   שתף אותי בפייסבוק  facebook

 

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

דרורית גל – פז ( MSC ) , למעלה מ-16 שנים בתחום פיתוח מנהלים, פיתוח מנהיגות בארגונים...
safe future - חברה ייחודית המציעה נכסים להשקעה בנדל"ן ארה"ב, ששמה לה לדגל, לפעול...
 ניקוי ספות, ניקוי שטיחים, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודי רכבשם...

המלצות השבוע בזירת המרצים

לימור בנדלמטפלת זוגית ומינית,מומחית בחשק מיני ותשוקה
שם מלא: יורם אפל שם חברה: א.י. פיננסים תחומי התמחות: ביטוח, השקעות , תכנון פיננסי...
צביקה קרוכמל, מרצה ומספר סיפורים, סופר, מדריך ומאמן מרצים# בונוס מועדון : הרצאה...