ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הטריבונה רכילות עסקית 17/08/17

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית 

על הקמפיין חדש של מותג המשקאות "פרימור"...על פתיחת מרכז המבקרים היערני החדש של קק''ל בגן הבוטני יער אילנות...על היוזמה החברתית המשותפת של בנק מרכנתיל ועיריית חולון...על כנס השיווק החדשני שאיגד כ-200 יזמים ובעלי עסקים...על שני מינויים מרכזיים בצוות המוסיקלי של בית האופרה...ועוד...

כל מה שרציתם לדעת על "מאחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

 יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? 
ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק  לחצו כאן

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

הטריבונה 17/08/17

 

 

 

1

 

233 עולים חדשים מצפון אמריקה נחתו השבוע בנתב"ג, בטיסה מיוחדת של ארגון "נפש בנפש" בשיתוף עם הסוכנות היהודית לישראל, קרן קיימת לישראל, JNF-USA וגרעין צבר של תנועת הצופים. כשליש מהם צעירים הצפויים בחודשים הקרובים להתגייס לצה"ל, ביניהם טליה פרידמן בתו של שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן, שהיה נרגש וגאה לקבל את בתו בשדה התעופה. דניאל עטר, יו״ר קק״ל: "מאות העולים שהגיעו היום הם חלק מהתכנית הציונית הגדולה שאנו מובילים, ליישב את הנגב במיליון תושבים חדשים, ואת הגליל בחצי מיליון, ולחזק את הפריפריה בישראל, זו מהות הציונות ב-2017״.

 

2

 

נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר לשכת נשיאות הארגונים העסקיים שרגא ברוש, ביקר השבוע בבית איזי שפירא ברעננה, ונפגש עם מנכ"לית הארגון ג'ין יודס. ברוש אמר כי הוא רואה חשיבות גדולה בקשר בין העולם העסקי לחברתי, והזמין את בית איזי שפירא להשתתף ב- "שולחן עגול" משותף לתעשיינים ולארגונים החברתיים, בקשה שנענתה לחיוב בשמחה. כמו כן יודס הציגה בפני ברוש את האופן שבו מתנהל הארגון, שחרט על דגלו לפעול לשינוי חברתי בתחום המוגבלויות, ואת תפיסת הארגון שבבסיסה חדשנות ושיתופי פעולה, המובילים לשינוי חברתי

 

3

 

נועה קירל הוזמנה לאירוע פתיחת עונת החזרה לבית הספר של חברת פלפוט, כדי לראות מקרוב את ליין המוצרים שייצרה פלפוט עם תמונותיה של קירל. הכוכבת בחרה להתחדש בתיק בית ספר מדליק של TOTTO מותג דרום אמריקאי שעשה עלייה לארץ ממש לאחרונה. תיקי TOTTO מאופיינים בפונקציונליות, נוחות, צבעוניות ואף מציעים מספר סדרות שתתאמנה לכל שכבת גיל: מכיתות היסודי ועד המכללה והאוניברסיטה. יתרונו המובהק הוא התאמתו לתלמיד של היום, על שלל הגאדג'טים שהוא משתמש בהם, תיק אחד עם כיסים ייעודיים לטאבלט, למחשב נייד, לאוזניות ואפילו למשקפי שמש. בנוסף, מרבית הדגמים הינם בעלי גב ארגונומי ורצועות גב בצורת האות S לנוחות מרבית.

 

4

 

"מדגל" מבית פלסאון, מהמובילות בתחום הברזים בישראל, השיקה באירוע חגיגי עם השף ניר צוק, את ברז המטבח החדשני IFLOW, המופעל ללא מגע ומציג חוויית שימוש ונוחות חדשות במטבח. באירוע ההשקה הציגה ג'יין מטלון דריי, מנהלת שיווק ומכירות ב"מדגל", את מגוון היתרונות של הברז עם פיה בה יש בו חיישן אלקטרוני הנמצא בפייה, ומאפשר להפעיל אותו ללא מגע. כך הברז נפתח ונסגר רק כשצריך, ללא בזבוז מיותר של מים ושל כסף. במהלך סדנת בישול שנערכה ב"הסטודיו לבישול" בתל אביב, השף הדגים ניר צוק את היתרונות של הברז החדש, ואת נוחות השימוש בו, תוך שהוא מכין למוזמנים מגוון מנות משובחות המתאימות לאירוח קליל בהן ריקוטה בדבש, דגי הרינג, חציל קממבר, נתחי פילה מוסר ועוד.

 

5

 

השחקן רמי הויברגר יככב בקמפיין חדש של מותג המשקאות "פרימור" ויגלם את דמותו של קרמבו, קצין הצבא הקשוח מהסרט "מבצע סבתא". רמי יגלם בקמפיין את שובו של קרמבו לקיבוץ ילדותו, לאחר שחרורו מצה"ל. על פי נרטיב הסרט, קצין הצבא לא מצליח באמת להשתחרר מהרגליו לפקד וכך הופכים עובדי "פרימור" המסורים לפקודיו הטירונים. במאי הסרט דרור שאול הוא זה אשר נבחר על ידי משרד הפרסום יהושע/TBWA לביים את סרטוני הקמפיין, אודות סדרת מיצים חדשה של פרימור, ויכללו סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות ופעילות דיגיטל, בהיקף כספי של 5 מיליון שקלים. הקמפיין החדש שיעלה השבוע, יציג את סדרת המשקאות הקלים בבקבוקי 1.5 ליטר אשר משיקה חברת "גניר", יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור". סדרת המשקאות החדשה כוללת מגוון של שמונה טעמים, משקה קל אשכוליות, תפוזים, לימונים, תפוחים, ענבים, מנגו, תות בננה ודיאט אשכוליות.

 

6

 

בסוף השבוע האחרון אירחו עמוס ודנית ריינד, הבעלים של חנות האופטיקה "Rindoptics", אירוע חגיגי לרגל השקת עדשות המגע "Air Optix Plus HydraGlyde" של מותג עדשות המגע ALCON. האירוע התקיים בחנות של "ריינד אופטיקס" בקניון קריית אונו. בין האורחים שהגיעו לאירוע היה ניתן למצוא את קורין גדעון, פרזנטורית עדשות המגעALCON, אילן לפידות מנכ"ל לפידות מדיקל, נציגת ALCON בישראל, בועז להב סמנכ"ל השיווק של קבוצת לפידות, מעצבי דעה ואנשי אופטיקה בכירים.

 

7

 

עונת השייט בכפר בלום עושה טוב למשפחות רבות ברגעי איחוד פסטורלים על הנחל. בסופ"ש האחרון ביקר בקייקי כפר בלום גילי מוסינזון, שחקן הכדורסל לשעבר שאביו יגאל מוזסינזון כתב את סדרת הספרים הידועה חסמב"ה. מוסינזון הצעיר הגיע עם ילדיו לבילוי צונן. השלושה נהנו מכל רגע.

 

8

 

מיכל ינאי, שחקנית, כוכבת ילדים והפרזנטורית זו השנה הרביעית של רשת רהיטי הילדים "עצמל'ה", הגיעה יחד עם בתה אלכס, פרזנטורית הרשת, לסניף הרשת ברמת גן על מנת לרכוש עבורה מוצרים חדשים לכבוד החזרה ללימודים ועלייתה לכיתה ג'. אריאל תובל בעלים ומנכ"ל הרשת, הגיע לפגוש את ינאי ובתה אלכס, לאחל להן הצלחה בשנת הלימודים החדשה.

 

9

 

השבוע נפתח מרכז המבקרים היערני החדש של קק''ל בגן הבוטני יער אילנות. מרכז המבקרים הינו ראשון מסוגו בישראל, העוסק בייעור ובו מגוון פעילויות המעניקות חוויה של טבע קרוב לבית (במרכז הארץ בלב השרון), בדרכים יצירתיות ומגוונות. מרכז המבקרים החדש מציע חוויה אינטראקטיבית, המיועדת לכל המשפחה, ללא תשלום למשך תקופת ההרצה. בין הפעילויות סיור וירטואלי ביער על אופניים, סיור ביערות על פני הגלובוס, עמדת ייעור עצים במדינת ישראל, עמדת היכרות עם חלקי העץ השונים ועוד. פתוח בימים א'-ה' מ 9:00 עד 14:00. בתיאום מראש בלבד בטלפון: 050-6273641. בתמונה: שביט מס ראש מועצת קדימה צורן וחיים מסינג ראש מרחב מרכז בקק"ל בפתיחת מרכז המבקרים החדש ביער אילנות.

 

10

 

ישראל יניב יו"ר חברת האנרגיה דור אלון שבשליטתו איש העסקים מוטי בן משה, ומנכ"ל החברה עודד בלום, ירדו למצולות הצוללת דולפין של חיל הים, והכריזו בה על אימוץ שייטת הצוללות, במסגרת הפרויקט הייחודי "אמץ לוחם". אלוף משנה א', מפקד השייטת, אשר סקר בפני מנהלי דור אלון את מבנה היחידה ואת ייחודה בצה"ל, הודה לראשי החברה על החיבוק החם, והדגיש את חשיבותה של חברה מסחרית אשר תומכת ומאמצת את הלוחמים. אלוף במיל' יורם יאיר, העומד בראש פרויקט "אמץ לוחם" של 'יחד למען החייל', ברך את חברת דור אלון על אימוץ השייטת ואיחל אימוץ פורה וממושך. את האימוץ ואת הטקס המרגש יזמה וארגנה יחד עם חיל הים וורדה דרוקר, מנהלת הפרויקט "אמץ לוחם".

 

110

 

בשיאו של הקיץ, השיקה השבוע רשת אוטודיפו ניידות שירות התקנה והחלפת מצברים בשם המצברייה. הרשת, הנכנסת לראשונה לתחום שירותי הדרך, מציעה את השירות החדש לנתקעים בצדי הדרך באזורים נבחרים ברחבי הארץ. השרות כולל הגעה למקום שבו נמצא הלקוח, בדיקה מקצועית של מצב המצבר ובמידת הצורך החלפת המצבר בחדש במחיר זהה למחירו בסניפי רשת אוטודיפו, ללא כל תוספת תשלום על השירות. איציק אוזנה מנכ"ל ACE אוטודיפו אומר: "כמי שמובילים את קטגוריית המוצרים המשלימים לרכב בישראל, אנו מחויבים לספק ללקוחות את השירותים והמוצרים החדשניים והמתקדמים ביותר, בכל סגמנט צרכני בשוק. סיימנו לאחרונה חודש וחצי של פיילוט מוצלח, שבסופו אנו משיקים כיום את ניידות המצברייה, מהלך שיאפשר לנו לראשונה לספק שרותי דרך ללקוחותינו מחוץ לסניפי הרשת".

 

001

 

חברת SKECHERS העולמית הכריזה כי בחרה בזמרת המובילה קמילה קאבאלו, לשמש כפנים של המותג עבור קמפיין ההנעלה החדש לקולקציית הנשים. קמילה קאבלו, שנבחרה לאחת מ-25 הדמויות המשפיעות על בני הנוער בארה"ב, תשיק את הקמפיין החדש של SKECHERS בהמשך החודש, במקביל ליציאת אלבום הסולו הראשון שלה. קמילה תצטרף לנבחרת הכוכבים של SKECHERS הכוללת דמויות מפתח בתרבות האמריקאית, כגון ג'ו מונטנה, האווי לו נג, שוגר ריי לאונרד ועוד. בימים אלו קאבלו היא חלק מסיבוב ההופעות של ברונו מארס לקיץ 2017. מיום הקמת המותג, האסטרטגיה הפרסומית שליוותה את המותג, הייתה בחירה במובילי דעת קהל ואושיות מפורסמות כפרזנטורים של המותג. הקמפיינים הנוכחיים של קולקציית הגברים כוללים את ג'ו מונטנה, האווי לו נג ושוגר ריי לאונרד, ואילו בעבר ליוו את המותג המתופף האייקוני, רינגו סטאר וכוכבי הספורט ג'ו נאמאת, טומי לסורדה מריאנו ריברה, פיט רוז, מרק קובן, קארל מאלון, קארים עבדול ג'באר, ריק פוקס וויין גרצקי". עם מחזור מכירות עולמי של שלושה מיליארד דולר מובילה Skechers את עולם ההנעלה המקצועי ונבחרה למקום השני בארה"ב במכירות נעלי ספורט.

 

12

 

השנה חוגג מותג הקפה האיטלקי illy 25 שנה לקולקציית ה- art collection, במסגרתה מעל מאה אמנים ובעלי שם עיצבו עבור המותג קולקציות קפסולה של ספלים ותחתיות. השנה בחר המותג, illy, לראשונה במעצב הישראלי רון ארד, לעיצוב קולקציית ה art collection שנמכרת ברחבי העולם. ארד עיצב קולקציית ספלי קפוצ'ינו ואספרסו, המגיעות עם תחתיות תואמות, ב- 3 הדפסים שונים. הקולקציה תוצע למכירה במארזי אספרסו/ קפוצ'ינו זוגיים או מארזים של 6 יח'.

 

13

 

דיסני משיקה בקרוב קמפיין צילומים בינלאומי ברשתות החברתיות, המעודד ילדים לחלום בגדול. מדובר בקמפיין צילומים בינלאומי שיעלה ברשתות החברתיות, והמפנה את אור הזרקורים לסיפורים מעוררי השראה מרחבי העולם, שנועדו לעודד ילדים לחלום בגדול. התמונות תשותפנה ברשתות החברתיות, במטרה לגייס תרומות לקרן של האו"ם ( Girl Up ), התומכת במנהיגות והעצמה של נערות בגיל ההתבגרות. הקמפיין כולל 20 צלמות מרחבי העולם, ביניהם גם ישראל, שיחד יצרו סדרה של תמונות מעצימות, המציגות נערות ונשים אמיתיות, כחלק מהקמפיין המתמשך של דיסני, תחת הכותרת Dream Big Princess. את ישראל מייצגות בקמפיין הבינלאומי השייטות מאיה מוריס וירדן איסק ,אלופות ישראל ואירופה בשייט לנוער.

 

14

 

רשת מועדוני הכושר זאוס בשיתוף טלי מחלב, מאמנת לאורח חיים בריא ובעלת הבלוג 'NATURE TALI יקימו בלוג חדש לקידום אורח חיים בריא. במסגרת הבלו,ג תשתף טלי את מנויי זאוס בחוויותיה מחדרי הכושר של הרשת, תמליץ על החוגים החדשים, ותעלה תמונות שוטפות על פעילותיה בסניפי הרשת השונים. כל זאת, לצד טיפים לאורח חיים בריא, טרנדים חמים בעולם הוול-נס, המלצות ומתכונים לחיטוב ועיצוב הגוף.

 

15

 

רז פרויליך מנכ"ל החברה למתנ"סים הארצית "סחב" את הנהלת הארגון, לחתור ברפסודות בכינרת ביחד עם מאות רבות של בני נוער יהודים, ערבים, חילוניים ודתיים ממרכזים קהילתיים בכל רחבי הארץ. כל זה באירוע הרפסודיה השנתית של החברה למתנ"סים הארצית, שהתקיים במשך יומיים תחת כיפת השמיים, לקידום ערכי סובלנות, קבלה, והיכרות של כל הקהילות.

 

16

 

הזמר והבמאי הצעיר לירן שטרית (רק בן 20), עולה מדרגה בכל הקשור לבימוי ויחל לשתף פעולה עם אריק לובצקי, מבכירי תעשיית הקולנוע בישראל. השניים עובדים יחד על פיתוח פיצ'ר לסרט חדש ומותח חדש ששטרית כותב.שטרית לא רק זמר מחונן אלא גם במאי ותסריטאי מצליח. האהבה לקולנוע החלה כבר בתיכון עתידים, במגמת הקולנוע. ברזומה שלו ניתן למצוא מספר סרטים שהשתתף בהם בתהליכי הפקתם השונים וביניהם: "חשודים", העבר הבלתי נשכח (שאף התקבל לפסטיבל Long Short), "לא צפוי" ועוד. בימים אלה עובד שטרית על סרט חדש שייצא בקרוב.

 

17

 

עובדי קופל גרופ ומשפחותיהם בילו בשישי האחרון ביום כיף שארגנה החברה לעובדיה, בקאנטרי ספייס נשר. המשפחות נהנו מפעילויות בבריכה, הפעלות לילדים, דוכני מזון והמון הפתעות. מיקי קופל המנכ"ל ציין כי בקופל גרופ זאת כבר מסורת, לארגן מידי שנה יום כיף לעובדים, כדי לקחת פסק זמן משיגרת העבודה, להגיד תודה וגם כדי למלא מצברים. בתמונה: מיקי ורבקה קופל.

 

18

 

בנק מרכנתיל ערך סדנת חינוך פיננסי לנערות בחולון, במסגרת יוזמה משותפת של בנק מרכנתיל ומנהלת מחלקת החינוך בעיר חולון.מטרת הסדנה להעניק לבנות מושגי יסוד בהתנהלות פיננסית נכונה. במהלך הסדנה נפגשו הבנות עם נציגי החטיבה העסקית בבנק מרכנתיל, שלימדו אותן על בנקאות וניהול תקציב אישי.בהמשך, נציגת מחלקת כח אדם בבנק, העבירה שיעור בנושא היערכות לראיון עבודה וכתיבת קורות חיים, מה שיכול לסייע להן למצוא עבודה גם בימים אילו של חופשת הקיץ ובהמשך דרכן.בנוסף בקרו הנערות בסניף בנק מרכנתיל בחולון. מנהלת הסניף הגב' רונית אלגרבלי ועובדי הסניף, הראו לנערות איך עובד סניף בנק, הן סיירו בסניף, ראו את הכספת והכספומט, קבלו הסבר על אשראי, חשיבות החיסכון ועוד. בסיום הסדנה ביקרו הנערות במוזיאון "הרצלילינבלום" ונהנו מסיור מלמד ונעים.

 

19

 

סקאזי והצוות שלו הגיעו בחמישי האחרון לסניף התל אביבי של "פיינטבול חוויה בגלבוע", לצורך צילומי יח"צ לקליפ לקראת ההופעות החדשות. לאחר שקיבלו תדריך מקיף מהאחראי, יצאו לפעילות לצורך צילומים אל השטח הכי אורבאני בסביבה.

 

20

 

במלון מטיילים אילון בשבוע שעבר התארחו במרכז למוסיקה קשת אילון, עשרות נגני כלי קשת מרחבי העולם, והפכו את הקיבוץ הגלילי השלו למרכז של עשיית מוסיקה. שוחרי המוסיקה נהנו מקונצרטים ואף מצפייה בסדנת ירי בקשת אולימפית. בין האורחות המסקרנות בלטה ורגשה במיוחד, הכנרית מניוקאסל ליה ז'ו רק בת 10, וכבר צברה קילומטראז' מרשים של חמש שנות סבבי הופעות ברחבי העולם. למרות גילה הצעיר, נחשבת ליה ז'ו, הלומדת בבית הספר היוקרתי למוסיקה בלונדון, לאחת הכנריות המובילות בעולם.

 

21

 

כ-200 יזמים ובעלי עסקים השתתפו ביום שישי האחרון בכנס שיווק חדשני בוידאו, אותו יזמה והנחתה לירון מור, מחלוצות וממפתחות התחום בישראל. במהלך הכנס שהתקיים בעיר, חשפה לירון מור את סיפורה האישי, מי שהחלה את דרכה כיזמית בתחום הקוסמטיקה שלא הצליחה להרוויח את שכר המינימום וחוותה מהפך תדמיתי וכלכלי מספר שבועות לאחר שהחלה להפיק סרטוני וידאו ביתיים אודות פעילותה העסקית ולהעלותם לרשת באופן קבוע, מהלך שלדבריה היה הצ'אנס האחרון שנתנה לעצמה בעולם העסקים. עוד באותו היום הציגה לירון את מודל השיווק החדשני שפיתחה לקידום עסקים, באמצעות סרטוני וידאו לצד שורה של מהלכי וידאו מנצחים אותם הפיקו יזמים ובעלי עסקים ממגוון תחומים וביניהם מאלף הכלבים, אורן עדיקא ויועצת השינה, נעמה ברודי שמש. הכנס המיוחד נחתם עם פאנל בעלי עסקים שהציגו את סיפור היזמות האישי שלהם, כלים ליצירת סרטוני וידאו ויראליים ע"פ שיטת עשו זאת בעצמכם, טיפים לשילוב בין הורות ליזמות, וכן מגוון דרכים ליישם גישה יצירתית וחדשנות גם בקרב עסקים קטנים.

 

22

 

בסוף השבוע הגיע סיימון ג'בלון, הבעלים של מותג משקפי היוקרה LINDA FARROW היישר מלונדון, לביקור פרטי ומשפחתי. במהלך הביקור נפגש ג'בלון עם רונן שני, מנהל המותג של Duke optics יבואני המותג בבלעדיות ארצה. סיימון סיפר על התערוכה הקרובה בה יציג המותג את הקולקציה החדשה לשנה הקרובה, והשניים אף קבעו להיפגש בתערוכת האופטיקה silmo שתיערך בפריז באוקטובר הקרוב.

 

23

 

דני גילרמן, יו"ר האופרה הישראלית וצח גרניט, מנכ"ל האופרה, הודיעו השבוע על שני מינויים מרכזיים בצוות המוסיקלי של בית האופרה: החל מינואר 2018 ימונה מאסטרו דניאל אורן לתפקיד בכיר המנצחים באופרה הישראלית: רב מנצחים (Conductor Laureate), ואת מקומו כמנהל המוסיקלי של בית האופרה ימלא מאסטרו דן אטינגר. מעבר לניצוח על הפקות של האופרה הישראלית החל מעונת 18/19, יעסוק מאסטרו אטינגר בטיפוח וקידום הצוות המוסיקלי של בית האופרה, ובכלל זה סולני האופרה הישראלית, מקהלת האופרה, תזמורת האופרה, סטודיו מיתר ועוד.

 

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

   שתף אותי בפייסבוק  facebook