ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הטריבונה רכילות עסקית 07/09/17

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית 

אז מה קרה השבוע? ועידת תל אביב-יפו ה-8 לחדשנות בערים...ערב משותף של נשים יהודיות וערביות מטעם עמותת "פנים חדשות"...שיתוף הפעולה החדש בין החברות אל על ודור אלון...פרויקט "שותפים מבחירה" של בנק מזרחי טפחות...השקת קולקצית הסתיו של קסטרו עם הפרזנטורים החדשים...מינויים חדשים בעולם העסקי...ועוד... 

כל מה שרציתם לדעת על "מאחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

 יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? 
ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק  לחצו כאן

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

הטריבונה 07/09/17

 

 

 

1

 

השבוע התקיימה ועידת תל אביב-יפו ה-8 לחדשנות בערים, שערכה עיריית תל אביב-יפו. הועידה שהתקיימה במוזיאון ת"א לאומנות וכחלק מפסטיבל החדשנות ה-DLD הביאה בשעריה כ-120 דוברים בינלאומיים וישראליים מתחומי התיירות, העירוניות, כלכלה ועוד. בין הדוברים המרכזים שנכחו באירוע ניתן היה למנות את רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו; יורגוס פפנדראו ראש ממשלת יוון לשעבר; חנה בטה גרונקיוויץ-וולץ, ראשת עיריית ורשה; מנכ"לי התיירות של ברלין, אמסטרדם וברצלונה; סגני ראש העיר ברצלונה, פריס, ופרנקפורט; מומחים לאורבניזם, כלכלה מעגלית, חוסן עירוני וחדשנות בערים. האירוע נפתח בפאנל המרכזי, אשר בו נכחו ראש עיריית תל אביב יפו רון חולדאי, ראשת עיריית ורשה חנה בטה גרונקיוויץ-וולץ ראש ממשלת יוון לשעבר יורגס פפנדראו, המומחה הבכיר לעירוניות מארה"ב ברוס כץ, אובה בקר סגן ראש עיריית פרנקפורט ואריון ווליאך ראש עיריית טיראנה (אלבניה). בצילום: ראשת עיריית ורשה חנה בטה גרונקיוויץ-וולץ, ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי וראש ממשלת יוון לשעבר יורגוס פפנדראו.

 

 

2

 

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ביקר ביום חמישי האחרון במפעל הטחינה והחלוה "אחוה" באיזור התעשייה באריאל, מלווה בשר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש, ראש מועצת יש"ע אבי רואה וראש העיר אריאל אלי שבירו. הנשיא סייר בפסי הייצור של  חלוה וטחינה של מפעל "אחוה", בו עובדים יחד ישראלים, פלסטינים, ערבים ישראלים  ושומרונים. יעקב מלאך, מנכ"ל ובעלים של מפעל "אחוה", אשר אירח את נשיא המדינה במפעל, הפנה את תשומת ליבו לכך שבעולם מתפתח חרם על המוצרים המיוצרים בשטחי יו"ש, והוא ביקש ממנו לצאת בקריאה חריפה לאומות העולם נגד החרם הזה, שכן מפעלים אלה מעסיקים עובדים פלסטינים. חברת אחוה המתמחה בייצור טחינה, חלוה ודברי מאפה, מעסיקה 235 עובדים. בשנת 2014 זכתה אחוה בפרס "יקיר רכש כחול לבן" מטעם התאחדות התעשיינים ומשרד הכלכלה, אשר הוענק לה כאות הצטיינות על רכישת מוצרי גלם מתוצרת ישראלית.

 

9

 

רגע לפני תחילת שנת הלימודים וחג הקורבן, ערכה עמותת "פנים חדשות" ביפו, ערב משותף של נשים יהודיות וערביות, שכלל הופעה של רקדנית בטן ותרומה לקהילה במטרה לקדם קירוב לבבות, היכרות ושיח. ח"כ איילת נחמיאס ורבין, שנאמה בכנס, סיפרה על הפעילות שהיא מקדמת למען נשים. מר חמיס אבולעפיה דיבר על חשיבות קרוב הלבבות וחלי פרידמן, יו"ר "פנים חדשות" ברכה את כל המשתתפים ואת הפעילות החשובה. שיא הכנס נרשם בהשקת היוזמה לציור שייתרם לעמותה ע"י הציירת רייצ'ל ויצמן ובו נשים יהודיות וערביות ייקחו חלק. את האירוע הובילו היו"ריות המשותפות של הפורום לקיומיות משותפת, עו"ד יפית קורן חנאן אבלסי וג'נט סורי, בשיתוף מרכז הצעירים ביפו ועיריית תל אביב. עמותת "פני"ם חדשות" הוקמה על ידי נשים בעלות מצוינות אישית ומקצועית, במטרה לחולל שינוי בחברה הישראלית ולקדם מובילות אקטיבית של נשים בעלות יכולות הנהגה.

 

 

4

 

דורון ספיר מנכ"ל כאל ודיינרס, מבקר האוכל ניב גלבוע והשף אביב משה, נפגשו למפגש קולינרי במסעדת קוואטרו. המפגש קרה בעת שספיר הגיע לעמוד מקרוב על צילומי אחד הסרטונים שמצלם גלבוע מבקר המסעדות, עבור דיינרס במסעדת קוואטרו, כחלק ממהלך קולינרי שיווקי שדיינרס השיקה השבוע. מדובר במהלך לחיזוק הצעות הערך ללקוחות החברה בתחום הקולינריה, במסגרתו ייהנו מחזיקי דיינרס מארוחה במחיר ארוחה עסקית במשך כל היום בכ-40 מסעדות מובילות בכל רחבי הארץ, בכל שעות היום וגם בסופי שבוע. גלבוע גוייס לטובת המהלך השיווקי-קולינרי של דיינרס, כמומחה אשר סייע בהמלצות על המסעדות המובילות וצילם את המסעדות הנבחרות לסדרת סרטוני המלצות, בו יוצגו מנות נבחרות, שיעלו ברשתות החברתיות, בערוץ יוטיוב של דיינרס, ובבלוג האוכל הפופולארי של ניב גלבוע. במהלך יום הצילומים הצטרפה לחגיגה הקולינרית גם חנה לסלאו, המשתתפת עם גלבוע באחד הסרטונים.

 

5

 

השבוע העניקו חברת מטבחי סמגל והפרזנטור אסף גרניט, את הפרס לזוכה בתחרות עיצוב המטבח הישראלי לשנת 2017 ע"ש גבריאל סייג ז"ל. הפרויקט הנבחר היה של נילי רונקין, שזיכה את המעצבת בפרס כספי בשווי 18 אלף ₪. המטבח נבחר לשמש כ"המטבח הישראלי הטיפוסי", אותו תחל לייצר חברת סמגל עבור לקוחותיה.

 

6

 

לרגל פתיחת הקו הישיר של אל על למיאמי בתחילת נובמבר, יוצאת החברה בשיתוף פעולה עם חברת דור אלון: לקוחות אשר מתדלקים במתחמי התדלוק של דור אלון ברחבי הארץ – מוצאים בגוגל בסמארטפון את משחק הטריוויה "מיאמי דור אלון", משחקים ויכולים לזכות בכל יום פעילות, בכרטיס טיסה של אל על למיאמי, ובשוברי תדלוק. הפעילות תימשך עד 9 בספטמבר ובמסגרתה יחולק מדי יום כרטיס טיסה לזוכה. מחזיקי כרטיס האשראי Fly Card של מועדון הנוסע המתמיד המשתתפים במבצע יכולים לזכות בכרטיס טיסה זוגי. בתמונה מימין לשמאל: ליאור טנר מנכ"ל הנוסע המתמיד וכרטיס האשראי פליי קארד, דוד מימון מנכ"ל אל על, יונתן מונפו הזוכה הראשון בכרטיס טיסה למיאמי, עודד בלום מנכ"ל דור אלון ומירה פיזיצקי ראש אגף שיווק באל על, מעניקים את כרטיס הפרס בתחנת דלק של דור אלון, בה תדלק הזוכה את רכבו.

 

7

 

עמותת גדולים מהחיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן, ערכה לכ-650 ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, את מסיבת סוף הקיץ ביער הילדים שבמושב מסילת ציון. במסגרת המסיבה, נהנו המשפחות מפארק חבלים ופעילות אתגרית, בריכה, פינות יצירה, מתנפחים, ג׳ימבורי, הופעה של כוכבת הילדים ספורטולי, סיבוב על רכבי ספורט של מועדון JDM, טיול אופניים ועוד. למסיבה הגיעו גם שלומית מלכה וכמה מכוכבי הישרדות אמיר פחר,יוסי בובליל, מיכל פוקס, מנגיסטו וענבר פיניאבסקי שהזמינו את הילדים לצייר במכחולים על גבי חולצות טי שירט, במתחם שהוקם בהתנדבות ע"י קבוצת פוקס, אשר נרתמת למען העמותה מזה כ-7 שנים, והחל מה-10.9 תציע ללקוחותיה בכל חנויות הקבוצה לתרום 5 ₪ במעמד הקנייה.

 

8

 

במסגרת פעילויות המעורבות הקהילתית-חברתית אשר מקיים בנק מזרחי-טפחות באופן שוטף, עורך הבנק מידי שנה את פרויקט "שותפים מבחירה" – המזמין את לקוחות הבנק, לבחור עמותות וארגונים חברתיים, להם יעניק הבנק מענק כספי מיוחד, במטרה לקדם מיזמים חברתיים משותפים לרווחת אוכלוסיות של ילדים ובני נוער בסיכון ואנשים בעלי מוגבלויות. השנה זוהי השנה התשיעית לפרויקט, ומספר חסר תקדים של כ-20 אלף לקוחות לקחו חלק בפעילות, ובחרו את העמותות הזוכות אשר ראויות בעיניהם לתרומה מיוחדת. במשרדי הנהלת בנק מזרחי-טפחות ברמת גן התקיים טקס הענקת התרומה המיוחדת, בהשתתפות היו"ר משה וידמן, ריטה רובינשטיין סמנכ"לית משאבי האנוש של הבנק וראשי העמותות הזוכות. השניים העניקו לראשי העמותות מענקים בסך כולל של כ-600 אלף ש"ח אשר חולק בין תריסר העמותות הנבחרות. העמותות הזוכות הן: איל"ן-מרכז הספורט, אנוש, אלו"ט, אתגרים, בית השנטי, האגודה למלחמה בסרטן, זכרון מנחם, חברים לרפואה, כנפיים של קרמבו, עזר מציון, עזרה למרפא ועל"ה.

 

3

 

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים של קסטרו, השיקו השבוע את קולקציית החג לסתיו חורף 17-18 בתצוגת ענק מרהיבה, בהשתתפות למעלה מ- 70 דוגמנים ודוגמניות מובילים, בה הוצגה קולקציית חג חגיגית ואופטימית מבית קסטרו המבשרת את הטרנדים של השנה החדשה. את האירוע הובילו הפרזנטורים של קסטרו: רותם סלע, אביב אלוש, עומר דרור ודר זוזובסקי. אירוע ההשקה נערך בשואו רום של קסטרו בבת ים, בצמוד למשרדי החברה ולסטודיו לעיצוב, אשר עוצב באופן מיוחד במראה של מעיין פנטזיה אדריכלית, המפגישה את מרחב הפנים והחוץ, הגג והחצר הפנימית. היו באירוע ההשקה: לינה קסטרו, רון רוטר סמנכ"ל הכספים של קסטרו, ואשתו האדריכלית עדי רוטר, אריאל רוטר בעלה של רותם סלע, הפרזנטורית החדשה שהצטרפה לקסטרו, אור רוטר, אמיר תמרי יו"ר דירקטוריון קסטרו, משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני עופר ומשנה למנכ"ל מליסרון, רו"ח גד סומך, ירון אשל מנכ"ל גזית גלוב, פנינה ומשה אדרי מבעלי הסינמה סיטי ויונייטד קינג, מעצב האופנה יובל כספין, אריאלה ורטהיימר ובתה מאיה ורטהיימר, הדס מוזס וירון ליכטנשטיין בעלי סוכנות ADD, אלינור קופלר ועוד.

 

10

 

ראש ממשלת מקדוניה זוראן זאב, בביקורו הראשון במזרח התיכון מאז היבחרו, נטע השבוע עץ בחורשת האומות בירושלים לזכר קורבנות השואה. במהלך הטקס, התבקש זוראן זאב ראש ממשלת מקדוניה ידיד מדינת ישראל, לקחת שתי אבנים קטנות מהאדמה: אחת תוכל לשמש כמזכרת על שולחנו במשרדו, והשנייה שמיועדת לחזור לארץ ישראל, תימסר בידי מי שיבקר אחריו בארץ. קארין בולטון לאור, מנהלת מחלקת יחסים בינלאומיים וכנסים בקק"ל, בירכה את רה"מ מקדוניה ואת חברי המשלחת ואמרה כי נטיעת עצים בירושלים היא סמל להתגברות על מכשולים, המשכיות, שגשוג, שלום ועתיד טוב יותר.

 

11

 

כוכב מכבי ת"א ונבחרות ישראל ושיאן ההופעות בנבחרות ישראל בכדורגל לשעבר, אמיר שלח שכיום הינו הבעלים של חברה לעיצוב פנים, חתם על הסכם עם מתווך הדירות ויועץ הנדל"ן מרצ'לו אינצ'יליני לשת"פ עסקי, במסגרתו שלח יבצע את עבודות עיצוב הפנים בנכסים שחברת פרנצ'י נדל"ן תשווק. מרצ'לו אינצ'ליני מנכ"ל חברת פרנצ'י נדל"ן מציין:"בצעירותי הייתי מעריץ גדול של אמיר שלח, שהיה מכוכבי קבוצת מכבי ת"א בכדורגל, ואני שמח כיום לשתף איתו פעולה גם בעולם העסקים, במיוחד לאור העבודה שכיום אני מהספונסרים של קבוצת מכבי ת"א בכדורסל".

 

12

 

חמי פרס, יו"ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות, נפגש השבוע עם ראש ממשלת איטליה פאולו ג'נטילוני, במסגרת הפורום הכללי הבינלאומי "אמברוזטי", המתקיים באגם קומו שבאיטליה. בתום הפגישה העניקו השניים שלושה פרסים מיוחדים ע"ש הנשיא התשיעי שמעון פרס ז"ל, ליזמים צעירים מתחת לגיל 35, אשר עבודתם השפיעה באופן חיובי על העולם. הכינוס הכלכלי הבינלאומי "פורום אמברוזטי", המתכנס מדי שנה באגם קומו שבאיטליה, הכריז מוקדם יותר השנה על פרס מיוחד ע"ש הנשיא התשיעי שמעון פרס ז"ל, כשמטרתו להעביר ולהנחיל לדורות הבאים את מורשתו החינוכית והמוסרית של הנשיא פרס. שמעון פרס הוביל במשך שנים ארוכות את הכינוס הכלכלי ואף הופיע בו לפני שנה, כחודש בלבד לפני פטירתו.

 

13

 

ומי שהתחדשה לאחרונה בתכשיטים חדשים של מעצבת התכשיטים נטע ליבנה, היא לא אחרת מהדוגמנית וכוהנת האיפור היפייפיה רוית אסף. אחרי התלבטות ארוכה נפל הפור על שרשרת, צמיד ועגילים אלגנטיים שיתאימו לה כבר לאירועים הקרובים. נטע ליבנה שעברה החודש להתגורר בכפר יונה, תקיים לרגל חנוכת הבית אירוע מכירה ייחודי של תכשיטים, ביגוד מעצבות וציורי מנדלות.

 

14

 

מותג האיפור Flormar השיק בקניון עזריאלי תל אביב את קולקציית האיפור האופנתית והמעודכנת, בשיתוף האיט גירל דנה זרמון. הקולקציה משקפת את הרוח האופנתית והשמחה של זרמון, בצבעי ברונזה מלאי חיים ההופכים את מראה האיפור לטבעי, אך מלא גלאם. בתמונה מימין לשמאל: זהבה זיפר זכיינית המותג Flormar בישראל, אופיר אורן מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב ודנה זרמון האיט גירל.

 

15

 

אשת התקשורת אמירה בוזגלו והמפיק מיכה סלאמה יצאו עם צוות הליהוק שלהם ליום גיבוש וכיף, שכלל ביקור בספא חדרי המלח קרית-מוצקין כולל שלל עיסויים ופינוקים במקום, המנוהל ע"י עינת סיבוני. לאחר מכן נהנו מארוחת איטלקית במסעדת "רפאלו" בקריון.

 

16

 

סגל השופטים והמשקיפים של משחק הכדורגל בין נבחרת ישראל מול נבחרת מקדוניה שנערך במוצ"ש באצטדיון סמי עופר, התגורר בעת שהותם בחיפה במלון "לה קפלה", מלון בוטיק העסקים החדש, הנמצא במרחק שני צעדים מהאיצטדיון. האורחים אהבו את השהות במלון שזה עתה נפתח, והוא 30 חדרים המעוצבים בקו מודרני ונקי, אולם כנסים מרשים ומודרני המכיל עד 100 איש, טרקלין עסקים מהודר, חדר כושר חדיש הפועל 24/7, ומרפסת שמש הצופה לים ולנוף האורבני של העיר.

 

17

 

יש לנו אלוף עולם !! - אדם חאלד אבו ג'אבר, ילד בן 11 על הרצף, זכה במדליית זהב באליפות העולם ברובוטיקה שנערכה במלזיה. אדם שהתחיל את דרכו באלוטף כפר סבא, הוא תלמיד החוג לרובוטיקה של מכון אל-ביירוני בבית ספר מחבה בכפר ברא. "ההישג הוא לגמרי של אדם, אבל הכבוד מגיע גם לאלו"ט", אמר אביו חאלד שליווה אותו בתחרויות. אדם זכה בגביע הכבוד, לאחר שניצח ב-10 קטגוריות בתחרות, ועלה לבמה במלזיה לקול תשואות הקהל. בתחרות השתתפו בסך הכל 1,000 מתחרים עד גיל 18 מ-120 מדינות בעולם.

 

18

 

בשישי האחרון נערכה הקרנת בכורה לסרט הבכורה של ד"ר לאה גולדין על בנה הדר ז"ל: "הדר- החופש לעשות", סרט דוקומנטרי שצולם בשנתיים האחרונות, עם ליווי של ירדן כרם מפיקת הסרט, מרצה בכירה לווידאותרפיה במרכז גוף נפש ברמת השרון. הקשר בין השנתיים נולד בעקבות שיעור וידאותרפיה של ירדן, שבו השתתפה לאה מתוך סקרנות, ובעקבותיו הציעה לה ירדן להפיק יחד איתה ועם צוות מקצועי, סרט על האומנות של הדר ועל המאבק להחזרת גופתו של הדר, במטרה גם לעזור להם בתהליך השיקום משפחתי. באירוע הפתיחה נכחו נחמה ריבלין אשת הנשיא, שרת המשפטים איילת שקד, אילנה דיין, ח"כ מיקי זוהר, ח"כ רויטל סוויד, דובר צה"ל ויונתן ריגר כתב תרבות של חדשות ערוץ 2, שגם הנחה את האירוע בהתנדבות.

 

19

 

חיים סלוצקי ודרי שי, מבעלי "סלוצקי אפיקי תקשורת", אירחו בשישי האחרון בסינמטק ת"א את הקרנת הבכורה של "הכלום הגדול", סדרה קומית חדשה שתשודר בערוץ yes kidZ החל מהשבוע. הסדרה בהשתתפות עופר שכטר, דניאל מורשת, יניב ביטון וגאיה באר גורביץ היא פרודיה על תוכניות ראליטי, בהשתתפות בובות חייזרים לצד שחקנים אמיתיים.עוד נכחו באירוע: יואב גרוס המפיק הראשי של הסדרה, איתן בראון העורך הראשי של ערוץ yes kidZ, ניר ברגר יוצר הסדרה, הסטנדאפיסט יונתן ברק, השחקן והבמאי יוגב יפת ועוד. בתמונה (מימין לשמאל): דרי שי, יניב ביטון, דניאל מורשת, גאיה באר גורביץ, ניר ברגר ועופר שכטר.

 

20

 

בשבוע שעבר, רגע לפני שחודש אוגוסט הסתיים, הגיעו מטפלי מרפאת 'כללית רפואה משלימה' מסניף ארלוזורוב בתל אביב, לאירוע שקיימה עיריית תל אביב עבור הקהילה הלהטב"ית בחוף מציצים, והעבירו טיפולי הדגמה למשתתפים. המטפלת ברפלקסולוגיה שרון אורנבך והמטפל בעיסוי שרון דר, סייעו לרוחצים ולרוחצות לחלץ עצמות ולא נכנעו לחום הקופח, כשאליהם הצטרפה גם עובדת המנהל במרפאה טלי פרנקל, שחילקה עלוני הסברה.

 

21

 

נשיא איגוד לשכות המסחר עו"ד אוריאל לין, אירח משלחת עסקית מלטביה בראשות סגן ראש ממשלת לטביה ושר הכלכלה של לטביה (MR. ARVILS ASERADENS). המשלחת הגיעה לישראל כחלק מכנס החדשנות השנתיDLD המתקיים בת"א. לין הדגיש בפני המשלחת כי כלכלת ישראל נמצאת במצב יציב וחזק, הודות למספר רפורמות משמעותיות שנעשו במהלך השנים, ביניהם הרפורמה המשמעותית להורדת נטל המסים והמכסים. סגן רה"מ לטביה ציין כי "ישראל הינה מעצמת סטארט-אפ עבורנו. אנו למדים המון במהלך הביקור. מכל פגישה עם ישראלי אנו יוצאים עם רעיונות חדשים והשראה לעשות דברים נפלאים". לין העניק לו את ספרו "אבן דרך - שבעה פרקים בשירות הציבורי", שהוא קובץ מאמרים שפורסמו בעיתונות, בתקופת כהונתו של לין בשירות הציבורי.

 

22

 

120 רופאים ומנהלי מרפאות לרפואה אסתטית, נפרדו לכמה שעות מלקוחותיהם, והגיעו לכנס במלון דן קיסריה, כדי ללמוד על החידושים האחרונים בתחום חומרי המילוי לפנים של חברת הפרמצבטיקה לומינרה דרם הישראלית, אשר עושה חייל בעולם. על רקע הדגמות מצולמות של מטופלות, סיפרה באירוע דר' ליאת גולדשייד זמירי, המנכ"לית הצעירה של לומינרה דרם, על חומרי מילוי הקמטים של החברה, ובעיקר על הלהיט העולמי: 'הרמוניקה', חומר מילוי קמטים, העשוי מחומצה היאלורונית ומכדוריות קלציום הידרוקסיאפטיט, שתוך כחצי שנה הפך למאד מבוקש על ידי רופאים בארץ ובמדינות רבות בעולם, וכעת ניתן להשתמש בו גם לטיפול בקמטים, ושיפור מראה הצוואר ובגב כף היד. בתמונה: דר' ליאת גולדשייד זמירי מנכ"לית לומינרה דרם, עם הפלסטיקאי המצליח מרומניה, דר' מורד ינקו.

 

23

 

נשיאות התאחדות המלונות אישרה את מינויה של עו"ד יהל בן-נר למנכ"לית התאחדות המלונות בישראל. בן-נר, בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון ושני במנהל עסקים, שימשה בין היתר כמנהלת אגף רגולציה וקשרי מפעילים בחברת "פרטנר", וכסמנכ"לית כלכלה ורגולציה בהתאחדות התעשיינים. ליהל ניסיון רב בעבודה מול משרדי ממשלה, הכנסת וארגוני צרכנות וכן ניסיון ארוך שנים בתכנון וניהול פרויקטים מורכבים.

 

24

 

איריס רף-רונן מונתה לתפקיד מנכ"לית קרן התרבות אמריקה-ישראל בישראל והיא תתחיל החודש את תפקידה. רף-רונן, יזמת מובילה בעלת ניסיון במשרות בכירות בעולם העסקי ובמגזר השלישי. במהלך השנתיים האחרונות הייתה איריס מנכ"לית עמותת הכוריאוגרפים, ארגון הגג ליוצרי מחול עכשווי בישראל. בשנים 2001-2015 שימשה מנכ"לית עמותת יוניסטרים, העושה שימוש בפלטפורמה של חינוך, יזמות וחדשנות על מנת לקדם מוביליות חברתית וכלכלית של בני נוער משכבות חלשות, מכל גווני החברה הישראלית ובכך מעצבת מחדש את עתידם של מעל 1,600 צעירים. בזירת העסקים שימשה איריס סמנכ"לית בקבוצת שילב, סמנכ"ל כספים בחברת הייטק, ועבדה בהסתדרות הציונית העולמית בעודה חיה בארה"ב. היא בעלת תואר שני (בהצטיינות), התמחות במימון, במנהל עסקים (MBA) מניו יורק, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב בשיווק.

 

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

   שתף אותי בפייסבוק  facebook