ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

חלום של נופש במרכז הכרמל

חלום של נופש במרכז הכרמל

מאת : בלה דיאמנט

אוהבת את הכרמל. מרגישה שם בחו”ל וזאת רק במרחק של שעת נסיעה מתל-אביב. הפעם החלטנו להתפנק במלון בוטיק הנמצא במרכזו של הכרמל, הנחבא לו ברחוב קטן ופסטורלי עטור ברושים, לצידם של בתים בני 3 קומות ולא יותר, כי האותנטיות כאן נשמרה עד תום.

 

1

 

כך התמקמנו לנו במלון בוטיק VILLA CARMEL היוקרתי, מלון שהוא חלום.

המבנה בו שוכן המלון הוקם בשנות ה-40 כמלון “וכטל” (מאוחר יותר נקרא “ורד הכרמל”), ונחשב לבית ההארחה הרשמי של האריסטוקרטיה החיפאית. מספרים לנו שגדולי הישוב וראשי מדינות התארחו כאן במלון, ביניהם גם פולה ודוד בן גוריון.

 

2

 

70 שנה לאחר מכן, מבנה המלון שוחזר מן היסוד על ידי משפחת שיטרית שהינה בעלת המלון היום, המעוצב בסגנון אירופאי מסוגנן ומוקפד, המעניק חווית בוטיק אמיתית ומפנקת, לנופשים ולאנשי עסקים כאחד.

במלון 15 חדרים בלבד, כאשר כל חדר יפה מקודמו, בעיצוב ייחודי עם ריהוט שכולו וינטג’, לצד עיצוב חם ומודרני הכולל מיטת קווין סייז, מצעי כותנה יוקרתיים, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, עם מגוון ערוצים וסרטים, חדר אמבטיה או חדר מקלחת גדול, מייבש שיער, חלוקי רחצה, ערכת קפה, נעלי בית אישיות, מקרר, כספת ועוד פינוקים.

 

3

 

גולת הכותרת במלון היא הגג, בו תוכלו להשתכשך בג’קוזי חם לאורך כל השנה, פינת קפה, סאונה יבשה ומקלחות, כשמסביבך ברושים ונוף מדהים של הכרמל.

ובלי פינוקי ספא, הרי אי אפשר. במלון מחלקת ספא עם מיטב המטפלים ובאוירה מפנקת במיוחד, עם טיפולים רבים ומגוונים: עיסוי פנים מפנק, שיאצו, עיסוי שוודי, עיסוי קצוות, עיסוי ארומתרפי, רפלקסולוגיה, עיסוי משולב, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי אבנים חמות, עיסוי איורוודה, עיסוי היריון ועוד.

 

4

 

ומי שמבקש לעשות במלון אירועי פינוק גם ללא לינה, ניתן להזמין מיגוון חבילות ארוח חלומיות: חבילת פינוק לאשה, חבילת DAY SPA, רומנטיקה זוגית, ספא בשקיעה, חבילת SWEET MOMENTS, חבילת יום הולדת, חבילת ‘אהבה בוילה’, חבילת ‘HONEYMOON’ חבילת ספא הוילה.

מיקומו של המלון מושך אליו גם לא מעט אנשי עסקים, המזדמנים לעיר ועבורם הכינו במלון מרכז עסקים המצויד בנוחות מירבית: שולחן עבודה נוח ורחב בכל חדר, אינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון, טלפון ועידה משוכלל, כספת אישית בכל חדר, עיתון יומי באנגלית ובעברית, מגוון ערוצי טלוויזיה עסקיים כגון, CNN, ערוצי בורסה עולמיים Bloomberg וכדומה, שירותי מזכירות, שירותי איסוף אח”מ משדה התעופה, שירותי תרגום, מתאמי חשמל בינלאומיים, חניה רחבת ידיים ללא עלות ועוד.

 

5

אורנית שיטרית, בעלת המלון

 

אורנית שיטרית בעלת המלון הינה הרוח החיה במקום, מחוברת לבקשות הנופשים 24/7, וקשה שלא להרגיש שאתה בידיים טובות, שלה ושל הצוות, כשהינך מסתובב לך בחללי המלון הריחניים, המרוהטים גם הם בריהוט וינטאג’, עם מוזיקה שקטה המתנגנת לה ברקע, המוסיפה לפסטורליות שמסביב.

המלון אכן נמצא ברחוב שקט עטור עצי ברושים, אבל מספר צעדים ממנו אתה כבר מתחבר להמולת העיר, לשדרות מוריה ולשדרות הנשיא העמוסות בתי קפה, מסעדות, חנויות ובתי עסק, כאילו הגעת מהמושב השקט והרגוע אל העיר הסואנת. לא צריך לבקש יותר מזה.

 

6

 

אהבנו תמיד את הכרמל, ונמשיך לאהוב אותו גם בעתיד. לכן נפלא היה למצוא במרכזו מלון בוטיק אשר הצליח לשמור על עברו, ונשאר פנינת חמד ברמה בינלאומית, אליו נרצה תמיד לחזור.

כתובת: היינריך היינה 1, חיפה
04-837-5777 ‏
www.villacarmel.co.il

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 

ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 לחצו כאן

 

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook