ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

תערוכת הריהוט שיש בה הכל

תערוכת הריהוט שיש בה הכל

מאת : בלה דיאמנט

לא זוכרת אם אי פעם דילגתי על הביקור הקבוע שלי בסוכות בתערוכת הריהוטים, הנחשבת לתערוכת העיצוב והריהוט המובילה בישראל, ומתקיימת מזה 40 שנה במרכז הירידים בתל אביב. ואני לא זוכרת שיצאתי אי פעם מאוכזבת משם: תמיד קיבלתי רעיונות, קניתי, המלצתי ואימצתי. אני ורבים מחברי.

 

sabrinaoverall

 

הסיבוב שערכתי שם השבוע, הרשים עוד יותר מאשר בשנים קודמות: ההיצע, הרמה הגבוהה של המציגים והמוצגים, כולל המבצעים שאפשר היה לקבל במקום, גרמו לעם ישראל לזרום לשם בהמוניהם מכל קצוות הארץ.

ירדן תלמי אלחרר מנכ”ל “תים תערוכות” מפיקת ריהוטים, ציינה בארוע הפתיחה, את התאמת הפעילות בתערוכה לעידן הדיגיטלי, כך שכל מבקר פוטנציאלי יכול לערוך היכרות מראש עם כל הפריטים המוצגים בתערוכה, וגם ליהנות משלל קופונים המקנים מבצעים אטרקטיביים אצל החברות השונות, המציגות בתערוכה.

 

sabrinarihoot2

ירדן תלמי אלחרר מנכ”ל “תים תערוכות” ואורי סגרה מנכ”ל “ריביירה”

 

חברת הרהיטים “דיור אינטריורס” השיקה בתערוכה מותג ריהוט חדש מדנמרק HJORT KNUDSEN, שהוא מהמובילים בתחומו בסקנדינביה ובמדינות צפון אירופה, הנותן מענה לכל אלו התרים אחר עיצוב סקנדינבי פונקציונאלי, מינימליסטי ומושלם.

ציון שגב מנכ”ל דיור אינטריורס, שהינה יבואנית המותג החדש, מגלה לנו שקלאוס קנודסן מייסד החברה, אשר היה מתנדב בשנות ה-70 בקיבוץ בישראל, הוא זה שנתן אישור מיוחד לדיור אינטריורס, לשיווק המותג בישראל, על אף שהחברה לא מרחיבה את פריסתה מעבר למדינות צפון אירופה.

 

sabrinaddd1

מותג ריהוט חדש מדנמרק HJORT KNUDSEN

 

sabrinarihoot3

שרית פיינשטיין וציון שגב מנכ”ל דיור אינטריורס

 

עוד התארחו בתערוכה מר Domenico Losurdo יו”ר קבוצת kermes מאיטליה, שהגיע במיוחד להשקת הקולקציה החדשה המיוצגת בארץ על ידי דודי שימרון מנכ”ל חברת אולטימה. 

sabrinaulima1

מתוך הקולקציה האיטלקית החדשה של חברת אולטימה

 

sabrinarihoot1

דוד שימרון מנכ”ל אולטימה עם דומיניקו לוסרדו ואיב קרסון מאיטליה

 

לדברי ירדן תלמי אלחרר, האורחים מאיטליה השנה הינם הסנונית הראשונה לחגיגות ה-40 שתיערכנה בשנה הבאה, אשר תצגנה את כל החידושים בתחום העיצוב והריהוט בביתנים מיוחדים, שיוקדשו למדינות השונות. ואכן למטרה זו, שיתופי פעולה נרקמים בימים אלו עם מדינות שונות מרחבי אירופה, כדי להיות מוכנים לקראת חגיגות השנה הבאה.

 

sabrinaairoflex1

מיטה מתכווננת של חברת אירופלקס

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 

ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 לחצו כאן

 

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook