ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

חופשה גלילית רגע לפני החורף

חופשה גלילית רגע לפני החורף

מאת : אסתר חיימוביץ' 

הסתיו בישראל הוא ארוך הפעם, והחורף לא ממש מתדפק על חלוננו. אפילו ימי חמסין עדיין כאן ואת מלתחת החורף עוד לא הורדנו. אז מי שרוצה לצאת לחופשה של אחרי החגים בצפון הפורח של ישראל, בלי המולת אדם ועם שקט נפלא וירוק, זו בדיוק העונה לצאת לחופשה קצרה.

 

22

 

 

אז לקחנו ממנו פסק זמן ויצאנו לנפוש בגליל, באחד ממלונות הבוטיק המדהימים בישראל: “וילה גליליי” הממוקם על פסגת הר כנען – המקום הגבוה ביותר בצפת (940 מטרים מעל פני הים). מהמלון נשקף נוף עוצר נשימה: הר מירון במערב, הכנרת במזרח וביניהם שכונות צפת העתיקות.

 

55 2

המלון והבריכה

 

 

המלון עצמו נמצא במבנה עתיק בן 100 שנים, אשר שוחזר בסגנון צרפתי אותנטי על ידי בעלי המקום, רחל ובני סיון שנולדו בצרפת, והיו מבין הראשונים שהביאו את מלונאות הבוטיק לישראל. בבניית המלון הקפידו בני הזוג לשלב שימוש באבן גלילית, המתמזגת עם הארכיטקטורה הקיימת. תוסיפו לכך את אוסף הרהיטים והפריטים הקלאסיים, המקשטים כיום את המלון, שחלקם עבר מדור לדור במשפחת סיון, וחלקם נקנו בשווקים אירופאיים במהלך השנים, ותקבלו את הפרובאנס במיטבו.

הגענו למלון שיש בו הכל: 21 חדרים מפוארים ופנטהאוזים, המשקיפים על ההרים והשפלות הסובבים את המקום. את החדרים עיצבו בעלי המלון בהשראת נופי ילדותם בצרפת, ואכן כל החדרים במלון אשר חודשו לאחרונה, מעניקים שלווה השאולה מהפרובאנס הצרפתי.

בכל פינה פורחים פרחים ועצים, הנותנים תחושה של גן צרפתי מושקע, בלובי ובגינה שבחוץ מפוזרות פינות לשתיית קפה, בלובי החמים ספות קלאסיות למנוחה, שולחנות מלכים וכונניות עתיקות ובהן ספרים לקריאה, וכמובן גם בריכת שחייה מרשימה.

 

33

לובי המלון

 

את חוויית הנופש השלימו לנו הלובי והבר: בלובי המלון המעוצב בסגנון פרובנסלי, ישבנו לקרוא ספר, האזנו למוסיקה למוזיקה ועל הדרך טעמנו מתפריט הבר המגוון.

לאלה הרוצים לצאת לטייל באזור, ניתן לבחור בין נסיעה ברכב או הליכה באוויר המרגיע של הגליל. כמו כן ניתן לנסוע לעיר העתיקה בצפת וליהנות מגלריות האמנים השונות היושבות אל מול ההר בתוך מבנים עתיקים, ועל הדרך גם לבקר במסעדות אותנטיות המגישות אוכל יהודי, תימני מזרחי ועוד.

 

מסעדת "צפתא" היוקרתית

מסעדת “צפתא” שבמלון הינה היא מסעדה גלילית כשרה, בהשראת המטבח הצרפתי. האווירה ביתית, רומנטית וחמימה, ומיקום המסעדה על פסגת הר כנען מציע לאורחים נוף הרים מרשים.

תפריט המסעדה מגוון ומשתנה, והוא מורכב מחומרי גלם איכותיים ומשובחים. המסעדה מגישה ארוחות ערב עשירות עם תפריט משובח, לצד תפריט יינות המתבסס על יקבים מאזור הגליל והגולן, מסדרות איכותיות. תוכלו למצוא בו יינות מיקבי הבוטיק האזוריים, שזכו בפרסים בינלאומיים.

המסעדה פתוחה לאורחים לארוחת בוקר, והחל מהשעה 13:00 המסעדה מציעה ארוחות עסקיות המבוססות על תפריט ארוחת הערב.

 

44

אחת ממנות הדגל במסעדת “צפתא”

 

בתפריט העשיר שטעמנו באמצע השבוע, בחרנו בחציל קונפי בתיבול אסיאתי, קרפצ’ו, לצד פילה עגל טרי בתחמיץ לימון, שמן זית ונגיעות בלסמי מצומצם, בליווי עלי רוקט חמצמצים, ונקניקיות עגל בתיבול פיקנטי, על מצע כרוב כבוש וקימל שלם, בזיגוג טחינה גולמית וסלסה עגבניות רעננה.

טעמנו סלט קיסר עם לבבות חסה רעננים, קרוטונים וחזה עוף בציפוי קלאסי, ברוטב איולי אנשובי ביתי. לעיקריות הזמנו ניוקי ערמונים, שזה אומר כופתאות תפו”א בקרם קוקוס עשיר, כמהין קיץ שחורות וערמונים לוהטים, וגם צ’יקן קייב: כלומר חזה עוף ממולא בנתחי אנטריקוט משובח ועשבי תיבול, מוגש לצד סלק אדום, קולרבי, כוסברה ועדשים שחורות בזיגוג בלסמי מצומצם. היישר מהים טעמנו פילה מוסר ים, צלפים, עגבניות מיובשות וזיתי קלמטה על מצע ריזוטו פטריות חורש בקרם קוקוס.

 

הספא המפנק במלון

בספא היוקרתי שבמלון אפשר לקבל את מיטב הטיפולים, מידי מטפלים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. טיפולי הספא מכילים את כל סוגי הטיפולים, החל מקלאסיים ועד למיוחדים כגון איורוודה, פילינג, עטיפת אצות, טיפול אבנים חמות, טיפולי ספא זוגי ועוד.

בספא קיימים 5 חדרי טיפולים, ביניהם 3 חדרי טיפולים זוגיים, הכוללים 2 מיטות טיפולים וג’קוזי, או אמבט זוגי אשר מאפשר לשלב פינוק של אמבט חלב, להשלמת הפינוק וליצירת חווית ספא ייחודית.

במלון קיימת גם אפשרות להזמין “יום פינוק” על בסיס יומי. לאלו שאינם שוהים בו, מוצעות חבילות ספא לבחירה, בשילוב עם ארוחות בוקר, צהריים או ערב ושימוש במתקני הספא. בנוסף ניתן להזמין חדר במלון לשהייה יומית בלבד, ובכך ליהנות גם מכל הפינוקים שלמלון יש להציע.

 

66

 

ארועים משפחתיים ועסקיים

אם אתם מחפשים מקום ייחודי לאירועים קטנים בצפון, כמו מסיבת בר/בת מצווה אינטימית, חגיגת יום הולדת או חתונה קטנה, מלון וילה גליליי הוא הבחירה האישית שלי: המיקום הוא נוח, האווירה מיוחדת ויש לאורחים הזדמנות ליהנות גם מצפת הקסומה.

ואם חשקתם במקום שונה ומלהיב לאירוח עסקי, קיימת במקום סביבת עבודה מקצועית ומאובזרת הכוללת אולם אירועים קטן לאירוח של עד 100 איש ואולם ישיבות מפואר המאכלס עד 40 איש, עם ציוד טכני תואם, אספקת מזון ושירותי אירוח מקיפים ואיכותיים בכול שעות היממה, עיתונים ושירות חדרים, בר פעיל בשעות הערב, וגם עזרה מצוות המלון בארגון פעילויות נוספות, כגון: טיולים באזור, סדנאות ייחודיות, הרצאות במקום וערבי נושא.

 

1 2

חדר הרצאות לכנס עסקי

להזמנות: 072-3725854

אתר המלון: http://www.villa-galilee.com/

  

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 

ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 לחצו כאן

 

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook