ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

טריבונה רכילות עסקית 02/11/17

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית 

 ארגון החינוך היהודי הבינ"ל חובר לארגון החינוך של הוותיקן (Scholas) להפקת אירוע הדברות בין- תרבותי בין מאות בני נוער מדתות ורקעים סוציו-אקונומיים שונים מרחבי העולם...באירוע שנערך במעון שגריר בריטניה בישראל הוענק "אות הזהב" לשנת 2017 לצעירים וצעירות ע"י נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, שגריר בריטניה בישראל דיוויד קוורי ועו"ד אמיר עמר...טקס הסרת הלוט לבניין החדש של חברת סייברארק בפארק עופר 2 בפ"ת...גן האירועים "גאיה" בבעלות אנשי העסקים שחר כחלון, אבי תם ודורון עטיה חגג השבוע 8 שנים...חנן מור חגגה עשור של פעילות בורסאית של קבוצת הנדל"ן...ועוד...

כל מה שרציתם לדעת על "מאחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

 יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? 
ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק  לחצו כאן

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

הטריבונה 02/11/17 

0

 

ארגון החינוך היהודי הבינ"ל חובר לארגון החינוך של הוותיקן (Scholas) להפקת אירוע הדברות בין- תרבותי בין מאות בני נוער מדתות ורקעים סוציו-אקונומיים שונים מרחבי העולם.ֿ בסוף השבוע התקיים טקס החתימה בחסות ובהשתתפות האפיפיור פרנסיס, דריו ורטהיין יו״ר חבר הנאמנים WORLD ORT, אבי גנון מנכ"ל WORLD ORT וחוזה מריה דל קוראל נשיא ודירקטור Scholas. תודות לשיתוף הפעולה החדש, באוקטובר 2018 יתכנסו בבואנוס-איירס, ארגנטינה, מאות בני נוער מרחבי העולם לאירוע ראשון מסוגו להדברות דתית - תרבותית. 200 בני נוער מארגנטינה המייצגים את המחוזות הרבים במדינה, מגיעים מרקעים תרבותיים וחברתיים שונים, לצד 150 בני נוער בהם סטודנטים ותלמידים של WORLD ORT מרחבי העולם יתכנסו למפגש הבינ"ל להדברות ואינטגרציה בין בני נוער.

 

1

 

באירוע שנערך במעון שגריר בריטניה בישראל הוענק "אות הזהב" לשנת 2017 לצעירים וצעירות. את האות העניקו נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, שגריר בריטניה בישראל דיוויד קוורי ועו"ד אמיר עמר, מייסד וראש משרד עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ', המכהן כיו"ר ארגון "האות הבינלאומי לנוער ולצעירים", המעניק את האות. את הארגון ייסד הדוכס מאדינבורו ועוסק בפיתוח אישי והעצמה של בני נוער. הנשיא ריבלין דיבר על הקשר החם בין ישראל ובריטניה והזכיר למשתתפים כי השנה מציינים מאה שנים להצהרת בלפור. עו"ד אמיר עמר התייחס בדבריו ל"נאום השבטים" הזכור של הנשיא ריבלין ואמר: "היטבת לתאר את המצב המורכב בחברה שלנו ואת האתגרים הגדולים, שעלינו לקחת כחברה, כדי להביא לשינוי, למען ילדינו ונכדינו. המילים שנשאת בנאום מכונן זה, רלוונטיות מתמיד, ומתארות במדויק את המטרות והערכים שחרטנו על דגלנו, כארגון נוער ארצי".

 

1.5

 

טיסת הבכורה של אל על למיאמי LY017 המריאה ביום ג' מתל אביב, כאשר זמן הטיסה הישירה מישראל כ- 14 שעות. בטקס שהתקיים בנתב"ג, נכחו יו"ר אל על אלי דפס, מנכ"ל אל על דוד מימון, הרב ישראל לאו, אריה לייט סטון יועץ בכיר לשגריר ארה"ב בישראל ואורחים נוספים. נוסעי טיסת הבכורה זכו לפרופיל שירות מיוחד, אשר כלל בר קוקטיילים ומשקאות טרופיים שהוצב בשער העלייה למטוס, קאפקייקס אישיים ממותגים ביעד החדש, מגבות חוף אישיות וערכות נוחות שהמתינו לכל הנוסעים על המושבים, ותפריט מפנק בכל מחלקות השירות. 3 הטיסות השבועיות למיאמי יבוצעו במטוסי 777-200 בהם 279 מושבים מתוכם 6 מושבי מחלקה ראשונה, 35 מושבי מיטה במחלקת העסקים ו 34 תיירים פלוס. בתמונה מימין: הרב לאו, דוד מימון מנכ"ל אל על ואריה לייט סטון משגרירות ארצות הברית – גוזרים את הסרט לפני העלייה לטיסת הבכורה.

 

2

 

השבוע התקיים טקס הסרת הלוט לבניין החדש של חברת סייברארק בפארק עופר 2 בפ"ת, בשטח של כ- 10,000 מ"ר. סייברארק (CyberArk), חברת הסייבר הישראלית השנייה בגודלה בעולם, הנסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר - היא הדיירת הראשונה בפארק המשרדים החדש של מליסרון. בטקס הנחת אבן הפינה, נכחו הבעלים ויו"ר חברת מליסרון ליאורה עופר, יו"ר סייברארק אודי מוקדי, מנהל סייברארק ישראל חן ביתן, מנכ"ל חברת מליסרון אבי לוי וראש עיריית פ"ת איציק ברוורמן.

 

3

 

יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ אבי דיכטר, הרמטכ"ל לשעבר ויו"ר המועצה הציבורית של נט"ל בני גנץ , יהודית רקנאטי יו"ר ומייסדת עמותת נט"ל ואורלי גל מנכ"לית העמותה, השתתפו השבוע באירוע לקידום הצעת חוק ביוזמת עמותת נט"ל, שעניינה תמיכה וסיוע נפשי ללוחמים משוחררי צה"ל.

 

4

 

הזמר הצרפתי הנודע בן ה-93 הגיע לישראל להופעה חד פעמית בהיכל נוקיה בתל אביב, וגם כדי להשתתף בטקס מרגש שנערך ביישוב היהודי-ערבי נוה שלום לכבודו, בו הוא נטע עץ ב"גן המצילים" הקיים במקום, ובו נוטעים עצים חסידי אומות עולם שהצילו יהודים בשואה. כידוע, משפחתו של אזנבור החביאה בביתם בפריז משפחות לא מעטות של יהודים בזמן השואה. בטקס שנערך אחרי הנטיעות, עלו לשיר אחינועם ניני וגם אשוט גספריאן, שהינו ישראלי ממוצא ארמני, זמר ושחקן בגבירתי הנאוה, עלובי החיים, ווקה פיפל ועוד. אשוט שר לכבודו של האורח בן ארצו, מספר שירים בארמנית ואת "לה בוהם" בצרפתית. בתמונה: אזנבור עם אשוט, ועם אמו רוזאנה גספריאן.

 

5

 

היום חוגגים 100 שנה להצהרת בלפור. כחלק מאירועי בלפור בלונדון, תתקיים הקרנת בכורה עולמית של סרט החושף קטעי ארכיון נדירים ועדויות חדשות על הרקע להצהרה. צוות אנגלי הגיע לארץ כדי לראיין אנשים שחיו תחת המנדט הבריטי כמו יוס'קה נחמיאס שהיה באצ”ל, המספר על חלקו במניעת הטבעת ספינת אלטלנה, תמר אשל (בת 97), והאינטראקציה שלה עם חיילים בריטים, עם המשטרה והדילמה אם להצטרף לבריטים שנלחמו בגרמנים, העתונאית דבורה נמיר בתו של אחד ממפקדי ההגנה (בתמונה). עוד בסרט, ראיונות עם פוליטיקאים והיסטוריונים. דאג דאלגליש, אשר עבד כ־43 שנה כמפיק בכיר בבי.בי.סי, ומלווין ליפיץ' היסטוריון וסוחר עתיקות, הינם שני בריטים בעלי עניין רב בישראל ובתולדותיה. הם הרגישו שהסיפור של בלפור לא הונצח באופן יסודי בקולנוע. סרטם ״מכתב מלונדון״ נוצר כדי לחקור את האירועים ההיסטוריים שהביאו להצהרה, ומה הביא את בריטניה לקדם את הציונות, בזמן שהייתה עסוקה בעצמה במלחמת העולם הראשונה האיומה. שותפה להפקה בארץ היא חנה דרורי קשי, אשר עבדה שנים בטלוויזיה החינוכית.

 

6

 

ראש ממשלת אוסטרליה מלקולם תרנבול, נטע אתמול עץ בחורשת האומות בירושלים. בטקס נטיעת העץ שערכה קק"ל, אמר ראש ממשלת אוסטרליה: ״לפני 100 שנה, האוסטרלים כבשו את העיר באר שבע מידי העותומאנים ואפשרו את שיחרורה של פלשתינה, שלימים הפכה למדינת ישראל. היה זה הניצחון הזה בבאר שבע, שסלל את הדרך למדינת ישראל". תרנבול הגיע לישראל במסגרת אירועי 100 שנה לקרב אנז"ק בישראל (ראשי תיבות של הגיס האוסטרלי והניו-זילנדי), ביוזמת קק"ל אוסטרליה (JNF אוסטרליה), בנוסף למשלחת הצאצאים של לוחמי אנז"ק מאוסטרליה וניו-זילנד, המסיירת בנתיב אנז"ק שהוקם כזכר למסע של גדוד הפרשים בארץ ישראל לפני 100 שנה. המשלחת ביקרה בסוף השבוע בירושלים שבו שיחזרה צילום היסטורי של אלנבי על מדרגות מצודת דוד, וביקרה בגבעת התחמושת בירושלים, באירוע לציון הקשר בין כיבוש העיר ע"י בעלות הברית לפני 100 שנים, לבין איחוד העיר לפני 50 שנה.

 

7

 

במסגרת מרתון הלילה של ת״א, התגבשה קבוצה שהחליטה לרוץ בראשות אבי גבאי, ולמתג את הפעילות כמרוץ ניצחון, כשהסיסמא היא: ״רצים לניצחון עם אבי גבאי״. השתתפו במירוץ: יו״ר מפלגת העבודה אבי גבאי, ח״כ עומר בר-לב, ח״כ נחמן שי, המועמד לכנסת מטעם המפלגה, גיל ביילין ועוד עשרות פעילים שהגיעו לתמוך.

 

8

 

עמותת 'רוח נשית', בראשה עומדים המנכ"לית תמר שוורץ ונשיא אגודת הידידות של עמותת 'רוח נשית' מוטי רייף, חותרת לקדם את כוחן הכלכלי של נשים נפגעות אלימות בישראל, מתוך ראייה פמיניסטית ומחויבות לצדק מגדרי ושוויון תעסוקתי-כלכלי. התיאטרון הלאומי "הבימה" בחר לתרום לעמותת "רוח נשית" כאות הזדהות עם חודש זה, ערב אחד של המחזה המוסיקלי "סימני דרך" המבוסס על שיריה של נעמי שמר עם גילה אלמגור, סנדרה שדה, רוני דלומי, טל מוסרי, ריקי בליך, דב רייזר, דפנה דקל ועוד. הערב יתקיים ב15/11 בשעה 20:00 בתיאטרון הלאומי הבימה, כאשר כל ההכנסות ממכירת הכרטיסים לערב זה יועברו לעמותה.

 

9

 

קסטרו משיקה בימים אלה את קולקציית האקטיב החדשה לסתיו-חורף 17/18, שנוצרה בהשראת מבנים אורבניים וצורות גיאומטריות. את הקמפיין מובילים השנה שני השחקנים רותם סלע ואביב אלוש, אשר כיכבו יחד כזוג על המסך בסדרת "להיות איתה", אשר שודרה בקשת. רותם סלע היא גם אשתו של אריאל רוטר, בנם הבכור של גבי ואתי רוטר בעלי קסטרו. אופנה וספורט משתלבים יחד במרחב האורבני, וגם העונה קסטרו יוצרת למתאמנות ולמתאמנים בעיר את הפתרון המושלם שמשלב בין פעילות, אורח חיים מהיר ואקטיבי, לאופנה במיטבה. יחד עם הקולקציה החדשה משיקים בבית האופנה מיתוג חדש לקו האקטיב, שבמרכזו אייקון הברק: סמל מובהק ומלא עוצמה למהירות, לתנועה ולאנרגיה.

 

10

 

רשת האופנה הבריטית TOPSHOP השיקה השבוע בחנות הדגל שלה בקניון אביב, את קולקציית סתיו-חורף 2017 אשר מוצגת בעולם עם הפנים החדשות של הרשת: הכוכבות העולות בירג'יט קוס ולואיסנה גונזלס אשר צולמו בלונדון ע"י הצלם ג'יאמפולו סגורה בניצוחה של קייט פילאן, הקריאייטיב דיירקטור של המותג. הדוגמנית ההולנדית בירגיט קוס היתה זו שפתחה את התצוגה של מיו מיו וצעדה על המסלולים של סלין, ורסאצ'ה ומקווין, ואילו לואיסנה גונזלס הספיקה לצעוד על המסלולים של לואי ויטון, אלכסנדר וואנג, קואוץ' וטומי הילפיגר. בתמונה בהשקה בישראל: לרי זקוטו מנהל הפעילות בישראל, עם רונה בן דוד מנהלת השיווק וצליל שחורי מנהלת המותג.

 

11

 

"GIGI מעבדות קוסמטיקה", בראשה עומד רון לנדאו, בעלים ומנכ"ל GIGI מעבדות קוסמטיקה, אשר רק לאחרונה חגגה בישראל את 60 שנות פעילותה, לא מפסיקה לחגוג גם מעבר לים. בשבוע האחרון חגגה החברה 15 שנות פעילות ברוסיה, באירוע חגיגי שנערך במוסקבה בהשתתפות מאות נציגי החברה וקהילת קוסמטיקאיות מרחבי ברית המועצות. במקביל, קיימה החברה אירועי השקה מקומיים בערים נוספות בברית המועצות לרבות: סן פטרסבורג, רוסטוב, סמרה, קרסנדר וכו'. בתמונה: רון לנדאו בעלים ומנכ"ל חברת GIGI, חיים זר סמנכ"ל חברת GIGI ונזרי ופרווינה נזרוביה, נציגי החברה במוסקבה.

 

12

 

שמרת הזורע, רשת הרהיטים והעיצוב הוותיקה בישראל, הציגה השבוע בפני קהל עתונאים את קולקציית הרהיטים של החברה לשנת 2018 המוצעים למכירה ב-11 סניפי החברה ברחבי הארץ. הרשת הציגה ליין חדש של פריטי ריהוט לכל חלקי הבית, תחת קורת גג אחת ובהם: מערכות ישיבה לסלון, כורסאות וכיסאות, פינות אוכל, ארונות קיר, חדרי שינה, רהיטים נלווים ופריטים משלימים, בעיצוב קלאסי, מינימליסטי ואלגנטי, עשיר בעבודת עץ מוקפדת, המותאם לחידושים העכשוויים בענף הריהוט ומאופיין במראה צעיר, מודרני ונקי. החברה שמה לה למטרה להוביל את השוק עם פריטי ריהוט מעוצבים ואיכותיים, הפונים לאוכלוסייה רחבה ככל האפשר. בתמונה מימין: ליטל מרילי מנהלת מכירות, נסיה איטח-שגב מנהלת הפרסום, אריה ויסמן מבעלי קבוצת ויסמן אחזקות והבעלים של שומרת הזורע וכרמית בועז מנהלת מוצר.

 

13

 

רינה טל מנכ"לית קניון אילון ואיש העסקים דוד הלפרין, חברו יחדיו ליצירת תערוכת צילומים ייחודית של מיטב האומנים, ידוענים, מעצבים וכוכבי רשת שתוצג חודש ימים בקניון, ותגביר מודעות לשיימינג ולשון הרע ברשתות החברתיות ובכלל. התערוכה אשר הושקה לראשונה השבוע, הצליחה לגייס ולרתום עשרות אנשי עסקים ממגזרים שונים, להגיע ולתמוך בפעילות החברתית והכה חשובה. הגיעו: יובל ברונשטיין מנכ"ל קבוצת עזריאלי, ארנון תורן מנכ"ל קניוני עזריאלי, רינה טל מנכ"לית קניון אילון, צביקה רוזנטל מנכ"ל עזריאלי רמלה, איש העסקים דוד הלפרין, יעקב הלפרין מנכ"ל אופטיקה הלפרין, בן ינובר מנכ"ל מלון דן בוטיק ירושלים, ג'ו שוובל בעלים של קבוצת אינדיטקס ישראל, אורנה אלוביץ' דירקטורית בחברת בזק, איש העסקים עומר כצמן ועוד.

 

14

 

עמותת מיקרופיי, עמותה ישראלית הפועלת להעצמה אישית דרך עצמאות כלכלית לנשים מאוכלוסיות מוחלשות בתל-אביב, זכתה יחד עם ארגון Migration hub (חממת הגירה), בפרס המכובד על שם שמעון פרס שהוענק על ידי משרד החוץ הגרמני בשיתוף "פורום קרן העתיד גרמניה- ישראל". הפרס מוקדש לזכרו של שמעון פרס ז"ל, ניתן לראשונה השנה והוענק למנהיגות ומנהיגים ונשות ואנשי מקצוע צעירות וצעירים מגרמניה ומישראל, אשר פועלים בשתי המדינות לפתרון אתגרים חברתיים משותפים. הפרס הוענק ע"י זיגמר גבריאל, שר החוץ הגרמני בטקס רב משתתפים במוזיאון היהודי בברלין. בתו של שמעון פרס, פרופ' צביה ולדן לקחה חלק מהאירוע המיוחד ונשאה דברים מרגשים על החשיבות של יחסי גרמניה ישראל בקרב הדור הצעיר שלא חווה את מלחמת העולם השנייה והשואה. בצילום: ד"ר תמרה אור מנכ"לית קרן פורום העתיד גרמניה ישראל, שר החוץ הגרמני זיגמר גבריאל, מירה קליין פכט מנכ"לית שותפה בעמותת מיקרופיי ואנה אלורז מונגה מנכ"לית migration hub.

 

15

 

מגדל העמק היא אחת הערים הפריפריאליות, שהוציאה מתוכה הכי הרבה שחקנים וביניהם יעקב כהן, משה אבגי, רונית אבגי ז״ל, הילה סעדה, רותם זיסמן, יפה לוי (שנות ה80) אורי זגורי (תאטרון) אני דדון (תאטרון) והרשימה עוד ארוכה. שתי כוכבות הטלויזיה והקולנוע, הילה סעדה ורותם זיסמן-כהן בנות מגדל העמק, חזרו השבוע לצילומים בעיר ילדותן, במסגרת פרוייקט ״קרוב-לבית״ המשודר אחת לחודש בערוץ 10. שתיהן נפגשו עם ראש העיר אלי ברדה, הרואה בהן שגרירות של מגדל העמק.

 

16

 

חן בת ה-11 ממרכז הארץ, החולה במחלה מסכנת חיים, חלמה לפגוש את השחקנית שיר מורנו, כוכבת הסדרה "שבט צוצלת" של ערוץ zoom לילדי yes, אותה היא מעריצה. משאלתה הוגשמה ע"י עמותת Make-A-Wish Israel, המגשימה את משאלות לבם של ילדים חולים. ביום חמישי האחרון התכנס הקאסט של תוכנית 'שבט צוללת' העונה החדשה, ליום צילום אחרון במושב רמות השבים. לסט הגיעה חן בליווי בני משפחתה, לפגוש באופן אישי את שיר מורנו.

 

17

 

בסוף השבוע האחרון ערכה "לפידות מדיקל", ערב השקה חגיגי ונוצץ לאופטומטריסטים וללקוחות V.I.P של החברה. באירוע הוצגו קולקציות 2018 של מותגי המשקפיים היוקרתיים שופארד ו- pq by ron arad. האירוע התקיים בוילה המשוחזרת "אנגלו ונינה" ביפו. בין האורחים ניתן היה למצוא את רפאלה דה ריז, מנהלת הסחר העולמי של חברת דה ריגו, משווקת שופארד בעולם, אשר הגיעה במיוחד לכבוד האירוע מאיטליה, סנדרה רינגלר מגישת הטלוויזיה ואשת האופנה, אשר הציגה בפני המוזמנים את הטרנדים החמים לעונה הקרובה סביב קולקציית משקפי השמש של המותג שופארד, אותו היא אוהבת במיוחד, עמי לפידות יו"ר קבוצת לפידות ובועז להב סמנכ"ל השיווק של קבוצת לפידות, כל אלה לצד אנשי אופטיקה בכירים מכל רחבי הארץ.

 

18

 

גלריית לומאס הבינלאומית בת"א ערכה בחמישי האחרון אירוע פתיחה יוקרתי לתערוכתה של האומנית רייצ'ל וייצמן, אשר נבחרה להיות האומנית הישראלית הראשונה שנכנסה לפרוטפוליו של הגלריה הבינלאומית, עם כמה מצילומיה הייחודיים, מתוך סדרת צילומי נשים שחורות שתועדו ברחבי העולם. לאירוע ההשקה הגיעו כ-300 מוזמנים מהארץ ומחו"ל ביניהם חברי כנסת, שרים, אנשי עסקים, אדריכלים וחובבי אומנות. הגיעו לפרגן הבנים תמיר, לירן וניר וייצמן, בעלי רשת בתי מלון וחברת ניהול אירופאית מובילה. שר התקשורת איוב קרא ח"כ נאוה בוקר, סגנית יו"ר הכנסת, אסתר אלדן מנכ"לית דלק, האדריכל אלון ברנוביץ, השגריר לשעבר יצחק אלדן, דליה ממרוד מבעלי תדיראן, ג. יפית מבעלי סטימצקי, עופרה יעקובי מבעלי גוצ'י, שחקנית הילדים והכלה של ריי'צל מיכל הקטנה עם בטן בחודש השמיני, סמדר נימרודי ממלונות רימונים, בת שבע בובליל, עו"ד בני דון-יחיא ואוצר התערוכה יוחנן הרסון.

 

19

 

גן האירועים "גאיה" בבעלות אנשי העסקים שחר כחלון, אבי תם ודורון עטיה חגג השבוע 8 שנים והשקת תפריט חורף חדש, בניצוחו של השף דוד גדג'. לאירוע הגיעו אנשי עסקים וחברים ונהנו ממנות השף החדשות, אלכוהול והופעה של להקת מומנטס. בתמונה: שחר כחלון, רמי שמעוני, ציפי רומנו, אבי תם ודורון עטיה.

 

20

 

בכורה חגיגית נערכה השבוע בסינמה סיטי, לסרט ״הדרך לאן״ של הבמאית מיכל בת אדם. בבכורה נכחו שחקני הסרט וביניהם שרון אלכסנדר, ישי גולן, הילה פלדמן, יפית אסולין, לנה אטינגר ואחרים. התרגשות נרשמה במפגש בין השחקנים, שכן הסרט צולם לפני יותר מ 3 שנים, ומאז לא התראו השחקנים זה עם זו. הסרט מספר את סיפורן של משפחות יהודיות שהגיעו ארצה לאחר השואה, על מנת להתחיל חיים חדשים במדינת ישראל. בתמונה: משה אדרי, מבעלי סינמה סיטי ומיכל בת אדם.

 

21

 

חברת האופנה המובילה רנואר, השיקה זו הפעם הראשונה בתחילת השבוע, חנות פופ-אפ חדשה באוניברסיטת תל אביב, לרגל החזרה ללימודים. החנות בגודל של כ-200 מ"ר וכוללת בתוכה קולקציה BACK TO SCHOOL לגברים ונשים של פריטים אופנתיים, טרנדיים ונוחים ליום לימודים ארוך. החנות תושק לחודש אחד עם אופציה להארכה לחודש נוסף. נכחו: סרג' דרעי מנכ"ל קבוצת רנואר, מישל תמיר סמנכ"ל שיווק קבוצת רנואר, גדי פרנק מנכ"ל נכנס אוניברסיטת תל אביב, מוטי כהן מנכל נוכחי אוניברסיטת תל אביב, יוסי קלפטר נשיא האוניברסיטה, עופר לוגאסי סמנכ"ל הנדסה, עמוס אלעד סגן נשיא לקשרי חוץ. בתמונה מימין: גדי פרנק, מוטי כהן, סרג' דרעי, יוסי קלפטר ועופר לוגאסי.

 

22

 

רוב בתי המלונות בארץ אינם מאפשרים לצרף את הכלב לחופשה המשפחתית. אך יש גם אחרים. אלפים ביקרו בשבת האחרונה בחוף "צמח" שעל שפת הכנרת, שאירח את תערוכת הכלבים הבינלאומית של ההתאחדות הישראלית לכלבנות. בהפנינג בלט הדוכן שהציבה במקום רשת "מלונות מטיילים", אשר משך אליו סקרנים רבים. הרשת, המפעילה חמישה בתי מלון ברחבי הגליל, מזמינה את האורחים להגיע עם הכלב המשפחתי לחופשה של טיולים, והרבה טבע. לדברי בת חן ישועה, מנכ"לית הרשת: "רבים הופתעו לשמוע שאנו מאפשרים לינה בחדרים ביחד עם הכלב, ואף מציעים שירות ייחודי של "דוגיסיטר" בשיתוף עם כלביות אזוריות בקרבת בתי המלון. מרחבי הדשא סביב המלונות בהחלט מאפשרים גם לכלבים הנאה מרובה, ובימים אלו מכינה הרשת שלל הפתעות חדשות לבעלי כלבים".

 

23

 

עשרות יזמים, אנשי הייטק, אנשי אקדמיה ומחקר השתתפו בשבוע שעבר באירוע הפתיחה למחזור ב' של StartOno Accelerator, מאיץ המיזמים של מרכז היזמות, בפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו. תכנית המאיץ מחזור א' החלה את דרכה לפני מס' חודשים. חמשת המיזמים שסיימו את התכנית, מחזיקים כיום במצגת תכנית עסקית ותכנית פיננסית, הציגו לאחרונה ב Demo Day ושלושה מבין המיזמים זכו בפרסים כספיים. באירוע שמעו המשתתפים הרצאות של ד"ר גיל אבנימלך וגל נחום בנושא Lean Start-Up.

 

24

 

חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה JEUNESSE GLOBAL ISRAEL, קיימה אירוע היכרות עם החברה לכ-300 אורחים ומפיצים מכל רחבי הארץ במרכז הירידים בתל אביב. נרתמו והגיעו לישראל מחו"ל אורחים ממטה החברה העולמי, ביניהם מומחה התזונה וטיפוח העור הבינלאומי בעל השם העולמי ד"ר וויליאם אמזלג, המשמש כדובר רפואי ויועץ של האיחוד האירופי, וכן כדירקטור מדע המוצרים של החברה ופביאן פיטזנר מפיץ בכיר בחברה, אשר היו אחראים על העברת התוכן המקצועי באירוע. על אירוח המאורע היה אחראי דני פלד, מנכ"ל חברת JEUNESSE GLOBAL ISRAEL. בתמונה: ד"ר וויליאם אמזלג, דני פלד ופביאן פיטזנר.

 

25

 

השבוע נפתחה בגלריה ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל, תערוכה חדשה למען ארגון 'איחוד הצלה', המציגה יצירות של אמנים מובילים המעניקים תרגום חופשי למונחי חמלה, סיוע והצלה. כל אחד מהמציגים נותן משמעות דרמטית עמוקה למושגים אלה, ומביא פרשנות תרבותית משלו, בשפתו האמנותית, למעמדים ומצבים בהם מתקיימת פעולת העזרה והושטת היד לנצרכים. השתתפו: אלי ביר מנכ"ל איחוד הצלה, סיגל בר-און יו"ר משותף תשלובת ד"ר פישר, ד"ר אלי פישר נשיא ומייסד ד"ר פישר, נורית אבנר חברת מועצת עיריית רמת השרון, האמן יהושוע גריפית ונורית הראל יו"ר משותף תשלובת ד"ר פישר.

 

26

 

רשת רהיטי הילדים והנוער "עצמל'ה", בראשה עומד הבעלים והמנכ"ל אריאל תובל, דוגלת בהירתמות קבועה לטובת ילדים ונוער, אשר קרובים לליבה. ימים אלו תרמה החברה לעמותת "גדולים מהחיים", הפועלת למען ילדים חולי סרטן, מיטת מעבר עבור פעוטה בת שנתיים וחצי. בתמונה: אריאל תובל בעלים רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה, וליאור שמואלי מנכ"ל עמותת "גדולים מהחיים".

 

27

 

הדוגמן הבינלאומי בן בריינט התקבל לסוכנות הדוגמנות TLV לאחר שחזר מסבב של אודישנים ומדידות בפריז. בן בריינט, שמשפחתו מתגוררת בדימונה, נחשב לדוגמן עולה ומבוקש באירופה.

 

28

 

השבוע נערך בתל אביב האירוע השנתי של מיכאל אילן ניהול והשקעות בע"מ, בהשתתפות כל חברות הפורטפוליו. תיק ההשקעות של מיכאל אילן ניהול והשקעות בע"מ, הנמצאת בבעלותו של מיכאל אילן, מתמקד בחברות העוסקות בטכנולוגיות חדשניות ובעיקר קלינטק, אנרגיה, ביוטק, מדיקל, ואגריטק. מרכז הארוע היתה של ד"ר קירה רדינסקי, מדענית מחשב ויזמת היי טק המתמחה בכריית מידע ועיבודו לטובת חזוי העתיד, ומשמשת גם כמדענית ראשית ב-eBay ישראל וכחברת מליאת הרשות לניירות ערך. בתמונה מימין: אבי מזרחי – סמנכ"ל וורטקס, מיכאל אילן – יו"ר ובעלים, יוסי ברקוביץ - סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצה ומנכ"ל וורטקס אנרגיה.

 

29

 

חיילי גדוד החילוץ התארחו בקאנטרי ספייס נשר, במסגרת תרגיל גדול של פיקוד העורף שנערך בשבוע שעבר במפרץ חיפה. במהלך שלושת הימים בהם שהו בקאנטרי, הקימו חדר בקרה שממנו ניהלו את התרגיל. החיילים יצאו מידי יום לפעילות מבצעית ובסופו של יום חזרו ללינה בקאנטרי. אביטל שלזינגר, מנכ"לית הקאנטרי ציינה כי זאת לא הפעם הראשונה שקאנטרי ספייס נשר פותח את שעריו ומארח את חיילי פיקוד העורף, וכי זאת זכות גדולה לארח את החיילים ולאפשר להם להתרגע באווירה נינוחה, לאחר ימי פעילות קשים ואינטנסיביים. בתמונה: אביטל שלזינגר המנכ"לית עם חיילי גדוד החילוץ.

 

30

 

בשבוע שעבר התקיים אירוע הפתיחה הרשמי של אתר שחזור הקרב ביד מרדכי, לאחר שדרוגו. האירוע הביא אליו מכובדים רבים ביניהם: ראובן פינסקי ראש אגף מורשת וירושלים במשרד ראש הממשלה, שלמה קופל משנה למנכ"ל המועצה לשימור אתרים, מר יאיר פארג'ון ראש המועצה האזורית חוף אשקלון ודייויד מינגלגרין משנה למנכ"ל החמ"ת (החברה הממשלתית לתיירות). באירוע אמרה ורד בר סמך אוצרת המוזיאון ואתר הקרב: "במקום הצלקות הקמנו אתרי הנצחה במרכז הקבוץ, כדי שלעולם לא נשכח את מה שהתחולל בשנים הראשונות על האדמה הזאת, ובעיקר שנזכור תמיד את החברים שלחמו פה ולא זכו לראות את ביתם מוקם מחדש מתוך הריסותיו". בתמונה משמאל: שלמה קופל, ראובן פינסקי, יאיר פארג'ון ואיילת פינסקי סגנית ראש אגף מורשת ירושלים במשרד ראש הממשלה.

 

31

 

עופר סגל מונה לסמנכ"ל המכירות הארצי בחברת AWACS, המשווקת מערכות למניעת תאונות דרכים מבית SDS. במסגרת תפקידו הניהולי יהיה אחראי על צוות של כ- 30 איש במוקדי החברה השונים וכן, על שיתופי פעולה עסקיים ואסטרטגיים בחברה. סגל (47) הינו בעל ניסיון של למעלה מ-22 שנה בתפקידי ניהול מערכי מכירות סבוכים ומורכבים, בחברות גדולות מתחומי ענף הרכב. לפני כן, כיהן כדירקטור מכירות בחברת טרפילוג במשך 7 שנים וכן בחברות מובילות כגון דויד לובינסקי, הרץ, אלדן ועוד. סגל בעל תואר שני במנהל עסקים ויחסי ציבור מאוניברסיטת דרבי, ותואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי.

 

32

 

בשבוע שעבר נערך טקס פתיחתו של מרכז "טכניון-פועלים למדעי הנתונים והמידע" (TPADS) בטכניון, שהוקם על ידי בנק הפועלים והפקולטה להנדסת תעשייה וניהול ע"ש דוידסון בטכניון, במטרה לרתום מודלים טכנולוגיים חדשים לפיתוח בנקאות העתיד. במרכז החדש יפעלו יחד חוקרים מהטכניון ואנליסטים מהבנק כדי לענות על האתגרים המרכזיים בעולם הטכנולוגי-בנקאי. שיתוף הפעולה בין בנק הפועלים לטכניון מתקיים באמצעות חטיבת החדשנות שהוקמה בבנק, בראשותו אבי כוכבא, המשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת החדשנות, ובמסגרת יוזמה משותפת שגובשה יחד עם דיקן הפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון פרופ’ אבישי מנדלבאום. את המרכז מובילים הפרופסורים אביגדור גל ואורן קורלנד מהפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון, יחד עם נעם זיגרסון, מנהל מידע ואנליטיקה בחטיבת החדשנות בבנק הפועלים. בתמונה מימין: נעם זיגרסון מנהל מידע ואנליטיקה בחטיבת החדשנות בבנק הפועלים, פרופ' בועז גולני סגן נשיא הטכניון לקשרי חוץ ופיתוח משאבים, אבי כוכבא המשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת החדשנות, ופרופ' אבישי מנדלבאום, דיקן הפקולטה.

 

33

 

עמותת אתגרים הפועלת לשיקום של אנשים עם מוגבלויות באמצעות פעילויות ספורט אתגרי בטבע, ערכה בפעם הרביעית את תערוכת "אתגרים ארט"- אמנות ישראלית למען חברי העמותה. בתערוכה הוצגו והוצעו למכירה כ-150 עבודות אמנות של 80 אמנים ותיקים לצד כישרונות צעירים, שנבחרו על ידי אוצרת התערוכה והאוסף של הפניקס חברה לביטוח, מירי בן משה ונציה. שליחו המיוחד של רוה"מ שפרש בשבוע שעבר מתפקידו, עו"ד יצחק מולכו, הגיע לערב הפתיחה של התערוכה יחד עם אשתו שלומית ובתו האמנית הדר ולרו, שהציגה מספר עבודות בתערוכה. עוד הגיעו: יו"ר הוועד המנהל של המוזיאון ד"ר ציפי לנדאו ובעלה איש העסקים יגאל לנדאו, חנה ובני פרי-זן, יו"ר איגוד חברות הביטוח יאיר המבורגר ואשתו אילנה, חנה המבורגר, עו"ד אריאל שמר ואשתו אלה, יו"ר עמותת "אתגרים" ושותף- מנהל לשעבר בפרימת רואי החשבון PWC אבי ברגר, מנכ"ל "אתגרים" אבנר בלקנאי, בעלת גלריה גבעון נעמי גבעון, יגאל וצוקי גלאי ועוד.

 

34

 

קבוצת הנדל"ן הציבורית MORE – חנן מור חגגה עשור של פעילות בורסאית של קבוצת הנדל"ן עם האנשים שליוו את הקבוצה מיום הקמתה. באירוע חגיגי שנערך אמש באולם "שבע" בתל אביב, אירחו חנן מור ואבי מאור, בעלי קבוצת הנדל"ן שורה ארוכה של אורחים מקצוות הקשת העסקית, שכללו את בכירי הקמעונאים בישראל ובכירים משוק ההון בהם יובל בורנשטיין (מנכ"ל קבוצת עזריאלי), יאיר לפידות (בעלים ומנכ"ל בית ההשקעות לפידות), שוקי בורשטיין (מנכ"ל בנק מרכנתיל), שמואל פרנקל (מנכ"ל אפסילון), עו"ד אילן בומבך, ישראל יעקבי (דירקטור ברשת BIG וקבוצת חנן מור), אריאל קפון (מנכ"ל קבוצת ויאולה), גיא פרג (יו"ר אספן), ירון משורר (מנכ"ל אשטרום), רוני בריק (נשיא התאחדות בוני הארץ), פרופ' יוסי גרוס, שלום ישי (בעלים דונה הנדסה), אבי לוי (בעלים מליסרון), אמיר איל (בעלים אינפיניטי) ומזכיר הממשלה צחי ברוורמן יחד עם מאות שותפים עסקיים ועובדי הקבוצה לאורך העשור. על החלק האמנותי של הערב היו אמונים ליאור סושרד שניסה לחזות לאן ילך ויתפתח שוק הנדל"ן בישראל ואדיר מילר שאמר שיש נושאים כמו מחירי הדיור שלא נשאר לנו אלא לצחוק עליהם. במהלך הערב הוצג המיתוג החדש של הקבוצה, שירכז את כל עולמות העיסוק שלה, תחת המותג "MORE", ובכניסה לאירוע ציפתה לאורחים תערוכה שסוקרת את אבני הדרך של החברה, החל מראשית דרכה ועד לכניסתה לתחומי הפעילות האחרונים בשנה החולפת. התערוכה, ובהמשך הנאומים על הבמה, הציגו את סיפורה של אחת מקבוצות הנדל"ן הצומחות בישראל, שמעוררת עניין רב בשוק ההון.

  

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

   שתף אותי בפייסבוק  facebook