ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

השבוע בפינת הצרכנות - מתנות חנוכה, שטיחים לחורף , כלי איחסון

השבוע בפינת הצרכנות - מתנות חנוכה, שטיחים לחורף , כלי איחסון חדשניים

מאת : בלה דיאמנט , 1/11/17

 2 2

מתנות חנוכה שכולן נתינה חברתית

אם תהיתם מה כדאי להביא לילדים או לנכדים כדמי חנוכה, יש לנו כמה רעיונות נפלאים ומתוקים בשבילכם. לרגל חג החנוכה, מציע המיזם החברתי “ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא” מארזי חג מתוקים בעלי ערך מוסף לילדים ומבוגרים, אינטראקטיביים, משפחתיים ומלאי אתגר אישי.

הפיתוח האחרון של המיזם מביא את הטכנולוגיה העכשווית והמדוברת: Augmented Reality – מציאות רבודה, אל תוך מארזי השי לחג ומציג את מארז ”משחקי הנס”. המארז הינו בצורת טירה המלאה באוצר של ממתקים חבוי, אשר כדי לפתוח אותה יש לסרוק את הקוד לטלפון הנייד, לאסוף את הרמזים המסתתרים בעולמה הקסום של הטירה, ולגלות את הפתרון לפתיחה הסודית של המארז. המשחק מותאם לשימוש במכשירי IOS ואנדרואיד.

 

לדברי מירי שלו, מנהלת המיזם החברתי: “המסר של מארז ייחודי זה הוא כפול ומכופל, שכן הינו שילוב בין זמן בילוי משפחתי, אתגר אישי, חדשנות, מסורת החג ותרומה לקהילה, כולם ארוזים במוצר אחד”.

 

 

 

פינוקי חנוכה לילדים ולבית דוגמאות נבחרות למארזי החג:

* מארז משחקי הנס – מחיר 49.90 ₪.

* מארז קופסת הצבעים שלי – מחיר 15 ₪.

* מארז אסקייפ בוקס משפחתי ענק – מחיר 35 ₪.

* מתוקית, קופסת אחסון מעוצבת שימושית לכל המשפחה – מחיר 55 ₪.

חברת “מילניום מרקטינג” פועלת בתחום התרומה לקהילה בשיתוף עם עמותת בית איזי שפירא, במסגרת פעילות “ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא”, כמיזם בעל אוריינטציה חברתית קהילתית, במטרה לגייס כספים לטובת ילדים ואנשים בעלי מוגבלויות.

את המארזים ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ’ן הנבחרות, או בטלפון 1-700-707-127 שלוחה 1 (בעבור חברות וארגונים)

 

 

 

 

אופנת השטיחים לחורף 2018

חושבים על חורף? חושבים על בית, על חום, על מרק מהביל. ומה מחמם בית ומשרה אוירה נעימה יותר משטיח המאחד את כל הפריטים בסלון ומשרה אוירה נינוחה.

ברשת “כרמל Floor Design”, המתמחה בפתרונות חיפוי לבית ולחוץ, השיקו לקראת החורף קולקציה חדשה לשנת 2018, הכוללת מספר סדרות בסגנונות עיצוב משתנים, בהתאם לטרנדים אחרונים בעולם העיצוב, ומיוצרת במפעלי “כרמל” במכונות נול חדישות בעלות טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם.

11 2

לדברי אסנת סופר, המעצבת הראשית ברשת כרמל Floor Design: ”הקולקציה החדשה מתאפיינת בטקסטורות מיוחדות, שילובים של סוגים וגבהים שונים של חוטים המעניקים לשטיח מראה עשיר ומיוחד. הסדרות החדשות מיישרות קו עם המגמה העולמית ומציגות שטיחים נמוכים וצפופים, קלים וגמישים יותר”.

הסדרות החדשות:

סדרת אלפא Alpha: קולקציה תלת ממדית של שטיחים המאופיינים בשני גבהים וטקסטורות שונות ומאופיינת בגוונים של שנהב ואפור עם נגיעות ומחיקות בסגנון וינטאג’.

סדרת בריליאנט Brilliant: קולקציית שטיחים ארוגה בחוט דק ומבריק במראה משי עדין ורך. הדגמים בסגנון אוריינטאלי קלאסי בצבעי כחול, אדום וצהוב חרדל לצד צבעוניות רכה של אפור, שנהב וטורקיז.

סדרת אינפיניטי Infinity: שטיחי אריגה נמוכים וצפופים בעלי מראה ומגע של שטיחי עבודת יד אופנתיים. הקולקציה מציעה שטיחים בצבעים רכים ובהירים בשילוב נגיעות כחול דיו וצהוב חרדל אופנתי. הדגמים המודרניים והקלאסיים בעלי אפקט וואש למראה וינטאג’ עתיק.

סדרת סטון וואש Stone Wash: קולקציית שטיחים בעלת פיתוח בלעדי של כרמל המאפשרת אריגת שטיחים צפופים ונמוכים בעלי מראה מיושן ואותנטי. פלטה הצבעים של הקולקציה הינה בגוונים טבעיים, בהירים ומחוקים של אפור, בז’ ותכלת.

  

כלי איחסון חדשניים 

מי מאתנו אינו אוהב להתחדש ולהתרענן בגדג’טים חדשים, המכניסים רעננות ועניין לחיינו. במטבח חשוב ובריא לרענן מידי פעם את כלי האחסון, עם פריטים איכותיים ושימושיים אשר יחליפו את אלה שכבר עבר זמנם.

אנחנו בחרנו בסדרת הקופסאות האחסון החדשה FRESH מבית Sistema המשווקת ע”י רשת ארקוסטיל קיטצ’ן. הקופסאות מגיעות במגוון גדלים וצורות: עגולות, מרובעות ומחולקות, ובצבע חדש אחיד ותואם – ירוק ליים רענן.

1 4

לקופסאות החדשות יתרונות רבים:

* הן אידיאליות לשמירת מזון מוצק ואף נוזלי, ללא חשש מהתייבשות המזון או שפיכתו.

* הן חזקות ועמידות במיוחד ואינן תופסות ניחוחות וכתמים.

* הן בעלות מכסה אטום עם קליפסים לשמירת טריות המזון.

* כל הקופסאות מתוכננות כך שיוכלו להיערם אחת על השנייה לאחסון נוח ויפה במקרר.

 

סדרת קופסאות האחסון מיוצרת בניו זילנד ועשויה פלסטיק איכותי ללא BPA וללא Phthalate ובטיחותית לחימום במיקרוגל, שטיפה במדיח ושימוש במקרר ובמקפיא.

טווח מחירים 15.90-59.90 ₪

  

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 

ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 לחצו כאן

 

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook