ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

לפעמים צריך להחליף גם את הריהוט בבית...

SHM6

 

לפעמים צריך להחליף גם את הריהוט בבית...

 אסתר חיימוביץ , מערכת ביז-טק 5/12/17

לא פעם אנו חושבים שהגיע הזמן להחליף את הריהוט הישן בחדש, אבל אז אנו מדמיינים מסע מתיש בין החנויות השונות, ותוהים האם התקציב יספיק לעיצוב מחדש של הבית. ואם כבר החלטנו לצאת לדרך, חיפשנו בעיקר חברת ריהוט אמינה.

 

התחנה הראשונה היתה בשומרת הזורע, חברה קיבוצית מיתולוגית שהוקמה בשנות ה-50 על ידי הקיבוצים שומרת והזורע, והיא מונה היום 11 חנויות גדולות בפריסה ארצית.

 

SHM3

קולקציית הריהוט החדשה של שומרת הזורע לשנת 2018 הפתיעה אותנו לטובה: היא מתהדרת במבחר עשיר במיוחד של פריטי ריהוט לכל חלקי הבית: לסלון, לפינת האוכל, לחדר השינה, לחדרי הילדים, וכן רהיטים נילווים ופריטים משלימים.

ואין צורך לכתת רגלים: הכל תחת קורת גג אחת.

העיצוב הריהוטי הינו קלאסי, מינימליסטי ואלגנטי, כשהוא מושפע ממגמות העיצוב המובילות בעולם. הוא מאופיין במראה עכשווי, מודרני ונקי תוך דאגה לנוחות ופונקציונליות. הקולקציה החדשה משלבת עבודות עץ גושני עשיר וטבעי, יחד עם בדים במגוון רחב של סגנונות צבעים וטקסטורות, וזאת כיאה לחברה המובילה בתחום הריהוט מזה כ-7 עשורים.

 

 

 

הבשורה של שמרת הזורע לשנת 2018 היא לאפשר לכל בית בישראל להצטייד בפריטי ריהוט איכותיים, מעוצבים, במחירים אטרקטיביים ובמועדי אספקה קצרים במיוחד. החברה שמה לה למטרה להוביל את שוק הריהוט בתחום ה- Mastige  – prestige + mass market: פריטי ריהוט מעוצבים ואיכותיים הפונים לאוכלוסייה רחבה ככל האפשר.

 בנוסף מציגה שמרת הזורע את Net Collection: קולקציית רהיטים ייחודית הפונה לסטודנטים וזוגות צעירים, ונמכרת בבלעדיות באתרי הסחר השונים במחירים אטרקטיביים במיוחד. לדוגמא, פינות אוכל החל מ-650 ₪, ספות החל מ-1290 ₪ ועוד.

 

   

 

בין החידושים המובילים לשנת 2018:

 

קולקציית ארונות קיר: מציעה פתרונות אלגנטיים לאחסון חכם, ומשלבת מנגנוני טריקה שקטה. ארונות הקיר מוצעים במידות שונות במחירים של החל מ- 1990 ₪  ובאספקה מהירה של עד 14 ימים.

SHM8 

מערכות ישיבה סלוניות: במראה וינטג’ בסגנון שנות ה- 70, כאשר הדגש הוא על עיצוב סקנדינבי מינימליסטי, המשלב עץ מכופף וטקסטורת בדים עשירה ומיוחדת, גם כן באספקה מהירה ובמחירים אטרקטיביים.לדוגמא: מערכת ישיבה אורבינו הכוללת ספות של 3+2 בתוספת כורסא במתנה מוצעת במחיר כולל של 5,990 ₪ בלבד.

SHM5 

פינות אוכל: בעיצוב אולטרא מודרני בשילוב מפתיע של עץ וברזל, בצבעוניות חדה המשלבת אלמנטים של מתכת בצבע אפור בהיר, עם פלטות white wash

SHM6 

כורסאות וכיסאות: כורסאות הטלוויזיה המסיביות של פעם, מפנות את מקומן לכורסאות אלגנטיות, המשלבות עבודת רפדות מקצועית עם ברזל או עץ מלא וכוללות כיפופים ייחודיים.

 

רשת שומרת הזורע נרכשה לפני כ- 17 שנה ע”י “קבוצת ויסמן אחזקות”, הכוללת פעילויות עיסקיות רבות כגון: ויסמן רהיטים, רהיטי עין חרוד,  רהיטי משכל, המרכז התעשייתי החדש של “ויסמן אחזקות” ועוד.

 

ויסמן רהיטים – היא החברה הוותיקה בקבוצה, החוגגת בימים אלו 85 שנה להקמתה. החברה הוקמה בשנת 1932 על ידי ליאו ויהודית ויסמן, דור המייסדים שעלה לארץ מגרמניה.  מדובר בחברה ירושלמית ותיקה, הידועה באיכות רהיטיה לאורך השנים אשר סיפקה פריטי ריהוט מובחרים לבתים רבים בישראל עוד לפני קום המדינה, ובהמשך גם למוסדות חינוך ואוניברסיטאות ובתי מלון בארץ ובעולם, וכן לבית ראש הממשלה, לבתי שרד ושגרירויות ברחבי תבל.

 



יש לכם סיפור מעניין ?
רוצים שיכתבו עליכם 
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק ?

לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

    ניר מקובסקי, מאיץ – ACCELERATOR, מאמן אנשים ועסקים להצלחה ומצויינות. נסיון...
דרימס פרסום בע"מ עוסקים ביבוא, שיווק והדפסת מוצרי פרסום, בגדי עבודה ומדי ייצוג...
חברת לומינרה ישראל משווקת חומרי מילוי המבוססים על חומצה היאלורונית וקלציום אשר...

המלצות השבוע בזירת המרצים

"סדנאות והרצאות  לשיפור וחיזוק השינה הזכרון והחלומות - הרצאות מקוריות - מפגשי...
יעל ארדסגנית אלופת העולם בג'ודומומחית ליזמות ופיתוח עסקי    חזרה לרשימה...
   שם החברה: Accumatch אבחון ושינוי התנהגותיאתר...