ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

טריבונה רכילות עסקית 21/12/17

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית 21/12/17

6

מה הביא את דביר בנדק, ליאור כלפון ומשלחת מנכ"לים בכירים במשק הישראלי לפסגת הר הקלימנג'רו?...סניף נוסף לרשת האופנה זברה...מסיבת חנוכה מסורתית בבית החולים דנה באיכילוב עם מיטב האמנים... שמואל פלאטו שרון, אלון ודן פילץ בעלי דיזינגוף סנטר הגיעו לטקס פתיחת הסניף ה- 55 של רשת "ריקושט" בדיזינגוף סנטר... עורך הדין גיל עטר, היועץ המשפטי של הוועד האולימפי בישראל, מונה לשמש כבורר ב- CAS...ועוד...

על כל מה שרציתם לדעת על "מאחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק לחצו כאן

בלה דיאמנט , TLV TIMES
*לכתבות טריבונה קודמות

הטריבונה 21/12/17

 

1

 

שמואל פלאטו שרון, אלון ודן פילץ בעלי דיזינגוף סנטר הגיעו לטקס פתיחת הסניף ה- 55 של רשת "ריקושט" בדיזינגוף סנטר, שבפתיחתו השקיעו בעלי החברה כ-500,000 ₪. בועז וקסמן, הבעלים של רשת "ריקושט" ציין שזהו הסניף הרביעי של רשת "ריקושט" בת"א והוא יכלול גם מותגים בינלאומיים חדשים המשווקים בלעדית ע"י רשת "ריקושט", של המותגים: נשיונל גאוגרפיק, ג'ק וולפסקין ודיסקברי.

 

 

2

 

השבוע נערך הארוע השנתי של עמותת "אור למשפחות" הדואגת למשפחות שכולות של חללי צה״ל. במהלך הערב הדליקו את הנר השישי יושבת ראש עירית אורן גונדרס, מר משה אדרי יושב ראש אגודת הידידים ומנכ״ל סרטי יונייטד קינג, ושמעון כהן אביו של סמל ראשון אבינועם דוד, שנהרג לפני 3 חודשים בהתהפכות נגמ״ש. לארוע שהתקיים במלון קרלטון בתל אביב הגיעו מאות הורים שכולים שהסבו מארוחת ערב חגיגית. הגיעו גם: ניצה וראובן בילט בעלי לילית קוסמטיקה, האדריכל יואב איגרא מבעלי בית המלון הרודס אילת, אשת העסקים הדסה פתאל, הרב בני לאו, קובי ועדה אושרת, איש העסקים אלעד שטוקמן, רו״ח יעקב חנס ועוד.

 

 

3

 

מאות השתתפו בערב ההתרמה של "כפר עידוד" בנתניה שהתקיים בשבוע שעבר בהיכל אמנויות הבמה בהרצליה. על הבמה הופיעו להקת מתופפי כפר עידוד, הקומיקאית והשחקנית יעל לבנטל ולהקת "הכל עובר חביבי". מרגש במיוחד היה הביצוע לשיר "ולפעמים החגיגה נגמרת", שבו הצטרפו חברי להקת אברא כדברא, המורכבת מדיירי הכפר ללהקת הכל עובר חביבי. בין האורחים: אלי דלל סגן ומ"מ ראש עיריית נתניה, ד"ר אביטל לאופר, מיה כץ סגנית ראש עיריית הרצליה, בכירי המשק, דיירי הכפר ואורחים. כל ההכנסות מהערב הן לטובת הגשמת חלומותיהם של דיירי הכפר.

 

4

 

השבוע אירח אילן גרינבויום נשיא חברת Isralink, נציגתCIVIQ האמריקאית בישראל, משלחת גדולה של בכירים מקונצרן diwa היפני, אחת מקבוצות התשתית והבנייה הגדולות ביפן. במסגרת האירוח של בכירי הקבוצה בישראל, ביניהם נשיא החברה מר קנקו ומנכ"ל החברה מר שימיוקי, נערכה בפניהם הדגמה ומצגת על היכולות המתקדמות של פרויקט העיר החכמה אותו מקדמת ומייצגת Isralink. האורחים מיפן, אותם מלווה בסיורים ראש עיריית תל אביב לשעבר רוני מילוא, גילו עניין רב בפרויקט ויישומו. פרויקט דומה במימדים אדירים, נפרס בניו יורק בשיתוף CIVIQ, גוגל, קוואלקום ועיריית ניו יורק, בהיקף של מאות מיליוני דולרים. אילן גרינבוים מקווה שבמהלך השנה הבאה יחלו פיילוטים במספר ערים נוספות ליישום הפרויקט.

 

5

 

השבוע השיקה הוצאת "איתי בחור – הוצאה לאור", את הספר "דרך" מאת מזי לבל לרנר. האירוע התקיים בבית האמנים בתל אביב, כלל תערוכה מהצילומים שבספר, ולווה בהדלקת נרות ובשירתה של הזמרת ראומה גמליאל. בתמונה מימין: איתי בחור, דן כתרי, מזי לבל לרנר ליאור עקירב.

 

6

 

'כריסטינה', חברת קוסמטיקה ישראלית זכתה השבוע בפרס היוקרתי "Comprehensive Product Range of the Year", המוענק לחברה המפתחת מגוון מוצרי טיפוח לטיפול ומניעה של מספר רב של בעיות מצבי עור שונים. הטקס נערך על ידי ASIASPA מגזין היופי, הבריאות והספא המוביל באסיה, המתקיים בהונג קונג, למותגי יופי ולאנשי מקצוע הבולטים בתרומתם יוצאת הדופן לתעשייה. 'כריסטינה' נוסדה על ידי מרים ויוסי זהבי ב-1982, משווקת את מוצריה במעל-57 מדינות ברחבי העולם. לחברה מפעל בפתח תקוה בשטח של כ-2000 מ"ר, בו מועסקים 70 עובדים המייצרים מעל 350 מוצרים לארץ ולעולם.

 

7

 

רשת "מלונות מטיילים", הפרוסה בנקודות חן אסטרטגיות בגליל המערבי והעליון, ומעניקה אפשרות אירוח במחיר עממי ושווה לכל כיס, עבור אלו התרים אחר חופשה חורפית, מונה כיום חמישה בתי מלון: מלכיה, גשר הזיו, מטולה, הוילג' נהר הירדן ואילון. אחת החוויות שמציעה הרשת, היא סיור יקבים הכולל גיחה לכמה כרמים טובים הסמוכים ל"מלונות מטיילים". המומלצים הם "יקב מייסטר" השוכן בתוך מערות טבעיות, מרחק 20 דקות נסיעה ממלון הוילג' נהר הירדן, "יקב נעמן" של בטינה ורמי נאמן ברמות נפתלי, יקב בוטיק משפחתי מזמין ומיוחד, המציע לאורחיו גם סיור אדריכלי בבית המשפחה שנבנה לפי המאפיינים הגליליים העתיקים של האזור, ויקב "אדיר" במורדות הר אדמון, הקיים כבר ארבעה עשורים. במקום ניתן ליהנות ממגוון סדנאות חווייתיות מבית דורינה, כגון סדנה לאפיית לחמים, סדנה להכנת פסטה ורביולי וסדנת שוקולד מקצועית. בנוסף, המקום מציע סדנאות גבינות יין, סיורים מודרכים ומרתקים בכרמים של כרם בן זימרה, וכמובן ארוחות בוקר אל מול נוף כרמים משכר על טהרת גבינות העיזים של המחלבה המשפחתית. בתמונה מימין: דורין רוזנברג ממשפחת המייסדים המעבירה סדנאות אפיה וקונדיטוריה, קרן גביש יועצת התקשורת ודוד נחמיאס מנהל מרכז המבקרים של יקב "אדיר".

 

8

 

במסגרת הקמפיין: People. Not Symbols. הוצבו בין לילה על גבי אלפי תמרורי חניות נכים, בעשרות רבות של חניונים ומרכזי קניות, בפריסה ארצית של כ-15 ערים, תמונות של אנשים שונים עם מוגבלות, המספרים את סיפורם האישי. הקמפיין מתבסס על ההבנה שסמל הנכה הבינלאומי המצויר על גבי התמרור, אינו מעורר אמפתיה, וחסרה ההבנה שכל תמרור שכזה הוצב עבור אדם בשר ודם, עם צרכים מיוחדים. הקמפיין מבקש להכיר ולהזכיר לנהגים את האנשים שמאחורי הסמלים - את הנפגעים הישירים מהחנייה הפסולה בחניית נכים. בתמונה: אלי לזר, סמנכ"ל משאבי אנוש דלק ישראל עם יובל וגנר מייסד עמותת נגישות ישראל, ואסתר אלדן מנכ"לית דלק ישראל.

 

9

 

מאות הצופים בפרמיירה החגיגית להצגה "המורדים" בהפקה המשותפת לתיאטרון הלאומי הבימה והתיאטרון הקאמרי, הרימו את אולם רובינא בהבימה, בתשואות להצגה המרתקת. הקהל הודה במחיאות כפיים למחזאית עדנה מזי"א, למשה קפטן על הבימוי, לשחקנים: דניאל גל, אביב כרמי, עודד קוטלר, אסף סולומון, מיכה סלקטר, אודיה קורן, דנה מיינרט, גל גולדשטיין, עידו ברטל, הילה שלו, קלואי מרואלי, נגה שם טוב ולצוות הרקדניות והרקדנים. בקהל ניצפו בין היתר גידי גוב, קרן פלס, רוני דלומי, אסנת פישמן, מיכאל אלוני ואחרים.

 

10

 

השבוע הוזמנו נציגי קבוצת דור בהובלת היו"ר גיל דנקנר, לייעץ לממשלת הודו ביישום כלכלת המתנול. ממשלת הודו החליטה לאמץ את כלכלת המתנול, ובחרה בקבוצת דור כגורם המקצועי שילווה אותה ביישום ההחלטה, כבר במחצית השנייה של 2018. להחלטתה של ממשלת הודו צפויה להיות השפעה משמעותית על כלכלת המתנול בעולם כולו, שכן הודו הינה אחת הכלכלות המובילות והצומחות בעולם. עם תחילת שיתוף הפעולה נפגש גיל דנקנר יו"ר קבוצת דור, עם שרי המדע והתחבורה של הודו.

 

11

 

במוצ"ש האחרון התקיימה בקניון עזריאלי רמלה, הדלקת נרות חגיגית במעמד ראש עיריית רמלה מר מיכאל וידל ומנכ"ל קניון עזריאלי רמלה מר צביקה רוזנטל. ראש העיר ומנכ"ל הקניון בירכו את תושבי העיר הרבים שהגיעו להדלקת הנרות, ושרו עמם מחרוזת שירי חנוכה. מיד לאחר הדלקת הנרות, התקיים במקום מופע קרקס אפריקאי מיוחד ומלהיב, להנאתם של מאות הילדים הנרגשים.

 

12

 

גיא אדירן מנכ"ל דן פנורמה אילת אירח את אביב גפן, אברהם טל ועידן חביב במסגרת סוף שבוע מוסיקלי מיוחד במלון, בשיתוף עם אמריקן אקספרס. במהלך סוף השבוע האחרון 500 אורחי מלון דן פנורמה באילת נהנו ממופעים חיים ומיוחדים, שהתקיימו באולמות המלון עם מיטב האמנים המובילים במוסיקה הישראלית, ביניהם: אביב גפן ולהקת התעויוט, אברהם טל ועידן חביב. בנוסף, האורחים נהנו ממסיבות ריקודים לצד פינוקים קולינריים של אוכל ישראלי מעשי אמיל גסנר שף המלון וצוותו. אדירן, מנכ"ל המלון קיבל את פניהם של כל האמנים ועשה להם סיור היכרות במלון ובאולם בו יופיעו.

 

13

 

שחקני הכדורסל של מכבי ת"א הגיעו בשבוע שעבר להרים כוסית יחד עם אחת מנותני החסות של הקבוצה First index, לרגל פתיחת הסניף החדש בבורסה בר"ג. בין הנוכחים: דשון תומאס, כרם משעור, איתי שגב ומייקל רול. אל האירוע הצטרף במפתיע שחקן העבר האגדי דורון גמצ'י. את ההצגה גנב מנהל הסניף עידן מור שלקח את שחקנים להסבר ארוך על סוגי המסחר השונים, שגם התנסו במערכת המסחר. First index הינה אחת מ 6 החברות שקיבליו רשיון להפעיל זירות סוחר בישראל. החברה השקיעה לאחרונה 2 מיליון ש"ח בהסכמי חסות עם קבוצת הכדורגל של הפועל חיפה ומכבי ת"א בכדורסל.

 

14

 

לירז רון פבין, מאמנת בכירה למציאת זוגיות ואהבה, משתפת רגע לפני הסילבסטר, מה עובר על הרווקים והרווקות בתקופה זו, במיוחד מאז שכל המידע זורם בפייסבוק והמציאות של חיינו לפעמים פחות צבעונית משל שאר חברנו הווירטואליים. אז איך מתמודדים עם הקנאה כשזוגות חברים מעלים תמונות מערבים עם נשיקות רומנטיות, ממלאים את הקיר בהצהרות אהבה וכשהפיד מלא בהצעות אירוסין בלתי פוסקות. לירז רון פבין, שהינה בעלת חברת בליס, מחברת הספר "השנה זה קורה לי- איך למצוא את אהבת חיי ב-60 יום", נשואה באושר ואם ל-2, מנהלת את הקהילה הפופולארית של "מחשבה יוצרת זוגיות" הכוללת כ-7,000 נשים בגילאי 50-30, מתוכן 70% רווקות ו-30% גרושות עם ילדים, ושם גם נותנת את העצות למציאת זוגיות ואהבה.

 

15

 

מיקי קופל מנכ"ל קופל גרופ, השתתף לאחרונה בוועידת הדיגיטל של דה מרקר שהתקיימה בתל אביב,. שעסקה בחידושים האחרונים בפעילות הדיגיטלית המשפיעים על חיינו בכלל ועל הרגלי הצריכה בפרט. לאור הגידול בשימוש במדיה הדיגיטלית בשנים האחרונות, השיקה לאחרונה חברת קופל גרופ את שירות New Media Kopell העוסק במיתוג ייחודי של עסקים בפלטפורמת הניו מדיה. מיקי קופל יצא מהוועידה משוכנע עוד יותר שהרשתות החברתיות בכלל והפייסבוק בפרט, משמשות פלטפורמה מצויינת לקידום עסקים וחברות, וכי אלה שאינם נמצאים ברשתות החברתיות, "אינם קיימים" ומוותרים על חשיפה בפני מיליוני לקוחות פוטנציאליים, הגולשים ברשתות מידי יום.

 

16

 

באליפות ישראל בהחלקה אמנותית על הקרח שהתקיימה השבוע בהיכל הקרח ice peaks בחולון, לקחו חלק כ40 מחליקים מקצועיים מכל הקטגוריות. למקום הראשון בקטגוריית הגברים הגיע המחליק האולימפי אלכסיי ביצ׳נקו. בקטגוריית הנשים הגיעה המחליקה מישל ליפשיץ, בקטגוריית זוגות ריקוד הגיעו למקום הראשון אדל טנקובה ורונאלד זילברברג, ובקטגוריית זוגות ספורט- פייג׳ קונרס ויבגני קרסנופולסקי. באירוע רשמי שנערך בתום האליפות, הוענק פרס שרת התרבות והספורט ליו"ר ההתאחדות הישראלית בהחלקה על הקרח, בוריס חייט. הפרס הוענק על ידי דודו מלכה סגן ראש מנהל הספורט וספורט הישגי במשרד הספורט והתרבות, בנוכחות יגאל כרמי יו"ר הועד האולימפי, גילי לוסטיג מנכ"ל הועד האולימפי, יעל ארד ועוד. באירוע הוצגה הנבחרת האולימפית של ישראל, המונה השנה 9 ספורטאים אשר יקחו חלק באולימפיאדה החורף הקרובה שתערך בין ה 9 ל-25 בפברואר 2018 בפיונגצ'אנג שבקוריאה הדרומית.

 

17

 

במתחם העסקים של קיבוץ גבעת ברנר נפתחה מסעדה אסייאתית חדשה העונה לשם KIYOSHI- SUSHI & BAR ( קיושי – סושי בר). על פתיחת המסעדה אחראים שי אטיאס, יזם קולינארי ומי שעמד מאחורי ההקמה וההצלחה של סושי בר בזל המיתולוגי בתל אביב וכן עדי מלמד המביא איתו ניסיון רב בתחום המטבח האסיאתי והוא זה שמנצח על הכנת המנות, ונאור מלכה האחראי על בר הלילה והכנת הקוקטיילים. קיושי סושי בר תפעל כמסעדה אסיאתית לכל דבר במהלך שעות הפעילות (12:00 עד חצות), והחל מחצות האווירה במקום תהפוך לאווירת בר, התפריט יוחלף בתפריט לילה שיציע מספר הבילויים לשעות הערב והלילה באזור. במוצ"ש האחרון הגיעו לפתיחה כ- 300 אורחים לברך ולאחל בהצלחה. בין המברכים היה גם הזמר משה פרץ, שהוא חבר טוב של השותפים. בתמונה מימין: נאור מלכה, עדי מלמד, משה פרץ, שי אטיאס ויניב מלכה, השותפים במסעדה.

 

18

 

מעיין אשכנזי בוגרת 'האח הגדול' ושגרירת מותג הספורט העולמיSkechers הגיעה השבוע לחנות המותג בגרנד קניון בבאר שבע, והחליטה במהלך ביקורה ש הזמן הטוב ביותר להתעמלות פומבית ולשריפת סופגניות עודפות, הוא נר שמיני של חנוכה, שאותו הדליקה עם תושבי באר שבע, לאחר קיקבוקס אנרגטי במיוחד.

 

19

 

רשת שמרת הזורע שבבעלות קבוצת ויסמן אחזקות, ממשיכה גם השנה את מסורת חנוכה המבורכת של תרומה לקהילה ותרמה רהיטים בשווי של 200,000 ₪ לאוכלוסייה שידה אינה משגת בשומרון, בתיאום עם מחלקת החסד במועצה האזורית שומרון. אריה ויסמן, הבעלים של קבוצת ויסמן אחזקות השתתף באופן באישי בפעילות הנתינה, ועקב מקרוב אחר חלוקת הרהיטים לעשרות תושבים. בין הרהיטים שניתנו: מערכות ישיבה מעוצבות, פינות אוכל, כורסאות, מיטות ועוד. יוסי דגן, ראש המועצה אזורית שומרון: ״כשאנחנו מקבלים את הגב, את החיזוק והתמיכה מאנשים כמו אריה ויסמן, זה ממלא אותנו בכוח".

 

20

 

בשבוע שעבר התגייסו מיטב האמנים למסיבת החנוכה המסורתית, המתקיימת כמדי שנה בבית החולים לילדים דנה באיכילוב, בשיתוף עמותת 'רחשי לב' לילדים חולי סרטן. בין האורחים שהגיעו לשמח את הילדים ולהדליק נר נראו שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן, אסי לוי, יערה פלציג, נתן גושן, יניב המגניב, והאולסטארס. עוד הגיעו לאירוע פרופי רוני גמזו מנהל איכילוב, ד"ר רונית אלחסיד מנהלת המחלקה ההמטו-אונקולוגית. על החלק האמנתי הופקדו כוכב הילדים 'יניב המגניב', ולצידם הילדים המאושפזים אשר שרו שירי חנוכה עם החזן הראשי לצה"ל סא"ל אברמסון ולהקת הרבנות הצבאית בניצוחו של אופיר סובול.

 

21

 

להדלקת נר שביעי של חנוכה במחלקה ההמטו-אונקולוגית לילדים בבית החולים שיב"א תל השומר, הצטרפו למתנדבי עמותת "רחשי לב" גם שרת המשפטים איילת שקד עם ילדיה, וכן היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, רעייתו רונית וילדיהם שבאו לשמח ולשמוח עם הילדים המאושפזים, הדליקו נרות חנוכה במחלקה, שרו, רקדו, וחילקו הפתעות. בסיור השתתפו מנכ"ל בית החולים הפרופסור יצחק קרייס, מנכ"ל עמותת רחשי לב מר שימי גשייד ומתנדבי העמותה אשר מלווים את הילדים, ומסייעים להם ולמשפחותיהם בכל צורך ובקשה שעולים מהילדים או מהצוותים הרפואיים.

 

22

 

בשבוע שעבר הגיעו שחקני הפועל תל אביב רפי מנקו ותומר גינת, להדלקת נר חגיגית בסניף של רשת הספרים החברתית "סיפור חוזר" מקבוצת "שכולו טוב". השחקנים הגיעו להיות חלק מהקהילה והעניקו להם שעת סיפור. אמרו 2 השחקנים: ״באנו לחנות הספרים כדי להיות חלק מהקהילה, וליהנות יחד איתם מאווירת החג. אנחנו נותנים מהזמן שלנו לקהילה באהבה רבה, ושמחים שיש לנו את הזכות הגדולה לקחת חלק ולשמח״. "סיפור חוזר" הינה רשת חנויות ספרים חברתית מקבוצת "שכולו טוב", המהווה מרכז הכשרה תעסוקתית לאנשים המתמודדים עם קשיים נפשיים ולמידה, והיא מהווה עבורם מקום להתנסות דרך מיומנות וכלים מקצועיים, וכמובן הזדמנות להשתלב בסופו של דבר בקהילה.

 

23

 

זברה רשת האופנה לכל המשפחה, השיקה סניף נוסף, ה- 28 במספר, בקניון ערים בעיר כפר סבא. 100 הראשונים שהגיעו לפתיחה, נהנו משוברי קניה חינם לחנות. הגיעו למעמד: אבי חלפון סמנכ"ל שיווק 'אמות', דניאל קנטור מנכ"ל הקניון, פיני פרטוק מבעלי רשת זברה, יאיר פרטוק סמנכ"ל הרשת ומנהל החנויות, שחתך את הסרט האדום ופתח את חגיגות השופינג.

 

24

 

דביר בנדק וליאור כלפון, חברי הנהלת Make A Wish Israel, יוצאים בחודש הבא בליווי משלחת של שלושים מנכ"לים בכירים במשק הישראלי, לטפס על הקלימנג'רו, כאשר מטרת הטיפוס היא לגייס כסף להגשמת משאלות לילדים חולים. רגע לפני, הגיעו השניים להצטייד מכף רגל ועד ראש, בציוד ובגדים, שישמרו עליהם במסע החשוב, אשר נתרמו על ידי THE NORTH FACE. עמותת Make A Wish הינה חלק מארגון בינלאומי, שייעודו הגשמת משאלות לבם של ילדים בין הגילאים 3-18 החולים במחלה מסכנת חיים, במטרה להעניק לילד ולמשפחתו חוויות מיטיבות של תקווה, כוח ושמחה בתקופה הקשה של חייהם.

 

25

 

כ- 60 חברות "קרן אריה יהודה" התכנסו בביתה של יהודית פרל בסביון, להדלקת נר חנוכה. הקרן כיום תומכת בפרוייקטים המעצימים נערות ונשים ברחבי הארץ. בערב התארחו נציגות עמותת ״מסלן״, המטפלת בנפגעי ונפגעות תקיפה מינית, שהודו לחברות הקרן על תמיכתן לאורך השנים. הקרן הינה חלק מארגון בינלאומי של כ -18500 נשים יהודיות פילנתרופיות ברחבי העולם. בתמונה: אודליה שפטלני מיסדת עמותת פו״ש, בת שבע בובליל מבעלי קלאב הוטל, נורית אבנר חברת מועצת העיר רמה״ש, דבורה שרר, סיגל בר און, יו״ר אריה יהודה יו״ר משותף ד״ר פישר, חדוה רייכס נדל"ניסטית ואתי פרופר.

 

26

 

לרגל חג החנוכה, הזמין מאיר עובדיה הבעלים של חברת ניקולטי, את שחקני מכבי נתניה ובראשם היו"ר ניב גולדשטיין, להדלקת נר ראשון חגיגית במתחם הום דיזיין פולג. את הכבוד להדליק את הנר, העביר הקפטן ערן לוי לחלוץ ברק בדש, יחד עם המאמן סולבודאן דראפיץ'. בתום הדלקת הנרות, נהנו השחקים והאורחים מקייטרינג מפנק, וקנחו בסופגניות מתוקות.

 

27

 

בשבוע שעבר התקיים טקס קריאת מרכז 'חינוך לפסגות' נווה עופר ע"ש ברונקה ומשה גלבלום ז"ל, הוריה של ד"ר שולה רקנאטי, יו״ר עמותת 'חינוך לפסגות' מזה 17 שנה. בטקס שהתקיים במרכז העמותה בנווה עופר בתל אביב-יפו, הנמצא בבי״ס הדקל, השתתפו ד"ר שולה רקנאטי, שירלי רימון מנהלת מינהל חינוך בעיריית ת"א-יפו, ליאון רקנאטי יו״ר קרן יהל, גבי רוטר מנכ"ל משותף בקסטרו וחבר הוועד המנהל של עמותת 'חינוך לפסגות', תא"ל (מיל') גיורא ענבר יו"ר עמותת יוזמה ישראלית 2020 וחבר הוועד המנהל של עמותת 'חינוך לפסגות', רני והילה רהב אנשי יחסי ציבור, חנה דורסמן מנכ"לית עמותת 'חינוך לפסגות', שחף ארליך מייסד עמותת 'חינוך לפסגות', חניכי המרכז והוריהם, בני משפחתה של שולה, שותפי המרכז ומכובדים נוספים. מרכז ׳חינוך לפסגות׳ נווה עופר הינו המרכז הראשון של העמותה, אשר קמה בשנת 1999 ופועלת לצמצום פערים חברתיים, על ידי יצירת שוויון הזדמנויות ומוביליות חברתית לילדים ונוער בעלי פוטנציאל למצוינות, החיים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית של ישראל.

 

28

 

עורך הדין גיל עטר, היועץ המשפטי של הוועד האולימפי בישראל, מונה לשמש כבורר ב- CAS – מוסד השיפוט העליון בעולם לענייני ספורט, שמקום מושבו בשוויץ. כל גופי הספורט בעולם, רואים במוסד שיפוטי זה כפוסק האחרון בכל נושא בתחום הספורט. ה-CAS הוא המוסד השיפוט המכריע, בין היתר, בדבר השתתפותם של מדינות וספורטאים במשחקים האולימפיים, ביישוב סכסוכים ומחלוקות בין התאחדויות, קבוצות ושחקנים בכל נושא שהוא, ועוסק גם בכל הקשור לפסקי הדין העוסקים בסוגיות של שימוש בסמים אסורים בספורט. עו"ד עטר שהינו שותף במשרד עורכי הדין נשיץ, ברנדס אמיר, מוביל את מחלקת הנזיקין והספורט במשרד, ומעורב שנים רבות בהליכים משפטיים רבים בתחום הספורט כמו גם בחקיקה בענייני ספורט. עם היוודע דבר מינויו, הודה עו"ד עטר ליגאל כרמי יו"ר הוועד האולימפי בישראל, לאלכס גלעדי חבר הוועד האולימפי הבינלאומי, לגילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל ולעו"ד אפרים ברק חבר ה- CAS.

 

בלה דיאמנט , TLV TIMES  
*לכתבות טריבונה קודמות

   שתף אותי בפייסבוק  facebook