ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

מסעדת ענבה במודיעין

מסעדת ענבה במודיעין   

מאת: אסתר חיימוביץ, 28/1/18 , ביז-טק 

 

בעיר מודיעין מתגוררים כיום 90,000 תושבים, והיא ממשיכה לגדול ולהתפתח, אבל אם תרצה לבלות בה בערבים או לאכול במסעדה טובה, סביר שתתאכזב: מעטות הן בה המסעדות כיום, וכדי לבלות ערב נעים, התושבים נאלצים לצאת את העיר לכיוון ירושלים, ראשון לציון וגם לתל אביב. 

אחת המסעדות הטובות שכן אפשר לבלות בה בעיר מודיעין, היא מסעדת "ענבה" השוכנת בלב העיר, ונקראת על שם הפארק והוואדי שהמסעדה יושבת מעליהם, וצופה לעברם. במרכזו של הפארק אגם ענק, גן שעשועים, בוסתן עצי פרי ואמפיתאטרון, נוף מרהיב הנגלה לבאי המסעדה, היכולים לסעוד במרפסת המסעדה.

ANAVA7

 

 

את מסעדת ענבה פתחו בשנת 2016 שני צעירים נמרצים: ענבר גוהר (25) חגי גילשון (28). חגי היה מנהל בר במסעדת "מחניודה" של אסף גרניט בירושלים, ואח"כ עבד ב"סזרינה" של מאיר אדוני בקיסריה. שותפתו ענבר מגלה שתמיד אהבה את עולם המסעדנות. כבר בגיל 15 עבדה במקדונלד במודיעין שם היא מתגוררת, ואחרי שהשתחררה מהצבא, ניהלה את מקדונלד  ב"ישפרו" ובקניון הזהב, ואז החליטה שהגיע הזמן להתקדם, ויחד עם חגי הקימו את מסעת ענבה.

שף המסעדה הוא איתן מור ממסעדת "דניאלה" בתל אביב, פרסומאי במקצועו, שהחליט בגיל 50 לעשות מהפך, ואת תחביב הבישול שלו הפך למקצוע.

ANAVA5

 

 

הגענו לטעום את התפריט החדש שהשיקה המסעדה לאחרונה, ואכן גילינו תפריט עשיר ומגוון המספק מענה לכל מבקר וסועד: מגוון עשיר של מנות ראשונות, סלטים ומנות עיקריות בדגש על בשר איכותי, מאכלי פיוז’ן, מנות דגים, מנות ללא גלוטן, מנות צמחוניות וטבעוניות, תפריט ילדים מגוון, ארוחות בוקר מגוונות, וארוחות עסקיות אטרקטיביות לצד בר האלכוהול עם מבחר משקאות קוקטיילים ייחודיים.

למנות ראשונות בחרנו במנה מדהימה של קרפצ'יו פילה עגל, עם שמן זית, מלח ים אטלנטי, בלסמי ופרמז'ן (46 ₪), לצד כרובית מטוגנת עם זרעי כוסברה וטימין, המוגשת עם איולי פטרוזיליה, טחינה ולימון (42 ₪), וגם ברוסקטת פיטריות וזוקיני, על לחם קסטן מהפלנצ'ה, זוקיני, בזיליקום, בצל ירוק עם גבינת סנו מור מקורמלת.

מנות הפתיחה האלה היוו פתיחה גסטרונומית מרשימה וטעימה ביותר, שגרפה מחמאות מכולנו.

 

ANAVA3

 

 

 עברנו למנות העיקריות, בהן החלטנו לטעום מתפריט הדגים, הבשר והפסטה כאחד. שילוב שהתגלה כנכון ביותר.

בחרנו במוסר ים, עם קרם ארטישוק וגרידת הדרים, זוקיני, תרד ושום (98 ₪), והמשכנו עם מנת סינייה טעימה ביותר, של בשר טלה, פרוסות חצילים, בטטה, קישואים, תפו"א, בצל ועגבניה אפויים עם טחינה וצנוברים (76 ש"ח), ולא ויתרנו על פפדרלה אנטרקוט – פסטה עם רצועות אנטרקוט, פיטריות פורטובלו, שמפיניון ופורצ'יני, חמאה, ציר בקר, טימין, תרד ואגוזי קשיו.

המנות העיקריות שבחרנו בהן מתוך המיגוון שבתפריט, ענו על כל הציפיות שלנו ואף יותר מכך.

ולקינוח טעמנו את אחד הקינוחים הטובים אי פעם: גלידת חלווה, שהינה גלידת ווניל בתוספת שערות חלווה, טחינה, סילאן ופיסטוקים. מומלץ ביותר – אל תחמיצו.

 

ANAVA4

 

במסעדה אפשר גם לחגוג אירוע מכל סוג שהוא, בסגירה מלאה עם עד 140 אורחים, או מול הנוף היפהפה ובאוויר הפתוח במרפסת המקום עם עד 50 מוזמנים. תפריט האירועים מגוון ומציע שפע מנות, ובר משקאות עשיר. המיקום נוח ונגיש עם נוף פסטורלי, ערובה להצלחת כל ארוע.

מסעדת "ענבה" הביאה אל האזור ואל תושביו את מה שכה חסר בה היום: מקום בילוי שבו מככבים נוף הפסטורלי, השקט, האוויר הצלול, ותפריט עשיר מהמעלה הראשונה, המוגש 7 ימים בשבוע. אנחנו בטוח נחזור לשם.

 

ANAVA1

כתובת: עמק זבולון 1, מודיעין. טלפון: 077-7296363  | http://www.anabe.co.il

שעות פתיחה:ב-ה 12:00-23:00   ו-ש 09:00-23:00  (המסעדה אינה כשרה)

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook