ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

טריבונה רכילות עסקית 15/03/18

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית 15/03/18

30 

במהלך דיגיטלי ראשון מסוגו בעולם, קסטרו בחרה להשיק את קולקציית האביב שלה בחגיגה אינסטגרמית מרובת כוכבים, שממציאה מחדש את המדיום...אירוע הקוקטייל של גילה לפידות...למה שירי מימון עצרה את החזרות לסיבוב ההופעות החדש?...יקב טפרברג השיק השבוע באירוע חגיגי את המהלך החדשני של היקב...תצוגת האופנה של ויצ"ו בשיתוף קניון עזריאלי גבעתיים...ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בשי-לי טרסר נויהאוז, סמנכ"לית השיווק של החברה לפיתוח קיסריה, לאשת השיווק של חודש פברואר 2018...תערוכת התיירות הבינלאומית בברלין ITB שננעלה השבוע, משכה אליה עשרות אלפי מבקרים ומציגים מרחבי העולם, והתפרשה על פני מרכז הירידים הענק בברלין "המסה"...ועוד...

כל מה שרציתם לדעת על "מאחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק לחצו כאן

בלה דיאמנט , TLV TIMES
*לכתבות טריבונה קודמות

הטריבונה 15/03/18

 

 

1

 

במהלך דיגיטלי ראשון מסוגו בעולם, קסטרו בחרה להשיק את קולקציית האביב שלה בחגיגה אינסטגרמית מרובת כוכבים, שממציאה מחדש את המדיום. גולשי האינסטגרם לא יוכלו לפספס כשמגוון רב של ידוענים ופאשינסטות, מעלים תכנים ייחודיים תחת ההאשטאג #CastroKorea. גיבוריו הראשיים הם רותם סלע, סטטיק ובנאל, אסי עזר, אביב אלוש ועומר דרור. גם ישראל אהרוני, עדי ביטי, נטע גרטי, טום באום, דנה זרמון, נלי תגר ועוד רבים אחרים עמוק בעסק. אחרי שנים ארוכות שבהן נהגה להציג את הקולקציות החדשות שלה בתצוגות אופנה ואירועים נוצצים, החליטה השנה קסטרו להתחבר אל לקוחותיה במקום האהוב עליהם ביותר: הסמארטפון. במקום תצוגת האופנה המסורתית, היא חברה לבית הקונספטים אלנבי ליצירת מהלך ראשון מסוגו בעולם: הקולקציה הבאה של קסטרו נחשפת במהלך דיגיטלי חדשני ומתגלגל שיימשך כמה ימים ויתמוך גם באתר האונליין של המותג. המהלך החדש של קסטרו יאחד בין פלטפורמת השיווק לבין פלטפורמת המכירה, והגולשים שייחשפו לפריטי הקולקציה החדשה יוכלו לקנות אותם באותו רגע.

 

2

 

מותג בגדי הים BANANHOT בבעלותן של נטע אלחימיסטר ונועה בני שהפכו את החברות שלהן לעסק מצליח, הציגו במסגרת שבוע האופנה תל אביב 2018 קולקציית בגדי ים חדשה המשלבת לראשונה אלמנטים המתווספים לבגדי הים, כגון סרטים, בדים וחרוזים. בתצוגה הוצגו כ-50 בגדים ים, כאשר השנה לראשונה מזה שלוש שנים, יושקו דגמי בגדי ים מהקולקציה במידות 34-44. המעצבות הציגו דגמים חלקים תחתונים בגזרות ברזילאיות וקשירות לסגירה, חלקים תחתונים מלאים בגזרת רגל גבוהה, חלקים עליונים שונים לרבות דוגמת המשולשים האייקונית, המזוהה עם המותג ועוד. על המסלול צעדו 30 דוגמניות, ביניהן נטע אלחימיסטר ונועה בני, כשלצידן צעדו גם עדן סבן, טיילור מלכוב, ארבל קינן ועוד במידות 38-44. כל הדוגמניות שצעדו על המסלול שידרו את התצוגה בשידור "לייב" מהפרופילים שלהן ברשתות החברתיות, במסגרת שיתוף פעולה עם Samsung לרגל השקת ה-Galaxy S9. הזמר סטפן שר לאורך כל התצוגה, כשהוא מלווה את הדוגמניות על המסלול.

 

3

 

בשלישי האחרון קיימו גילה לפידות, אשת העסקים, הסופרת, המשוררת והבעלים של קבוצת "לפידות" וקובי אשרת, המוזיקאי, המנצח והמלחין המוערך, אירוע קוקטייל חגיגי במיוחד, לרגל השקת דיסק משותף בשם "אני הסלע". הדיסק הינו תוצר של שיתוף פעולה בין השניים וכולל 14 שירים שכתבה לפידות והולחנו על-ידי אשרת. האירוע התקיים במסעדת "פאסטל" בתל אביב וכלל הופעה מיוחדת של שירים נבחרים מתוך הדיסק בביצועם של: קובי אושרת עצמו, יובל כספין, יהודה אליאס, עדנה גורן וגבריאלה לואיס. הגיעו לחלוק כבוד חברים, מכרים ואנשי עסקים בכירים וביניהם: ג. יפית, לינדה סגול, יונה ברטל, תמי ויהודה רוה, דליה ממרוד, שרי וכרמי גילון, יורם ושלווה הסל, אתי פרופר, ירדנה ויעקב אמסלם, עופרה וחיים יעקובי, אסתר מור, אהובה ינאי, רחלי וגבי בן גלים, קורין גדעון, רותי נבון, עמי לפידות, אלינור ואילן לפידות, עדה אושרת ועוד.

 

 

4

 

רשת האופנה FASHION CLUB השיקה השבוע סניף חדש בקניון עזריאלי רמלה. לאירוע החגיגי הגיע ראש העיר מיכאל וידל, מנכ"ל הקניון יגאל אורן, צביקה רוזנטל מנכ"ל קניון עזריאלי מודיעין ואלירן סופר הבעלים של המותג, שגזרו יחד את הסרט המסורתי ונתנו את האות לתחילת פעילות החנות. בתמונה מיכאל וידל ראש עיריית רמלה, אלירן סופר הבעלים של FASHION CLUB, משה סופר, יגאל אורן מנכ"ל עזריאלי רמלה, וצביקה רוזנטל מנכ"ל עזריאלי מודיעין.

 

5

 

משה סיני מנכ"ל Reebok ישראל ומותג האופנה RIMMAROMANO אירחו בשבוע האופנה אורחים רבים, ביניהם אתבת שבע בובליל, ליאת ושלום מולייב, טלי אנג'ל, רותי ומשה קסטיאל, רונית יודקביץ, גיא פינס ורותי רודנר, שגית רביבו, נטלי דדון, עומרי בן נתן, עדי הימלבוי, מושיק גלאמין, עינת שרוף, שני גולדשטיין ועומר גורדון, סטלה עמר, מור סילבר ומור סוויד, אירה ואורן דולפין ועוד. בתצוגה רומנו הציגה קולקציה המושפעת מטרנדים השולטים באופנה העולמית. החיבור בין השתיים יצר מפגש בין שתי עולמות מנוגדים: בגדי ספורט ולייף סטייל כנגד הקו הנקי, המחויט והמוקפד של רימה.

 

 

6

 

בין תצוגה לתצוגה בשבוע האופנה בתל אביב, התפנו השבוע קברניט שבוע האופנה מוטי רייף, יחד עם הדוגמניות אלכסה דול ועדן סבג, למעט פינוקים והירגעות במתחם ה-VIP של העתונאים, אשר הוקם עבורם במיוחד במתחם מוVיקס היוקרתי. מנכ"ל מוVיקס ניתאי ברזם, פינה את אחד מ-14 החדרים המאובזרים במתחם הקולנוע החדשני של החברה, עם מסכי הענק ופינות הישיבה המעוצבות, וסייע להוסיף עוד גלאם לאירוע הזוהר. אנשי התקשורת והאופנה שהגיעו למקום נהנו מאווירה בקולנוע המהפכני של מוVיקס, הסטארטאפ הישראלי, ששם לו למטרה להמציא מחדש את חוויית הצפייה בתוכן: בעזרת טכנולוגיה חדישה יכולה מוVיקס להפוך כל מרחב (חיצוני ופנימי) למתחם קולנוע חכם (Cineplex), שיכול להקרין מספר ערוצי תוכן במקביל באותו חלל באיכות הגבוהה ביותר, ובאופן מהנה ויוצא דופן. בנוסף יש במתחם תפריטי אוכל, שתייה קלה ואלכוהול מורחבים, המשלימים לחוויה חברתית חדשה.

 

7

 

כוכבת הילדים אסתר (אתי) קסטרו חוזרת למרקע עם סדרה חדשה לילדים: "חגיגה בחצר עם אסתר". הסדרה החדשה שתשודר בערוץ הכוכבים בYes, פרטנר טי וי, Hot v.o.d young Yes v.o.d, החל מאפריל 2018, "נולדה" בעקבות הצלחת סדרת הילדים בכיכובה: "האוטוגלידה של אסתר", אשר עלתה באוקטובר 2017 ב-YES ובהוט. הסדרה החדשה מיועדת לילדים בגילאי שנתיים עד שש. יחד עם סבתא מלכה (עירית ענבי) וחצב (אסף משה) הגנן המסור, הם חוגגים את חגי ומועדי ישראל, עם שירים אהובים וידועים, מדברים על ערכה של חברות וחשיבות המשפחה, משחקים ובעיקר שרים שירים אהובים. כמו בסדרה "האוטוגלידה של אסתר" אשר זכתה להצלחה רבה, כך גם בסדרה החדשה "חגיגה בחצר עם אסתר", כותבים את הסדרה איתי מאירסון וקובי מחט, שאף מביים אותה.

 

8

 

שירי מימון עצרה את החזרות לסיבוב ההופעות החדש עליו עובדת יומם וליל, למען מטרה נעלה: חיזוק הביטחון העצמי של נערות בגיל ההתבגרות, זאת במסגרת יום האישה הבינ"ל. מימון נפגשה עם אופיר גוטמן מנכ"ל פרוקטור אנד גמבל ישראל, ועם אודי דורי מנהלת התכנית "סודקות את תקרת הזכוכית", ושמעה מהם על הפרויקט המשותף למיצוי היכולות, הכישרונות והעלאת הביטחון העצמי של נערות בישראל. הזמרת והשחקנית הביעה עניין בפרויקט שנקרא 'Like a Girl', ושיבחה את פרוקטור אנד גמבל על הצהרתם כי על כל מוצר של Always שיימכר ברשת השופרסל בחודש מרץ, תינתן תרומה למען פעילות "סודקות את תקרת הזכוכית".

 

9

 

ניר ברקת ראש עיריית ירושלים ושי קמין מנהל בנקאות פלטינום ירושלים בבנק הפועלים, נכחו בטקס הסיום של התוכנית 'ערך לדרך' בירושלים. הפרויקט בחסות בנק הפועלים מציע לעמותות מסלול הכשרה ייחודי, המאפשר להן הגדלת תשתית כלכלית באמצעות הכשרה, השמה וליווי שנתי של מגייסי המשאבים בעמותה. הרעיון של פרויקט 'ערך לדרך' נולד בבנק מתוך צורך של עמותות בישראל והקושי שלהן בגיוס משאבים ומציאת עובדים מתאימים. מסלול ההכשרה כולל ליווי שנתי עם מגוון הרצאות מקצועיות בתחום מפת גיוס המשאבים בישראל, גיוס כספים בחו"ל ותורמים פרטיים, עבודה עם קרנות בישראל, גיוס מעסקים בישראל, הכרות עם תקציב ארגוני, פיתוח משאבים ושותפויות עם פדרציות יהודיות בארה"ב, הכנת תקציב לתורם, מודלים של הכנסות עצמיות ועוד. תוכנית 'ערך לדרך' 2 בירושלים של פועלים בקהילה החלה לפעול לאחרונה בעיר, בשיתוף עיריית ירושלים – הרשות העירונית לתעסוקה ומינהל פיתוח, בתמיכת המודל הירושלמי של קרן ליכטאג ובשיתוף מרכז צעירים ירושלים. בתכנית בירושלים השתתפו 23 עמותות, ו-5 מחפשי עבודה המעוניינים להשתלב בתחום גיוס המשאבים, שחלקם כבר שולבו בעבודה בעמותות המשתתפות בתכנית.

 

10

 

יקב טפרברג השיק השבוע באירוע חגיגי שכולו תרבות ויין, את המהלך החדשני של היקב: "סיפורי יין – משפחה מזן אחר" – 3 סרטוני קולנוע מקוריים של יוצרים ישראליים, שעוסקים בנושא המשפחה, הקרוב לליבם של אנשי יקב טפרברג, המנוהל כיום על ידי הדור החמישי של המשפחה. בסרטים מככבים אסי לוי, יוסי מרשק, אלון נוימן שהגיע עם עלמה זק וטלי שרון, יעל גולדמן ואורי פפר וזוכה מאסטר שף יהודה עמר, מוטי טפרברג מבעלי היקב עם כל משפחתו, רועי הראל סמנכ"ל השיווק של היקב, משה אדרי מבעלי סינימה סיטי, עמית משיח מנכ"ל מקאן אריקסון וגיל גזית מנכ"ל שרונה. האורחים נהנו מטעימות יין משובח, ומהקרנת הסרטים במעמד היוצרים והשחקנים, ודרור שאול הבמאי המלווה של הפרויקט.

 

11

 

יזמית הנדל"ן החרדית חני הורביץ חגגה השבוע בר מצווה לבנה אליהו, שהינו השלישי מבין תשעת ילדיה, באולמי לאגו בראשון לציון. בין מאות המוזמנים נראו אנשי עסקים ונדל"ן ביניהם אולגה לבייב רעייתו של לב לבייב, אבי דויטש לשעבר שותף בבית ההשקעות אקסלנס נשואה וכיום מבעלי ומנכ"ל קרן אקספו, ג'ק ורינה בר מבעלי פפסי, יזם הנדל"ן מוטי כוזהינוף, הארכיטקט אילן פיבקו, עו"ד אילן בומבך, עו"ד גדעון פישר ורבים אחרים. הורביץ עומדת להיות עסוקה גם בחגיגה אישית נוספת – עת תחגוג את יום הולדתה בשבוע הקרוב.

 

12

 

בסופש האחרון התקיים אירוע מכירות והרמת כוסית של פרארי & מזראטי בישראל. יינות יקב בן-חיים הוגשו לכל באי האירוע. ואילו לרוכשי הרכבים המפוארים, הוענק במתנה בקבוק מיוחד ומפואר לא פחות:מקברנה סובניון מגנום מסדרת הדגל של היקב, מעוטר באבני סברובסקי בעבודת יד ובמהדורה מוגבלת ויחידה בעולם.

 

13

 

נציגי הפועל חולון בכדורסל, רועי דבורה המנכ"ל ואיתן לנציאנו יו"ר הקבוצה, הגיעו לחלוק כבוד לדוד לזר מבעלי רשת "אופטיקה בליסימה" אשר תומך דרך קבע בקבוצה ולא מפספס אף משחק. דוד לזר קיבל מידם תמונה של הקבוצה מייד עם הזכיה. נוכח גם אביב לזר, המנהל עם אביו את הרשת. בצילום: רועי דבורה, איתן לציאנו, דוד לזר ואביב לזר.

 

14

 

בתום 5 שנות פעילות מוצלחות, חוגג המרכז Natur Clinic-נטור קליניק, מעבר לקליניקה חדשה ומתיחת פנים של המרכז כולו. הקליניקה החדשה, אשר בהקמתה הושקעו כחצי מיליון, ממוקמת גם היא ברחוב בן גוריון 2, לב העיר הרצליה ומשתרעת על פני כ- 180 מ"ר. הקליניקה מציעה 5 חדרי טיפולים מתוכם 2 חדרי טיפולי גוף ו- 3 חדרים לטיפולי פנים ולייזר, כך שבו זמנית ניתן לטפל ב 5 לקוחות בטיפול שונה. העיצוב החדש מתכתב עם שיטות הטיפול העדכניות ביותר בהן עושים שימוש במרכז, וכולל אבזור חדיש לחדרי הטיפולים לגוף ולפנים, ושילוב אלמנטים עיצוביים ליצירת האווירה, המתאימים לתחושת רוגע ופינוק אותם רוצה המקום להעביר ללקוחות.

 

15

 

טליה בכר מראשון לציון וקורל קוקו מתל אביב, שתיהן בנות 15 וחצי, נבחרו להציג לקראת חגיגות המימונה, את קולקציית הכפתנים המרוקאים החדשה של המעצבת המקומית מלי פשה-פטיטו מ "מרקש" הידועה גם כמפיקת חינות ומימונות מעל 24 שנה, בוגרת שנקר שלמדה סטיילינג אצל ליאת אשורי. טליה בכר היא פאשיניסטה, כוכבת אינסטגרם, דוגמנית ותלמידה מצטיינת קורל קוקו לומדת עיצוב שיער בבית ספר מקצועי רוז מצקין, ובין תחביביה ריקודי היפ הופ. טליה היא בתה של שרון בכר אשת יחסי ציבור ותיקה, אז אין ספק שבתה טליה נמצאת בידיים טובות, עם קמפיין מסודר כיצד להפוך לדוגמנית מקצועית ומצליחה. בצילום מימין: קורל קוקו וטליה בכר.

 

16

 

השבוע התקיים כנס של משרד התיירות, התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות והתאחדות המלונות, לכבוד יום האישה הבינלאומי. חיים זר סמנכ"ל "GIGI מעבדות קוסמטיקה" הגיע למלון "דיוויד אינטרקונטיננטל" בו התקיים האירוע, והעניק 150 מוצרי הדגל של המותג, קומפלקס חומצה היאלורונית 3D, לנשות בכירות בתעשייה שהוזמנו לאירוע הגדול. לצד מנהלות תשתיות תיירות, מלונות ומשרדי נסיעות, ביקרו בכנס שרת המשפטים איילת שקד, ח"כ מירב בן ארי וד"ר ליאת יקיר. במסגרת הכנס התקיימה סדרת הרצאות קצרות נוסח TED, בהן המשתתפות סיפרו על דרכן ממשרות זוטרות להנהלה, על יוזמות לקידום נשים בתעשיית התיירות, ועל יזמות טכנולוגית בתעשיית התיירות.

 

17

 

במסגרת שבוע האופנה, התקיימה תצוגת האופנה של חברת TwentyFourSeven תחת המסר " Love The Skin You Are In ". חברת האופנה בחרה במהלך חדשני וראשוני, והעלתה על המסלול כ- 180 דוגמניות שכולן מגיעות בקשת רחבה של גילאים, מידות, גבהים, מגזרים וגוונים מתוך התפיסה שאין מודל יופי אחד, לצד שלושת הפרזנטוריות: הדוגמנית הבינלאומית דורית רבליס, כוכבת הרשת והדוגמנית אנה זק והדוגמנית בר זומר. ארחו את התצוגה: בעלי קבוצת רנואר אלי ברקוביץ ויוסי ברוש, מנכ"ל קבוצת רנואר סרג' דרעי, סמנכ"ל השיווק של קבוצת רנואר מישל תמיר, רונקו מנהל קריאייטיב של הקבוצה ואפרת כרמי מעצבת ראשית של המותג TWENTYFOURSEVEN. מישל תמיר סמנכ"ל השיווק של קבוצת רנואר ו -TWENTYFOURSEVEN אמר: "אנו נרגשים להשתתף זו הפעם הראשונה באירועי ה- Tel Aviv Fashion Week עם המותג TWENTYFOURSEVEN". כמו כן הגיעו צביקה רוזנטל מנכ"ל קניון עזריאלי מודיעין, גאלה בנסימון מנכ"לית קניון עזריאלי הוד השרון, מיכאל אטיאס סמנכ"ל השיווק של קבוצת שעוני יבנה, יריב אברהם מבעלי פרסום אברהם ועוד.

 

18

 

המעצבת לארה רוסנובסקי השיקה את קולקציית אביב קיץ 2018 במסגרת שבוע האופנה של תל אביב. לתצוגה הגיעו בין היתר מירי מסיקה, לאה שנירר, שירלי בוגנים, אורטל בן שושן, נטלי דדון, תום באום, שירה מאור, נלי תגר, יעל בר זוהר, בל אגם, ילנה ראלף ורבות אחרות.

 

19

 

מנכ"ל נעמן גרופ דודי כהן והנהלת הקבוצה, אירחו את 700 העובדים באירוע לציון שנת 2017 כשנת שיא במכירות מותגי הרשת נעמן וורדינון. החברה שהפכה בחציון האחרון מחברה ציבורית לחברה פרטית מקבוצת רבוע כחול, בשליטת איש העסקים מוטי בן משה, השיגה את התוצאות המרשימות, למרות המשבר שחוותה רשת מגה, שהייתה לקוח מרכזי של הקבוצה. דודי כהן הודה לכל עובדי מטה החברה ו-130 חנויות המותג, וחשף באירוע את קולקציית האביב החדשה של ורדינון וגם את הקולקציה החדשנית שמשיקה נעמן לקראת הפסח הכוללת את סדרת הסירים והמחבתות החדשנית "נעמן Smart Cook" שפותחה בעצה אחת עם היועץ המקצועי של הרשתהשף אסף גרניט, כדי להבטיח בישול חכם ובריא. בתמונה מימין: דודי כהן מנכ"ל נעמן גרופ, שרון הרמתי מנהלת השיווק, ויונתן בן עמי סמנכ"ל מכירות רשתות קמעונאיות.

 

20

 

ביום האישה הבינלאומי קניון עזריאלי גבעתיים, בשיתוף עם וי"צו, ערכו תצוגת אופנה שהשתתפו בה 12 נשים מקומיות, אשר שיתפו את סיפורן האישי. התצוגה התרכזה באופן בו האישה והאופנה מעצימות האחת את השנייה, ובנוסף לכך, במתחם הוקמו מיכלי איסוף בגדים לתרומות עבור הביגודית של וי"צו.

 

21

 

בשבוע שעבר הגיעו גילת אנקורי ואורנה בנאי, יחד עם כלביהן, לאירוע השקה למותג מזון הבריאות האמריקאי המוביל לחיות מחמד CORE Wellness המשווק בלעדית על ידי CONTIPET בישראל. האירוע אשר נערך ב'דרמה בר' בתל-אביב כלל ארוחת ערב, פינוקים מיוחדים לכלבים, קוקטיילים והופעת סטנד אפ של אבי נוסבאום. באירוע נכחו: מנכ"ל חברת CONTIPET - קמל סמואל לוי ואחיו נתן שאירחו את נציגי חברת Wellness שהגיעו במיוחד לרגל ההשקה, ביניהם: הווטרינרית הראשית של חברת Wellness העולמית- ד"ר דניאל ברנל וראש מחלקת המחקר והפיתוח בחברה, קריסטוף ולמינק. גילת אנקורי הגיעה יחד עם בעלה מייקל גרינשפן והכלבות ג'ולי וננה. אורנה בנאי שהגיעה יחד עם כלבתה סופי התחייבה לתרום בסיוע CONTIPET כמות גדולה של מזון לכלבים וחתולים לעמותת ״חבר״, לעמותת ״תנו לחיות לחיות״ ובנוסף, לסייע למאכילי חתולים במקומות שונים ברחבי ארץ.

 

22

 

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בשי-לי טרסר נויהאוז, סמנכ"לית השיווק של החברה לפיתוח קיסריה, לאשת השיווק של חודש פברואר 2018, בזכות פרויקט "אור ים", אשר הוביל מהפך בפיתוח הבנייה האורבני עם תפיסה תכנונית ושיווקית חדשנית. במציאות הנדל"נית הסבוכה, הצליחה טרסר נויהאוז לייצר מהלך שגרם לבאזז תקשורתי והביא עימו תוצאות שיווקיות בשטח, כשהמהלך יוצר ביקושי שיא לשכונה החדשה שמוקמת בין קיסריה לאור עקיבא. זו הפעם הראשונה בישראל, שתהליך המיתוג של פרויקט מבוצע עוד טרם מכירת הקרקע ליזמים, והתחלת הביצוע בשטח.

 

23

 

סגן ראש הממשלה לשעבר דוד לוי (אביהם של חברי כנסת אורלי לוי אבקסיס וסגן השר ג'קי לוי), נצפה ביום שני האחרון במלון הוילג' של רשת מלונות מטיילים, והוא זכה לאירוח אישי של מנהל המלון אלון מן.

 

24

 

הדוגמנית ג'סיקה לי ביוקנן מציגה את מראה איפור לאביב 2018 של חברת האיפור IL MAKIAGE. על הפנים היא ממליצה למרוח שכבה עדינה של מייק אפ BFF בגימור משי. את הגבות יש למלא ולעצב באמצעות מסקרה לגבות HYPNOTIZE, את הריסים העליונים והתחתונים מדגישים בשתי שכבות של מסקרה ICON שחורה למראה עשיר, מופרד ודרמטי. ניתן להוסיף ריסים מלאכותיים, בודדים וקצרים בשליש החיצוני של העין, לקבלת מראה מלוכסן מעט. להשלמת המראה, מניחים ברונזר מינרלי אפוי על עצמות הלחיים והרקות. לשפתיים חושניות במיוחד, מורחים את השפתיים בשפתון עמיד, ומסיימים בשכבה עדינה של גלוס שקוף.

 

25

 

השנה לראשונה לקראת פסח, השתתף יקב טורא, יקב אחוזה משפחתי איכותי, בתחרות 'BEST VALUE 2018' המתקיימת זו השנה העשירית, וזכה במקום השלישי עם יין רוזה בציר 2017. בתחרות השנה השתתפו 155 יינות ישראלים שמחירם נע בין 25 עד 79 ₪ שנבדקו בטעימה עיוורת ע"י צוות של 17 שופטים ביניהם סומליירים, ייננים וטועמים מהמקצועיים והטובים בארץ. ורד בן סעדון, בעלת היקב ומנהלת השיווק: "הזכייה בתחרות 'BEST VALUE' בה מתחרים בודדים מיקבי הבוטיק בארץ, מוכיחה לכולם את איכות היינות שאנו מייצרים. "טורא" הינו יקב אחוזה משפחתי ומוקפד (Estate Winery), בין הבודדים הקיימים בישראל, בו בעלי היקב, ארז וורד בן סעדון, הם גם הבעלים של הכרמים הנמצאים באזור, ומכרמים אלה מגיעים הענבים ליקב.

 

26

 

תערוכת התיירות הבינלאומית בברלין ITB שננעלה השבוע, משכה אליה עשרות אלפי מבקרים ומציגים מרחבי העולם, והתפרשה על פני מרכז הירידים הענק בברלין "המסה". מדינת ישראל בהובלת משרד התיירות ובראשו מנכ"ל המשרד אמיר הלוי, הקימו השנה ביתן רחב ידיים בו התכנסו המציגים הישראלים ונציגים רבים, שנפגשו עם סוכנים ואנשי תיירות מרחבי העולם. עם פתיחת התערוכה הושק גם פרויקט חדש – ''Israel's Attractions & More - או בקצרה – IA&M - ערוץ YouTube תיירותי שיקדם אתרי תיירות בולטים בישראל. בשלב ראשון נכנסו לפרויקט עשרה אתרים צפוניים ביניהם: אתר החרמון, קייקי כפר בלום, צוק מנרה, חמת גדר, תיירות נוף גנוסר, אתרי המועצה האזורית עמק המעיינות, יקב בזלת הגולן, גלריה מקדם, בוטיק השוקולד דה קרינה ומלון אבני החושן מרשת אוליב. מאחורי המיזם עומדת חברת AZOULAY PR & MORE אשר זיהתה את הצורך שקיים לערוץ וידאו שיגיע לכל אדם באמצעות הנייד שלו, בקלות רבה. לדברי חיים אזולאי מנכ"ל החברה, הפרויקט זכה לעניין רב במהלך התערוכה. כאמור, כבר במהלך תערוכת התיירות בברלין הוצג הפרויקט לכתבים זרים ולאנשי תיירות מהארץ ומהעולם, במקביל להפצת החומרים למערכות תקשורת רבות ברחבי העולם, סוכנויות ידיעות, כתבים זרים בישראל ועוד רבים נוספים. בתמונה: חיים אזולאי, רעיה בלחסן אנשי היח"צ עם נציגי האתרים המשתתפים שלקחו חלק בפרויקט, אמיר הלוי מנכ"ל משרד התיירות, ועוד מתעניינים.

 

27

 

אורי שנבל מנכ"ל חברת 'סנורמה' נציגת מכירות של תאגיד השייט רויאל קריביאן בישראל, מעדכן כי במסגרת הקמת מחלקת היוקרה החדשה, יוצעו מעל 900 סיורי חוף חדשים של חברת Azamara Club Cruises®. מוסיף שנבל: "בתחום הפלגות היוקרה אנו רואים שינוי במגמה ועלייה בביקוש. אם בעבר מירב הנוסעים באניות היוקרה היו מטיילים וותיקים, בשנים האחרונות אנו רואים כי יותר ויותר צעירים בממוצע גילאי 40 בוחרים בחבילות הבוטיק ומחפשים חוויה רגועה ומהנה, המשלבת טיולים מעמיקים ביעדי השייט, לצד ביקוש לאירועי תרבות שונים בנמלי העגינה".

 

28

 

הזמרת המצליחה נועה קירל, ולאחרונה גם שופטת בריאליטי החדש Got Talent ישראל, קפצה לביקור במועדון הגולף בקיסריה. כוכבת הפופ הצעירה בחרה במתחם הייחודי על מרחביו הירוקים והמוקפדים, כסצנה מושלמת לצילומים שאת פרטיהם היא בינתיים שומרת בסוד. וכמו בשיר שלה, הפכה קירל ל-superstar כשגנבה את ההצגה וריתקה את תשומת ליבם של כל אורחי המועדון והצוות בניהולו של ליאור פריטי, שכמובן לא ויתר על תמונה עם כוכבת הילדים והנוער הפופולארית.

 

29

 

'זהבי עצמון' וחברת Ellita Living ערכו לרגל יום האישה, ערב שכולו נשים ורק מעט גברים. לאירוע שהתקיים במיתחם אליתא ברחוב הלחי בבני ברק, הגיעו מאות אדריכליות ומעצבות מצמרת עולם העיצוב ליהנות מארוחת ערב, עמדות פינוק והרצאות מרתקות של רוית אסף שהסבירה איך ליצור טוטאל לוק, גדי אלימלך בהרצאה שכולה סטיילינג, שירלי גליק שלימדה כיצד להיות הגרסה הכי טובה של עצמך ושרית גל-כהן שהרצתה על מיניות האישה.

 

30

 

השבוע נערך בהאנגר 11 בת"א ערב ההתרמה השנתי לעמותת "שמחה לילד", המלווה ומסייעת לילדים הלוקים במחלות כרוניות וגנטיות שונות, ובני משפחותיהם. האירוע התקיים בהנחיית גלית גוטמן, ובמרכזו נערכה הופעה של הזמר אביתר בנאי. בין תומכי העמותה שהגיעו לאירוע ובירכו את מנכ"ל העמותה, אלי קלרמן: איש העסקים צביקה ויליגר, בעלי ברק קפיטל אייל בקשי, בעלי 'סקופ מתכות' שמואל שילה, איש חיי הלילה אליאב בן חמו וארוסתו, השורדת לשעבר והגולסטארית כיום לירון רביבו ואחרים. בתמונה: מנכ"ל העמותה אלי קלרמן וגלית גוטמן.

 

31

 

אמריקן אקספרס ערכה אירוע אקסקלוסיבי ללקוחות הפרימיום שלה במלון שרתון תל אביב. הערב כלל קבלת פנים, ארוחת ערב בסגנון קוקטייל יוקרתי על רקע חוף הים, עם הרצאתו המרתקת של ליאור רז, יוצר ושחקן ראשי בסדרה המצליחה "פאודה". בהרצאה סיפר על הסדרה, תהליך היצירה והצצה אל מאחורי הקלעים. נכחו באירוע: רון וקסלר מנכ"ל קבוצת ישראכרט, עידו עלמני מנהל פעילות אמריקן אקספרס, פרנקו וולה מנכ"ל מלון שרתון, השחקן והיוצר ליאור רז ועוד.

  

 בלה דיאמנט , TLV TIMES  

*לכתבות טריבונה קודמות

   שתף אותי בפייסבוק  facebook

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

שם החברה: ר.א ריהוטכתובת החברה: רחוב אלכסנדר ינאי 1 פתח תקווה(צומת...
 תכנון ועיצוב פנים לבתי מגורים ומשרדים. התאמת החלל לסגנון החיים של הלקוחות,...
להב שירותי דיילות באילת וים המלח - שרותי דיילות לכנסים וארועים, דיילות לארוע...

המלצות השבוע בזירת המרצים

 שם החברה: שורה ראשונה ייצוג אמנים ומופעיםכתובת / עיר: אזוראתר...
תומר שוחטוביץ - VIDEOBOX בית תוכן דיגיטלי
מיכל צפיר  מאמנת לחיים בריאים