ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

המשחקים החדשים לילדים שבפתח

המשחקים החדשים לילדים שבפתח

בלה דיאמנט , 27/03/18

כמו בכל שנה, הילדים בליל הסדר משתוקקים למצוא את האפיקומן, כי המתנות כבר מחכות להן מעבר לפינה. עבור ההורים המטלה אינה קלה: מסע חיפושים בחנויות הצעצועים, במטרה למצוא את המתנה החדישה ביותר. זהו מבצע לא קל בשוק המתאמץ בכל חג להביא לילדים את המילה האחרונה.

 

 

בחרנו במשחק חדש מבית המותג “ניתן באהבה” הנקרא: “גלגלי הכוחות שלי”, משחק קופסא לפיתוח תקשורת וכישורים חברתיים, שקיבל את תו התוכן של מכון אדלר.

 

S2

 

משחק הקופסא חדש “גלגלי הכוחות שלי”, מכיל שבעה משחקים שונים, ואינספור אפשרויות נוספות למשחק, אותן ניתן להתאים לגילאי המשתתפים. המשחק מעודד שיח על רגשות, ראיית האחר, תורם לפיתוח תקשורת ומיומנויות חברתיות והתמודדות עם מצבים חברתיים שונים, לחיזוק הביטחון העצמי והבניית הערך העצמי.

המשחק ייחודי כיון שהוא מעלה לדיון נושאים חברתיים ורגשיים כמו לחץ חברתי, עמידה על שלי, עזרה לאחר, התמודדות עם הצלחה וכישלון, התגברות על תסכולים ועוד.

המשחק מכיל 48 קלפים, שני לוחות מסלול ענקיים, מובייל כוחות להרכבה ותלייה, וארבעה גלגלי משחק: גלגל הכוחות, גלגל הרגשות, גלגל הנתינה וגלגל המשימות. באמצעות גלגלי הכוחות שבמשחק אפשר לייצר שיח רגשי עם הילדים ולדבר אתם על ערכים כמו חברות, אמת, ראיית האחר, עמידה על שלי והקשבה לעצמי, איך להקשיב לעצמי, לא להיגרר אחרי אחרים ולדעת עמוד מול לחץ חברתי. קלפי הכוחות שבקופסה מעוררים שיחה פתוחה על רגשות ומחשבות, על ערכים ועל מצבים חברתיים שהילדים מתמודדים אתם.

לקופסא מצורף מובייל ״הכוחות שלי״ אותו יכולים הילדים לתלות בחדרם ולהחליף כל יום את קלף הכוח שמוצמד למובייל.

 

S1

 

המשחק מתאים לגילאי גן עד חטיבת ביניים, ליצירת תקשורת בתוך המשפחה, למורים ומורות, גננים וגננות, מטפלים, מאמנים, פסיכולוגים וכל מי שאוהב ילדים.

מחיר: 129 שקל.

לרכישת המשחק היכנסו לחנות האתר ״ניתן באהבה״ www.nitan-beahava.co.il

 

 

לרגל חג הפסח, גם חברת קודקוד משיקה מספר משחקי קופסא חדשים, שיהוו מתנה מושלמת וכיפית גם לילד וגם לכל המשפחה. אנחנו בחרנו להציג בפניכם 2 מתוך מגוון המשחקים הקיימים.

סטאקס

המשחק מתנהל בארבעה סבבים. בסבב הראשון מתחילים עם בניית מבנה של שש קומות, כאשר בכל סבב מוסיפים קומה. בסבב הרביעי (והאחרון), המבנה מגיע לגובה של תשע קומות, והוא מורכב מכל שש הלבנים ומשלושת הסטאקס.

 

O2

 

המנצח: מי שצבר הכי הרבה נקודות

המשחק מיועד ל-2 עד 4 משתתפים, ומתאים לגילאי 8+

מחיר: 119 ש”ח

קוויזו

 מטרת המשחק: לצבור 8 קלפי משחק על ידי מענה נכון על השאלות: מי הכי גדול? מי הכי איטי? ויש להיות הראשונים למצוא את החיה המתאימה לשאלה.

שחקנים: 2-8 משתתפים, לגילאי 6+

המשחק: ערבבו את שישים הקלפים והניחו אותם במרכז השולחן, כך שצד ה”סמל” בקלף פונה כלפי מעלה – זוהי הקופּה. השחקן הצעיר ביותר הופך את הקלף הראשון בקופה, ומניח אותו לידה כשצד ה”חיות” גלוי. כל השחקנים בודקים את קלף “החיות” ואת הקלף עם ה”סמל” אשר בראש הקופה.

על השחקנים לומר במהירות איזו חיה מקיימת את התנאי בהתאם ל”סמל” המופיע בראש הקופה. מי שענה ראשון ונכון על השאלה, זוכה בקלף. לאחר מכן הופכים את הקלף הבא שבקופה. אם טעיתם, עליכם להחזיר אחד מהקלפים שלכם (אם יש לכם) לתחתית הקופה.

 

O1

 

המנצח: השחקן הראשון שאוסף שמונה קלפים.

מחיר: 79 ש”ח

ניתן להשיג בחנויות הצעצועים והמשחקים המובחרים וכן באתר קודקוד: www.kodkod.co.il

 


 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook