ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

טריבונה רכילות עסקית 29/03/18

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית 29/03/18

20

77 מכוניות קלאסיות הגיעו השבוע בצהרים לנמל קיסריה וחנו בהיפודרום של קיסריה ...עשרות מנכ"לים, סמנכ"לי כספים ומנהלי סיכונים נכחו בהשקת מוצר חדש של SAP שעסק באתגרי הרגולציה של חברות גלובליות בעידן הענן, ובהשלכות והמלצות פרקטיות להתמודדות איתם...כ- 6000 רצים השתתפו בסוף השבוע האחרון במרוץ האתגרי Reebok Mud Run ...מערכת הכפתור, טכנולוגיה כחול-לבן ראשונה מסוגה בעולם להצלת חיים ברכב, זכתה בתואר "מוצר השנה", בקטגוריית אביזרי בטיחות לנהיגה....ספרה החדש INDOOR OUTDOOR, של אורלי רובינזון כולל את הגינות הקסומות ביותר בישראל....רשת ישרוטל הודיעה על הקמת 5 בתי מלון בתל אביב וירושלים...חברת SODEXO ON SITE, מהחברות המובילות בישראל להספקת שירותים לעסקים, ערכה לכבוד פסח את כנס המנהלים השנתי שלה במסעדה אותה מפעילה החברה, במטה חברת מגדל בפתח תקווה. ..שגרירות יוון ולשכת התיירות היוונית בישראל הביאו לנו את יוון לישראל, בשוק צפון רמת החייל
...Klaus Knudsen מנכ"ל ובעלים של Hjort Knudsen חברת רהיטים מדנמרק, המובילה בתחום העיצוב והריהוט הסקנדינבי נחת בישראל ...
בטקס חגיגי חנכו את המרכז הלוגיסטי החדש של החברה בפארק העסקים החכם של קיסריה...חברת רויאל קריביאן קיבלה השבוע את האנייה הגדולה בעולם וכיבדה את הצוות של ה-Symphony of the SeasSM.... הקולקציה של סיגל דקל לרשת קרייזי ליין בכיכובה של הפרזנטורית גלית גוטמן...אליפות שפתוחה לכל השפים מכל תחומי הקולינריה, תתקיים ב"דן גורמה" תל אביב בתאריך ה- 10/4 ...הכנס ה-20 של "מחקרים חדשים של הגליל", העוסק במחקרים מתחומים שונים: ביולוגיה, כלכלה, סוציולוגיה, תרבות, מגדר, היסטוריה, ארכיאולוגיה ועוד... השבוע התקיים ב- Be all רשת המשרדים המשותפים החדשני, כנס המחפש את הסטראטאפ הישראלי הבא. בכנס לקחו חלק 24 אנשי סטארט-אפ ושבעה משקיעים מחברות מובילות, בשבוע שעבר קיים הל"ב – איגוד העמותות למען הזקן בישראל את הכנס השנתי בנושא "העמותות למען הזקן במרחב המוניציפאלי" במלון דן קיסריה

ועוד...כל מה שרציתם לדעת על "מאחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק לחצו כאן

בלה דיאמנט , TLV TIMES
*לכתבות טריבונה קודמות

הטריבונה 29/03/18

 

 

1

 

שגרירות יוון ולשכת התיירות היוונית בישראל הביאו לנו את יוון לישראל, ובמשך שבוע נערכו חגיגות בשוק צפון ברמת החייל עם המון מוסיקה טובה וכמובן אוכל יווני אסלי. שגריר יוון בישראל קונסטטינוס ביקאס, הבעלים מיכל אנסקי והשפים האורחים שהגיעו מכרתים לבשל יחד עם מסעדות ודוכני השוק, חגגו יחד את שיתוף הפעולה המוצלח. משמאל לימין: שף פטרוס לברינידס, השגריר קונסטטינוס ביקאס, מיכל אנסקי ושף מנילוס רובקיס.

 

2

 

לרגל יום העצמאות ה-70 שנה למדינה, ערוץ 24 חגג עם עינת שרוף בגנקי ספיישל חגיגי לעצמאות – זמר עברי. האירוע התקיים בשיתוף פעולה עם יקבי כרמל, אשר חשפו במהלכו מהדורה מוגבלת של יינות בעיצוב מיוחד ברוח חגיגות ה-70 למדינה. הגיעו לשיר ולרקוד על שולחנות: ראש האופוזיציה בוז'י הרצוג, דר זוזובסקי, רבקה מיכאלי, עינת ארליך, יזהר כהן, אוהד חיטמן ורן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל ועוד.

 

 

3

 

ענת לוין מנכ"לית שילב היוצאת, חשפה השבוע את קולקציית האופנה לקיץ 18 של שילב, רשת מוצרי התינוקות והפעוטות הגדולה בישראל, בנוכחות כרמית אלעד מבעלי רשת שילב ויפעת רוזנברג סמנכ"לית השיווק. הקולקציה הושקה באווירה אביבית בסניף שילב בנמל תל אביב. ענת לוין: "קולקציית הקיץ החדשה של שילב שמה דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות, שמירה על איכות המוצרים ומחירים אטרקטיביים ותחרותיים במיוחד".

 

4

 

חברת האופנה קרייזי ליין צילמה הבוקר את סרטון הפרסומת עבור הקולקציה של סיגל דקל לרשת קרייזי ליין בכיכובה של הפרזנטורית גלית גוטמן. גוטמן צולמה לפרסומת כאשר היא פושטת מעליה את המעיל החורפי, וחושפת את השמלה הקיצית מתוך קולקציית הקפסולה של סיגל דקל לחברה. גוטמן סיפרה שהיא תחגוג את ליל הסדר וחופשת החג עם בנותיה באיסטנבול. לסט הגיעה הפנים החדשות של המותג, השחקנית האגדית גלית גיאת.

 

 

5

 

כ-50 ילדי מחלקת הנפרולוגיה (דיאליזה) ובני משפחותיהם, הוזמנו השבוע להיכל הקרח ICE PEAKS בחולון. במסגרת שיתוף פעולה חדש בין עמותת "תקוה ומרפא" המאמצת את מחלקות הדיאליזה והנפרולוגיה סביב השעון ל"היכל הקרח", נפתחה בהיכל קופה שתהיה זמינה למשך שנה לתרומות לעמותה, במטרה לבנות בית לאירוח משפחות הילדים החולים, סמוך לביה"ח שניידר. הגיעו להחליק ולשמח את הילדים: חבר הכנסת אורן חזן, הזמרים דודו אהרון ואיתי לוי, השחקן ליאור כלפון, טילטיל, הני 'הפקחית' מהמרוץ למיליון וגילי ורנר כוכב הילדים.

 

6

 

לאחרונה התקיימה השקת סניף קפה VERO במתחם גן העיר כרמיאל, בנוכחות לקוחות חובבי קפה, שהוזמנו בעקבות פעילות הפייסבוק שנערכה החודש ועתונאים מקומיים. החנות מציעה החל מפולי קפה ועד קפה טחון, מבחר גדול של מכונות קפה, מקציף חלב, קפסולות במגוון טעמים לקפה, חליטות תה טריות במגוון טעמים וריחות, כוסות תה וקפה, קנקני תה, מקינטות ועוד.

 

7

 

רגע לפני חג הפסח נחת בישראל Klaus Knudsen מנכ"ל ובעלים של Hjort Knudsen חברת רהיטים מדנמרק, המובילה בתחום העיצוב והריהוט הסקנדינבי במדינות סקנדינביה ובצפון ומערב אירופה. את הביקור הפרטי בישראל, שבה שהה לראשונה כמתנדב באחד הקיבוצים לפני למעלה מ- 20 שנה, שילב בהרמת כוסית מרגשת באולם התצוגה של 'דיור אינטריורס' , שם שיתף את הנוכחים בחיבור האישי המיוחד שיש לו לישראל, שהודות לו ועל אף הסלקטיביות שבבחירת שותפיו לדרך ברחבי העולם, שמח מאוד על ההזדמנות שנקרתה בפניו להכיר את ציון שגב, הבעלים של דיור אינטריורס ולהתחיל להשווק את רהיטיו הייחודיים גם כאן. באו לברך ולהרים כוסית לקראת השנה החדשה: קלאוס קנוצן ואשתו אלן ובנם ג'ייקוב, הדור השלישי למשפחת מייסדי חברת Hjort Knudsen, שירי חגואל סגנית וממלאת מקום ראש עירית נתניה וממלאת מקומה, שציינה את תרומתה של חברת דיור אינטריורס החוגגת 40 שנה לתעשית הריהוט והעיצוב היוקרתית בעיר, לואיז תומפסון הנספחת הכלכלית של שגרירות דנמרק בישראל שציינה כי המותג הדני הידוע נמצא ברשימת 10 החברות המובילות באירופה בתחום הריהוט והיא מדורגת בהתאם למחזורי מכירות ואחת המשפיעות ביותר בתחומה בעולם. את האורחים קיבלו ציון שגב המנכ"ל, הבעלים של דיור אינטריורס ושרית פיינשטיין סמנכ"ל החברה שסיפרו על ההתרחבות של החברה, ופתיחתם של סניפים חדשים בשבועות האחרונים בירושלים, עפולה ובבאר שבע.

 

8

 

איגוד השפים הישראלי יוזם גם השנה כמיטב המסורת את אליפות ישראל לשפים לשנת 2018, במטרה להכתיר את הכישרון הקולינארי הבא. האליפות שפתוחה לכל השפים מכל תחומי הקולינריה, תתקיים ב"דן גורמה" תל אביב בתאריך ה- 10/4 בין השעות 12:00-19:00 . במסגרת התחרות יציגו השפים ארוחה מלאה המבוססת על מנות ביניים, עיקרית וקינוח עליהן ישפטו ויקבלו ניקוד. התחרות תארח השנה גם שופטת בינלאומית מרומניה יוליה דרגוט, שמגיעה לשפוט מטעם איגוד השפים העולמי, לצדם של נבחרת שופטים ישראלית המורכבת מהשפים: השף שלום קדוש יו"ר נבחרת השופטים, השף משה כץ, השף איל לביא, השף ניר צוק, השף גיא פרץ, השף דוד ביטון, השף ג'קי חזן, הקונדיטור דודו אוטמזגין ושופטים מקצועיים מטעם איגוד השפים הישראלי, המחזיקים בתואר שופט בינלאומי מטעם איגוד השפים העולמי. הזוכה באליפות השפיים לשנת 2018 יוכתר כשף המוכשר ביותר לשנת 2018 ויוזמן להצטרף לנבחרת השפים של ישראל לאליפות העולם בלוקסמבורג בנובמבר 2018. מאחורי היוזמה של אליפות השפים עומדים השף חי שוורץ יו"ר איגוד השפים הישראלי וגבי פנחסוב. האירוע יוצא לדרך בחסות חברת מילניום ארקוסטיל המציעה מגוון מוצרים לשף המקצועי ושף הביתי.

 

9

 

בשבוע שעבר התקיים במכללת תל־חי הכנס ה-20 של "מחקרים חדשים של הגליל", העוסק במחקרים מתחומים שונים: ביולוגיה, כלכלה, סוציולוגיה, תרבות, מגדר, היסטוריה, ארכיאולוגיה ועוד, וכולם עוסקים בגליל ובסביבותיו, מזוויות שונות ומהיבטים שונים. מבין המחקרים שהוצגו בכנס נבחרו כמה להיכלל בספר מיוחד, היוצא לאור מידי מספר שנים בהוצאת איתי בחור. בתמונה: איתי בחור ויאיר גרבוז, אחד המרצים בכנס.

 

10

 

ביום שישי האחרון בקבלת השבת המסורתית והידועה ביקב בן חיים ברמת השרון, הפתיע ניר שחר יו"ר עמותת "לוחמים לחיים", את היינן איתי בן-חיים, עצר את המוזיקה והעניק לאיתי תעודת הוקרה על תרומת יינות מובחרים מהיקב, לערב הגאלה הראשון שקיימה העמותה, בהשתתפותם של מפורסמים רבים, שתרמו ונרתמו למען לוחמים נפגעי פוסט טראומה.

 

11

 

השבוע התקיים ב- Be all רשת המשרדים המשותפים החדשני, כנס המחפש את הסטראטאפ הישראלי הבא. בכנס לקחו חלק 24 אנשי סטארט-אפ ושבעה משקיעים מחברות מובילות, ביניהם דב ירקוני- מנכל קרן השקעות Nielsen, אורי שניידר- startup business development manager מאמזון, עדית להב- Recruiting manager at Firtz companies, גבע שותף בGnb וגלעד גלפנד - מנהל איתור סטארטאפים מטעם ALIBABA. הכנס היה מוצלח וכשלושה משקיעים התקדמו למשא ומתן כספי עם 5 סטארטאפים.

 

12

 

רגע לפני ליל הסדר גיא סברסקי סיו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד, מיכאל כרסנטי מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, ואלי שקרצי מנכ"ל והבעלים של אלמנדוס, חנכו בטקס חגיגי את המרכז הלוגיסטי החדש של החברה בפארק העסקים החכם של קיסריה. המרלו"ג המתקדם שהוקם בפארק הדרומי על ידי החברה לנכסי קיסריה בהשקעה של כ-7 מיליון ₪ משתרע על פני 2,200 מ"ר וכולל אולם תצוגה, גלריה, משרדים, אזורי אחסנה, קליטה והפצה.

 

13

 

חברת SODEXO ON SITE, מהחברות המובילות בישראל להספקת שירותים לעסקים, ערכה לכבוד פסח את כנס המנהלים השנתי שלה במסעדה אותה מפעילה החברה, במטה חברת מגדל בפתח תקווה. אל הכנס, אותו הובילה סמנכ"לית משאבי אנוש רינת לחנה, הגיעו כ-200 מנהלי אתרים ומנהלים אזוריים אשר אחראים בין היתר על מערך ההסעדה והאחזקה בארגונים וחברות רבים בהם: מגדל, בית החולים אסותא אשדוד, אלביט מערכות, משרד הביטחון, חברת חשמל, פלאפון, בזק, נוקיה ועוד. במסגרת האירוע החגיגי, נהנו האורחים מארוחת ערב מפוארת ועשירה, עליה היו אחראים השפים התפעוליים עוזי הרוש וקובי עבודי והשף המוביל של החברה במטה חברת מגדל בפתח תקווה מריו הילמר. לקינוח היתה הופעתו של הקומיקאי קובי מימון, והאורחים קיבלו מתנה שהיא גם תרומה לקהילה: הגדת פסח מיוחדת, פרי שיתוף פעולה בין השף מיקי שמו ובין עמותת "ילדים בסיכוי". ההגדה כוללת מתכונים מיוחדים לפסח של השף. הגיעו ההנהלה הבכירה של החברה: אודי בן שימול מנכ"ל, רינת לחנה סמנכ"לית משאבי אנוש ותקשורת, ניר ליאור מנהל חטיבת ת.ד.ל FM, איתן מרכו, סמנכ"ל רכש ולוגיסטיקה, מיכה רבאל סמנכ"ל כספים ומערכות מידע, טל פיקלר וקובי סעדון מנהלי חטיבת ההסעדה ונטלי קוטלר מנהלת QHSE של החברה.

 

88

 

משכל – מותג התינוקות הוותיק אשר סיפק מיטות ורהיטים למאות אלפי חדרי תינוקות בישראל במשך 40 שנות קיומו חוזר לפעילות בגרסה חדשנית, עכשווית ועדכנית, כזו המותאמת להרגלי צריכה עכשוויים. חוויית הלידה המחודשת נחגגה באווירת BABY SHOWER לבלוגרית ההריונית מיכל פורטמן (מטריושקה) הנמצאת בשלבי הריונה האחרונים. בר פינס שריגשה אותנו במאסטר שף האחרון הגיעה יחד עם אחיינה ובחנה רהיטי תינוקות מתאימים, לא לפני שצפתה במיכל יחד עם אנה דשבסקי מנהלת מותג משכל, עולות שתיהן על מיטת תינוק והוכיחו לנוכחים כי מיטות התינוקות עומדות בתקנים אירופאים מחמירים וגם באלו של מכון התקנים הישראלי. המותג שנרכש על ידי קבוצת ויסמן לפני כשנתיים, מושק בימים אלו במתכונתו החדשה ויפעל באמצעות אתר מכירה באינטרנט, שיתמחה ברהיטי תינוקות מתוך מטרה להוביל את תחום חדרי התינוקות בישראל, תוך שימת דגש על בטיחות, איכות, נוחות, עיצוב עכשווי ומחיר הוגן.

 

14

 

אתמול הודיעה רשת ישרוטל על הקמת 5 בתי מלון בתל אביב וירושלים עד 2022. ליאור רביב מנכ"ל רשת ישרוטל, הציג את האסטרטגיה המרכזית של הרשת לשנים הקרובות. בתל אביב יוקמו 3 מלונות על קו החוף ומלון נוסף בפינת הרחובות אחד העם-נחלת בנימין. בכך, תשלים רשת ישרוטל נוכחות של 6 בתי מלון בתל אביב, 5 מהם על קו החוף שמצטרפים אל רויאל ביץ' תל אביב וישרוטל טאוור תל אביב. בירושלים יוקם מלון חדש במרכז העיר - בכיכר ציון. המלון יוקם על בסיס שני מבנים לשימור ויכלול תוספת של ארבע קומות חדשות על גגות המבנים. מלון כיכר ציון יהיה מלון 4 כוכבים פלוס בהיקף של 250 חדרים, אולם כנסים, מסעדות, חניון וחדרי ישיבות. פתיחת המלון צפויה ל-2022 בהשקעה כספית של 350 מיליון שקלים. לסיכום הד"וחות הכספיים, רשת ישרוטל ממשיכה בצמיחה ומציגה עלייה בתוצאות שנת 2017 עם רווח נקי שנתי המסתכם בכ-138 מיליון שקל, אשר מסמל גידול של 14 אחוזים. לראשונה, רשת ישרוטל תחלק דיבידנדים של 25 מיליון שקלים.

 

15

 

רבים מתושבי תל אביב הגיעו השבוע ליהנות מהפנינג קניות ופעילויות לרגל חג הפסח. המבקרים נהנו מיריד דוכני מתנות, יריד איכרים ויריד אוכל לצד מבצעים אטרקטיביים של החנויות ושל הנהלת הקניון. האימהות הרבות שהגיעו מלוות בילדים שכבר החלו את חופשת הפסח, נהנו מהצגה "חוויה בחווה", הפעלות מוזיקליות, שעות סיפור ופעילות עם קטנטנים. לדברי זהבה שלום מנכ"לית קניון וייצמן סיטי: "אני שמחה וגאה בפעילות הקניון המעניק שירות לתושבי תל אביב. אני מזמינה את כולם להמשיך ולהגיע ליהנות מהירידים וההטבות אשר ימשכו עד ליום שישי ה- 30.3.18".

 

16

 

כל כוכבי הילדים הגיעו לברך את השחקן גיל ורנר תושב רמת השרון, הלא הוא "גילי בא לבקר", לרגל אירוע בר המצווה של בנו, שנערך באולמי אפקה בתל אביב. בין המברכים: מיכל ינאי, מיקי מוכתר (מיקי כוכבת הילדים), מיכל הקטנה, טוביה צפיר, אורנה דץ, יובל המבולבל, טל מוסרי, לי בירן, עדי הימלבלוי, אסף אשתר, צחי נוי ועוד.

 

17

 

הנהלת מתחם הקניות סטריט מול רמת ישי החליטה לקחת פאוזה מקדחת ההכנות לחג, והזמינה את כל מנהלי החנויות להרמת כוסית חגיגית בה גם הוצגה ההנהלה החדשה של המתחם. הרמת הכוסית החגיגית נערכה במסעדת ג'פניקה, שחקן החיזוק החדש שהצטרף לרשת המסעדות של המתחם ממש בימים אלו. הנוכחים נהנו מארוחה עשירה ממגוון המנות של ג'פניקה, ויין משובח. המנכ"לית החדשה של הסטריט מול הנכנסת, ענבל אברני מבית נכסי אריאל, איחלה למנהלי החנויות וצוות הסטריט מול חג שמח והמשך עבודה משותפת ופוריה. נכחו: ענבל אברני מנכ"לית המתחם, אפרת שבתאי מנהלת השיווק וגיל פרידן מנהל התפעול של נכסי אריאל.

 

18

 

מידי שנה, בימים בהם מתקיימים שבועות האופנה בעולם, גם בארץ מתייצבים עשרות מעצבי אופנה ישראלים לשבוע של תצוגות. OPI מותג הלקים הידוע עם צוות המאסטרים של המותג בישראל, גם השנה לקח את החסות על המניקור מאחורי התצוגות, ובתיאום עם המעצבים הישראליים נוצרו עיצובי ציפורניים מדויקים.

 

19

 

כ- 6000 רצים השתתפו בסוף השבוע האחרון במרוץ האתגרי Reebok Mud Run בפארק הירקון שכלל מסלול מכשולים של 10 קילומטר בבוץ. ראש עיריית תל אביב רון חולדאי הגיע לשריקת הפתיחה והזניק את המקצה הראשון. הגיעו: דין מירושניקוב, עדי הימלבלוי, אורנה דץ יחד עם בן זוגה אהרון רוזה, התאומים עומרי ורועי בן נתן, רווית אסף, אביבה תבורי ואירה דולפין.

 

20

 

חברת רויאל קריביאן קיבלה השבוע את האנייה הגדולה בעולם וכיבדה את הצוות של ה-Symphony of the SeasSM במהלך טקס המסירה במספנות STX France בסנט נזאיר, צרפת. מייקל ביילי, נשיא ומנכ"ל חברת רויאל קריביאן, ריצ'ארד פיין, יו"ר ומנכ"ל תאגיד השייט רויאל קריביאן ולורן קסטיין, מנכ"ל מספנות STX France, הובילו את טקס החלפת הדגלים המסורתי, המסמל את העברת האנייה באופן רשמי מבוני האנייה לחברת השייט. לאחר הטקס נערכה חגיגה לכבוד אנשי הצוות הטובים ביותר בענף השייט, שהעבודה הקשה שלהם הביאה לבנייתה של האנייה הגדולה בעולם.

 

21

 

לקראת חג הפסח הגיע צחי ברוורמן מזכיר הממשלה, ליקב טורא שבשומרון על מנת לרכוש יינות לחג. לאחר שהצטלם עם בעלת היקב ורד בן סעדון ועם אורחים נוספים ששהו במרכז המבקרים, כתב ברוורמן בספר המבקרים: שמחתי לבקר ביקב טורא, ולהיווכח בעשייה המדהימה שהופכת חלום למציאות".

 

22

 

פרס מפעל חיים על שמו של השחקן מאיר מרגלית ז"ל, יוענק השנה לשחקנית, זמרת,שדרית ומנחה רבקה מיכאלי, במסגרת פרס התיאטרון החוגג השנה 23 שנה לקיומו. הטקס החגיגי של חלוקת הפרסים בכל הקטגוריות, וכן הענקת פרס מפעל חיים, יתקיים באולם התיאטרון הלאומי הבימה, בהשתתפות שחקנים יוצרים אמנים ומנהלי התיאטרונים, בתאריך 25 במאי 2018 . במסגרת זו, יצויינו שני ארועים חשובים בתולדות התיאטרון בישראל: 100 שנה לתיאטרון הלאומי הבימה ו-50 שנה לתיאטרון החאן.

 

23

 

באירוע גדוש אורחים הושק בחיפה 'אי המטבחים' של האומן-נגר עמאר חטיב. במסגרת הערב יכלו האורחים להתרשם מתצוגת המטבחים החדשה, שכללה טרנדים עיצובים חדשניים ומיוחדים, הכל בעבודת יד של בעל המקום הנגר עמאר חטיב ובני משפחתו. האורחים התכבדו בארוחה אוריינטלית עשירה ומפנקת מתוצרת ביתית. המעצב ליעד יוסף הרצה על עיצוב המטבח כחלק מחלל הבית, התאמה של חומרים וסגנונות, לפי הצרכים השונים. בסוף הערב התקיימה הגרלה יוקרתית בין באי האירוע על ארון אמבטיה בשווי 5000. בין האורחים נצפו: בתיה אשכנזי, חנה ומוטי וגנר, מיקי רייסברג, איריס מור, סיגלית גוסטר, שרין סולן, טליה שקולניק, אצילה וחיים גרשון, אלקי כרם, צילה ברוך, סופי נקאש, דודו בן הרוש, מירה קבלי, עופרה פלנטר ועוד.

 

24

 

רשת מלונות דן הכריזה על שבוע "DAN בקהילה" במסגרתו עובדי ומנהלי החברה התנדבו למען בני נוער בסיכון, קשישים וניצולי שואה. התנדבות רשתית ממוקדת זו הינה בנוסף לפעולות שוטפות המתקיימות באופן רציף במלונות החברה למען הקהילה. במסגרת שבוע ההתנדבות הנוכחי, עובדי ומנהלי מלונות דן ברחבי הארץ, עובדי מרכז ההזמנות ועובדי המשרד הראשי של הרשת התנדבו במגוון דרכים ופעולות ברחבי הארץ.

 

25

 

בשבוע שעבר קיים הל"ב – איגוד העמותות למען הזקן בישראל את הכנס השנתי בנושא "העמותות למען הזקן במרחב המוניציפאלי" במלון דן קיסריה. מאות אנשי מקצוע, מנהלים ויו"רים של עמותות למען הקשיש מכל רחבי הארץ הגיעו לכנס על מנת לשמוע מחקרים בתחום ולדון בבעיות ובאתגרים הניצבים בפני העמותות, בעיקר נוכח רפורמת הסיעוד הצפויה. בין הנואמים היו גם מנכ"ל הביטוח הלאומי מאיר שפיגלר, שלמה דולברג מנכ"ל מרכז השלטון המקומי, יוסי היימן מנכ"ל אש"ל – ג'וינט ופרופ' יצחק בריק. במהלך הכנס נערך גם טקס פרידה מיו"ר העמותה היוצא, מר משה יצחק אשר סיים את תפקידו לאחר שנים רבות של תרומה למדינה. סמי קידר מנכ"ל איגוד הל"ב מארגן הכנס, התמקד בדבריו בקשר החיוני בין העמותות לרשויות המקומיות.

 

26

 

מערכת הכפתור, טכנולוגיה כחול-לבן ראשונה מסוגה בעולם להצלת חיים ברכב, זכתה בתואר "מוצר השנה", בקטגוריית אביזרי בטיחות לנהיגה. "הכפתור" המותקן ברכב פועל בטכנולוגיות eCall, מחובר למוקד חירום אנושי מיומן המאויש 24/7 365 ימים בשנה, ומעניק סיוע אנושי מידי במגוון בעיות ומצוקות כמו הצלת חיים, מניעת שכחת תינוק ברכב, שירותי דרך VIP, שירותי תקשורת - סיוע אנושי בניווט במקרה של איבוד הדרך, קישור טלפוני לשיחות דחופות במקרה של חוסר קליטה או סוללה בנייד, וגם שני מספרים קבועים ושירות ניווט קולי.

 

27

 

77 מכוניות קלאסיות הגיעו השבוע בצהרים לנמל קיסריה וחנו בהיפודרום של קיסריה העתיקה לטקס הנעילה של מסע "ארץ הקודש" השני, במסגרתו גמעו היפיפיות הללו מתוצרת פרארי, מזראטי, בנטלי, אסטון מרטין, אלפא-רומיאו, פורשה ויצרניות נוספות, מסע של כ-1,650 קילומטרים ברחבי ישראל. ורד שריג, מנהלת נמל קיסריה ציינה כי זה אך טבעי שמסע כזה של עתיקות בסטנדרט קיסריה מסתיים במקום שבו מתנהל כיום פרוייקט חשיפה, שימור ושחזור העתיקות הגדול ביותר בישראל, בהשקעה אדירה של יותר מ-100 מיליון ש"ח. "לאחר שהמכוניות יצאו מההיפודרום" הוסיפה שריג, "עם ישראל כולו מוזמן ליהנות בו ממופע סוסים לכל המשפחה שיתקיים בחול המועד פסח ומשאר האטרקציות בנמל קיסריה המתחדש."

 

28

 

בשבוע שעבר התארח בישראל הגורו הבינלאומי Dr. Jani van loghem. - מומחה בינלאומי לרפואה אסתטית ויו"ר האגודה ההולנדית לרפואה אסתטית. הביקור היה בחסות חברת אלפאמדיקס בע"מ, והוא כלל סבב סדנאות והרצאות מצפון ועד דרום, בהם השתתפו מאות רופאים מכל רחבי הארץ. בסדנאות ובהרצאות נכחו מאות רופאים מובילים מתחום האסתטיקה בישראל אשר רצו להתעדכן בשיטות ההזרקה, באינדיקציות החדשות ובחומרים המובילים שהודגמו: רדיאס ובלוטרו – תוך שילוב ייחודי ביניהם. המרפאה של Dr. Jani van Loghem באמסטרדם משמשת מרפאה לימודית לרופאים מכל העולם, המגיעים לשם להתעדכן, ללמוד ולחדש את השיטות והטכניקות הטיפוליות.

 

29

 

לרגל השקת ספרה החדש INDOOR OUTDOOR, הכולל את הגינות הקסומות ביותר בישראל, הרצתה אורלי רובינזון בפני קהל אדריכלים ומעצבים על נפלאות הגינה הישראלית, על תרבות החוץ, והפיכת הגינה הביתית למקום המועדף למפגש עם בני משפחה וחברים. ההרצאות התקיימו באולמות התצוגה של טולמנס בגבעת ברנר, ובקרית אתא. בין המוזמנים: דלית ונגרובסקי, ענבל אילון, שירלי לאובר, איריס מור, הילית קרש, תמר מנשה, אורלי הורוביץ ועוד. רובינזון כתבה והוציאה לאור עד כה למעלה מ 30 ספרי עיצוב, אדריכלות וסגנון חיים.

 

30

 

שוק הנדל"ן בארץ הגיע בשנים האחרונות לרתיחה וצעדי הממשלה הצליחו לדחוף את המשקיעים מחוץ לארץ, הישר להשקעות נדל"ן בחו"ל. לאחרונה, הצטרפו לטרנד ההשקעות בחו"ל, קפטן מכבי חיפה בכדורגל ושחקן נבחרת ישראל רמי גרשון, והקשר של נבחרת מכבי חיפה ושחקן נבחרת ישראל, רועי קהת. גרשון וקהת נכנסו כמשקיעים בפרויקט הנדל"ן של חברת היזמות HAP, בשכונה היוקרתית טרייבקה, שבמנהטן, ניו יורק.

 

31

 

SAP ישראל הכריזה לאחרונה על השקת מוצר חדש בישראל, באירוע חגיגי שעסק באתגרי הרגולציה של חברות גלובליות בעידן הענן, ובהשלכות והמלצות פרקטיות להתמודדות איתם. האירוע נערך בבית SAP ברעננה בשיתוף עם פירמת הייעוץ המובילה דלוייט (Deloitte), בנוכחות מומחים מקצועיים מהארץ ומהעולם ובהשתתפות פרופסור ירון זליכה, ראש בית הספר לראיית חשבון ונשיא המועצה האקדמית העליונה בקריה האקדמית אונו. באירוע נכחו עשרות מנכ"לים, סמנכ"לי כספים ומנהלי סיכונים, כאשר בין הדוברים נכללו מנכ"לית SAP ישראל – סתוית נבון, סגן נשיא בכיר ומנהל פתרון SAP Business ByDesign – ריינר זינוי, שותף מנהל, ראש מערך הייעוץ בדלויט – דן הלפרן וכן הכלכלן פרופסור ירון זליכה, שבמסגרת הרצאתו סקר את המגמות ברגולציה העולמית והשלכותיהן על מערכות המידע הארגוניות.

   

 בלה דיאמנט , TLV TIMES  

*לכתבות טריבונה קודמות

   שתף אותי בפייסבוק  facebook

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

 הובלות דירה, הובלות קטנות, שירותי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים, שירותי...
תרגום רפואי מקצועי ממתרגם מוסמך - עברית/אנגלית/ערבית  שם...
   שם החברה: טופ סינמהכתובת / עיר: לח"י 13, בני ברקאתר...

המלצות השבוע בזירת המרצים

שם מלא: טלי כהן שם חברה: פתרון התלבטויות תחומי התמחות: יחסי אנוש טלפון/סלולר:...
   שם החברה: אינסייד אאוטסיידכתובת: זכרון יעקבאתר...
 אסתר דיאמנט-חיימוביץ מייסדת ועורכת פורטל ביז-טק  לעסקים, כלכלנית...