ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

כלים חד-פעמים מהודרים לאירוח מוצלח

כלים חד-פעמיים לאירוח מוצלח

בלה דיאמנט , 30/03/18

גם אם יש לנו מדיח בבית, עדיין אנחנו בעד כלים חד פעמיים, כי מי יחזיר את הכלים מהמדיח למקומם? ..העוזרת שחוגגת את ליל הסדר בביתה היא?..

 

12

 

 

מחג אחד למשנהו, הפתרון המסתמן באירוח הוא המעבר לכלים חד פעמיים, שהינם מהודרים ביותר ולהם מותאמים סכו”ם, כוסות ומפיות, עד כדי כך שבא לך לשטוף אותם ולשמור לפעם הבאה, במקום היישר לפח.

לקראת פסח ויום העצמאות חברת אינטרסן בע”מ משיקה קולקציית כלים חד- פעמיים חדשה ויוקרתית, תחת המותג HOSTESS.

 

11

 

לדברי איל אביצרור, סמנכ”ל הסחר והשיווק של החברה, מדובר בשוק המגלגל למעלה ממיליארד ₪ בכל שנה, הצומח בשיעור דו-סיפרתי מידי שנה במהלך השנים האחרונות. יכולות השיווק והפריסה הארצית של החברה, אשר מוצריה נמצאים כמעט בכל רשת שיווק וחנות בישראל, מאפשרות לשמר מחירים אטרקטיביים ותחרותיים.

 

 

חברת אינטרסן בע”מ שהחלה את פעילותה בישראל בשנת 1986, נמנית בין החברות הגדולות והמובילות בישראל בתחומי מוצרי הצריכה למשקי בית ולמוסדות, והיא מרחיבה כיום את מגוון מוצריה בקטגוריית הכלים החד פעמיים, ומשווקת סטים של צלחות וסכו”ם איכותיים במחיר שווה לכל כיס, וכן מוצרים משלימים, באיכות גבוהה ובקטגוריית מחיר נמוכה.

ההחלטה להרחיב את הקטגוריה הגיעה עקב הגידול בביקוש למוצרים חד-פעמים בכלל, ולמוצרים חד-פעמיים מעוצבים ויוקרתיים בפרט, אשר באה לביטוי בעיקר בתקופת החגים.

 

10

 

לקראת החג שבפתח, החלטנו לנסות את אחד מהסטים הרבים שמשווקת החברה: בחרנו בצלחות יוקרתיות בצבע לבן וכסף, הכוללות צלחת קטנה למנה ראשונה וגדולה לעיקרית, סכו”ם כסוף תואם וכוסות. מערכת הכלים החד- פעמית עברה בהצלחה את הביקורת של האורחים, מבחינה איכותית, ויזואלית ושימושית.

מה שבטוח, שהמארחים בחגים נושמים לרווחה בסופה של ארוחה, כשהם מבינים שהאירוח אשר היה פעם כל כך מכביד, הפך להיות חוויתי יותר ונוח יותר. אף אחד לא מבקר אותם יותר על שימוש בכלים חד-פעמיים, שהינם לפעמים יוקרתיים ומהודרים יותר מאשר הכלים אשר שוכנים להם בעצב בארון, מחכים שאולי יימצא להם פעם שימוש.

 

14

הכלים שאנחנו שומרים בארון…לקישוט ולא לאירוח..

 

  

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook