ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

טריבונה רכילות עסקית 07/06/18

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית 07/06/18

2

 

 

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית 07/06/18 - כל מה שרציתם לדעת על מה שקרה בשבוע הזה מאחורי הקלעים של  עולם העסקים ....

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? 

ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק לחצו כאן

בלה דיאמנט , TLV TIMES
*לכתבות טריבונה קודמות

 

 

1

 

רודולף ג'וליאני, ראש עיריית ניו יורק לשעבר ועורך הדין האישי של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, נחת השבוע לביקור בישראל, בטיסת אל על מניו יורק. מנכ"ל אל על גונן אוסישקין הגיע לקבל את פניו בנחיתה ואיחל לו ביקור מוצלח ושהייה מהנה בישראל.

 

2

 

במעמד שר התיירות, ח"כ יריב לוין וראש עיריית עכו שמעון לנקרי, נחנכה השבוע הטיילת הדרומית בעכו. העבודות לביצוע הקמת הטיילת בוצעו על ידי חמ"ת (חברה ממשלתית לתיירות) ועיריית עכו בהיקף של כ-30 מיליון ₪. הטיילת הוקמה במסגרת התכנית להתחדשות החוף הדרומי, במטרה לממש את הפוטנציאל הקיים בחוף כמרחב ייחודי המשלב בין טבע, עיר ומורשת, תוך עידוד מגמות יזמות של תיירות. בעתיד צפויים לקום כ-1500 חדרי מלון נוספים, ומטרת התכנית המפורטת היא בין השאר לחזק את המלונאות בחוף הדרומי.

 

3

 

גבי רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו, הגיע לטקס קביעת מזוזה בחנות החדשה של קסטרו, שנפתחה בכפר הקניות והבילויים החדש מול החוף וילג׳ בחדרה. החנות החדשה משתרעת על פני כ-800 מ"ר וכוללת את קסטרו נשים, גברים וילדים. החנות מעוצבת על פי קונספט העיצוב החדש של קסטרו, המזמן חווית קניה נפלאה לקולקציה העשירה. עודד תורג'מן מבעלי חברת אמירי גן, חברת הנדל"ן שעומדת מאחורי הקמתו של מול החוף וילג' וגד שטרן המנכ"ל, הגיעו לאחל בהצלחה.

 

 

4

 

מסעדת הגריל בר זויה על כביש החוף בנתניה, ממשיכה לקרוץ לסלב שעולים אליה לרגל, מתל אביב והסביבה. בין אלה שכבר ביקרו אהוד אולמרט, דני קושמרו, ננסי ברנדס, דביר בנדק והפעם הגיעו לאכול שם דץ עם ידידו שי חי וילדיו, ומוניק בן מלך. את כולם אירח כיד המלך הבעלים של המקום מוטי סטרוקובסקי, אשר גם נראה כאן איתם בתמונה, מימין.

 

5

 

בכירי תעשיית המזון הישראלית הגיעו השבוע לחלל האירועים "שבע" בתל-אביב, לאכול ולזלול קינוחים מושחתים של השף אהרוני, מיקי שמו ודודו אוטמזגין, לקראת השקת ערוץ האוכל הטלוויזיוני הראשון בישראל – FOODY (פודי), בסלקום t.v. המארחים, מיקי צימט מנכ"ל חברת התוכן "אלין" ויניב גרינוולד סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בקבוצת "סלקום", חשפו לראשונה את תכני הערוץ ואת נבחרת השפים והבלוגרים שיככבו בתכניות המקור, ביניהם: שף ישראל אהרוני, שף שגב משה, שף אבי לוי, שף מאיר אדוני, שף עומר מילר, שף אבי ביטון, שף-קונדיטור מיקי שמו, ועוד. בין הבכירים שהגיעו לאירוע ההשקה: איש העסקים עדי שטראוס מבעלי קבוצת "שטראוס", איציק שגב סמנכ"ל שיווק חברת "רוסולינג", יאיר לוי בעלים "שפ"א", רענן בן יוסף סמנכ"ל השיווק של "ריסטרטו",ריקי אלמגור מנהלת תחום מזון טרי שטראוס, רותם אזולאי משנה למנכ"ל "שרונה מרקט", סוניה מרמרי מקבוצת "שסטוביץ'", ענבל אורן מנהלת תקשורת "נספרסו", רן בראון מנכ"ל חברת המדיה מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי, פיני כהן מנכ"ל קבוצת "ברימאג", אבינועם כהן סמנכ"ל שיווק קבוצת "ברימאג" ועוד.

 

6

 

צחי בוקששתר השף של רשת ההמבורגרים BLACK, קפץ השבוע לביקור ברשת-הבת JACK BY BLACK החדשה, שנפתחה בקניון עזריאלי מודיעין, על מנת לעבוד על מנות חדשות ומפתיעות, ונפגש עם שירלי ג'ובאני, הבעלים והזכיינית של הסניף החדש והכשר במודיעין.

 

7

 

סופר-פארם בשיתוף קניוני עזריאלי, השיקו הבוקר את Top Beauty avenue: מתחמי איפור וטיפוח בשישה קניונים, בהם יוכלו הלקוחות בכל הארץ ליהנות מאיפור של מאפרים מקצועיים, להתנסות במוצרים חדשים ועוד. האירוע נערך בקניון איילון, והמוזמנים נהנו מהדרכות וטיפים על הטרנדים החמים ביותר באיפור ובעיצוב גבות מאת דורית גבות, שלי גפני, עידו רפאל, קרן שחם ועוד. נכחו באירוע: ניצן לביא מנכ"ל סופר-פארם, דני לוזון משנה למנכ"ל סופר-פארם, עופר לוי סמנכ"ל שיווק וסחר סופר-פארם, גלי ברגר מנהלת התוכן וחברת הנהלה סופר-פארם, אופיר אורן מנכ"ל עזריאלי ת"א, רינה טל מנכ"לית קניון אילון, גאלה בנסימון מנכ"לית קניון עזריאלי הוד השרון, שחר טביב מנכ"ל עזריאלי הנגב, יצחק סער סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה קניוני עזריאלי, דורית וידבסקי מנהלת תקשורת קבוצת לוריאל, יובל רוזנשטיין סמנכ"ל תפעול ומכירות רשת אפריל, בן ינובר מנכ"ל מלון דן בוטיק ירושלים ועוד.

 

8

 

חברת 'תשר געש' הגשימה חלום לסטודנטים כבדי ראיה מקבוצת הספורט 'קשר עין', אשר שאפו להגיע לVarena maraton בבולגריה. 'קשר עין' של עמותת על"ה בירושלים היא קבוצת ספורט ייחודית ומרגשת של רצים סטודנטים שחלקם עיוורים וחלקם מלווים. כחלק משיתוף הפעולה עם אלון שוב, המייסד והמלווה של הקבוצה, תרמה החברה את עלויות ההשתתפות במרתון ורנה שבבולגריה. המרתון מאפשר לעיוורים ולקויי ראיה להתאמן ברצינות בריצה, ולהשתתף במרוצים ובתחרויות ביחד עם אנשים רואים. תשר געש היא החברה היחידה בארץ (ובין הבודדות בעולם) המעניקה פתרונות אופטיים ואלקטרוניים מתקדמים לכבדי ראייה, תחת קורת גג אחת, ומציעה מגוון ציוד ותוכנות המאפשרים לעיוורים לקרוא, לכתוב ולגלוש באינטרנט באמצעות מחשב.

 

9

 

אלוף ישראל ברומיקוב לשנת 2018 הוא סשה ארליך, בן 30 מפתח תקווה. סשה ארליך, אשר השתתף בתחרות לראשונה, שנערכה ביום חמישי שעבר במלון קראון פלזה סיטי סנטר בתל-אביב. בתחרות השתתפו עשרות מתמודדים, שחקני רומיקוב מקצוענים, צעירים ומבוגרים (בגילאי 16-80), מכל רחבי הארץ. התחרות התקיימה בחסות חברת קודקוד, אותה מנהלים מיכה ומריאנה הרצנו, בניו של אפרים הרצנו ממציא משחק הרומיקוב, אשר העניקו את הגביע לארליך. סשה ארליך נולד עם לקות שמיעה וכיום הוא עובד במפעל לאלקטרוניקה. את חוקי המשחק למד מאחותו הגדולה, וכבר מגיל צעיר התאהב במשחק והתמכר. במשך שנים רבות נמנע מלהירשם לתחרות, עד שהשנה החליט להשתתף בפעם הראשונה. ארליך יזכה לייצג את מדינת ישראל באליפות העולם ברומיקוב, שתערך בחודש נובמבר הקרוב בירושלים, ויתמודד על תואר אלוף העולם מול 36 משתתפים ממדינות שונות ברחבי העולם.

 

10

 

עדית גוראל, בתו של ראש העיר המיתולוגי של חיפה אריה גוראל ז"ל, שנפטר ב-2007 ואשר כיהן כראש עיר במשך 15 שנה (1978 – 1993), הביאה השבוע אורחים מחו"ל, ידידי העיר חיפה, לאבן הפינה שהונחה כבר ב-2013 להנצחת זכרו של אביה, להקמת שכונה בת 2,000 יחידות דיור ושמה "רמת גוראל". מסתבר שגדול זעמם של משפחת גוראל על כך שרק השלט קיים, אבל שכונה אין, ועד היום ראש העיר גוראל, שהיה פופולארי ביותר אינו מונצח בחיפה בשום מקום, בעוד שראש העיר הנוכחי יונה יהב הצליח להנציח את שמעון פרס עוד בחייו, והשכונה על שמו של פרס אשר נבנתה ב-2014, כבר מאוכלסת. מכעיס ביותר.

 

11

 

רגב הוד הצטלם לצד אשתו הלן לסדרת סרטונים חדשה, למותג הבישום היוקרתי ג'יוואגו JIVAGO לנשים ולגברים. מותג הבישום בחר בשניים, הידועים בשגרת הטיפוח הקפדנית שלהם, להוביל את קמפיין הדיגיטל של המותג. באמצע הצילומים ארעה הפסקת חשמל באתרהצילומים, והשניים נאלצו להמתין על סט הצילומים כשעתיים, עד שחזר החשמל. מותג הבישום היוקרתי מוכר בזכות העובדה, שכל הבשמים שלו מכילים זהב אמיתי 24 קראט וכן בזכות הריח המזוהה עמו, שנשאר על העור לאורך זמן.

 

12

 

השבוע עמותת "אור למשפחות" בראשות עירית אורן גונדרס, אירחה כ-120 הורים שכולים ליום כייף במלון דיויד בים המלח. בתמונה: מיכל ואבי אריש, הוריו של אור שנהרג בפיגוע בהר הדר לפני 8 חודשים, יו"ר העמותה עירית אורן גונדרס וד'ר חיים סדובסקי רופא נטורופת ומרצה על סגנון חיים ובריאות.

 

13

 

בסוף השבוע האחרון קיימה חברת גופי התאורה העילית "קרני תכלת", אירוע השקה למותג הדני הנחשב LOUISE POULSEN, אותו היא מייבאת באופן בלעדי לישראל. מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים המובילים בישראל הגיעו לבר ומסעדת האירועים "TAILOR MADE" בתל אביב על מנת להיחשף לקולקציית גופי התאורה האייקוניים והחדשים של המותג וביניהם דניאל חסון, מיכאל (מיכי) סתר, דבורה בליי, גיא וליקסון, שלום דוידוביץ', קרן פוזנר, ערן נעים, אורלי אברון, אביבית מנקס, קובי רוזנטל, מיכל קנטור, אורלי דקטר, אנג'לה לנציאנו, צמד האדריכלים אושרי אבירם ודנה קושמירסקי ועוד. Christian Flindt) שהגיע במיוחד לישראל לכבוד האירוע, שם פגש את בכירי "קרני תכלת" - ניסים בן שוהם מנכ"ל "קרני תכלת", ורד קוריסקי סמנכ"ל השיווק והמכירות של "קרני תכלת" ומומחי התאורה של החברה. בתמונה: סון ארבד קריסטנסן מנהל פיתוח עסקי "לואיס פולסן", ורד קוריסקי סמנכ"ל שיווק ומכירות "קרני תכלת", כריסיטיאן פלינדט, מעצב "לואיס פולסן" וניסים בן שהם מנכ"ל "קרני תכלת".

 

14

 

דודו אוטמזגין אמן הפטיסרי, פותח את סניף הבוטיק ה-12 ברמת השרון בהשקעה של מיליון ₪. הפטיסרי משתרע על 30 מ"ר עם ארון פרלינים עבודת יד עם טמפרטורה מיוחדת של 16 מעלות לשמירה אופטימלית על השוקולדים. לרגל הפתיחה, מציג אוטמזגין גם קולקציית עוגות קיץ מרהיבה יוקרתית ומרעננת. נראו באירוע הפתיחה: עידן שחר מבייקאוף, השף צחי בוקשתתר, רות סירקיס, יהודה עמר זוכה מאסטר שף, השחקנית טל טלמון, מאמנת הכושר שר פיטנס ומיה זיו וולף מנחת תכנית הבוקר ואחרים.

 

15

 

השבוע צילם בנק מזרחי טפחות קמפיין חדש, בהשתתפותו של הפרזנטור דביר בנדק. הקמפיין החדש צולם במטרה לקדם את פיקדון "תפוז", חלק מסדרת פיקדונות "פרי השעה" של בנק מזרחי טפחות. במהלך הצילומים השתתף הפרזנטור דביר בנדק באימון זומבה קופצני, בהתאמה לפיקדון החדש שמציע ריבית שעולה וקופצת עם אפשרות לפרישה בשיא. נכחה ביום הצילום גם סמנכ"לית השיווק של הבנק, דינה נבות.

 

16

 

רשת מלונות דן זכתה בפרס יוקרתי CTW Award בשל איכות השירות, והתאמת המוצר לשוק התיירות הסיני, ביריד התיירות הבינלאומי הגדול בסין ITB SHANGHAI. הפרס הוענק למלונות דן על ידי מכוןCOTRI - China Outbound Tourism Research Institute הידוע כמכון המחקר האקדמי המוביל בעולם בחקר התיירות היוצאת מסין, בשיתוף עם ענק סוכנות התיירות המכוון Ctrip. רשת מלונות דן זכתה בפרס המכובד בשל פריצת הדרך בנושא פיתוח המוצר וחווית האירוח, המותאמת לצרכיהם הייחודיים של התיירים מסין, בתחרות בינלאומית בה לקחו חלק מאות מלונות מכל רחבי העולם. מלונות דן היא רשת המלונות הראשונה בישראל, ששמה דגש נרחב על פיתוח והתאמת המוצר התיירותי לצרכיהם הייחודיים של התיירים מסין. לפני 3 שנים הרשת השיקה קונספט אירוח ייחודי לתיירים מסין הידוע בתור "מלונות דן מארחים בברכה את חברינו הסינים". קונספט האירוח כולל גלויות קבלת פנים בסינית, ערוצי טלוויזיה בסינית בחדרים, חליטות תה ירוק ותה יסמין מותאמים להעדפותיהם של התיירים הסינים, אוכל סיני אותנטי במזון ארוחת הבוקר במלונות, עלוני מידע בסינית, ערכות כלי גילוח ורחצה ועוד. במסגרת המהלך, רשת מלונות דן הקימה מחלקה ייעודית המטפלת בשוק הסיני, בניהולו של רועי קרייזמן, ויצרה מערך שיווקי פעיל מאוד בעולם האינטרנט והרשתות החברתיות בסין.

 

17

 

איציק פלד מנכל רשת Swiss System, חשף בסניף דיזיין סנטר את מיזםPoint of You המציג 20 פרשנויות שונות לחדרי שינה, במגוון רחב של סגנונות עיצוב. החדרים תוכננו על ידי 20 אדריכלים ומעצבים בולטים ומוכשרים, שכל אחד מהם השכיל לאפיין את מראה החלל על פי נקודת מבטו האישית ומשנתו העיצובית. הפרויקט נושא עמו גם ערך חברתי: בשיתוף עמותת ׳לתת׳ יתרמו 10 מהמיטות לטובת ניצולי שואה, ונציגים מנבחרת המעצבים יתכננו עבורם חדרי שינה נעימים ומזמינים. בין האורחים נצפו האדריכליות טלי זרחיה פרומוביץ ונינה ליזיק, מעצבי הפנים נורית מור יוסף, תהילה גור, איתי גידו רויטל רודצקי ונוספים

 

18

 

לכבוד חודש הגאווה, עיצבו מעצבי בית האופנה של קסטרו חולצת טי למזכרת, שכולה מחווה מיוחדת לדי ג׳יי והמוזיקאי עופר ניסים. החולצה היא חלק משיתוף הפעולה של קסטרו, במסגרתו היא מעניקה חסות למסיבת הגאווה המרכזית ולמשאית המצעד של המפיק המוזיקלי שמעון שירזי. המצעד השנה הופק כולן בסימן 20 שנה למצעד הראשון, ועופר ניסים הוא אייקון המלווה את מצעדי הגאווה מתחילתם - הדי ג׳יי הישראלי המצליח בעולם, שהחל את דרכו במסיבות מחתרתיות, וניגן כל הדרך אל הפסגה. החולצה עוצבה בגזרת יוניסקס ומבד כותנת סלאב וללא שרוולים, עם הכיתוב בורוד: OFRA ALTA. מחווה של אהבה והומור לאחד הביטויים השגורים במסיבות. להשיג מהדורה מוגבלת בלבד - באתר www.castro.com ובחנות "קסטרו תל אביב", דיזנגוף 50 תל אביב. מחירה 49.90 שח

 

19

 

ארוע ההתרמה השנתי של אלו"ט התקיים ביום שישי בצהריים, באולם סמולרש אוניברסיטת ת"א. לכבוד הארוע, התקבצו על במה אחת דני סנדרסון, גידי גוב, אלון אולארצ'יק, אפרים שמיר ומזי כהן. החבורה המכובדת ביצעה את הלהיטים הגדולים של כוורת, דודה וגזוז והרימה את כל הקהל על הרגלים כבר מהשיר הראשון. המארחים בארוע, אותו הנחתה השחקנית טלי שרון, היו יו"ר אלו"ט עמוס שפירא והמנכ"לית ענת גורן. הגיעו ידידי אלו"ט: סמדר ברבר-צדיק מנכ"לית הבנק הבינלאומי, אירית איזקסון יו"רית הבנק הבינלאומי, ענת ושמואל פרנקל יו"ר בית ההשקעות אפסילון, דנה ויס, טלי פלד קינן, הילה ורני רהב, פול צוקר מנכ"לית קבוצת נישה, איקה אברבנאל בעלי אינטרגרטיקה ולשעבר בכיר בבזק ובטבע, רונית בן בסט סמנכ"לית משאבי אנוש ב- Team8 וחברת המועצה הציבורית של אלו"ט, נורית כהן נציבת תלונות הציבור בחברת כאל וחברת המועצה הציבורית, יעקב חן סמנכ"ל הכספים של דלתא, אמנון וטלי פלץ בעלי חברת טבורית, איש העסקים רפי פורן, עינת קסוטו-שפי ומרגלית שני מנכ"ליות אלו"ט לשעבר.

 

20

 

אפי רוזנהויז יו"ר קבוצת גולף ורביב ברוקמאייר מנכ"ל קבוצת גולף, השיקו את המשרדים החדשים של הקבוצה בנתניה, המשתרעים על שטח של כ- 3000 מ"ר, עוצבו כדי לייצר סביבת עבודה המתחשבת בצרכי העובדים, ויחד עם זאת ליצר סביבה חדשנית ויצירתית עבור מותגי הקבוצה, על-ידי משרד האדריכלים הדס מקוב. הגיעו לפרגן בפתיחה הרשמית: איריס בק, חברת דירקטוריון בגולף וסמנכ"לית בכירה בטבע מנהלת מותג גלובלי ותקשורת התאגיד, משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני עופר של קבוצת מליסרון, רות רלבג, חברת דירקטוריון גולף וסמנכ"לית כספים שערי צדק, רמי שביט בעל השליטה בקבוצת המשביר, אמיר גיא, מנכ"ל משותף באדלר-חומסקי, גונן ביבר סמנכ"ל כלל תעשיות, שמואל עטיה, מבעלי עטיה נכסים, ועוד רבים אחרים. בתמונה מימין: רביב ברוקמאייר ואפי רוזנהויז.

 

21

 

השבוע התקיים מפגש בוקר מפנק לצמרת אדריכלים מובילים, בסניף סמגל מטבחים, חיפה. במפגש נחשף אולם התצוגה החדש של "סמגל" ובו דגמי מטבחים לקיץ 2018, עם מגוון מעוצב של מטבחים חדישים ומוצרי חשמל מובילים כדוג' מכונות קפה מיוחדות, תנורים מיוחדים, מקררים וקולטים מיוחדים של "סונאר". את הבוקר שיזמו ערן סייג, מנכל סמגל מטבחים ואלעד סייג, מנכל סמגל אלקטריק, פתח קייטרינג אנין שהציע ארוחת בוקר ישראלית ועמדת יוגורט מפנקת. בהמשך, לאחר ארוחת הבוקר, הועברה במקום הרצאה קלילה בנושא "לקחת את החיים בקלות ואת ההומור ברצינות".

 

22

 

אנשי העסקים נעמי ואיציק דרעי, חיתנו השבוע את בתם בת אל שנישאה לבחיר ליבה איתי זנתי, באירוע מפואר בגני האירועים הקאלה, עיצבה והפיקה את האירוע ליאת אוטמזגין. באומנותי הזמר דניאל בן חיים שפצח בשיר מרגש במיוחד עם כניסתם לחופה. לפינאלה, שרית חדד הפציעה בחצות הלילה לבמה. חדד העיפה את כולם באוויר עד לשעות בקטנות של הלילה.

 

23

 

חיים זגורי מנכ״ל ובעלים רשת iStore משווקת רשמית למוצרי אפל בישראל , ממשיך בימים אלה את החיבור לאיגי (ארגון הנוער הגאה). השנה ממשיכה iStore עם המסורת החשובה, תוך שהיא מעמיקה את הקשר עם ארגון איגי ומקימה מפעל תרומה של מוצרי Apple ישנים מהציבור הרחב. במסגרת הפעילות iStore מתקנת ומשדרגת ציוד ישן שנמסר מציבור התורמים, ומוסרת אותו לאיגי לשימושם של מדריכי וחניכי הארגון.

 

24

 

עדי סיון-טובר, יזמת צעירה ובעלת ניסיון בהקמה ותפעול של עסקי יופי בארץ ובלונדון, השיקה השבוע, יחד עם בעלה ג'ול טובר (בלגי שעלה לישראל בעקבות האהבה) את סדרת טיפולי הפנים החדשה של B BEAUTY LOUNGE מקום של יופי ואסתטיקה שפתחה לפני כחמישה חודשים במתחם גן העיר בתל אביב. במהלך באירוע חשפה עדי בפני אורחיה את הקונספט המיוחד עד B BEAUTY LOUNGE, הבא לידי ביטוי בתפריט טיפולי הפנים והגוף הרחב הקיים במקום. באו להציג את טיפולי היופי של העתיד: אאידה תדהר קוסמטולוגית מומחית, המתמחה בשיטות אנטי אייג'ינג מתקדמות ומיכל חלילי המדריכה הראשית של חברת ג'יג'י קוסמטיקס.

 

25

 

בשבוע שעבר חנכה אי דיגיטל חנות חדשה בקניון עזריאלי בחולון. רשת iDigital הינה משווקת הפרמיום הבלעדית של Apple בישראל, ובחנות המעוצבת על פי הסטנדרטים של Apple העולמית, הושקעו כ- 2 מיליון ₪. שטח החנות כ-143 מ"ר והיא החנות ה- 16 של הרשת. הריהוט הייחודי של החנות, המייחד את חנויות אפל בעולם, מוטס במיוחד מחו"ל ומותקן ע"י צוות מקצועי מטעם APPLE על מנת להבטיח את חווית הקניה האולטימטיבית על פי הסטנדרט המחמיר שאפל מנהיגה בכל החנויות שלה. הגיעו לפתיחה איילת צרפתי רוזן המנכ"לית, סמנכ"ל השיווק של קניוני עזריאלי יצחק סער ומנכ"ל הקניון ירון ספיר. לאחר שאיילת גזרה את הסרט, הקהל שהצטופף מחוץ לחנות, נכנס כדי לקבל שי מתנת הרשת: אי דיגיטל וחולצת אי דיגיטל.

 

26

 

בשבוע שעבר חגג טוני לוי איש העסקים מיפן, את יום הולדתו במלון "סטאי תל אביב" באירוע מושקע ומפואר. בין האורחים שהגיעו לחגוג לו היה ניתן לראות את יהודה לוי ושלומית מלכה, הכדורגלן רמי גרשון והארוסה נטע אלחמיסטר, נעה בני שהגיעה לאחר שנפרדה מהארוס השבוע, רוברטו בן שושן, שי אביטל, הדר גולדמן, איש העסקים צחי מרקור, משפחת נקש ועוד. נטע ביקרה את טוני לפני כחודש ביפן, וביחד מכניסים את מותג בגדי הים שלה ושל נעה ליפן.

 

27

 

אוהבי המכוניות ישמחו לדעת שביום שישי הקרוב, בין השעות 10:00-14:00 יתארחו במתחם צים סנטר ערד כ- 60 מכוניות מיוחדות מסוג אלפא רומיאו, כולל רכבי אספנות ורכבי יוקרה חדשים של מועדון אלפא קלאסיק היוקרתי. מזה מספר שנים צים סנטר ערד מארחים את "מועדון החמש" והאורחים שיגיעו למתחם צים סנטר ערד, ייהנו מיופיין של המכוניות המיוחדות, לרבות חשיפה לסיפוריהן המרתקים.

 

28

 

חברת Nany, המתמחה בפיתוח ויצור מוצרי מזון טבעיים וטבעוניים, בבעלותו של השף נדב חג'ג', השתתפה בתוכנית "הכרישים" וזכתה להצלחה. בני הזוג נדב חג'ג' ורעייתו מירב סיפרו בתוכנית על המפעל שהקימו בבאר שבע, ועל מוצרי המזון המיוחדים המיוצרים בו. בתום המצגת, בחר המנטור דובי פרנסס להשקיע בחברה ואף הגיע לבאר שבע להתרשם מיכולות המפעל. נדב ומירב מספרים כי מאז שידור התוכנית בשבוע שעבר, הם מוצפים בפניות מצד קניינים, מנהלי שיווק וסחר, שפים ומסעדנים המבקשים להתנסות במוצרי החברה, לצד חיזוק מפרגן מקהל הלקוחות המרוצים של Nany. חברת Nany היא עסק חברתי המעניק עזרה לקהילה. החברה נוסדה בשנת 2012 ומתמחה בפיתוח ויצור מוצרי מזון טבעיים וטבעוניים. בסל המוצרים ניתן למצוא מיונז טבעוני ללא ביצים, ממרחים, רטבים וכל זאת ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל, שומנים מזיקים וחומרי טעם מלאכותיים, הנמכרים ביותר מ- 200 נקודות מכירה בכל רחבי הארץ, ודרך אתר האינטרנט של החברה.

 

29

 

המתעמלת האמנותית האולימפית עטורת ההישגים נטע ריבקין, שייצגה את ישראל שלוש פעמים במשחקים האולימפיים וזכתה במדליות רבות בתחרויות בינלאומיות, החליטה לתרום את הבגד האולימפי שלה, בו התחרתה במשחקים האולימפיים בריו 2016 , לטובת הצלת חייו של הילד נאור אלבז בן ה-3, הסובל מגידול סרטני אגרסיבי בראשו. ריבקין (26)פרשה לאחרונה מפעילות תחרותית, והיא מקדישה את רוב זמנה ומרצה בחינוך הדורות הבאים של ההתעמלות האמנותית בישראל. ריבקין החליטה להירתם להצלת חייו של נאור אלבז בן ה-3 ויחד עם עמותת "להושיט יד", המנהלת את מאמצי גיוס הכספים, לעזור ולגייס את סכום הכסף הנדרש, עבור שליחתו לטיפול מציל חיים בחו"ל, כ- 200 אלף דולר. נטע ריבקין החליטה להעלות את הבגד הייחודי שלה למכירה פומבית באתר המכירות EBay, במטרה לגייס תרומה נכבדה ככל הניתן. הפריט המיוחד שריבקין לבשה במשחקים האולימפיים בריו 2016, בגד גוף מרשים בצבעי ורוד-סגול, מעשה עבודת-יד משובץ באלפי אבני SWAROVSKI ועלותו כ-1,200 דולר, הוא חלק מההיסטוריה האולימפית של מדינת ישראל.

 

 בלה דיאמנט , TLV TIMES  

*לכתבות טריבונה קודמות

   שתף אותי בפייסבוק  facebook