ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

ליידי קומפורט – נעלי נוחות אופנתיות לקיץ 2018

ליידי קומפורט – נעלי נוחות אופנתיות לקיץ 2018

בלה דיאמנט , 12/06/18

נעלי נוחות חשובות בכל גיל. ככל שלא נתייחס בגיל צעיר לחשיבותה של הנעל הנכונה, כך נסבול בגיל מבוגר יותר מבעיות בהליכה וביציבותו של עמוד השידרה. הגוף כולו מתפקד נכון, אם הרגלים נושאות אותו היטב.
לכן היום יותר ויותר מותגי נעלי נוחות שמים דגש גם על הפן האופנתי בנוסף לפן הבריאותי, וכיום הם מייצרים קולקציות לכל גיל, עם המסר שבריאות ואופנה יכולים לחיות בהרמוניה מושלמת.

 

 

5

 

אחת החברות המובילות בארץ בקו זה מזה שנים רבות, הינה “ליידי קומפורט” – מותג אופנה ישראלי של נעלי נוחות, אותו הקים לפני למעלה מ-50 שנה אברהם איבגי ז”ל אשר עלה ממרוקו, ואת העסק המשפחתי ממשיכים ילדיו ובני המשפחה המורחבת.

כיום לחברה למעלה מ-100 סניפים מצפון עד דרום, כאשר מפעל הייצור המעסיק למעלה מ-100 עובדים ומשרדי ההנהלה, ממוקמים בראשון לציון.

 

4

 

בשנים האחרונות אנו עדים לקושי הרב איתו מתמודדות רשתות האופנה המקומיות, בשל תחרות גדולה מחו”ל ועלויות גבוהות של הייצור המקומי.

לאור המצב, מרבית חברות האופנה בוחרות כיום שלא לייצר בישראל, בשל שיקולים כלכליים בעיקר, אך מנגד קיימות חברות, אמנם בודדות, אשר למרות הכל ממשיכות לייצר בארץ, ובמקביל גם מייבאות מותגים בינלאומיים.

 

2

 

ליידי קומפורט הינה בין היחידים היום שנותרו לייצר בישראל, כאשר לצד הייצור המקומי, החברה גם מייבאת באופן בלעדי מותגים בינלאומיים בתחום הנוחות, כגון: cellini, Naturlizer, Vlizzano, Bezees, Bimodex, Arcopedico ועוד.

נעלי הנוחות של החברה מיוצרות באמצעות הטכנולוגיה והחדשנות המתקדמים ביותר בתחום ההנעלה, לצד עיצוב אגרונומי המותאם לכף הרגל, ובעיצובים אופנתיים ביותר.

בקולקציית קיץ 2018 ניתן למצוא מגוון רחב של דגמים, החל מסניקרס אופנתיות, נעלי טבע ועד לסנדלים שטוחות או על עקב.

 

 

6

 

ליידי קומפורט משיקה לקיץ זה גם את קולקציית סנדלי מותג הנוחות האיטלקי הנודע The Flexx, אשר סגנון העיצוב שלהן הינו 2 רצועות הכרוכות סביב קידמת כף הרגל.

בקולקציה זו סנדלים שטוחות או סנדלי עקב בגווני זהב, כסף, אולטרה, לבן, רויאל ועוד. חשוב לציין שהסנדלים קלות משקל, בעיצוב ארגונומי המותאם למבנה הרגל, עם קשת ותמיכות עשויות מעור איכותי.

מידות: 37-41 ומחיר לסנדל שטוח – 340 ₪.

 

1

 

אמנם עונה זו מביאה איתה טרנדים אופנתיים חדשים, אך תמיד ישנם הדגמים הנצחיים, כמו למשל סנדלי עקב פלטפורמה משעם קל במיוחד המבטיח נוחות מירבית למשך כל היום, ומקנה מראה מעודכן המשתלב עם כל מלתחה: למראה קזו’אל, קלאסי ואופנתי. הסנדל הינו מעור אמיתי ואיכותי בגוון חום ושחור, צבעים ניטרליים, המשתלבים עם מניפת צבעים רחבה במיוחד.

המידרך של הנעל מספק תמיכה מלאה לכף הרגל, ומאופיין בגמישות, רכות ויכולת לבלימת זעזועים, וכך מקל על תופעות כמו עייפות וכאבים.

מידות: 37- 41 ומחיר: 370 ₪.

 

7

 

גם בקיץ זה ליידי קונפורט מצליחה לשלב דגמים של נעלי נוחות, אשר הינן בקו האופנה האחרון, בעיצוב צעיר המתאים לכל גיל.

שירות לקוחות : 073-2200000 | באתר: www.ladycomfort.co.il

פייסבוק https://www.facebook.com/LadyComfort.il?fref=ts

 


 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook