ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

מגזין עסקים - 8/7/2018

W-ROME

 

חדשות עסקים וצרכנות -   8/7/2018

כל  החדשות , אירועים , מינויים , חידושים ,השקות ועוד... 

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? 
ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק לחצו כאן

 

♦ מפגש בוגרי אוניברסיטת תל אביב עם אלון אולמן המנטור של המדינה -17.7.18

יחצ 8/7/18

ULMAN17.7.18

 

♦ חברת משכל המיתולוגית לרהיטי תינוקות חונכת את הרשת המקוונת הראשונה בישראל בענף זה

יחצ 8/7/18

VISMAN

משכל – מותג רהיטי התינוקות הוותיק שנרכש על ידי קבוצת ויסמן אחזקות מושק מחדש בימים אלו במתכונת של אתר מכירות באינטרנט ובכוונתו להוביל את תחום רהיטי התינוקות בישראל. המותג מציע רהיטי תינוקות איכותיים בעיצובים פונקציונאליים ועדכניים המיוצרים לפי תקנים אירופאיים וישראליים קפדניים ועונה על צרכים של לקוחות עכשוויים בהיבטים של מחירים משתלמים, נוחות וחסכון בזמן והיצע מוצרים מגוון
תחזיות של מגמות צרכניות בתחום הקמעונאות מראות כי שוק הרהיטים המקוון נמצא בצמיחה מתמדת והניסיון של קבוצת ויסמן המחזיקה במותגי רהיטי שמרת הזורע, רהיטי עין חרוד ו-NET COLLECTION הנמכרת באתרי סחר מקוונים תומך בתחזיות אלו
בישראל נולדים כ- 180,000 ילדים בשנה מתוכם כ- 50,000 בלידות ראשונות שבמסגרתן מתבצע רב רכישות הריהוט לחדר התינוקות.
שוק הריהוט המקוון נאמד בישראל בכ-600 מיליוני ש' בשנה.

 

♦ 20 שנה לביה"ס למדעי הים רופין - מכמורת

יחצ 5/7/18

RUPIN

 בתמונה: מימין לשמאל: אמנון ליאון, מלכה ליאון, פרופ' גליה צבר נשיאת המרכז האקדמי רופין, אודי אנגל יו"ר חבר הנאמנים של רופין, רני אידן מייסד ביה"ס וראש מועצת עמק חפר , פרופ' אדם פרידמן. קרדיט: דניאל עובדיה

דוח ועדה בינלאומית ממליץ: תוכנית הלימודים לתואר ראשון, בביה"ס למדעי הים של רופין-מכמורת, תהווה מודל לתוכניות אקדמיות אחרות בישראל
באירוע בוגרים שהתקיים ביום שלישי (3.7) בקמפוס מבואות ים במכמורת, לציון 20 שנה לביה"ס מדעי הים של המרכז האקדמי רופין, הוענקו אותות 'יקיר כבוד' לרני אידן, שיזם וייסד את בית הספר וכיום עומד בראש מועצת עמק חפר, לפרופ' אדם פרידמן, חוקר בעל שם ודיקן בית הספר לשעבר, ולחגית אברג'יל, מנהלת בית הספר שליוותה אותו מרגע פתיחתו. באירוע החגיגי השתתפו כ- 300 בוגרים, סגל ביה"ס ומוזמנים רבים ונשאו בו דברים פרופ' גליה צבר, נשיאת המרכז האקדמי רופין, פרופ' אברהם חפץ, דיקן ביה"ס למדעי הים, אודי אנגל, יו"ר חבר הנאמנים של רופין.
לצד מפגש בוגרים מרגש, האורחים השתתפו במסיבה תוססת יין ומטעמי ים אל מול השקיעה. האירוע כלל הרצאות קצרות של בוגרי בית הספר שחלקם הם רופאים, חוקרים ויזמים בנושאים מגוונים כמו: חקלאות העתיד, ספוגים בחוף הישראלי של הים התיכון, פסולת אורגנית ביתית ההופכת לגז בישול ולדשן נוזלי, ביולוגיה ימית ותרבות צריכה. בתום הכנס והטקס הרשמי, האורחים נהנו מהופעה אנרגטית של להקת Makeover שכללה להיטים ישראליים ובינלאומיים מכל הזמנים.
פרופ' גליה צבר, נשיאת המרכז האקדמי רופין ציינה בהתרגשות כי "ועדת הערכה בינלאומית שבדקה לאחרונה את כול תוכניות הלימודים במדעי הים בישראל (כולל אוניברסיטאות), התרשמה עמוקות מהרמה האקדמית הגבוהה, והמליצה כי תוכנית הלימודים בתואר ראשון, בביה"ס למדעי הים של רופין-מכמורת, תהווה מודל לתוכניות אקדמאיות אחרות בישראל".

♦ מסתבר שכדורגל וביטחון הולכים יחד

אגף דוברות והסברה במשרד הביטחון , 2/7/2018

B1

אתמול כמה שעות לפני ניצחונה של קרואטיה במונדיאל נגד דנמרק הגיע שר ההגנה הקרואטי לכנס של האגף לייצוא ביטחוני במשרד הביטחון (סיב"ט) ובו התקבצו צמרת התעשייה הביטחונית של ישראל. לאירוע הגיעו כ-550 אורחים מהארץ ומהעולם כאשר אורח הכבוד היה שר ההגנה הקרואטי Damir Krsticevic, שהתקבל על ידי מנכ"ל משרד הביטחון אלוף (מיל') אודי אדם וראש סיב"ט תא"ל (במיל') מישל בן ברוך. בין האורחים נכחו גם: מנכ"ל תע"א יוסי וויס, מנכ"ל רפאל יואב הר אבן, מנכ"ל תע"ש אבי פלדן ומנכ"ל אלביט בצלאל (בוצי) מכליס.
במהלך האירוע סקר ראש האגף לייצוא ביטחוני במשרד הביטחון (סיב"ט) תא"ל במיל מישל בן ברוך את פעילות סיב"ט בשנה החולפת – עם חתימת חוזים חדשים בהיקף של כ- 9.2 מיליארד $, הכוללים בתוכם גם את עסקת המטוסים הקרואטית.
לאחר הכנס יצאו אנשי סיב"ט יחד עם שר ההגנה הקרואטי לפאב 'ג'סיקה בר' בטיילת בעיר תל אביב לצפות בניצחון קרואטיה על דנמרק.

 


 

ישירות מכנס הנשים הבינלאומי ברומא

יחצ 2/7/18

W-ROME

עו"ד שירי מלכה, יו"ר ארגון נשים אקדמיות ישראל, סניף ת"א והמרכז, השתתפה בכנס השנתי של ארגון הנשים העולמי אשר התקיים ברומא.
הכנס התמקד השנה בלימודי מדעיים בקרב נשים. עו"ד מלכה והגב' אורה שרון, נשיאת הארגון בישראל, נשאו דברים והציגו את תמונת המצב בישראל.
הנתונים בישראל, שאינם שונים משמעותית מהנתונים ביתר מדינות המערב, מציינות כי אחוז הסטודנטיות בכלל לתארים אקדמאיים עומד על כ – 57% מכלל הסטודנטים, אחוז הסטודנטיות לתארים גבוהים עומד על כ53% (בדומה לחלקם באוכלוסייה), אך אחוז הסטודנטיות בסגל האקדמי הנו כ – 29% בלבד. כאשר מבודדים את אחוז הנשים במקצועות המדעים המדויקים חלקם יורד משמעותית ועומד בממוצע על כ – 35% בלבד וחברות בסגל האקדמי רק כ 13%. משתתפות הכנס החליטו כי יקדישו את השנה הקרובה לפרויקטים המעודדים נשים ללמוד מדעים מדויקים בכלל ולהשתלב במחקר אקדמי בפרט.
ארגון הנשים האקדמיות בישראל מחלק מגלות לדוקטורנטיות מזה שנים אחדות ובכוונת הארגון להגדיל את היקף חלוקת המלגות בשנה הקרובה ולתת העדפה למחקרים בתחום המדעים המדויקים. ואם שמתם לב שבתעשיית ההיי טק עובדות פחות נשים וכך גם בסטארט אפים אז הרי שהבעיה מתחילה באקדמיה ואת זה מקווים בארגון הבינלאומי להתחיל לשנות.


Under52

Under52 - לאונג' בר קלאב מודרני בליבה של ת"א – נחלת בנימין 52 פינת רוטשילד, המשלב אוכל ,קוקטיילים ובר עשיר פותח את שעריו לאירועים עסקים ,פרטיים ואירועי אומנות תרבות והשקות. הלאונג' מעוצב בסגנוןfollows function for או כפי שמקובל להגדירו fff ביתי ומזמין, המשלב חומרים טבעיים של ברזל פליז עץ ביטון בריקים חשופים בני עשרות שנים שנתגלו במהלך העבודה והושארו למזכרת משרה אווירה אורבנית .


יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook