ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

מגזין עסקים - יולי 2018

LAW1

חדשות עסקים וצרכנות -   יולי 2018

כל  החדשות , אירועים , מינויים , חידושים ,השקות ועוד... 

 

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? 
ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק לחצו כאן

 

 חברת מילובר Cyprus הגישה סיוע כספי ליוון

חברת מילובר Cyprus הגישה סיוע כספי ליוון בעקבות שריפת הענק שגבתה את חייהם של עשרות אנשים בעיר מאטי בשבוע שעבר.
אורי לופט מנכ"ל מילובר: מילובר משתפת פעולה ויצרה קשרי מסחר חמים עם גורמים שונים ביוון במרוצת השנים, לכן נוכח האסון הגדול אנו מרגישים כי מחובתנו לסייע ולתרום ככל שבאפשרותו לנוכח הטרגדיה הקשה שפקדה את המדינה ואת אזרחיה.
ליבנו עם המשפחות אשר איבדו את היקר מכל ואנו מאחלים החלמה מלאה לפצועים."

   


♦ 23/7/18

AVIV

האחים אביב ועומר גיל ( צילום Josef)

האחים אביב ועומר גיל המתגוררים בתל אביב, מומחים לתזונה טבעית, ויגאל רווה, מומחה לשינוי התנהגותי, השיקו את התכנית החדשה לירידה במשקל המתקיימת און ליין, בייעוצה של הנטורופתית ענת לשם, במרכז דוהל בתל אביב בפני קהל של 500 איש. 

 


♦ הרי את מחודשת לי – סיפורי הפתעה זוגיים
ספר חדש לעו"ד בני דון יחייא בהוצאת כנרת זמורה ביתן
16/7/18

LAW1

עו"ד בני דון יחייא, הוציא בימים אלו את ספרו העשירי! – הרי את מחודשת לי. הספר, כולל שבעה סיפורים קצרים עסיסיים, גדושי הומור ומרגשים, עשירים בזיקוקים רעיוניים ולשוניים, המהווים שיקוף למוסד הנישואין. על מאבק המינים הנצחי ועל אופי החיה האנושית והפחות אנושית.
העלילות משובצות בתובנות על כללי המשחק של החיים ומסופרות מנקודת מבטו של מי שנטל חלק באין ספור דרמות שמייצר מוסד הנישואין, אשר קשה בלעדיו אך לפעמים קשה איתו.
הסיפורים, בנויים בפורמט סיומחץ, כסיפורי פואנטה ובכל סיפור שיא חדש של השתאות, צחוק וריגוש. ומעל הסיפורים מרובי השכבות מרחפת רוח מלטפת של אכפתיות ואחווה זוגית ומשפחתית.
בני דון יחייא הוא מבכירי עורכי הדין בישראל העוסק עשרות שנים בדיני משפחה וירושה. זהו ספרו העשירי. "הרי את מחודשת לי" מצטרף לשני קבצי סיפורי הפתעה זוגיים קודמים של המחבר – "במשפחות הכי טובות ותורת היחסים", שהיו שניהם לרבי מכר.

 

 


♦ חברה חדשה בתחום ההלוואות בריביות של בנק. אישור ההלוואה תוך שעה – במחשב

11/7/18

MADIA-KAPITAL

חברה חדשה ושמה Media Capital, באה לשנות את כללי המשחק ולהציע לצרכן הישראלי את המיטב מ-2 העולמות: הבנקאי והחוץ בנקאי. מצד אחד, יקבלו הלקוחות אשראי גבוה במיוחד: לפרטיים עד 70,000 ₪, לעסק עד 200,000 ₪, לחברה עד 400,000 ₪. הריביות שיצטרכו לשלם עליהן, יהיו בסדר הגודל של הריביות הנהוגות ע"י הבנקים.
ההלוואה ניתנת ללא בטחונות וערבים, ובהחזר חודשי קבוע וכל זה מבלי לקום מהכיסא בצורה מהירה וללא ביורוקרטיה מעיקה. כל התהליך מתנהל ישירות מול אתר החברה והתשובה להלוואה – תוך שעה. בנוסף, החברה אינה מחייבת בעמלות שונות, כדוגמת פתיחת תיק ואחרות, אלא עובדת במודל של "קיבלת – שילמת". כלומר התשלום לחברה, רק לאחר קבלת ההלוואה.

 


 ♦ היסטוריה באוני' העברית: האישה הערבייה הראשונה שנבחרה לכהן כדיקנית

MONA

פרופ' מונא חורי-כסאברי

במקביל לפרופ' מונא חורי-כסאברי, שתכהן כדיקנית בית הספר לעבודה סוציאלית ולרווחה חברתית, מונו עוד שלושה דיקנים חדשים באוניברסיטה העברית. הארבעה ייכנסו לתפקידם בחודש אוקטובר השנה
מועצות הפקולטות רוח, עבודה סוציאלית ומדעי המחשב בחרו את הדיקנים שיעמדו בראשן בארבע השנים הקרובות. פרופ' מיכאל סיגל (46) מונה לכהן כדיקן הפקולטה למדעי הרוח במקומו של פרופ' דרור ורמן; פרופ' מונא חורי-כסאברי (43) תכהן כדיקנית בית הספר לעבודה סוציאלית ולרווחה חברתית, ותחליף את פרופ' מימי אייזנשטדט שנבחרה לכהן כנשיאת האוניברסיטה הפתוחה; ופרופ' נעם ניסן (57) נבחר לכהן כדיקן בית הספר להנדסה ולמדעי המחשב במקומו של פרופ' יאיר וייס.
בנוסף, פרופ' גיא הרפז (49) נבחר לכהן כדיקן הסטודנטים עם סיום כהונתו של פרופ' יהודה (אודי) שביט. כל ארבעת הדיקנים שמונו ייכנסו לתפקידם בחודש אוקטובר הקרוב.



יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook