ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

טריבונה רכילות עסקית 26/07/18

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית 26/07/18

 

13 

 

השבוע בטריבונה: רכילות עסקית 26/07/18 - כל מה שרציתם לדעת על מה שקרה בשבוע הזה מאחורי הקלעים של  עולם העסקים ....

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? 

ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק לחצו כאן

בלה דיאמנט , TLV TIMES
*לכתבות טריבונה קודמות

 

 

1

 

שר העבודה והרווחה חיים כץ ערך השבוע סיור עבודה בתל אביב, לצד סגנית ראש העיר מהרטה ברוך רון, מחזיקת תיק הרווחה, במסגרתו הם ביקרו בין היתר באח״א - אגודת החרשים, שם הציעה ברוך רון להפוך את שפת הסימנים לשפה רשמית, "על מנת שמצד אחד נוכל להקשיב ולתקשר עם האוכלוסייה הזו ומצד שני זה הוא מסר חברתי חשוב". עוד ביקר השר חיים כץ במרכז יום לאוכלוסיה בוגרת, יוניטף וסלעית והכיר את פעילות מסילה. אל הסיור הצטרפו צוות מינהל השירותים החברתיים בראשותה של שרון בלום מלמד, אשר הציגה בפני השר את הפעילות בתחום הרווחה בעיר. שר העבודה והרווחה חיים כץ הביע את נכונותו להמשיך ולהקצות משאבים לקידום רווחת תושבי תל אביב.

 

2

 

השבוע הצטלמה הפרזנטורית של מותג האופנה הישראלי "קרייזי ליין" גלית גוטמן לעונת סתיו חורף 2018. גוטמן שזו לה השנה ה-9 ב"קרייזי ליין", סיפרה שבאותו היום היא גם מצלמת את תכנית הטלביזיה שלה, יחד עם אילנית לוי בקשת, והיא תשמח לשמוע עוד פרטים על האירוסים הטריים של אילנית.

 

3

 

השבוע למשך יומיים התארחו ילדי עוטף עזה ליום כייף ב-'לגו פארק חולון' שתרם 2000 כרטיסים ללא עלות לילדים ולבני משפחותיהם. הילדים שכחו לכמה שעות מאזעקות ומנפילות, וברחו למציאות אחרת שבה ילדים צריכים להיות: בניית מגדלי לגו, צחוק וקפיצות בנג'י מהנות. הסעות ילדי עוטף עזה התאפשרו תודות להחלטת הממשלה שאותה יזם השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריה דרעי לפיה יוקצו 2 מיליון שקלים לקיום טיולים ופעילויות בילוי פנאי לילדי העוטף. הפעילויות הראשונות כאמור התקיימו במשך יומיים ובמסגרתן הגיעו 2,000 ילדים מישובי העוטף לפעילות ב׳לגו פארק חולון׳, שהזמין את התושבים להגיע ליום כיף ללא עלות. לגו פארק חולון הינו מתחם פארק ענקי ממוזג ועם חנייה חינם, המציע אטרקציות מהנות על טהרת הלגו ובשיתוף המותג LEGO העולמי.

 

4

 

לראשונה בישראל יושקו מתחמי כושר חכמים במרחב הציבורי, המתאימים ליחידים ולקבוצות אימון. המתחמים נגישים בחינם לכולם ומאפשרים לכל אחד להתאמן בזמן ובקצב האישי, טגם מותאמים לכיסאות גלגלים ולכלל הגילאים. המתחם החכם הראשון נפתח השבוע בספורטק -גני יהושע בתל אביב, והוא מבוסס על אפליקציה הבונה תכנית אימון אישית למתאמן בהתאם ליכולות שלו, למטרות שלו ולרמת הכושר בה הוא נמצא, על ידי שמירת היסטוריית האימונים וכמות האימונים. האפליקציה תוכננה באופן ייחודי בהתאמה למתאמנים ולמתקנים במתחם. במתחם הכושר החדש קיים לוח וירטואלי עליו מוצגות תמונות המסבירות את סוגי התרגילים של המתקן. הלוח מאפשר סריקה של המתקן עם הטלפון הסלולרי כך שהמשתמש יכול ללמוד כיצד להשתמש במתקן בצורה נכונה ובטוחה לו. נכחו: שייע פייגנבוים, סילבי ז'אן, דני רופ, ענת הראל, הדוגמנית קסניה טרנטול ורבים אחרים.

 

 

5

 

חברת רב בריח הודיעה כי תעניק חסות לטניסאית יוליה גלושקו, המדורגת במקום ה-192 בעולם ונחשבת לאחת הטניסאיות הבולטות בישראל. החברה תלווה את גלושקו ב- 3 השנים הבאות, בהן היא תנסה לחזור להישגי העבר שלה, כשבשיאה הייתה מדורגת במקום ה-79 בעולם. הטניסאית צפויה להשתתף בקמפיינים של החברה, לצד פעילויות למען הקהילה שהחברה מקדמת. החברה תומכת במתעמלת הבכירה של ישראל, לינוי אשרם בקמפיין שלה לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020 ומאמצת קבוצות וספורטאים מענפים רבים. בשנה האחרונה מקדם הבעלים ויו"ר החברה שמואל דונרשטיין מהלך בקרב התעשיינים בישראל, במטרה שיפנו משאבים לאימוץ ספורטאים בישראל, כחלק מפעילות התרומה לקהילה של החברות והעסקים שלהם.

 

6

 

בחמישי האחרון אלפא אקססורייז, קבוצת הריטייל של אלפא קוסמטיקה, פתחה סניף שלישי של מותג האופנה הבריטי SUPERDRY בקניון TLV FASHION (גינדי) בגודל של כ-200 מ"ר. מנכ"ל החברה רונן שמיר השקיע בחנות כ- 2 מיליון ₪, והגיע לחנוך אותה יחד עם מנהלת הקניון טלי אורן. עוד סיפר שמיר כי חנות זו היא הראשונה בתל אביב, ונפתחה כחלק מהתפתחות המותג בישראל, כאשר המטרה לפרוס בין 10-12 חנויות נוספות בשלוש שנים הקרובות.

 

7

 

האמנית בברלי ברקת לא יכלה למצוא מיקום קסום ואקזוטי יותר מכרמי יקב קסטל בהרי ירושלים, כדי לקיים את אירוע חשיפת מיצבה החדש 'בעקבות השבטים', העושה את דרכו לתערוכה במוזיאון היוקרתי Boncompagni Ludovis ברומא. הגיעו בעלה ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, וגם גיסתה אלונה ברקת יחד עם בעלה אלי ברקת. נוכחו גם: בני הזוג הירושלמיים מיכל ויובל שהינו יזם היי-טק ומהמשקיעים הראשונים בצ'ק פוינט, שדרנית הספורט מירי נבו ובעלה איש העסקים ירון עיון, נאוה ורוני דיסנצ'יק ועוד. יצירתה החדשה צוללת אל תחילתו של העם היהודי, חוקרת את 12 השבטים ומשתמשת באדמתו הייחודית של כל שבט, ליצירת פלטת צבעים ססגונית ומופלאה.

 

8

 

הפרזנטורים של קסטרו רותם סלע, אביב אלוש ועומר דרור, הצטלמו השבוע לקולקציית סתיו 2018 החדשה של קסטרו, בסטודיו של צלם האופנה דודי חסון בתל אביב. עומר דרור הגיע לסט על קורקינט חשמלי, ישירות מביתו בתל אביב, בעוד אביב אלוש הגיע לסט אחרי צום תשעה באב, כשהוא לא מרגיש טוב, ונח בכל הזדמנות בין צילום לצילום. הפרנזטורים הצטלמו עם קולקציית הסתיו החדשה של קסטרו, שכבר נכנסת לחנויות בימים אלה.

 

9

 

המגישה בערוץ 9 והח"כ לשעבר אנסטסיה מיכאלי הלכה ורקדה בשלג שרבים נזקקו למעיל, ניב רסקין, לאון רוזנברג, הילה קורח, אברי גלעד, אלעד זוהר, מיה זיו וולף, קובי מחט, וליטל שוורץ שהצטרפה לכל הפעילויות עם הילדים והחליקה על הקרח לראשונה בחייה. לפארק הגיעו 5 אוטובוסים עם ילדים מעוטף עזה שזכו ליום כיף חינם באטרקציה. בין האטרקציות, מגלשת קרח ענקית, מגרש משחקים בשלג, אבובים מתנגשים והחלקה על הקרח. זהו פארק השלג הגדול בעולם, המשתרע על שטח של 2,400 מ"ר. בהקמת המיזם החדש הושקעו מעל ל-6 מיליון שקלים, בשל עלויות גבוהות הנובעות מעלויות המיזוג, החשמל והמים שיש, כיון שבמקום מייצרים שלג וקרח באופן רציף - 24/7 בכל שעות פעילות המתחם. העומדים מאחורי הרעיון להביא את הפארק הראשון מסוגו לארץ, הם חברת ההפקות האנגר 11 בע"מ בשיתוף חברת "גלים הפקות". זאב אייזיק, מיזמי ומפיקי פארק השלג: "ביצענו מחקר מעמיק ובסופו החלטנו להקים לראשונה בעולם פארק ענק שכולו קריר, נעים ומושלג. חוויה ייחודית ושונה לכל המשפחה בקיץ הישראלי".

 

10

 

קלין-טק חברה לניהול ואחזקת מבנים, השיקה את משרדיה במיקום חדש בטירת הכרמל באירוע חגיגי עתיר אורחים ומכובדי העיר, ביניהם ראש העיר אריה טל. רבים הגיעו לחגוג עם בעלי החברה יניב מאיר ומנהלת החברה מרסל מאיר. עוד בין האורחים נצפו: חנה ומוטי וגנר, ג'וש רמי, דוד שחר, אריה וגנר, אורלי אגסי, יורם כרפיס, אלעד אסולין. בתמונה מימין: לימור כרסנטי, יניב מאיר, אריה טל ראש העיר ומרסל מאיר.

 

11

 

שי לנדסברגר, בת 13,5 הינה חברה בנבחרת של אס"א ת"א (אגודת ספורט של אוניברסיטת ת"א) בהתעמלות אמנותית, שהשתתפה בסופ"ש האחרון בתחרות שנתית בין לאומית המתקיימת בקייב ב-3 מכשירים: סרט, אלות, חישוק או כדור. שי זכתה ב-2 מקומות ראשונים באלות וסרט, שלישי בחישוק וראשון בכללי. המאמנות שלה ובראשם המאמנת ראשית אינה צ'רניש, קיבלו גם הן תעודות הצטיינות.

 

12

 

השבוע נערך אירוע התרמה בעזרת "עמותת קו לחיים" בתיאטרון הבימה, שהכנסותיה קודש להצלת חייו של לביא בן 10, שנולד עם מחלה גנטית נדירה בשם קאנוואן, המתבטאת בניוון המוח ורוב החולים בה חיים עד גיל 3 במצב של צמח. הכסף גויס בהצלחה רבה, והילד טס לארצות הברית לצורך טיפול רפואי. על האוכל הופקד השף אביב משה, ודקלה הזמרת שרה ללביא שיר שכתבה לו במיוחד.

 

13

 

את המנטור הלאומי אלון אולמן לא עצר המונדיאל וגם לא חופשת הקיץ. החודש השתתפו בפעילויות השונות שלו מעל 3,000 איש. החודש אולמן קיים 3 הרצאות ענק, לרבות באוניברסיטת ת"א לארגון בוגרי האוניברסיטה וליזמים וסטארטאפיסטים, בהזמנת נשיא האוניברסיטה הפרופ יוסף קלפטר והגב' סיגל אדר ראש ארגון הבוגרים. אולמן דבר על הגשמת חלומות, פריצת גבולות ועל הכלים המנטליים להצליח בחיים. באירועים השתתפו בין היתר: השחקן גיא לואל, הסופר ערן כץ, איש העסקים פאר נדיר, מנהלת אגודת ידידי אוניב' ת"א סיגלית בן חיון, הסופרת סביון ליברכט, היזם איתן זינגר, האמנית יהודית אולמן ורבים אחרים.

 14

 

 

חברי מועדון בכירי ה-Superbrands של ישראל נפגשו השבוע למפגש של בכירים וטעמים ברוח ימי האימפריה העות'מאנית, במלון דריסקו החדש בת"א. 150 שנה לאחר הקמתו של המלון המקורי - הראשון בתל אביב-יפו - שהוקם ברוח האימפריה ונסגר עם קום המדינה לאחר שזכה לארח את עשירי אמריקה, אנגליה וגרמניה ואף את הסופר מארק טווין, אירח המלון המחודש את בכירי המשק בישראל של ימינו, חברי המועדון בו חברים מנכ"לים שהמותגים שהם מנהלים הוכתרו כמותגי-על על ידי ארגון ה Superbrands הבינלאומי אותו מייצגים בישראל אתי עמיעד וערן יסעור. הגיעו: איציק צאיג, המסיים את תפקידו כמנכ"ל אסם ויוצא לדרך חדשה, עמרי לוטן מנכ"ל מפעל הפיס, ירון אנג'ל ממאפיות אנג'ל, עופר בלוך מנכ"ל חברת החשמל, אתי וגבי רוטר מקסטרו, אבי שומר מנכ"ל ומבעלי צומת ספרים, אבינועם ספיר מנכ"ל טבע ישראל, אביב ועופר איתני מבעלי ביתילי, אוולין כהן מנכ"לית פדקס ישראל, סיגל אלבוים מנכ"לית לנובו ישראל, עמיחי קילשטיין המנכ"ל הטרי של רשת H&M, רוני שוורץ מנכ"ל עמינח ובכירים רבים נוספים. בתמונה מימין לשמאל: אתי עמיעד מנכ״לית סופרברנדס בישראל, עופר בלוך מנכ״ל חברת החשמל, איציק צאיג מנכ״ל אסם-נסטלה, עמרי לוטן מנכ״ל מפעל הפיס, אתי רוטר מנכ״ל משותף קסטרו וערן יסעור מסופרברנדס ישראל.

 

15

 

עשרות נשות חברה הצטופפו יחד להשקת מרכז הטיפולים החדשניHELGA REKANATY במגדל העסקים עזריאלי ראשונים המספק את כל מעטפת המוצרים והטיפולים במקום אחד. בין האורחות נראתה רוית אסף,מטופלת ותיקה שהגיעה לפרגן. הלגה רקנטי היא מפתחת שיטת שלושת השלבים של Helga (טיפול, שינוי, שימור), המבוססת על מטרות ותוצאות מדויקות, ועל טיפול כולל בשורש הבעיה, מעבר לטיפול בתופעות הלוואי והסימפטומים. השיטה שפיתחה משלבת בין עבודה פנימית (תפריטים לתזונה נכונה, תוספי מזון ושינוי באורח החיים), לבין עבודה חיצונית (תכשירים ייעודיים, קרמים ומכשור מתקדם), היוצרים מעטפת טיפול כוללת והוליסטית, בעלת השפעה משמעותית וארוכת טווח על מצב העור.

 

16

 

אמן החושים הישראלי רן גפנר דורג במקום הרביעי בעולם בתחום אמנות החושים – מנטליזם, בתחרות הבינלאומית החשובה בקסמים. האליפות התקיימה החודש בעיר בוסאן שבדרום קוריאה, ובה התמודדו 150 מהקוסמים והמנטליסטים המובילים בעולם בקטגוריות שונות. גפנר הוא האמן הישראלי הראשון שמייצג את ישראל בתחרות זו, וזה לאחר שזכה באליפות אירופה בשנת 2014. ישראל נחשבת למעצמה בעולם בכל הקשור לאמנות חושים, ועל הקטע שלו עבד עם מיטב המוחות בישראל כמו נמרוד הראל, חיים גולדנברג וליאור מנור. לאחר היוודע מיקומו בתחרות, הודה גפנר לנשיא אגודת הקוסמים הישראלית ערן בליזובסקי, לדליה אסיא-פלד ולגיא זלוטניק, נשיאי כבוד של האגודה, ולכל החברים שתרמו לזכייה שלו.

 

17

 

קבוצת אקולנד חשפה בסוף השבוע האחרון בכנס ייחודי שערכה, את האפשרות לציבור הרחב להשקיע בענף הקנאביס הצומח בארה"ב. הכנס נערך במתחם הכנסים LABA בשרונה בתל אביב, וסיקרן עשרות רבות של אנשים, שבאו לשמוע על הטרנד החם. בנוסף, באי הכנס זכו לשמוע את פרופ' ירון זליכה שדיבר על האתגרים החדשים בכלכלת ישראל. רועי ברגמן, כתב ופרשן כלכלי, הרחיב על 'מהפכת הקאנביס ואיך היא משפיעה על הכלכלה הגלובלית'. ובסוף הנהלת קבוצת אקולנד סקרה את פעילות החברה בארה"ב, וענתה על שאלות בנושא החם. בתמונה אביעד שיביצ יו"ר קבוצת אקולנד ופרופ' ירון זליכה.

 

18

 

מרכז הנדל"ן וקבוצת הנדל"ן של ישראל בראשות עופר פטרסבורג, יזמו את אירוע הנדל"ן הגדול בישראל. כ-600 אנשים מתחום הנדל"ן, ביניהם יזמים, אדריכלים, קבלנים, עורכי דין ושמאים הגיעו למתחם התחנה למסיבה גדולה שכולה נטוורקינג, הכרויות עסקיות ועוד. אמר שר השיכון והבינוי יואב גלנט:"יש לנו משימה משותפת והיא לדאוג לפתרונות דיור לכול האוכלוסייה בישראל. יהיו 15 מיליון איש במדינת ישראל בשנת המאה, והם צריכים לגור איפשהו, אנשים צריכים פתרון זול, קבלנים צריכים להרוויח והמדינה צריכה לפתור את עניין התשתיות והמוסדות".

 

19

 

בניית האנייה היוקרתית בעולם יוצאת לדרך. השבוע נחנכה, כמיטב המסורת, פיסת הפלדה הראשונה שתהיה חלק מאניית Celebrity Apex, האנייה היוקרתית בעולם של חברת השייט Celebrity Cruises מבית Royal Caribbean אשר תושק בעוד כשנתיים ותשנה, באופן משמעותי את חווית השייט. אורי שנבל, מנכ"ל חברת 'סנורמה' שירותי תיירות, נציגת מכירות בלעדית של תאגיד השייט "רויאל קריביאן" מצפה לישראלים רבים שיצאו לקרוזים באנייה החדשה. בתמונה: נשיאת ומנכ"לית החברה, ליסה לוטוף-פרלו מציגה את הפיסה הראשונה משלדת האנייה Celebrity Apex.

 

20

 

עילי בוטנר הזמר והמלחין המוכשר, לקח פסק זמן והצפין לחופשה משפחתית במנרה לודג' מתחם האירוח בצוק מנרה. בוטנר לא ויתר על נסיעה ברכבל הארוך במדינה, החוגג הקיץ עשרים שנה להקמתו ובשאר המתקנים המאתגרים. בתמונה למזכרת עם מאשה רוזמרין סטודנטית, העובדת האתר .

 

 

 בלה דיאמנט , TLV TIMES  

*לכתבות טריבונה קודמות

   שתף אותי בפייסבוק  facebook