ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

מגזין עסקים - אוגוסט 2018

מגזין עסקים -  אוגוסט 2018

כל  החדשות , אירועים , מינויים , חידושים ,השקות ועוד... 

 

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? 
ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק לחצו כאן

 

במרכז ועידת קלינטק למים 2018: הפיכת משבר המים למנוע צמיחה כלכלי אדיר

ועידת קלינטק למים 2018, תתקיים ביוזמת קבוצת "משוב" ביום רביעי, 10 לאוקטובר 2018, במרכז הכנסים Avenue שבקריית שדה התעופה ליד נתב"ג.
בעוד משק המים בישראל הוא אחד מעמודי התווך המשמעותיים, המהווה דוגמא ומופת בעולם, רצף של חמש שנות בצורת הביא את משק המים בישראל למחסור במים טבעיים הגדול ביותר שנמדד ב- 100 השנים האחרונות ואת מקורות המים בצפון לשפל חסר תקדים. ממשלת ישראל החליטה לאחרונה על קיצוצי מים דרסטיים לחקלאות ועל השקעה של מיליארד שקלים שיסייעו לבצע התאמות דחופות בתוכנית ייצור המים ובתוכנית הפיתוח הנגזרת ממנה. זהו חלון הזדמנויות לתעשיית המים בישראל לפעול בשוק המים הגלובלי, שהוא אחד השווקים הגדולים ביותר הקיימים וצפוי להמשיך ולצמוח בהיקפיו ובמידת החשיבות שהוא מהווה, לקיום עסקי ואנושי ברחבי העולם.

מטרת ועידת קלינטק למים שתתקיים ב- 10 לאוקטובר, היא לגרום לאיחוד כוחות בין תאגידי המים והביוב לבין החקלאות ותעשיית המים בישראל, על מנת להפוך את משבר המים למנוע אדיר לצמיחה כלכלית.
חיים אלוש, יו"ר ועידת קלינטק למים, העומד בראש קבוצת משוב, אומר: "ועידת קלינטק למים 2018 היא ההזדמנות לקיום סיעור מוחות לאומי; לעצור, להפיק לקחים ולבחון את העשייה בתחום חשוב זה בארץ ובעולם".
אלוש מוסיף: "הוועידה תחשוף חידושים, תארח את הגורמים המשפיעים ביותר בתחום בישראל ותעלה את אתגרי משק המים, החקלאות ותעשיית המים אל ראש סדר היום הציבורי. המטרה היא להפוך את משבר המים למנוף לפיתוח הכלכלה הישראלית ולייצר מקומות עבודה איכותיים ומגוונים, תוך מתן פתרונות לשיפור איכות החיים של תושבי מדינת ישראל וחיזוק הקשרים הכלכליים עם מדינות האזור".
בוועידת קלינטק למים 2018 ישתתפו שרים, חברי כנסת, ראשי תעשיית המים, ראשי רשויות מקומיות, ראשי תאגידי המים, מתכננים, מהנדסי מים, אגודות מים, מנהלים בקיבוצים ובמושבים ועוד. בין הדוברים: שר הכלכלה אלי כהן, שר החקלאות ופיתוח הכפר אורי אריאל, ח"כ איתן כבל, ח"כ יואב קיש, מנכ"ל קק"ל דני עטר, יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, יו"ר תאגידי המים רזיאל אחרק, ראש המועצה האזורית מרחבים שי חגיגי, ואנשי מקצוע מובילים.
הוועידה תשקף את תמונת המצב נכון להיום ותעלה על סדר היום הציבורי את התרומה האדירה של משק המים ב- 70 שנות קיומה של המדינה - לחוסנה, את החשיבות של שילוב כוחות להתמודדות מול האתגרים העומדים בפני משק המים בין תעשיות המים והחקלאות והגורמים הפוליטיים ברמה ארצית וברמת השלטון המקומי ואת עתיד משק המים בישראל בשנים הבאות.

 

 

 

פרופ' דניאל חיימוביץ-הנשיא הנבחר של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

DANIEL-HAIMOWITZ

בתתמונה : פרופ' דניאל חיימוביץ, צילום: דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון

פרופ' דניאל חיימוביץ, דיקאן הפקולטה למדעי החיים ע"ש ג'ורג' ס. וייז באוניברסיטת תל-אביב, נבחר היום לתפקיד נשיא אוניברסיטת בן-גוריון בנגב.
הועד המנהל של האוניברסיטה אישר בכך את המלצת ועדת החיפוש לנשיא, בראשותו של עו"ד אשר חלד. פרופ' חיימוביץ יכנס לתפקיד ב-1.1.2019 במקומה של הנשיאה היוצאת של האוניברסיטה, פרופ' רבקה כרמי, לאחר שהשלימה 3 קדנציות בתפקיד (12 שנים). פרופ' חיימוביץ יהיה הנשיא השביעי של האוניברסיטה. עו"ד חלד ציין כי לדעת חברי ועדת החיפוש, פרופ' חיימוביץ ניחן ביכולת להנהיג את האוניברסיטה, תוך יצירת שיתופי פעולה נדרשים וראויים עם גורמי פנים וחוץ גם יחד. הועדה התרשמה כי הוא בעל מעמד אקדמי מוכר ומערך, בארץ ובעולם; יש לו כושר מנהיגות, חזון ויכולת להוביל תהליכי שינוי ופיתוח מהותיים' ביחד עם ניסיון ניהולי מוכח במערכות אקדמיות; לפרופ' חיימוביץ הכרות מעמיקה עם מערכת ההשכלה הגבוהה וכיווני הפיתוח האקדמי בישראל ובחו"ל. נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, פרופ' רבקה כרמי: "הייתה לי זכות גדולה לכהן כנשיאה של המוסד הנפלא הזה במשך 12 שנים מאתגרות ואני גאה מאד בהישגים אליהם הגענו. אני סמוכה ובטוחה שפרופ' חיימוביץ ימשיך לקדם הישגים אלה ויוביל את האוניברסיטה להישגים מרשימים חדשים". פרופ' חיימוביץ, יליד מדינת פנסילבניה ארה"ב, למד בארה"ב באוניברסיטת קולומביה ובארץ באוניברסיטה העברית בירושלים, שם קיבל את הדוקטורט שלו בגנטיקה. כחבר סגל אקדמי באוניברסיטת תל-אביב, זכה במלגת אלון היוקרתית המוענקת לחוקרים צעירים מצטיינים על ידי המועצה להשכלה גבוהה. במהלך הקריירה המדעית שלו, פרסם פרופ' חיימוביץ מאמרים בתחומי חקר הביולוגיה ההתפתחותית, ביולוגיה חישובית ומדעי הצמח וכן ייסד את התוכנית לאבטחת מזון באוניברסיטת תל-אביב.

 

 

 

מה קורה כשבלונד ונדל"ן נפגשים (בעצם נפגשות...)

HABLOK8.18

תמונה מימין לשמאל: שיר הספרי ממתגת ערים ונדל"ן, שרית סבן מנכ"ל התחנה בתל-אביב, שרון בן צבי סמנכ"ל שיווק לוינשטיין, היזמית נטלי רפפורט ורונית עזריאל סמנכ"ל שיווק אלייד נדל"ן.
*קרדיט לצילום: כתום צלמים-חיים מגיורה

ערב שלישי. בכירי ענף הנדל"ן הגיעו לבית בנחלה שבמושב בצרה שתכנן אדריכל העל יונתן מונג'ק. אירוע הקיץ של שיר הספרי, ממתגת הערים והנדל"ן בשיתוף קהילת אלפרסקו. בין המשתתפים שבלטו בנוכחותם: הדוגמנית ג'ני צרוואני, עמי טווינה יו"ר אלפרסקו, עמי מור סמנכ"ל קרדן, עו"ד עופר אבן, שרון בן צבי סמנכ"ל לוינשטיין, היזמית נטלי רפפורט, משה ריקובר וגלית מאירי ממרכז הנדל"ן, יועץ התקשורת עמית דובקין ועוד.

 

"זכינו שנקרא רחוב וגינה על שם אבא בבית אריה!- גינת אברהם יאיר שטרן ז"ל"

  yair-shtrn

צילום: מ.מ. בית אריה

בטקס שהתקיים לפנות ערב נחנכה גינת אברהם יאיר שטרן ז"ל ברחוב יאיר שטרן שבשכונת האומנים בישוב בית אריה. הטקס התקיים במעמד בנו יאיר, ר' מועצת בית אריה אבי נעים, עובדי המועצה, מייסדי היישוב ותושבי המקום. במהלך הטקס הוסר הלוט מעל השלט בכניסה לגינה ונגזר הסרט לפתיחתה הרשמית של הגינה החדישה והיפה. במהלך האירוע העלו על נס את פעילותו של אברהם יאיר שטרן שהיה מייסד, לוחם ומפקד ארגון הלח"י- לוחמי חירות ישראל. בנו הסופר והעיתונאי יאיר שטרן אמר בטקס כי: "אני מאושר שזוכרים את אבא יאיר ומנציחים אותו במקומות שונים בארץ וזכינו מאוד שנקרא רחוב וכעת גינה על שמו, גם בבית אריה! זו גאווה גדולה. חשוב שמעשיו ופעולותיו של אבא ילמדו ויונצחו ע"י הדור הצעיר". ראש המועצה אבי נעים אמר כי: " לפני 76 שנים כשאנשי הבולשת הבריטית רצחו את מפקד הלח"י הנערץ, אברהם "יאיר" שטרן, הם לא העלו בדעתם שילדים יהודים, בישוב פורח בשומרון, ימלאו בשמחת חיים גינת משחקים על שמו.

 

 

מפעל הפיס יוצא בקמפיין תדמית רחב היקף תחת הקונספט נתינה למען נתינה
המהלך נתמך בנראות מותגית חדשה ומרעננת

PAIS

בתמונה: עמרי לוטן, מנכ"ל מפעל הפיס ודפנה נעים-שאול, סמנכ"לית שיווק ומכירות מפעל הפיס. צילום: שי וידר.

מפעל הפיס משיק מהלך תדמיתי נרחב תחת הכותרת: נתינה למען נתינה, מתוך רצון לספר את הסיפור המקורי של מעגלי נתינה בקרב החברה הישראלית ולעודד את הציבור הישראלי להעניק בתוך הקהילה בה אנו חיים. המהלך נתמך ומחוזק בין היתר על ידי השקת לוגו חדש למפעל הפיס ולשבעת מותגי הפיס וכן מיתוג מדורג של נקודות המכירה הפרושים ברחבי הארץ. המהלך יקודם באמצעות קמפיין טלוויזיה, דיגיטל ועיתונות בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים עליו אחראי משרד הפרסום גיתם BBDO.

 

 

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook