ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

מותג הריהוט האיטלקי הבינלאומי מגיע לישראל

מותג הריהוט האיטלקי הבינלאומי מגיע לישראל

בלה דיאמנט , 07/08/18

מותג הריהוט האיטלקי הנודע calia italia עשה לאחרונה עליה לישראל, ובימים אלה נפתחה החנות הראשונה בדיזיין סנטר בבני ברק.

 

 

זו סיבה טובה לקפוץ לחנות, וליהנות מקולקציה מדהימה ברמה בינלאומית, הכוללת מערכות ופריטי ריהוט, ובראשן ספות מודולריות וכורסאות איכותיות ומעוצבות, בתפירה עילית בעבודת יד, ברמה גבוהה ובלתי מתפשרת, המאפיינת את הדיוק האיטלקי, לצד הקפדה על ההיבט האופנתי העדכני.

 

1

 

calia italia נחשבת לחברה הוותיקה ביותר של ריהוט באיטליה, והיא משווקת את הרהיטים לשוק הבינלאומי, מאירופה ועד המזרח התיכון והמזרח הרחוק, כאשר סין, קוריאה ויפן הן בראש הרשימה.

בין פריטי המפתח של החברה, ניתן לציין את קולקציות מיטות הספה, שהן גדולות במיוחד ומגיעות בעיצוב מרהיב ובנוחות מקסימלית, ומאפשרות פתיחה קלה ופשוטה בכל עת, ואת הכורסאות המודולריות המגיעות במגוון צבעים, ומאפשרות עיצוב אישי של הסלון הביתי.

calia italia מציגה מדי שנה יותר מ – 50 דגמים חדשים, תפורים בעבודת יד מעור ובד, לצד האוסף הקבוע הכולל כ – 30 פריטים שונים, מהזמינים ביותר.

 

4

 

 

דגמי המפתח בקולקציית 2018:

Giuggiola – כורסה עגולה אשר נולד כתוצאה של פרויקט שיתוף פעולה עם אוניברסיטת La Sapienza ברומא. גב הכורסה הנוחה עשוי ממארג משולב בצורת צינור, המזכיר את האמנות העתיקה של הנשים המתגוררות בשכונות העתיקות של מאטרה, ומסדרות את שערן בצורת צמות.

TOY – מאופיינת במספר כורסאות היוצרות יחד מערכת ליניארית, מבלי לוותר על הפונקציונליות והיופי. לכל אחת מהיחידות כריות גב רכות מושבים מתכווננים.

PARIDE - הספה המודרנית ביותר של המותג, אשר בתנועה קלה ניתן לשנות את מנח הגב שלה, וזאת בשתי דרכים שונות: החל ממיקום נמוך יותר, אשר כמעט מיישר את הגב אל משענות הידיים, עד למיקום גבוה יותר אשר מגדיל באופן דרמטי את גובה משענות הראש, ואת עומק המושב.

 

3

 

אודות חברת calia italia : החברה המשפחתית הותיקה הזו, העוסקת בעיצוב וייצור רהיטים, ואשר הוקמה בעיירה מטארה בשנת 1965, מזוהה עם איכות ועיצוב יוצאי דופן, והרבה תשומת לב לעיצוב ונוחות.

את החברה ייסד ליבוריו וינצ’נזו קליה, נגר אמן מיומן אשר אמר ש: “ספה היא רהיט בו ניתן לנוח, לשוחח, לחלום”. הוא גם התווה את דרכה של החברה, המציעה מבחר קולקציות בסגנונות מגוונים, ממסורתי ועד מודרני, אשר יתאימו לאנשים המחפשים נוחות מקסימלית, וזאת מבלי לוותר על העיצוב המוקפד.

בישראל מערכות הישיבה של החברה תשווקנה בעתיד, במתכונת shop in shop ברשת חנויות “איטלסופה”, שהינה הרשת הגדולה לריהוט בבבעלות קבוצת קאופמן.

 

5

 

טווח מחירים:

בד: 9000- 19000 ₪

עור: 12900-29000 ₪

 


 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook

 

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

הקניון העסקי הראשון בישראל -  Success Center   הי אם נמאס לך רק לשלם ולשלם ולא...
אתי אוקון אדריכלית ומעצבת רב תחומית,  מומחית לנגישות ובטיחות, מומחית לעיצוב...
עסקית - היא התוכנה הטובה ביותר לניהול העסק, הידידותית ביותר שפגשתםובמחיר הטוב...

המלצות השבוע בזירת המרצים

שם מלא: ד"ר מתוקה הורוביץ שם חברה: מרכז אור--ד"ר מתוקה הורוביץ תחומי התמחות: אימון...
הדר מידן - משווקת מרצים לארגונים
  הרצאות אישה פלדה - אישה חרסינהסדנאות - ריפוי באמצאות ציור אינטואיטיבימנחה...