ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

מגזין עסקים - ספטמבר 2018

מגזין עסקים וצרכנות -  לחודש ספטמבר 2018

כל  החדשות , אירועים , מינויים , חידושים ,השקות ועוד... 

 

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? 
ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק לחצו כאן

 

אלון אולמן מקבל פלטינה

25/9/18 , מערכת ביז-טק

 

ULMAN

צילום: איגור - עננים. חברה לצילום.

במהלך סדנת קוד המנצח של המנטור הלאומי אלון אולמן נכנס במפתיע איציק צרור, מנהל המכירות של קבוצת מודן - כתר ספרים, חברת ההוצאה לאור של ספרו של אולמן

"פריצת גבולות" כיצד להגשים את החיים שתמיד רצית. צרור הפתיע את המנטור באות הנחשבת ביותר בענף הספרים בישראל – הספר זכה למעמד "פלטינה" וזאת תוך

פחות מ4 חודשים מאז קבל מעמד "זהב". עד כה מכר הספר קרוב ל60 אלף עותקים! ובקרוב יימכר הספר גם בשפה הסינית. זהו אחד הספרים הבודדים שמגיע להיקפי מכירה כה גדולים לספר ביכורים של סופר ישראלי על תוכן מקורי.

 

 

כנס ״נשים מנהיגות שינוי- על ניהול ויזמות בישראל 2018

13/9/18

WOMEN-LEADERS

בתמונה מימין לשמאל – פרופ' רות הלפרין קדרי-ראשת מרכז רקמן לקידום מעמד האישה –אונ' בר-אילן, עופרה שטראוס, גליה אלבין , מקסין פסברג- סגנית נשיא אינטל העולמית, ד"ר גלית שאול – מועמדת לראשות המועצה האזורית עמק חפר, שלמה טובול מנחה הטקס. 

 

ביום שישי, 7.9.2018, התקיים בבית יצחק כנס בהשתתפות מעל 200 משתתפות ומשתתפים תחת הכותרת ״נשים מנהיגות שינוי- על ניהול ויזמות בישראל 2018״. בכנס נטלו חלק מקסין פסברג, סגנית נשיא אינטל העולמית, עופרה שטראוס, יו״ר קבוצת שטראוס, גליה אלבין, אשת עסקים, רות הלפרין-קדרי, ראשת מרכז רקמן וד"ר גלית שאול המועמדת לראשות המועצה האזורית עמק חפר. בכנס נדונו סוגיות באשר למיקומן ותפקידן של נשים בתפקידי מפתח בעולם העסקי והציבורי בישראל. המשתתפות בפאנל הציגו את תפיסת עולמן וניסיונן בנושא. בתום השאלות והדיון המונחה ענו המשתתפות לשאלות מהקהל. ד"ר גלית שאול, המארחת של האירוע, איחלה בהרמת הכוסעת לשנה החדשה למשתתפים שנה טובה ואמרה ״אנו עומדים לפני השנה החדשה וזה זמן מצוין להתכונן לאתגרים החדשים שהשנה החדשה מייעדת לנו. אני מאחלת לכולנו שנדע לזהות את ההזדמנויות שייקרו בדרכנו ונדע למנף אותן למעשים שיעשו הבדל בעולם״.

 

 

השקת מגזין צרפתי-ישראלי חדש בשם GOLDA 

16/9/18

SARIT1

צילום: רפי דלויה

סוכנות השחקנים והטאלנטים "שרית&לורנס" שמייצגות כמה מהכוכבים הגדולים במדינה, קיימו אמש הרמת כוסית לרגל השנה החדשה באירוע בניחוח פריזאי. האירוע התקיים ב"הבוסתן" שבמתחם התחנה, והשמחה הייתה כפולה, גם השקת מגזין צרפתי-ישראלי חדש בשם GOLDA וגם חגיגת 8 שנות פעילות כסוכנות מובילה ומבטיחה. האירוע משך אליו את מיטב הברנז'ה המקומית וכמובן את המיוצגים הרבים שבסוכנות.

בין הנוכחים במקום היה ניתן למצוא: מנכ"ליות ומייסדות סוכנות "שרית&"לורנס", שרית מאירי ולורנס אלקלעי ,מנכל"ית קניון איילון, רינה טל,מנכ"ל ערוץ I24, פרנק מלול ,מנהלת שיווק קבוצת אלקליל, שרון לוי עופרי

 

 

לאיזו טכנולוגיה ישראלית יש פוטנציאל לכבוש את השוק הסיני?

2/9/18

CHINA

בתמונה, המצ"ב, מימין לשמאל: יו"ר דירקטוריון היקוויזון, מר צ'ן זונג ניאן; סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת קומטק, עוזי בן אליעזר; ראש עיריית האנגג'ואו, מר שו לי-הי; עו"ד עומר בן צבי, שותף במשרד שבלת ושות'; ראש אגף קידום ההשקעות בממשל המקומי, מר וואנג צ'ונג. צילום: בני דויטש

בפורום חדשנות, בהובלתה של פירמת עורכי הדין שבלת ושות', הרביעית בגודלה בישראל, השתתפה משלחת בכירים סינית מהעיר האנגג'ואו ונפגשה עם נציגי חברות טכנולוגיה ישראליות מובילות וסטרטאפים מקומיים במטרה ללמוד על חדשנות ישראלית ולבחון שיתופי פעולה.
עו"ד עומר בן צבי, שותף במשרד שבלת, אירח את המשלחת הסינית אשר כללה את ראש עיריית האנגג'ואו, מר שו לי-הי, פמלייתו ובכירים בחברות ענק סיניות בהן עליבאבא; הייקוויזין, החברה הגדולה בעולם לפתרונות של מצלמות במעגל סגור; איינג'וייר המפעילה אינקובטורים עבור סטרטאפים; גילי, יצרנית המכוניות הגדולה בסין ועוד. מהצד הישראלי, נרשמה נוכחות מכובדת של חברות בהן סייבו, אקסלוט, מיטרלי ועוד, באירוע נכח גם שר הביטחון לשעבר, רא"ל (במיל') שאול מופז.
ממשלת האנגג'ואו הכריזה לאחרונה כי בכוונתה להביא לכך שעד ל-2020, חברות טכנולוגיות יתרמו ללמעלה מ-50% מהצמיחה התעשייתית.

 

 

פתיחת שנת הלימודים: ביקור מרגש של ח"כ יעל גרמן את ילדי המשפחתונים בכפר הירוק

2/9/18

KFAR YAROK

ח"כ יעל גרמן (יש עתיד) הגיעה היום (02.09.18) לכפר הירוק לפתוח את שנת הלימודים יחד עם ילדי המשפחתונים של המפעל להכשרת ילדי ישראל בסימן 75 שנים לפעילותם. עשרות ילדים בגילאי 6-18 אשר יצאו מביתם למשפחתון קיבלו את פניה והסבירו לה על חייהם בבית הספר ובמשפחתון. המפגש במעמד הילדים ומנהלי המשפחתונים היה מרגש ומעצים. ח"כ גרמן בירכה אותם לשנה החדשה, שאלה לשאיפותיהם וסיפרה להם על החיים בכנסת. ח"כ גרמן: "יש כאן חבורה מיוחדת עם קשיים ואתגרים, יש כאלו שאומרים שכל קושי הוא גם אתגר ונראה לי שלכם יש הרבה מאוד אתגרים שאתם עומדים בהם הצלחה".


רקע
בכפר הירוק ארבעה משפחתונים הפועלים מאז שנת 2004 כחלק מהמפעל להכשרת ילדי ישראל.
במשפחתונים 48 ילדים בגילאי 6-18, המגיעים לכפר דרך לשכות הרווחה. רוב הילדים מגיעים לכפר מאזור המרכז ומשתלבים במגוון בתי הספר בכפר הירוק, ברמת השרון ובסביבתה.
המפעל להכשרת ילדי ישראל (ע”ר), שמציין השנה 75 שנות פעילות, נוסד בשנת 1943 ע”י הגב` רחה פריאר ז”ל (כלת פרס ישראל), במטרה לחנך ולשקם ילדים בסיכון ומספק בית חם ומסגרת חינוכית מקדמת ליותר מ- 950 ילדים בסיכון וחסרי בית, ב 9 כפרי ילדים, 6 מעונות משפחתיים ושלוש מועדוניות יום.

 

 

מה עשו ניקול ראידמן, פאר טסי, יואב גלנט, שלומי שבת ורז זהבי אצל הרב גרוסמן?

4/9/18

GROSMAN

תמונות: איציק בלניצקי

שרים, זמרים, אישי ציבור, מאות חיילים ומתנדבים ארזו אלפי חבילות מזון לנזקקים במסגרת מבצע 'חג שבע' של הרב גרוסמן
מבצע 'חג שבע' למשפחות נזקקות מתקיים בפעם ה-15, והיום (ג') שרים, חברי כנסת, ידוענים, חיילים ומאות ישראלים מכל רחבי הארץ השתתפו במבצע לאיסוף המזון מהגדולים בישראל לקראת ראש השנה, בהובלתו של חתן פרס ישראל ונשיא עמותת 'מגדל אור' הרב יצחק דוד גרוסמן.
לפי סקר שפרסמה ביממה אחרונה עמותת 'חסדי נעמי' עולה כי אחד מכל חמישה מוותר על אוכל לחג. על מנת לסייע לאלפי משפחות נזקקות, יצא לדרך בימים האחרונים מבצע 'חג שבע', במסגרתו נאספים ונארזים משלוחי חג מיוחדים המיועדים למשפחות נזקקות מהצפון ועד הדרום במטרה לוודא שלא יישאר ילד רעב על שולחן החג.
בין המסייעים באריזות משלוחי החג שהתקיימו היום היו גם שר השיכון, ח"כ יואב גלנט, שר התקשורת, ח"כ איוב קרא, ח"כ שרן השכל, ח"כ מירב בן ארי, ח"כ נורית קורן, ח"כ נאווה בוקר, ראש עירית ירושלים, ניר ברקת, וגם – הזמרים שלומי שבת, פאר טסי, מאור אדרי ועדן חסון, ניקול ראידמן, המגיש רז זהבי ורבים אחרים.
הרב יצחק דוד גרוסמן, נשיא 'מגדל אור', הודה לכל המגיעים לאירוע האריזות ואמר: " מידי שנה אני נרגש, כל פעם מחדש, לראות את רוח ההתנדבות, הנתינה והאהבה שיש בציבור הישראלי הנרתם ומתגייס על מנת שנוכל לספק חבילות מזון לכל אותם אנשים שכל כך זקוקים להן. מרגש מאד לראות אנשים מכל גווני עם ישראל מגיעים ומסייעים באריזות על מנת שנוכל להגיע לעוד ועוד משפחות וילדים שאין להם מה לאכול בחג. זוהי דוגמא ומופת לרוח הנתינה שבחברה הישראלית שאין דומה לה".
לתרומות למשפחות נזקקות במסגרת מבצע 'חג שבע' ניתן לחייג 5630*

 

 

 

 טקס הנחת אבן הפינה לקמפוס קבוצת דיסקונט בראשון לציון

5/9/18

DISC

ביום שני  אחה"צ, התקיים במתחם ה-1000, בראשון לציון, טקס להנחת אבן הפינה לקמפוס קבוצת דיסקונט. מדובר בפרוייקט שיאכלס את יחידות המטה של כל קבוצת דיסקונט ובכלל זה בנייני המטה  של בנק דיסקונט, בנק מרכתיל וחברת כאל. הפרוייקט שמהווה את הסנונית הראשונה במתחם ה-1000, צפוי להסתיים בשנת 2022. הטקס נערך בהשתתפות ראש עריית ראשל"צ דב צור, שאמר " בשבילי זה חלום של עשר שנים שמתחיל להתגשם היום, להקים פה בראשון לציון מרכז עסקים של ישראל. קבוצת דיסקונט מקבלת קבוצה בנקאית נכבדה, נפרוס לה שטיח אדום ונסייע ככל שניתן"

מנכ"לית קבוצת דיסקונט, לילך אשר-טופילסקי ציינה: "קמפוס דיסקונט הוא לא רק פרוייקט נדל"ני מורכב, מדובר במהלך אסטרטגי שמטרתו להעצים את כוחה של קבוצת דיסקונט ולמקם פיזית במתחם אחד את בנייני המטה של דיסקונט מרכנתיל וכאל.הקמפוס החדש יבנה בסטנדרטים מתקדמים  בדומה לקמפוסים מובילים של חברות היי טק וגופים מובילים בעולם.בחרנו לבנות את הקמפוס בראשון לציון לאחר תהליך בחינה רחב של מגוון שיקולים ובין השאר כדי לאפשר לעובדים שלנו את דרכי הגישה הכי נוחים במגוון ערוצי התחבורה".

עוד נכחו: יו"ר מרכנתיל יאיר אבידן, מנכ"ל מרכנתיל שוקי בורשטיין, יו"ר כאל רן עוז, יו"ר דיסקונט ליסינג יפית גריאני, מנכ"ל דיסקונט ליסינג אסף אלדר, חברי הדירקטוריון וההנהלה של קבוצת דיסקונט, אסף ענברי מנכ"ל צמנכל, גיא גבע, מנכ"ל ובעלים- וקסמן גוברין גבע, דגן מושלי, מושלי-אלדר אדריכלים, אינג' ישראל דוד, אדריכלית מאיה זוהר, קיריל קוזיול מהנדס העיר ראשל"צ, שרון שפר אדריכלית העיר, עדי ברוק, ראש מנהלת מתחם ה-1000 ומרינה רדלינגר מנהלת הפיתוח העסקי של המתחם.

 

 

 

 בתו של נשיא הפיליפינים תגיע לבי"ס אורט תעופה וחלל במעלה אדומים מסגרת שיתוף הפעולה בין השניים

4/9/18

השבוע במסגרת ביקורו הרשמי של נשיא הפיליפינים: ביקור מיוחד בתיכון אורט תעופה וחלל במעלה אדומים
כחלק מהסכם לשיתוף פעלה בתחום החינוך הטכנולוג-חדשני בין העיר דבאו בפיליפינים לבין רשת אורט ישראל וארגוןPass It Forward , תגיע בתו של נשיא הפיליפינים שרה דוטרט (צימרמן) המכהנת כראשת העיר דבאו, ביום רביעי, 5.9.18, לביקור מיוחד בתיכון אורט תעופה וחלל במעלה אדומים
שיתוף הפעולה בפרויקט "מגדלור" בין רשת אורט ישראל ובין העיר דבאו ועמותת Pass-It-Forward שיזם השגריר היוצא של ישראל בפיליפינים אפי בן ממתיהו, כולל העברת ידע מתקדם לעיר דבאו בנושאי חינוך ושיטות לימוד חדשניות למדעים וטכנולוגיה של מרכז הפיתוח והמחקר של אורט ישראל המיושמות בבתי הספר של רשת אורט בארץ ובמוסדות חינוך ברחבי העולם
שרה דוטרטה (צימרמן), ראשת העיר דבאו במחוז מינדנאו שבפיליפינים ובתו של נשיא הפיליפינים רודריגו דוטרטה, נחשבת לכוכבת עולה בפוליטיקה הפיליפינית. היא הגיעה לביקור ראשון בישראל כחלק מפמלייתו של הנשיא דוטרטה המונה כ-400 שרים, אנשי הגנה, אנשי עסקים ועוד.
הביקור של המשלחת בישראל יימשך שלושה ימים, ובמסגרתו ייערך ביקור מיוחד של שרה דוטרטה בתיכון אורט תעופה וחלל תעופה וחלל במעלה אדומים ביום רביעי (5.9) בשעה 8:00. המפגש יתקיים במעמד ראש העיר מעלה אדומים בני כשריאל, מנכ"ל רשת "אורט" ישראל צבי פלג, ויו"ר עמותתPass-It-Forward מר שמוליק וויס. את פניה של גברת דוטרט יקבלו תלמידי בית הספר, ולאחר מכן יציגו לה פרויקטים ייחודיים בתחומי הרובוטיקה, החלל והתעופה, כולל הצגת המעבדה המתקדמת של התיכון. לבסוף תערוך תצפית חלל באמצעות הטלסקופ המשוכלל של בית הספר.
שיתוף הידע ותכניות ההכשרה והלימוד שמספקת רשת "אורט ישראל" לפיליפינים במסגרת פרויקט "מגדלור" כולל הכשרת מורים לפדגוגיה יזמית חדשנית של מקצועות המדעים והטכנולוגיה, באמצעות הפיכתם ל"מורים-יזמים".
מדובר בשורה של תכניות לימוד חדשניות המפותחות ב מרכז המחקר והפיתוח של רשת אורט שמיושמות ב-237 בבתי הספר והמכללות של הרשת, ומעוררות עניין רב ברחבי העולם. מרכז הפיתוח מעצב חדשנות חינוכית טכנולוגית עכשווית מתקדמת, ומהווה בית יוצר פורץ דרך לייזום תכניות ופיתוח פדגוגיה חדשנית ועדכנית, לעיצוב סביבות למידה והוראה מהמתקדמות בעולם המיושמות הן במערכת החינוך בישראל והן בזירת החינוך הבינלאומית.
רשת אורט ישראל הינה רשת החינוך הגדולה בישראל הפרושה בכל רחבי המדינה, בעיקר בפריפריה הגיאוגרפי-חברתית ומחנכת ומכשירה כ -100,000 תלמידים וסטודנטים מכל מגזרי האוכלוסייה בכל תחומי הידע, תוך דגש על קידום החינוך הערכי, הטכנולוגי-מדעי החדשני המתקדם.

 

נכנסו לסרט ויצאו עם חופשה משפחתית במלדיביים

3/9/18

MAX

בסוף השבוע האחרון, ניצן לירן, אב לחמישה מחיפה זכה בחופשה משפחתית במלדיביים, זאת, במסגרת המבצע של רשת בתי הקולנוע גלובוס מקס –חופש ב-MAX. במסגרת המבצע שהתקיים במהלך חודש אוגוסט, כל מי שרכש כרטיס היה יכול להיכנס להגרלה לחופשה ב- club Med Kaniבמלדיביים הכל כלול ,לזוכה במקום הראשון וחופשה משפחתית בארץ דרך מלונות פתאל לזוכה במקום השני. לירן ואשתו שמואלה הנרגשים הגיעו ביום שישי לקבל את הפרס, באירוע הזכייה שהתקיים בגלובוס מקס, באושילנד כפר סבא.

 

   

 

תקציב חדש למשרד 'דולפין פרסום ויחסי ציבור': ינהלו את מערך יחסי הציבור של ענקית לימודי התוכנה הבינלאומית לה-ואגון (le wagon)

3/9/18

lewagon

ענקית לימודי התוכנה הבינלאומית 'לה-ואגון' הגיעה לישראל, ובמקביל להקמת המיזם בארץ בחרה במשרד יחסי הציבור 'דולפין פרסום ויח"צ' לניהול מערך התקשורת שלה.
חברת לה-ואגון (Le Wagon) היא ענקית בינלאומית ללימודי תוכנה והכשרת הייטקיסטים וסטארט-אפיסטים, בשיטת Bootcamp. החברה מציעה קורס פיתוח אינטנסיבי בן תשעה שבועות, מבוקר עד ערב, שמיועד לאנשים עם או בלי רקע בתחום ההיי טק. בסופו, מוכנים הבוגרים להשתלב מיידית בשוק ההי-טק או בהקמת סטארט-אפ.
לה-ואגון, שהוקמה בצרפת, היא רשת הבוטקמפ המדורגת מספר אחת בעולם, והיא מגיעה לישראל אחרי שהקימה בתי ספר ב-28 ערים ברחבי העולם. תחת ידיה של הרשת הוכשרו כבר 3000 בוגרים ברחבי העולם.

משרד יחסי הציבור 'דולפין' הוקם לפני למעלה משני עשורים, ובראשו עומדת ענת שור, מי ששימשה בעבר כדוברת נשיא המדינה, וכיועצת תקשורת של חברי כנסת ושרים בממשלות ישראל. בתחום הסטארט-אפ והטכנולוגיה, ניהל המשרד את מערך יחסי הציבור של פיידאיט, 'להב' פיתוח מנהלים באונ' ת"א, חברת טלפייר ועוד. התייחסה לזכייה, אמרה מנכל"ית המשרד, ענת שור: "משרדנו שמח לקחת חלק בעיצוב פניו של הדור הבא בהייטק הישראלי, ובטוחים שללה-ואגון נכונה דרך נפלאה בישראל". היזם רביע בדר, העומד מאחורי הבאת לה-ואגון לישראל: "לה-ואגון עושה בימים אלה את צעדיה הראשונים בישראל, ולצד הפעילות השיווקית והיזמית אנו רואים חשיבות רבה גם בקידום הפעילות התקשורתית והעלאת המודעות להזדמנויות החדשות שנפתחות כעת בישראל לכל שוחרי הסטארט-אפ וההייטק".

 

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook