ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

מגזין טכנולוגיה - ספטמבר 2018

מגזין טכנולוגיה -  ספטמבר 2018

כל  החדשות , אירועים , מינויים , חידושים ,השקות ועוד... 

 

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? 
ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק לחצו כאן

 

היערכות לאומית להגנת סייבר על תשתיות ומפעלים

26/9/18 , מערכת ביז-טק

 SHAVIT 

המשרד להגנת הסביבה נערך להעלאת החוסן של מפעלים העוסקים בחומרים מסוכנים לאיומי סייבר.
יוסי שביט, המשרד להגנת הסביבה: "התעשייה מהווה כיום הבטן הרכה של תקיפות סייבר, ומתקפות סייבר על מפעלים העוסקים בחומרים מסוכנים עלולה לפגוע בבריאות הציבור ובסביבה"
האתגרים הגדולים בהגנה על התעשייה בפני התקפה פיסית כפי שרואה יוסי שביט הם, חוסר במומחים אשר מכירים מצד אחד את עולם הסייבר ומצד שני את התעשייה תוך הבנה בבקרים, עמדות אדם – מכונה (HMI) ורכיבי שטח. אתגר שני הוא עידוד שיתוף פעולה בין אנשי IT ואבטחת מידע במפעלים שאחראיים לרשת ה-IT במפעל , לבין מנהלי רצפת הייצור שאחראיים על רשת ה-OT (Operation Technology) במפעל. שיתוף פעולה כזה חיוני להעלאת החוסן במפעל, מסביר שביט, ועל כן נעשה מאמץ רב בכוון זה. קיימת פעילות רבה של היחידה גם בשיתוף עם התאחדות התעשיינים כולל הרצאות בנושא סייבר לתעשיינים וכן הסברים על תהליך הרגולציה שתחול בנושא סייבר בתעשיית החומ"ס. כמו כן, מקיימת היחידה קורסי סייבר בני 3 ימים לפורומים שונים במשרד ולאור ההצלחה והביקוש , בקרוב יפתח הקורס הרביעי במספר.
שביט ירצה ב 11/10 בכנס השנתי להגנת הסייבר בתעשייה ICS CYBERSEC 2018 במתחם האירועים לאגו ראשל"צ בהפקת "אנשים ומחשבים" .

 

 

לאיזו טכנולוגיה ישראלית יש פוטנציאל לכבוש את השוק הסיני?

2/9/18, מערכת ביז-טק

CHINA

בתמונה, המצ"ב, מימין לשמאל: יו"ר דירקטוריון היקוויזון, מר צ'ן זונג ניאן; סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת קומטק, עוזי בן אליעזר; ראש עיריית האנגג'ואו, מר שו לי-הי; עו"ד עומר בן צבי, שותף במשרד שבלת ושות'; ראש אגף קידום ההשקעות בממשל המקומי, מר וואנג צ'ונג. צילום: בני דויטש

בפורום חדשנות, בהובלתה של פירמת עורכי הדין שבלת ושות', הרביעית בגודלה בישראל, השתתפה משלחת בכירים סינית מהעיר האנגג'ואו ונפגשה עם נציגי חברות טכנולוגיה ישראליות מובילות וסטרטאפים מקומיים במטרה ללמוד על חדשנות ישראלית ולבחון שיתופי פעולה.
עו"ד עומר בן צבי, שותף במשרד שבלת, אירח את המשלחת הסינית אשר כללה את ראש עיריית האנגג'ואו, מר שו לי-הי, פמלייתו ובכירים בחברות ענק סיניות בהן עליבאבא; הייקוויזין, החברה הגדולה בעולם לפתרונות של מצלמות במעגל סגור; איינג'וייר המפעילה אינקובטורים עבור סטרטאפים; גילי, יצרנית המכוניות הגדולה בסין ועוד. מהצד הישראלי, נרשמה נוכחות מכובדת של חברות בהן סייבו, אקסלוט, מיטרלי ועוד, באירוע נכח גם שר הביטחון לשעבר, רא"ל (במיל') שאול מופז.
ממשלת האנגג'ואו הכריזה לאחרונה כי בכוונתה להביא לכך שעד ל-2020, חברות טכנולוגיות יתרמו ללמעלה מ-50% מהצמיחה התעשייתית.

 

  

 

תקציב חדש למשרד 'דולפין פרסום ויחסי ציבור': ינהלו את מערך יחסי הציבור של ענקית לימודי התוכנה הבינלאומית לה-ואגון (le wagon)

3/9/18, מערכת ביז-טק

lewagon

ענקית לימודי התוכנה הבינלאומית 'לה-ואגון' הגיעה לישראל, ובמקביל להקמת המיזם בארץ בחרה במשרד יחסי הציבור 'דולפין פרסום ויח"צ' לניהול מערך התקשורת שלה. 
חברת לה-ואגון (Le Wagon) היא ענקית בינלאומית ללימודי תוכנה והכשרת הייטקיסטים וסטארט-אפיסטים, בשיטת Bootcamp. החברה מציעה קורס פיתוח אינטנסיבי בן תשעה שבועות, מבוקר עד ערב, שמיועד לאנשים עם או בלי רקע בתחום ההיי טק. בסופו, מוכנים הבוגרים להשתלב מיידית בשוק ההי-טק או בהקמת סטארט-אפ. 
לה-ואגון, שהוקמה בצרפת, היא רשת הבוטקמפ המדורגת מספר אחת בעולם, והיא מגיעה לישראל אחרי שהקימה בתי ספר ב-28 ערים ברחבי העולם. תחת ידיה של הרשת הוכשרו כבר 3000 בוגרים ברחבי העולם.

משרד יחסי הציבור 'דולפין' הוקם לפני למעלה משני עשורים, ובראשו עומדת ענת שור, מי ששימשה בעבר כדוברת נשיא המדינה, וכיועצת תקשורת של חברי כנסת ושרים בממשלות ישראל. בתחום הסטארט-אפ והטכנולוגיה, ניהל המשרד את מערך יחסי הציבור של פיידאיט, 'להב' פיתוח מנהלים באונ' ת"א, חברת טלפייר ועוד. התייחסה לזכייה, אמרה מנכל"ית המשרד, ענת שור: "משרדנו שמח לקחת חלק בעיצוב פניו של הדור הבא בהייטק הישראלי, ובטוחים שללה-ואגון נכונה דרך נפלאה בישראל". היזם רביע בדר, העומד מאחורי הבאת לה-ואגון לישראל: "לה-ואגון עושה בימים אלה את צעדיה הראשונים בישראל, ולצד הפעילות השיווקית והיזמית אנו רואים חשיבות רבה גם בקידום הפעילות התקשורתית והעלאת המודעות להזדמנויות החדשות שנפתחות כעת בישראל לכל שוחרי הסטארט-אפ וההייטק".

 

 

החברה הקוריאנית  GOLFZON ששווייה כמילארד דולר נכנסת לישראל 

29/8/18 , מערכת ביז-טק

GOLFZON

בתמונה : יורם ארבל, משה בר יהודה, JK LEE, חן תורג'מן, איתי לנואל ואלון גרנות. ( צילום: שוקה כהן)

חן תורג'מן , מנכל"ית GOLFZON ישראל השיקה אמש את אולם התצוגה הראשון של ענקית סימולטורי הגולף הקוריאנית ששוויה נאמד בכמיליארד דולר בקניון ארנה בהרצליה. הגיעו לכבד את המעמד: JK LEE מנהל הפעילות הגלובלית של GOLFZON בקוריאה, אלון גרנות יו"ר איגוד הגולף בישראל. ניצלו את ההזדמנות לשכלל את כישורי הגולף שלהם: יורם ארבל שהגיע היישר ממשטחי הגולף בקיסריה, יוסי אנג'ל, הנדל"ניסט משה בר יהודה, תמיר גילת יו"ר חקר הסרטן, דן קריבולטי מקבוצת יונאקו, איתי לנואל יבואן גולף ועוד.

 

 

 

 

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook