ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

חדשות הזירה העסקית - 04/10/18

 

 

IMG-20181004-WA0005

 .

חדשות הזירה העסקית - 4/10/2018

 

השבוע ב"חדשות הזירה העסקית" - 04/10/18... על כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...

.

מאת: בלה דיאמנט, מערכת ביז-טק 

 

 יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם בערוץ המדיה לעסקים ? - לחצו כאן

 

 

1

 

השבוע התקיים בלונדון שבוע האופנה. מישראל הגיע איש יחסי הציבור זאביק דרור שהוזמן לאירוע vip של המעצבת סטלה מקרתני, להשקת קו נעליים חדש עם סטאן סמית. בין המוזמנים גם עורכת ווג אנה וונטור והזמרת מדונה. כאשר זאביק קיבל את הנעליים שהותאמו למידתו מבעוד מועד, הוא יוצא מבית העיצוב לסניף סטארבקס הסמוך, מבקש להשאיל טוש שחור, חוזר לאירוע ומבקש מהמעצבת לחתום על הנעליים. מדונה שכבר נעלה את הזוג שלה, רואה את החתימה שקיבל זאביק דרור, לא מתעצלת, מרימה את הרגל על השולחן ומבקשת ממקרתני לחתום גם על שלה.

 

2

 

לפני הצילומים של הריאליטי החדש "דה פור", נפגשו השופטים מרינה מקסימיליאן, מוקי, גלעד כהנא, דקלה והמנחה אסתר ראדה, למפגש גיבוש שכלל סדנת בישול בניצוחו של שף שאול בן אדרת, בחדר הפרטי בתרנגול הכחול. אח:כ נערכה ארוחה למוזמנים,לסוכנים של הטאלנטים ולהנהלת רשת, שנהנו מהמנות שהכינו השופטים.

 

3

 

ראש עיריית נהריה ז'קי סבג ארח בחמישי האחרון את סטפן, מירי נבו, ענת הראל, להקת טררם ועוד, בארוע הספורט של הצפון - מרוץ הלילה של נהריה, אשר יזם מאמן הריצה תומר כהן, שנערך זו השנה החמישית בחול המועד סוכות וסחף אליו אלפי רצים מכל רחבי הארץ. מירי נבו הנחתה את האירוע, והזניקה ביחד עם ראש העיר ז'קי סבג את המרוץ עצמו. ענת הראל הגיעה הישר משדה התעופה, אחרי שלושה שבועות של חופשת בטן גב בקופנגן, לטובת חימום ואימון הרצים. באירוע הופיע גם הזמר והרקדן סטפן ולהקת טררם. במרוץ לקחה חלק קבוצת ריצה של כ- 120 לוחמי אש, בהובלת גיל ברסנו, למען הנצחת חללי מבצע צוק איתן. סגנית יושב ראש הכנסת וחברת הכנסת נאווה בוקר, הגיעה לעודד את הקבוצה רגע לפני תחילת המרוץ. המרוץ שאורגן על ידי עיריית נהריה, היה השנה זוהר מתמיד, וליוו את הרצים עשרות דמויות שטח זוהרות ומרהיבות, אמני רחוב, פסלים אנושיים, מופע אש מרהיב ועוד. לזוכים במקומות הראשונים הוענקו על ידי ראש העיר פרסים יקרי ערך.

 

IMG-20181004-WA0005

מורן אטיאס הבינלאומית התארחה בסוויטה של מלון אמריקן קולוני בחג השני של סוכות. המנכ”ל החדש של המלון גיא לינדט לקח אותה לסיור ברחבי המלון, והיא הבטיחה לו מורן שבפעם הבאה היא כבר תגיע עם החבר המיליארדר שלה.

 

 

4

 

הדוגמנית, היזמית ואושיית האינסטגרם המובילה נטע אלחמיסטר, נבחרה לפתוח את התצוגה של המעצבת הבינלאומית לשמלות כלה וערב "ברטה", אשר תתקיים במסגרת שבוע האופנה לכלות בניו יורק ביום שישי הקרוב. אלחמיסטר עתידה לנחות מחר בעיר הגדולה, ותגיע לחנות הדגל של המעצבת בסוהו, לצורך מדידות עבור התצוגה.

 

5

 

השבוע התקיימו צילומי הקמפיין הדיגיטלי של חברת " GIGI מעבדות קוסמטיקה", בהובלת הפרזנטורית ומלכת היופי של ישראל לשעבר איבונה קרוגליאק, המכהנת כפרזנטורית המותג זו העונה השלישית. הצילומים התקיימו במלון בוטיק המפואר לייטהאוס, עם הצלם טל ניניו, המאפר גיא טאקו והסטייליסט איתי גונן.

 

6

 

שיתוף הפעולה בין מעצב האופנה הבריטי הידוע ריצ׳ארד קווין ובין חברת ההדמיה Epson, הוא כבר סוד ידוע בתעשייה. הבגדים והאקססוריז שהוא מציג לראווה על מיטב המסלולים בעולם הודפסו באמצעות מדפסות הטקסטיל (SureColor) של Epson. בשבוע האופנה בלונדון, שנערך לא מכבר, עלה שיתוף הפעולה מדרגה נוספת: התצוגה שחשפה את הקולקציה החדשה של קווין לשנת 2019 נערכה על רקע הקרנות ענק (VideoMapping) בתלת מימד, כשלמשימת ההקרנה גויסו מקרני העל של חברת Epson. אומר קובי כהן, מנהל תחום ההקרנה ב-Epson ישראל: ״הקהל הישראלי כבר נחשף ליכולות שלנו בהפקות הענק של ההקרנות בתחת מימד, על חומות ירושלים ומיצגי התלת מימד המדהימים בשדרות רוטשילד בתל אביב ביום העצמאות".

 

7

 

OSCAR AND THE WOLF חתם את מוצאי שמחת תורה בהופעת ענק בפארק הירקון, בהפקת VIVO PRODUCTIONS ובחסות REEBOK. בין הסלבס שהגיעו למתחם VIP ניתן היה לראות את: אסי עזר ואלברט, עידן רייכל, דין מירושניקוב, עדן פינס ועומרי בן נתן,רועי בן נתן ואלינור קופלר, מעיין אשכנזי, סנדרה רינגלר ושגב משה, שלי גפני ואופק קאירי, ציפי ורימה רומנו, מרינה קבישר, קסניה טרנטול, ג'ני צ'רוואני, רון אלוף ומור חממי, שביט ויזל, אוולין הגואל, נועם טור והבת שלו, הילה סעדה, שני קליין, שני גולדשטיין ועומר גורדון, טהוניה רובל, עדן סבן ובעלה אדם טל, ליאור אליהו ואשתו, שרון איילון, מנור שבת, אושר סלים פז, עדה לזורגן, קארין עליה, ישראל אור, תמיר ויצמן, מושיק גלאמין ועוד. בתמונה: אילן אשר ואבי בן שטרית הבעלים של Vivo Productions עם האומן Oscar And The Wolf

 

8

 

השף שגב משה חגג יומולדת 45 ב"קמילו" בית בוטיק לאירועים (הבית הירוק), ברמת אביב. בין החברים שבאו לחגוג עם שגב וסנדרה נצפו: גיל ריבה ואשתו, מיה דגן וערן פפר, דוד פתאל, דורון ג'מצ'י ואשתו, מיכל ינאי והבעל בן מוסקל, יוני ליכטנשטיין והדס מוזס, ד"ר רונית אלמוג, הצלם עידו איז'ק, השף גולן גורפינקל ובת זוגתו, השף שאול בן אדרת ואורית, איש העסקים אודי אנג'ל, ד"ר עמי אייל (מומחה בכירורגיה כללית, אבי גינדי, שלי גפני ורם קהירי, שגית וחיים רביבו ועוד.

 

9

 

בשלישי האחרון פקד את אולפני "וואלה" ד"ר אייל קאופמן מנכ"ל ומייסד QualityLine העוסקת בפתרונות אנליטיקס לשיפור תהליכי ייצור במפעלים, והצטלם למהדורת החדשות ILTV בשפה האנגלית. קאופמן סיפר למגיש המהדורה ערן פוריס על כנס "INDUSTRY 4.O תעשייה חכמה-כאן ועכשיו" בהפקת "אנשים ומחשבים", שיתקיים ב 11/10 בראשל"צ ויפגיש את מיטב המוחות בתחום החם, ובהם נציגי התאחדות התעשיינים ואיגוד התעשייה הקיבוצית, לדיון על אימוץ טכנולוגיות חדשניות בתעשייה הישראלית הצומחת.

 

10

 

חברת GoTo Mobility מקבוצת CAR2GO אשר פיתחה טכנולוגיה ייחודית לניהול מערכי ציי רכב שיתופים, זכתה השבוע במקום הראשון בתחרות סטארטאפים, בקטגוריית טכנולוגיות של תחבורה שיתופית, במסגרת תערוכת הרכב הגדולה בעולם המתקיימת עתה בפאריז. במסגרת התערוכה התקיימה תחרות סטארטאפים ב- 8 קטגוריות שונות. GoTo Mobility, אשר יוצגה על ידי שירלי קלוש, סמנכ"לית הפיתוח העסקי, התמודדה מול עשרות חברות בתחומה וזכתה בקטגוריית תחבורה שיתופית. ירון וילן מנכ"ל GoTo Mobility ציין שהטכנולוגיה הייחודית של GoTo Mobility, מאפשרת למפעילי תחבורה לעבור לעולם של "תחבורה כשירות" (mobility as a service), על ידי הפעלת מגוון רחב ויחודי של שירותי תחבורה שיתופיים, הכוללת ניהול ואופטימיזציה של מערך הרכבים וכן מערכת להגביר את השימוש והשימור של הצרכנים. במרכז התמונה: שירלי קלוש סמנכ"ל פיתוח עיסקי, בעת קבלת הפרס בתערוכת הרכב והחדשנות בפאריז.

 

11

 

ג'קו גבאי בעלים ומנכ"ל דיסקרט מסר, שרשת האופנה "דיסקרט", המייצרת את כל מוצריה בישראל למעלה מ-30 שנה, החלה בשיתוף פעולה עם רשת "המשביר לצרכן" ועם מעצבים ישראלים שונים, בו "דיסקרט" מייצרת פריטי לבוש עבורם. היקף ההזמנות מהרשת עומד כרגע על כ- 4 מיליון ₪ לרבעון הקרוב. לרשת "דיסקרט" היכולת לייצר פריטים רבים בזמן תגובה קצר ביותר, בזכות העובדה שהכול מתקיים תחת קורת גג אחת כאן בישראל: תפירה, גזירה, תדמיתנות, הדפסה ועוד. היום, כאשר שוק האופנה משתנה על פי טרנדים עולמיים בתכיפות רבה, ישנו צורך בייצור קולקציות בזמן מאוד מוגבל. הזמנת פריטים מסין דורשת המתנה של כחצי שנה מיום ההזמנה. כאשר הייצור מתבצע בישראל, זמן ההמתנה להזמנה מתקצר משמעותית.

 


 

12

 

לפני 20 שנה הקימו נתן וולוך ורוחלה סמרי את עמותת כח לגימלאים, ומאז היא משמשת מנכ"לית העמותה. לכבוד יום הקשיש הבינלאומי, ולכבוד יום הולדתה ה-100 שיחול בעוד כחודשיים, שמחו נתן וולוך ורוחלה סמרי להעניק תעודת הוקרה לגב' אלה יגודה, המתנדבת המבוגרת ביותר בין המתנדבות בעמותה, המגיעה באדיקות למשרד העמותה, לעבודת התנדבות של פעמיים בשבוע.

 

13

 

עונת האופרה 2018-2019 תפתח חגיגית עם גולת הכותרת של האופרה הצרפתית הרומנטית "ורתר" מאת המלחין ז'ול מסנה, על פי הרומן המופתי מאת גתה "ייסורי ורתר הצעיר". הפקה מרהיבה בניצוחו של מאסטרו אלאן גוינגאל ובבימויו של פול אמיל פורני הבוחנת את המתח בין עולם ההזיה, המציאות והאמנות. האופרה תועלה בתאריכים 9-23 בנובמבר 2018 בבית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ') תל אביב. ההפקה בבימויו של הבמאי פול אמיל פורני משתמשת באמצעים ויזואליים מרהיבים: הבמה מוקפת מסגרת ענק שבתוכה כמו במוזיאון תמונות מתחלפות. וכך מתרחשת האופרה בשני עולמות שונים: עולם המציאות ועולם הדמיון המיוצג על ידי התמונות. ככל שהאופרה מתקדמת, העולמות הללו מתקרבים ומתמזגים עד שהמציאות וההזיה, החיים והאמנות – הופכים לאחד.

 

14

 

הילדה דורין אמנו רצתה לחגוג את יום הולדתה העשירי, אבל אמא שלה מאושפזת תקופה ארוכה ולא היה מי שיארגן עבורה את האירוע, וידאג שיגיעו אליו אנשים. הסיפור הזה הגיע אל אנשי מנהל הקהילה בעיריית תל אביב שמיד הרימו את הכפפה. בתוך זמן קצר אורגן יום הולדת לדורין בהובלת ג'קי ברבי, מנהלת הפרויקטים באגף דרום של מנהל הקהילה. הופעלו כל קבוצות הוואטסאפ והפייסבוק הקהילתיות של שכונות שפירא וקרית שלום, שהתגייסו בצורה מדהימה, וביחד עם אנשי מנהל הקהילה אפו עבור דורין עוגות, קנו קישוטים וזר וארגנו הפעלות. למסיבת יום ההולדת הגיעו מאות אורחים, כולל נציגי סיירת סל"ע העירונית וילדים רבים. "זו פעם ראשונה שחוגגים לדורין יום הולדת נורמאלי. לראות את האושר על הפנים שלה היה בשבילי הכל", סיכם אבא של דורין במשפט מרגש.

 

15

 

דנה יצחקי מונתה למנהלת שיווק ומכירות של "הגושרים מלון בטבע". יצחקי בעלת ניסיון וותק בענף התיירות כבר 20 שנים, כיהנה כמנהלת שיווק ומכירות במלון אוריכדיאה אילת, מלון קיסר אילת, בפארק המצפה התת ימי אילת ועוד. "הגושרים מלון בטבע" בניהולו של דורון קרן, הממוקם בקיבוץ הגושרים, נבנה על שרידיו של ארמון החורף המרהיב של האמיר פע'ור, השליט העותומני של צפון עמק החולה ורמת הגולן ששרידי הארמון שומרו כחלק מהלובי. המלון מוקף בפלגי מים טבעיים של נחל הדן הזורמים בסמוך לשטח המלון והחדרים. המלון מציע 184 חדרים בסגנונות שונים המותאמים לזוגות ומשפחות, כולל אגף בוטיק ואגף סוויטות פרימיום חדשות, שהוקמו לאחרונה בהשקעה של כ- 5 מיליון שקלים.

 

16

 

פרופ' קובי מורן-גלעד מהפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן-גוריון, נבחר בימים אלה מטעם האיגוד האירופי למיקרוביולוגיה קלינית ומחלות זיהומיות (ESCMID), ליו"ר הנכנס של הקונגרס האירופי למיקרוביולוגיה קלינית ומחלות זיהומיות (ECCMID). כנס ECCMID הינו הכנס המוביל והחשוב בעולם בתחומו. הכנס מצוי במגמת גידול מתמדת ובשנה החולפת נטלו בו חלק 13,000 משתתפים מ- 125 מדינות אשר השתתפו בלמעלה מ-200 מושבים מדעיים והציגו בו כ-3,500 עבודות מחקריות. פרופ' מורן-גלעד יוביל את תכנון וביצוע הכנס הנ"ל החל מהשנה הבאה למשך 4 שנים. חנאן דבאח, בת 19 מדיר אל-אסד, היא בת השירות הערבייה הראשונה בבית הנשיא, והערבייה הראשונה שעברה ממקום מגוריה למען השירות. "פרצתי דרך לעצמי", אומרת דבאח, "ואני רוצה שעוד אנשים יעשו את הצעד הזה. אני רוצה שיבינו שמי שתורם - תורמים לו בחזרה. המדינה היא הבית של כל אזרחיה, וכאזרחית במדינת ישראל אני צריכה לתרום למדינה גם בשביל שאשיג את כל הזכויות שלי". דבאח משרתת בבית הנשיא במחלקת תוכן ואסטרטגיה. "

 

 

   שתף אותי בפייסבוק  facebook