ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

מתחם חללי העבודה יתרום כ-10 טריליון $ לכלכלה הגלובלית

מתחם חללי העבודה יתרום כ-10 טריליון $ לכלכלה הגלובלית

בלה דיאמנט , 29/10/18 

 

במשך דורות רבים עבודה נקשרה עם משרד ומקום עבודה קבוע, ועל פי רוב בשעות עבודה שנעו מתשע עד חמש. מהפיכת העבודה הגמישה משנה לחלוטין את מודל העבודה המסורתי, המבוסס על גמישות של שעות ומיקום, המייצרים תועלות הן לחברות והארגונים והן לעובדים.

לאחרונה יזמה Regus, מותג הבית המוביל של IWG - International Workplace Group, המפעילה כ-3300 מרכזי עסקים ביותר מ-110 מדינות מסביב לעולם, מחקר כלכלי-חברתי מקיף שבחן את יתרונותיו של מודל התעסוקה החדש ב-16 מדינות שלהן כלכלות מפותחות ומובילות, וביניהן ארה"ב, סין, אוסטרליה, קנדה, ניו זילנד, סינגפור, שוויץ ועוד. 

 

 

והתוצאות מרשימות ומבטיחות: אימוץ שיטת העבודה הגמישה יתרום כ-10.04 טריליון דולר (!) לכלכלה העולמית עד שנת 2030.

 

 - אבינא 5

 

 

עוד עולה מהמחקר:

- לקראת שנת 2030 8-13% מכלל המשרות במדינות שנבחנו, יציעו תעסוקה גמישה ויהיו קשורות במתחמי עבודה משותפים. זה יוביל להגדלת פריון עסקי, לצמצום הוצאות תקורה עבור שטחי משרדים לחברות המשתמשות במרחב עבודה גמיש, ולחיסכון של מיליוני שעות המתבזבזות בנסיעות למקום העבודה.

- כתוצאה ממעבר למודל תעסוקה גמישה, כלכלות סין והודו צפויות ליהנות מגידול הגבוה ביותר של התמ"ג: כ-193% וכ-141% בהתאמה. זה יבוא לידי ביטוי בתוספת של כ-1.4 טריליון דולר לתקציבה של סין וכ-375.8 מיליארד דולר לזו של הודו מידי שנה.

- בעוד עשור כלכלת ארה"ב תזכה לתוספת שנתית של כ-4.5 טריליון דולר יותר מ-20% מתמ"ג של המדינה נכון להיום, ויותר מתמ"ג הנוכחי של גרמניה.

המחקר החדש מעלה עוד כי בנוסף לתמורות כלכליות אדירות, המהפכה בשיטת העבודה מטיבה גם עם העובדים עצמם. כ-3.53 מיליארד שעות נסיעה ששוות לזמן המושקע בעבודה מידי שנה על ידי 2.01 מיליון אנשים, ייחסכו עד שנת 2030 בזכות מעבר למודל תעסוקה גמישה.

 

  - רבינא 4

 

 

 

עופר ויתקון מנכ"ל Regusו-Spaces בישראל מציין כי גם בארץ ניכר גידול משמעותי בענף, הנובע מכך שעסקים רבים מבינים את היתרונות הגלומים בעבודה גמישה. בשנתיים האחרונות שילשה Regus את מספרם של מרכזי העסקים הפזורים ברחבי הארץ, והיד עוד נטויה. הוא מוסיף ומציין כי הוא צופה כשקצב ההתרחבות יוסיף ויגדל בשנים הקרובות, ויזלוג גם לאזורים פריאליים. 

 

 - רבינא 1

המנכ"ל : עופר ויתקון

 

מנכ"ל Regus העולמי איאן האלט מדגיש: "עבודה גמישה היא כלי רב-עוצמה שיש לו את הכוח להועיל לא רק לעסקים, אלא לחברות ולכלכלות שלמות. האימוץ המואץ של מודל תעסוקה גמישה והפיכתו לסטנדרט עבודה קבוע חוסך משאבים פיננסיים אדירים, משפר תפוקה, מייצר מקומות עבודה חדשים ומעניק לאנשים את זמנם האישי בחזרה".
היום זה כבר ברור כי בתי עסק הרוצים להוביל ולהיות חלק ממהפכה בתחום סביבת העבודה, חייבים לנצל כל הזדמנות כדי להעסיק עוד ועוד עובדים ברחבי העולם באופן גמיש יותר.

 

 - רבינא 2

 

אודות Regus

Regus מפעילה את מספר מתחמי העבודה המשותפים הגדול בישראל. ל- Regus יש 16 מתחמי עבודה ברחבי הארץ במיקומים אטרקטיביים ובסביבה עסקית נחשקת: תל אביב, ירושלים, חיפה, הרצליה, רעננה, רמת גן, רחובות, אור יהודה ופתח תקווה. עופר ויתקון, שכיהן עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל רשת הולמס פלייס, נבחר לפני מספר חודשים כמנכ"ל הפעילות בישראל של IWG.

 

 - רבינא 3

 


 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook