ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

חדשות הזירה העסקית - 22/11/18

 

 

חדשות הזירה העסקית - 22/11/2018

 

1 

 

השבוע ב"חדשות הזירה העסקית" - 22/11/18... על כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...

 

מאת: בלה דיאמנט, מערכת ביז-טק 

 

 יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם בערוץ המדיה לעסקים ? - לחצו כאן

 

 

1

 

קרן התזמורת הפילהרמונית הישראלית ערכה בשבוע שעבר במלון הילטון תל-אביב, את אירוע הגאלה השנתי בחסות מאיה ואהרן ג. פרנקל, מלון הילטון תל אביב, ומלון הוויסטה בהילטון תל אביב. במרכז האירוע האינטימי ניגן המאסטרו להב שני, שיוביל את התזמורת עם פרישתו של זובין מהטה. יו"ר קרן התזמורת הפילהרמונית הודיע באירוע על מינויו של דניאל אריסון-דורסמן כיו"ר הראשון של אגודת הידידים הצעירים של קרן התזמורת. אריסון-דורסמן הגיע עם חברתו דניאל גל, והוריו שרי אריסון ומיקי דורסמן. הגיעו: טלי גוטליב מנכ"לית קרן התזמורת, רוני פורטיס מנכ"ל המלון, רות שטרית יו"ר ועדת האירוע ובעלה מאיר, יו"ר הקרן עו"ד מיקי צלמאייר ומיכל רעייתו, מנכ"ל התזמורת אבי שושני, איש העסקים מוריס קאהן, טובה וסמי סגול מבעלי כתר פלסטיק, אנשי העסקים ליזיקה ועמי שגיא, ראש העיר חולדאי ואשתו יעל, ענת ובני פדני מבעלי רשת פדני, שמואל חרל"פ מבעלי כולמוביל, התעשיינית יהודית ריכטר מבעלי מדינול, תמי רווה יו"ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 22 ועו"ד יהודה רווה, יונה ברטל, מייסדת חוג ידידי מרכז פרס לשלום ורבים אחרים. בתמונה: רותי ומאיר שיטרית עם בנם המוזיקאי דוד שיטרית וארוסתו.

 

2

 

חלי גולדנברג בת ה-64 ואביבה פז בת ה-75 חוזרות להיות נערות המילקי, לרגל חגיגות 40 שנה למעדן האהוב. מאז ועד היום המוטיב החוזר בשלל הפרסומות למילקי היה המרדף הנלווה להשגת המעדן. חלי גולדנברג ואביבה פז, אשר כיכבו בכל שלושת סרטוני הפרסומת המוקדמים למילקי, חוזרות כעת שוב לקדמת הבמה וגם הפעם, 32 שנה אחרי, התסריט יביא לקרב ממושך על מילקי מלך המעדנים, תחת שרביטו של הבמאי רועי כפרי שבחר "להשאיר" אותן בסופר 40 שנה, וגם גילה שהוא הבן של אביבה פז. עוד בקמפיין החדש, לראשונה ממציא המילקי מוטי סגל, ישמש כניצב בפרסומת. חלי רמזה, כי אם מילקי חוזר, זה הזמן לצלם המשך לסרט "הלהקה". אביבה פז בת ה- 75, שיחקה בתאטרון ובסרטים, ברחה מהבועה במרכז, ועברה לדרום שם הקימה את תאטרון קהילתי ערבה. על סט הצילומים נראה היה שחלי ואביבה לא נפרדו עשרות שנים. הבעות הפנים, הבגדים, שרשרת הפנינים ואפילו אריזת המעדן מלפני 40 שנה, שוחזרו במיוחד.

 

3

 

אירוע השקה חגיגי לספרו החדש של עורך הדין פרופ' מיכאל קורינאלדי "מיהו יהודי, ביתא ישראל – מגלות אתיופיה לשיבת ציון", נערך בסוף השבוע שעבר בירושלים. באירוע, שנערך באולם של חברת יהודי איטליה בישראל, נכחו בכירים מתחום המשפט, ביניהם השופט ומבקר המדינה יוסף שפירא, השופט והמשנה לשעבר לנשיאת בית המשפט העליון אליקים רובינשטיין והנשיאה לשעבר של בית הדין הארצי לעבודה נילי ארד. בהמשך הערב השתתפו השופטים בפאנל שעסק במדינת ישראל ויהדות אתיופיה הלכה למעשה. את הערב, בו ציינו גם את הגיעו לגבורות של פרופ' קורינאלדי, הפועל כבר עשרות שנים במישור המשפטי והציבורי למען נידחי ישראל וביניהם גם יהודי אתיופיה, הנחה פרופ' סרג'יו דה לה פרגולה יו"ר חברת יהודי איטליה בישראל. כמניין קייסים מהעדה האתיופית, ובהם ראש הקייסים ברקי טגניה, הגיעו לברך את פרופ' קורינאלדי ולהודות לו על פעילותו העניפה למען עלייה וקליטה דתית של עולי אתיופיה בישראל, קרי הכרה ביהדותם ללא גיור לחומרא.

 

4

 

ביום שלישי השבוע החל קמפיין ארצי ביוזמת "מחוסגן" למען סביבה מחוסנת שהיא סביבה מוגנת. סלב כמו בר רפאלי, אנחל בונני, עדי הימבלבוי, טל מן ויובל שרף מצטרפים גם הם למאבק למען חיסון ילדי ישראל. צוות "מחוסגן" קורא לציבור הרחב להצטלם עם היד מחבקת את כתף שמאל שלכם או של ילדכם, בצירוף ההאשטאג #מחוסגן ולהעלות את התמונה לרשתות החברתיות תוך קריאה לכולם להעלות תמונה זהה. מיזם ״מחוסגן״ מציע לגנים פרטיים, מסגרת ליווי בטוחה ובריאה של רופא ילדים לאורך כל השנה. הרופאים עושים זאת בהתנדבות למען שמירה על בריאות הילדים, וכדי לעלות את שיעור ההתחסנות בגנים לכיסוי המיטבי המרבי, במטרה שכל הגנים בישראל יהיו מחוסנים. ״מחוסגן״ הוא פרי שיתוף פעולה בין דר' מאיר עזרא אליה, דר׳ ליאור אונגר, איתי ברשדסקי מנהל גן וסתיו אברהמי.

 

 

5

 

שי לוי מנכ"ל קבוצת GUS המחזיקה בזיכיון למותגים הבינלאומיים GANT ו-G-STAR, השיק בסוף השבוע האחרון חנות קונספט חדשה למותג הדנים המוביל RAW G-STAR בפורמט העיצוב הבינלאומי בקניון רמת אביב. בחנות הושקעו כ- מיליון וחצי ₪ וזו החנות הראשונה ברשת שעוצבה לפי קונספט חנויות היוקרה הבינלאומי של המותג שנקרא G-STAR SPECIAL STORE. לפתיחה הצטרף דוד בן משה מנכ"ל קניון רמת אביב יחד עם משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני עופר ו- Marc Cay מנהל המכירות של המותג באירופה, אשר סיפר כי הם נרגשים לפתוח חנות ייחודית זו ולהביא בשורה עיצובית ואופנתית לעיר תל אביב. יואב מונרוב מנהל רשת G-STAR בישראל ושלי גזנבי מנהלת השיווק בקבוצת GUS, סיפרו כי זו החנות הראשונה בארץ שקיבלה את הקולקציה החדשה שעיצב הזמר ג'יידן סמית' במהדורה מוגבלת, ואף הציג את אליאור יוסף אומן הגרפיטי הבינלאומי, שעיצב ליין ז'קטים והדפסי דיוקן של אושיות אופנה בארץ במהדורה מוגבלת. בתמונה: שי לוי, מנכ"ל קבוצת GUS MARKRTING, שלי גזנבי מנהלת השיווק ומארק קיי מנהל קמעונאי אזור אירופה.

 

6

 

מיטל נחום מנהלת השיווק של רשת האופנה 'תמנון' השיקה השבוע את קולקציית סתיו חורף 2018-19, בחנות הדגל של הרשת בקניון עזריאלי. הגיעו לברך אופיר אורן מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב, חן זהביאן מנהלת השיווק של קניון עזריאלי תל אביב. רשת האופנה המובילה 'תמנון', עוברת לאחרונה תהליך של התרחבות, מתיחת פנים ועיצוב ‏מחדש. בחודשים האחרונים נפתחו כ- 10 סניפים חדשים ובקרוב תחגוג הרשת 90 סניפים בפריסה ארצית.

 

7

 

קרן פלס נראתה לאחרונה נכנס לסשן הקלטות באולפן בתל אביב. לאחר בירור קצר הובהר כי מדובר בהקלטות של ג'ינגל חדש, במסגרת קמפיין פרסום לסדרת יו-לקטין של ד"ר פישר. זו היא הפעם הראשונה מאז שנכנסה לתפקיד הפרזנטורית של ד"ר פישר, שבה היא היא גם תורמת את יכולות המוסיקה שלה לקמפיין. פלס שרגילה לאולפני הקלטות, הצליחה להקליט את הפרסומת תוך חצי שעה בלבד.

 

8

 

בול משותף לפולין וישראל הושק בשתי המדינות במלאת 100 לעצמאותה המחודשת של פולין ו-70 שנה לעצמאותה של ישראל. הטקס בישראל נערך במכון הפולני בתל אביב בהשתתפות שר התקשורת ח"כ איוב קרא, יו"ר דירקטוריון דואר ישראל חזי צאיג, יו"ר דירקטוריון ונשיא הדואר הפולני פרזמיסטאו סיפניוסקי, שגריר פולין בישראל מארק מגירובסקי, מנכ"ל דואר ישראל דני גולדשטיין ומנהל השירות הבולאי אלחנן שפירא. בול ישראל-פולין עוצב ע"י רונן גולדנברג, הושק במקביל גם בטקס מכובד בארמון המלכותי בוורשה בפולין בהשתתפות גב' אנה אזרי שגרירת ישראל בפולין, יו"ר דירקטוריון ונשיא הדואר הפולני פרזמיסטאו סיפניוסקי, נציגי הדואר הפולני ויובל אסיף מנהל השיווק הבינלאומי בשירות הבולאי בדואר ישראל. הבול שעוצב ערכו הנקוב 6.50 שקל, מבטא את הידידות בין שתי המדינות ושיתוף הפעולה הפורה בתחומי התרבות, המסחר, הטכנולוגיה והתיירות. בבול נראים דגלי שתי המדינות כאשר השמיים מוארים בזיקוקים, סמל לחגיגות העצמאות של שתי המדינות.

 

9

 

מוטי רייף איש האופנה המוביל בישראל, הציג השבוע תערוכת צילומי "רגעים" בשיתוף קבוצת "ברעם", למען עמותת "רוח נשית" . 50 צילומים מעולמו האופנתי של מוטי רייף, הוצגו למכירה בתערוכה, כשכל ההכנסות קודש לעמותת "רוח נשית" הפועלת לעצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות. התערוכה התקיימה ב BARAM CITY PRESS של קבוצת ברעם בבעלותם של מיכל וגיא ברעם, בתל-אביב. אל האירוע השקת התערוכה של מוטי רייף וקבוצת ברעם, הגיעו: ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ורעייתו יעל חולדאי, גלית גוטמן ויגאל אהובי, דנה פרידר ודין שטרן, מיה דגן וערן פפר, קורין גדעון ובעלה חילי סורוצקין, מיכל אנסקי, סנדרה רינגלר ושגב משה, גיא פינס ורותי רודנר,, טובהל'ה, אלון ליבנה, ליאת אשורי הודא נקאש, אלונה פרידמן, נועה בן ארצי ועוד. עוד היו: עירית שטראוס, אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים קסטרו, אשת הטלוויזיה שרון כידון והפרסומאי מודי כידון, מיכל ודוד פורר, בעלי ניאופארם, ג'ניס ודני גילרמן, שירי ועידן וולס מנכ"ל קבוצת תשובה, ורד גרינבוים יו"ר אגודת תל השומר ואיש העסקים אילן גרינבוים, איילה ובועז מולדבסקי, הרצל חבס, אורית בן אדרת והשף שאול בן אדרת, עדה וקובי אושרת, פנינה רמון, דן להט ורונית רייכמן, אלינור קופלר ורועי בן נתן, זיו וגיל ביילין, דליה מזור, קארן וגדעון אוברזון, נעמה חסין ועוד.

 

10

 

ערב מחווה לשירי הגשש החיוור של ויצ"ו ישראל למען משפחות נפגעות אלימות, יתקיים ב-26 בנובמבר 2018 במשכן אומנויות הבמה בתל אביב, בהנחייתם ובניהולם המוזיקלי של האחים אסנר. שם המופע: "אף אחד לא קם" בהנחייה עיבוד וניהול מוזיקלי האחים אסנר. המופע יכלול את השירים הנפלאים של שלישיית הגשש החיוור בהשתתפות: אורי בנאי, אריאל פוליאקוב, דרור קרן, בן ארצי, דביר בנדק, דניאל סלומון, דורי בן זאב, לירון לב, אלון נוימן, פיטר רוט ושלישיית גששיות שכוללת את: תמר שם אור, יעל יקל והדר ושחף מעיין. במופע יושמעו הקלאסיקות האהובות של הגשש החיוור. להזמנת כרטיסים: האגף לגיוס כספים ויצו ישראל טל - 03-6923775 .

 

11

 

בשבת האחרונה, כמדי שבועיים, התקיימה שבת תרבות בהנחייתו של חגי גולן בהיכל התרבות ראשון לציון. חגי אירח את ח"כ חגי בן ראובן מהמחנה הציוני, שקרא לראש הממשלה בנימין נתניהו לקבל עליו את האחריות על פרשת הצוללות. הח"כ ציין שפרשת הצוללות היא כישלון קולוסלי אסטרטגי מהמעלה הראשונה, כאשר חבורת אנשי עסקים מנצלים לכאורה את קרבתם לראש הממשלה, מתערבים לצורכיהם האישים בתהליכי קבלת החלטות ורכש בנושאי צוללות, מהרמה האסטרטגית העליונה של מדינת ישראל.

 

12

 

חברת CHOW TAI FOOK הסינית הגיעה לישראל בשנית כדי לבחון שיתוף פעולה עם מותג האופנה SEVEN SEVENTY. אחד ממנהלי החברה Wong King ו- Yu. Jian Nia נשיא חברת ההשקעות EY CHINA. INVES נפגשו בשואו רום עם הבעלים ומנכ"ל SEVEN SEVENTY אלון ונק, ובחנו אפשרות לפתיחת חנות של המותג בשנגחאי ובבייג'ינג. הסינים ששמעו על המותג בעולם מחנויות שנפתחו באוסטרליה ודרום אמריקה, החליטו ליזום פגישה במשרדי החברה, ואף סיירו יחד בחנות הדגל שנפתחה לפני מס חודשים בקניון הזהב. מימין wong king, אלון ונק, yu.jian nia

 

13

 

מותג "בדין" יעלה בקרוב בקמפיין חדש ולראשונה בתולדותיו, ותככב בקמפיין זמרת השנה עדן בן זקן. הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום "מקאן" ובמסגרתו מחליפה עדן מספר תלבושות, כאשר אחד מהבגדים הוא האוברול המנומר המקורי והידוע אותו לבשה באודישן לתוכנית אקס פקטור בשנת 2013. הקמפיין יעלה בגל פרסום טלוויזיוני רחב ובכלי המדיה השונים בהשקעה כספית כוללת של כ-3 מיליון ש"ח.

 

14

 

הפקולטה להנדסה ומכון הננו טכנולוגיה באוניברסיטת בר-אילן, בשיתוף חברת ההייטק KLA-Tencor ישראל, השיקו בטקס חגיגי יוזמה חדשה: מועדון ה-700. מטרת המיזם למשוך לפקולטה להנדסה מועמדים בעלי נתוני קבלה גבוהים עם ציון פסיכומטרי 700 ומעלה, ולעודד אותם לבחור דווקא בתחום ההנדסה. לסבב הראשון התקבלו 31 מקבלי מלגה, מתוכם 19 נשים. במפגש החגיגי באוניברסיטה להשקת המיזם לקחו חלק פרופ׳ אפרים זהבי דיקן הפקולטה להנדסה, אורי תדמור סמנכ"ל חטיבת התפעול ונשיא KLA-Tencor ישראל, ויקי פלטניק מנהלת משאבי אנוש בחברת KLA-Tencor ישראל ודינה ימיני ראש מנהל הפקולטה להנדסה ומכון הננו טכנולוגיה באוניברסיטת בר-אילן.

 

15

 

דוד זולדן התמנה לדוברו של ח"כ אורן חזן - הליכוד. זולדן החל את דרכו כעיתונאי, פובליציסט ומבקר ספרות בכל העיר, ידיעות אחרונות והארץ ושימש כחבר הועדה לשוויון בנטל וחיבר את רב המכר "חרדים לגורלם". בחמש השנים האחרונות עסק זולדן ביח"צ ובמאבקים תקשורתיים ושימש כדובר של חברות מובילות במשק.

 

16

 

השבוע ייפתח שבוע הקולינריה האיטלקית, המאורגן על ידי הסוכנות לקידום התיירות לאיטליה בישראל ושגרירות איטליה, ויחשוף את הישראלים לתרבות הקולינריה העשירה של איטליה. במסגרתו, יגיעו מומחים בתחום התזונה, הקולינריה והתיירות מאיטליה ואף שני שפים בעלי כוכבי מישלן: השף Giancarlo Morelli המנהל מטבח המאפיין את הטבע בהתגלמותו והשףCiro Scamardella שף מסעדת "Pipero" האיטלקית ברומא, המשלב מטבח מסורתי מול חדשני מעוטר כוכב מישלן. האירועים סביב שבוע הקולינריה יתמקדו השנה בקידום הדיאטה הים תיכונית, חשיבותה ומרכיביה, עם דגש ספציפי על היבטים תרבותיים.

 

17

 

ורדה רזיאל ז'קונט קפצה בשבוע שעבר לגן העיר בתל אביב, לקנות ספר לסוף השבוע. להפתעתה בדיוק באותן דקות נערך טקס קביעת מזוזה בסניף החדש של "סונובה ישראל". ז'קונט, מרכיבת מכשיר שמיעה גאה, ניצלה את ההזדמנות וקפצה להגיד שלום למנכ"ל אריק שטיינר ואשתו אתי, ועל הדרך קבעה תור לכיוונון המכשיר באוזנה. עוד השתתפו באירוע: אלוף במילואים יום טוב סמיה והרב הראשי לשעבר ישראל לאו.

 

18

 

הזמרת מאיה אברהם, הידועה מהפרויקט של עידן רייכל, מתכוננת בימים אלו למופע ראשון מסוגו: מופע ביופיק המשלב סרט דוקומנטרי על זמר הרוק הצרפתי ג'וני האלידיי, עם הופעה חיה של חלק משיריו הבולטים. בתמונה מאיה אברהם עם המפיק של הארוע איב גלולה.

 

19

 

ביום ראשון האחרון התקיים אירוע פתיחת שבוע האיור, אותו אירחה גורו העיצוב והלייף סטייל קרן שביט, ב"בית ספר להשראה" לנשים אותו פתחה. את האירוע פתחה בנאום מרגש המאיירת לי-אור עצמון פרואין, שהציגה במקום תערוכה בשם "סבתא רב חובל", שהיא מסע התבוננות וחקירה של נכדה אל עולמה של סבתה. אחריה עלתה לבמה קרן שביט, מייסדת "בית הספר להשראה" שמעודד נשים לצאת לדרך יזמית עצמאית, ומציע ידע וכלים יצירתיים לטובת זה. קהל האורחים זכה גם להופעה של הזמרת והיוצרת איה כורם. באירוע נכחה גם אושרת וונגר, מנכ"לית בית העיצוב והלייף סטייל "טוב ויפה", ואורחים רבים מתחום העיצוב והלייף סטייל.

 

20

 

עובדי הנהלת מכבי שירותי בריאות במחוז המרכז, ובראשם הרופאה המחוזית ד"ר מרינה מור שלום, השתתפו בשבוע שעבר במירוץ הלילה של תל אביב ורצו 10 קילומטרים. "החלטנו להשתתף במירוץ על מנת לתת דוגמא אישית, ולהדגיש את החשיבות של פעילות גופנית לשיפור הבריאות הגופנית והנפשית", הסבירה ד"ר מור שלום. "הנהלת מכבי במחוז המרכז שמה לה למטרה לא רק לטפל במחלות הכרוניות אלא גם לעודד מניעה וקידום בריאות שחשובים לכל המטופלים. מניעה ראשונית היא המניעה החשובה ביותר, היעילה והאפקטיבית ביותר מאחר שהיא מונעת מהמחלה להתחיל ולהתפתח עוד ברמה הביולוגית. מניעה ראשונית כוללת בין השאר פעילות גופנית, תזונה מגוונת, והימנעות מעישון שהם האמצעים היעילים ביותר למנוע מחלות אלו".

 

21

 

אייל עופר מנהל רשת אגאדיר הזמין לרגל השקת מסעדת אגאדיר נתניה את כוכבי הילדים, הסטייליסטים לאון ויואב, לסדנת DIY שהגיעו בשישי בצהריים למסעדת אגאדיר במתחם סוהו החדש בפולג נתניה, לסדנת "הכן זאת בעצמך". השניים לימדו את הילדים וההורים להכין תיקים צבעוניים, ואייל עופר המנהל הארצי של רשת אגאדיר, שהגיע עם שלושת ילדיו, סיפר כי מסעדת אגאדיר בפולג תשיק בקרוב תפריט חורף חדש וטעים במיוחד.

 

22

 

חברת "כריסטינה" וחברת סלע מדיקל, הציגו השבוע פיליניג חדשני בפני קבוצה נבחרת של רופאים. לאחר דברי פתיחה של הדס כרמל מנהלת המותג, וקרן סלע מנהלת חטיבת האסתטיקה ב"סלע מדיקל", הציגה אורלי שגיא מנהלת מח' ההדרכה וקוסמטיקאית בכירה, בפני הרופאים את הפיליניג החדשני בשם ProPeel המבוסס על מקורות טבעיים מהים, ואשר יופץ בארץ בבתי חולים, מרפאות לאסתטיקה רפואית ומרפאות מומחים לרפואת עור. בתמונה: קרן סלע (במרכז) עם ד"ר רינה גבריאלי ועו"ד שירלי גינצבורג.

 

23

 

ההצגה הישראלית 'חוזר הביתה', מבית תיאטרון 'פסיק' הירושלמי, התקיימה החודש בניו- יורק במסגרת פסטיבל United Solo לתיאטרון. מדובר בהצגה המבוססת על סיפורו האישי והחוויות הקשות שחווה כוכב הטלוויזיה לילדים, אסי צובל במהלך הלחימה במבצע 'צוק איתן'. זהו סיפורו של אמן ולוחם המגייס את הרגישות, התקווה ואהבת החיים שבו כדי להצליח ולנצח את המלחמה גם אחרי סיומה. בתמונה מימין לשמאל: במאי תיאטרון 'פסיק' שמואל הדג'ס, הקונסול הכללי לענייני תרבות בצפון אמריקה עמיחאי ביבס, השחקן והיוצר אסי צובל נציגת לשכת התרבות של ישראל בצפון אמריקה רנה שרייבר ואיש השיווק של 'פסיק' בחו"ל מיכאל קלאודיה.

 

24

 

עופר ויתקון מנכ"ל Regus ישראל מקבוצת IWG, אירח במתחם החברה בפתח תקווה כנס מתווכים שנתי אליו הגיעו עשרות יועצי נדל"ן מחברות מובילות וביניהן CBRE, Cushman, אנגלו סקסון ועוד. לאחר ארוחת בוקר קלילה, מינגלינג ונטוורקינג ערך ויתקון לאורחיו סיור במרכז והציג בפני אנשי הנדל"ן את המגמות בתחום מרחבי העבודה המשותפים, ואת תכנית הצמיחה של Regus ישראל מ-16 מרכזים היום ל-30 תוך 3 שנים. בדבריו הדגיש ויתקון את החשיבות של מערכת יחסים הדוקה ופורייה עם יועצי הנדל"ן, וציין כי ממחקרים כלכליים עולה כי עד שנת 2025 כשליש משטחי הנדל"ן של החברות הגדולות בעולם יהיו במסגרת מתחמי ה-co-working הודות ליתרונות הרבים של מודל התעסוקה הגמיש. Regus", שהייתה החלוצה בתחום כבר לפני 30 שנה.

 

25

 

ליאור פריטי מנהל מועדון הגולף קיסריה, אירח את נשיא הוועד האולימפי של רוסיה אלכסנדר ז'וקוב. יחד עם מכרו איגור פיאטיגורסקי, מנכ"ל מדיקל סנטר המוביל בתחום תיירות המרפא בישראל, העביר ז'וקוב כמה ימי משחק מהנים במגרשיו המוריקים של המועדון. לפני מספר שבועות הגיעה לכאן אשת שר הספורט הרוסי יקטרינה קולובקוב. בתמונה מימין לשמאל: אדוה אורן מנהלת שיווק במועדון הגולף קיסריה, ליאור פריטי, אלכסנדר ז'וקוב, איגור פיאטיגורסקי ובועז שגב המנהל המקצועי במועדון.

 

   שתף אותי בפייסבוק  facebook