ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

3 הגורמים החשובים ביותר ב-SEO

מגזין עסקים

כל  החדשות , אירועים , מינויים , חידושים ,השקות ועוד... 

 

יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? 
ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק לחצו כאן

 

 3 הגורמים החשובים ביותר ב-SEO

4/12/18 , דניאל זריהן

 ZRIHN

קידום אתרים אורגני SEO הינו שיטת שיווק שקיימת מזה שנים ארוכות. מטרת השיטה היא להגביר את כמות הגולשים שנכנסים לאתרים דרך מנועי החיפוש ובראשם – גוגל. מכיוון שהשיטה משתנה כל הזמן, צריכים מקדמי האתרים להתעדכן באופן מתמיד בנוגע לשינויים שחלים בגוגל ולהתאים את הפעולות המתבצעות לדרישות הקיימות.

אם אתם בעלי אתר ומעוניינים לקדם את העסק שלכם באמצעות SEO חשוב שתבחרו בחברה שמתמחה בתחום קידום אתרים. כמו כן, תוכלו לקרוא קצת על הגורמים החשובים ביותר ב-SEO. יש לציין שקיימים מגוון גורמים שמשפיעים על ההצלחה של הקידום אך במאמר זה נתמקד ב-3 גורמים חשובים במיוחד.

 

SEO – 3 גורמים שחשובים לקידום האתר שלכם בגוגל

1. להיות אפילו לפני המקום הראשון - ציינו מקודם שתחום ה-SEO עובר שינויים רבים ובמהירות ואם רק לא מזמן היה ברור לכל שהמטרה המרכזית בקידום היא להגיע למיקום הראשון, היום לא כולם סבורים כך.

בשנת 2017 צצו תוצאות חדשות כמו למשל: תוצאות שהגיעו מטוויטר וסרטונים, התוצאות הללו החלו להתחרות עם האתרים על המקומות הראשונים. השינוי גרם למקדמי האתרים לעבוד קשה יותר משום שהם היו צריכים לאתר שיטות חדשות שיאפשרו להם להופיע גם בראש התוצאות ויחד עם זאת להמשיך להישאר עם היד על הדופק ולנתח את התוצאות המשתנות. 

באתר של דניאל זריהן אפשר למצוא עוד המון טיפים בתחומי הקידום.

2. חווית משתמש טובה – לשמחת הגולשים יש מישהו שחושב עליהם וזהו גוגל. גוגל מדגיש כל הזמן כמה חשוב לחשוב על הגולשים ולייצר חווית משתמש טובה. היום, אתרים שאינם מכילים חווית משתמש נעימה לא מצליחים. אתר מסורבל, לא מותאם למובייל, לא ברור ורווי חלונות קופצים ופרסומות מעיקות לא יצליח להחזיק מעמד בשוק התחרותי.

חלק בלתי נפרד מחוויית משתמש טובה הוא גם זמן טעינה קצר. לגולשים של היום אין סבלנות, הם נחשפים לכל כך הרבה מסרים ופרסומות שאין להם את החשק והזמן להמתין ואפילו אם יש להם את הזמן, כולנו מכירים את הקהל הישראלי שאינו יכול להמתין לרגע. מכאן ניתן להבין שאתר שלא עולה במהירות ייזנח תוך רגעים ספורים.

3. פעילות ברשתות חברתיות – לפני שנה טען גוגל שפעילות בפייסבוק לא משפיעה על SEO אך ניתוח הנתונים מראה שככל הנראה הפעילות ברשתות החברתיות, פעילות שכוללת בין היתר: תגובות, לייקים, עוקבים ושיתופים משפיעה על הדירוגים במנוע החיפוש.

 

 

הבדיקות הראו שאתרים שהגיעו למקומות הראשונים בגוגל נהנו מפעילות חברתית גבוהה יותר בהשוואה לאתרים אחרים - אצלם הייתה פעילות חברתית פחות אינטנסיבית. כמו כן, נראה ששיתופים רבים ברשתות חברתיות מגדילים את החשיפה של העסק (זה ברור) אך בנוסף לכך האתרים מקבלים קישורים טבעיים רבים ולכן מצליחים להגיע למקומות הראשונים במנוע החיפוש.

אלו היו 3 גורמים שחשובים לקידום אתר באמצעות קידום אורגני SEO. שיהיה לכם בהצלחה!

 

 

 

  

  

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook