ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

חדשות הזירה העסקית - 20/12/18

 

 

חדשות הזירה העסקית - 20/12/2018

 

5

 

השבוע ב"חדשות הזירה העסקית" - 20/12/18... על כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...

 

מאת: בלה דיאמנט, מערכת ביז-טק 

 

 יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם בערוץ המדיה לעסקים ? - לחצו כאן

 

 

1

 

שי שלום מעצב אופנת העילית, עיצב לניקול רזניקוב מלכת היופי של ישראל, המתמודדת בתחרות מיס יוניברס העולמית בתאילנד, קולקציה שלמה לרגל התחרות, הכוללת בין השאר את השמלה הלאומית, שמלות קוקטייל לאירועים השונים. לשלב שמלות הערב שנערך השבוע, שי שלום בחר לוותר על שמלת הערב המסורתית ועיצב לה חליפת מכנסיים מחויטת ולבנה. בשלב המוקדמות ובקטגוריית שמלות הערב, צעדה ניקול על המסלול עם החליפה הלבנה לצד כל המתחרות האחרות שהיו בשמלות, ובעקבות חליפת המכנסיים החל להיווצר באזז גדול ברשתות החברתיות. אפילו פמלה שוגרט מנהלת התחרות העולמית העלתה תמונה שלה. חליפת המכנסיים מעוררת הד תקשורתי ברשתות החברתיות, ושלום קיבל פניות רבות מחו"ל על החליפה. בין הפניות היתה גם פניה אישית ממיס יוניברס היוצאת דמי ליה נל פיטרס, ששאלה אם יש אפשרות לשלוח לה במיידי חליפת מכנסיים לבנה, אותה היא תלבש בהכתרה עצמה, זאת למרות שכל הפריטים אותם היא לובשת בתחרות כבר תוכננו חודשים רבים מראש. לצערה הדבר לא היה אפשרי ברגע האחרון.

 

2

 

ביום חמישי האחרון הוזמנה חברת האלקטרוניקה הישראלית TDK-Lambda להשתתף באירוע רשמי בבית השגריר היפני בישראל, לציון יום הולדתו של קיסר יפן אשר יחול ב-23 בדצמבר. TDK- Lambda שהינה חברת בת של תאגיד האלקטרוניקה העולמי היפני TDK, מייצגת את ישראל אל מול חברת האם ביפן, נמצאת עמה בקשר הדוק ומסייעת באיתור השקעות יפניות בחברות הזנק ישראליות בתחומי עיסוקה. במסגרת האירוע הציגה TDK-Lambda בקרב באי האירוע את סדרת הפרימיום החדשה בפיתוחה וייצורה, Genesys+. TDK-Lambda ישראל מפתחת ומייצרת בישראל, במפעל הייצור בכרמיאל, המעסיק כ-260 עובדים. בתמונה מימין: Yasunori Komuro, מורן קבסו מנהלת מרקום, יריב עיני סמנכ"ל .

 

3

 

נטע ריבקין, המתעמלת האולימפית שחזרה זה עתה מאוסטרליה לאחר שהעבירה שם כיתת אמן למתעמלות צעירות, התייצבה השבוע בנווה צדק, להדגים את כישוריה האולימפיים בהצגת הטרנדים הלוהטים של נעלי "לאפייט" למסיבת סילבסטר איטלקית. ריבקין, אחת המתעמלות הישראליות הגדולות ביותר בכל הזמנים, אשר ייצגה את ישראל 3 פעמים במשחקים האולימפיים, נבחרה להוביל את הפקת האופנה החגיגית של "לאפייט" לסוף השנה האזרחית.

 

 

4

 

השבוע בשעות הבוקר המאוחרות הגיעו הדוגמניות לי לוי, אורין ג'ולי ואשת הנדל"ן יוליה אגסי, לצילומי הבושם החדש מבית מוסקינו: MOSCHINO "TOY 2". יוליה אגסי, בת 30 מרמת השרון סיפרה כי היא קצת לחוצה מכיוון שזו פעם ראשונה שהיא מדגמנת, והיא בקשר טוב עם יאיר נתניהו. אורין ג'ולי בת 24 סיפרה כי זהו שינוי קיצוני להצטלם לפרסומת עבור בושם מלהצטלם לנשק והוסיפה שלאחרונה פתחה סוכנות לדוגמניות נשק. בחודש הבא טסה לוגאס לתערוכת הנשק הגדולה בעולם עם כל הדוגמניות שלה (8). לי לוי סיפרה כי אחרי הצילומים לבושם היא טסה לדנמרק לסיים את המבחן האחרון שלה בפסיכולוגיה, ובסוף החודש יוצאת לצילומי גולסטאר .

 

5

 

מלון דן פנורמה אילת אירח את יהודה פוליקר, רמי קלינשטיין ודודו טסה במסגרת סוף שבוע מוסיקלי מיוחד במלון, בשיתוף עם אמריקן אקספרס. במהלך סוף השבוע האחרון, 500 אורחי מלון דן פנורמה באילת נהנו ממופעים חיים ומיוחדים שהתקיימו באולמות המלון, עם מיטב האמנים המובילים במוסיקה הישראלית ביניהם יהודה פוליקר, רמי קלינשטיין ודודו טסה. בנוסף, במהלך הסופ"ש האורחים נהנו ממסיבות ריקודים לצד פינוקים קולינריים של אוכל ישראלי של אסף בוזגלו שף המלון וצוותו. מורן לוי עמר סמנכ"לית אגף חדרים במלון וסתיו קדם סמנכ"לית אגף מזון ומשקאות בדן פנורמה אילת, הן שקיבלו את פניהם של כל האמנים שהופיעו במהלך סוף השבוע. בתמונה מימין: מורן לוי עמר, הזמר יהודה פוליקר וסתיו קדם.

 

6

 

מעצבת האופנה רעומה השיקה בסופ"ש האחרון בסטודיו שלה בתל אביב, את אופנת חורף 2019 המשלבת קולקציה מיוחדת של פרחי ארץ ישראל, בהשראת ימי ילדותה ואהבתה לארץ. הקולקציה בנויה מחולצות, עליוניות, חצאיות, אפודות ומגוון ג'קטים מבדי כותנה, קטיפה, ויסקוזה ולייקרה, המצוירים ומודפסים בדפוס דיגיטלי. העונה בחרה רעומה כפרזנטורית את פאולה רוזנברג, מנחת טלוויזיה, מטפלת, מרצה ואישה חזקה. הבחירה בפאולה נולדה מתוך רצון להעביר את המסר כי הנשים של ימינו, אשר נדרשות לשלב בין קריירה למשפחה, בין תזונה, ספורט וחיי חברה, רוצות להרגיש טוב עם עצמן ולהיות יפות מבפנים ומבחוץ. בתמונה משמאל לימין: המעצבת רעומה עם בתה ויד ימינה, שירז זק"ש קליר.

 

7

 

דני פלד, מנכ"ל חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה המתקדמת JEUNESSE GLOBAL" " ישראל, אירח בשבוע האחרון למעלה מ-200 מפיצים ואורחים, באירוע חגיגי שערכה החברה במרכז הירידים בת"א. האירוע, שזכה לשם DISCOVER, הינו חלק מסדרת אירועים בין לאומית שמקיימת החברה העולמית, בו משתתפים הן מפיצים והן אורחים אשר מעוניינים להכיר את החברה. במיוחד לכבוד האירוע, הגיע מארה"ב לביקור ראשון בישראל אחד המפיצים הבכירים בחברה העולמית אדם גילמר, שהספיק בעברו לתת ייעוץ עסקי לחברות ענק כמו COSTCO , להפיק סרט המבוסס על רב מכר אמריקאי, ולהקים חברת טכנולוגיה אשר מתמחה בטיולים מסביב לעולם. אורחי האירוע נהנו מהרצאה של גילמר, אשר הסביר על החברה, המוצרים שהיא משווקת ועל ההזדמנות העסקית המיוחדת אותה החברה מציעה. בת ונה: דני פלד ואדם גילמר.

 

8

 

אל על חתמה השבוע על הסכם קוד שייר עם חברת לוט איירליינס, חברת התעופה הלאומית של פולין, בטקס חגיגי שנערך במשרדי ההנהלה של חברת לוט בוורשה. האירוע התקיים בנוכחות גונן אוסישקין מנכ"ל אל על, ורפאל מילצ'רסקי מנכ"ל לוט איירליינס. חברת אל על וחברת לוט קיימו טקס משותף באנדרטת לוחמי מרד גטו ורשה בפולין, לציון יום צום י' בטבת יום הקדיש הכללי לשואה. במהלך הטקס, סגן הרב הראשי של פולין אמר קדיש ואת תפילת 'אל מלא רחמים' ומנכ"ל אל על יחד עם מנכ"ל לוט איירליינס הניחו זרי פרחים. מיקי שטרסבורגר סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, נשא את ספר התורה של החברה, במהלך הטקס המרגש. לאחר הטקס הנהלת חברת אל על והנהלת לוט איירליינס ערכו סיור במוזיאון היהודי בוורשה, ושמעו עדויות מפיהם של 2 ניצולי שואה. בתונה מימין לשמאל: גונן אוסישקין מנכ"ל אל על, ורפאל מילצ'רסקי מנכ"ל לוט איירליינס בטקס החתימה במשרדי חברת לוט איירליינס.

 

9

 

ועידת הנדל"ן הגדולה "עיר הנדל"ן" שהתקיימה במלון הרויאל ביץ' בעיר אילת בסופ"ש האחרון, משכה אליה אנשי עסקים רבים שהגיעו לשמוע הרצאות מקצועיות מעניינות, וגם לרקוד ולשמוח בין לבין, בהופעות של אמנים כדוגמת עומר אדם, עדן בן זקן, יהודה פוליקר ונטע ברזילי. בין החוגגים ניתן היה למצוא גם את הזוג שלא ניתן להפריד אופירה וברקו, שנראו שמחים ומחוייכים מתמיד יחדיו עם דניאל בלום, מבעלי המותג BLOOM תכשיטים, שהתפתח לאחרונה גם לתחום הנדל"ן תחת "BLOOM נדל"ן".

 

10

 

שש שנים חלפו מאז התפרסמה לראשונה הזמרת סיוון טלמור בעונה הראשונה של דה וויס , מאז היא הספיקה להוציא שני אלבומים, לככב במצעדי הפזמונים, לעבוד בימים אלה על אלבום שלישי. בימים אלה מטפחת טלמור בטן הריונית של חודש שישי. על סט הצילומים לקמפיין הלבשה התחתונה של פמינה שנערך השבוע, טלמור ההריונית התייצבה יחד עם אחותה התומכת מאיה ורטהיימר, לצילומי פרסומת לגרביונים, ולטובת הקמפיין אף רכשה חברת פמינה את הזכויות מכמה מלהיטיה של טלמור, אשר עלתה על הלבשה תחתונה, חשפה בטבעיות בטן הריונית והצטלמה לצד עדי הימלבלוי הפרזנטורית הראשית של המותג, המצטלמת מזה השנה השלישית למותג. הימלבלוי הגיעה לסט הצילומים עם חום ושפעת, ומי שהפתיע אותה בפעם הראשונה בביקור על הסט הוא הבעל הנאמן נדב, שדאג להזין אותה באוכל בריא.

 

11

 

אשת העסקים תמי בניטה בעלת חברה לכנסי קוסמטיקה מקצועיים, השיקה השבוע זו הפעם החמישית כנס יוקרתי במלון וולדורף אסטוריה בירושלים לקוסמטיקאיות מקצועיות, וותיקות ואלה הנמצאות בתחילת דרכן. גם בכנס הנוכחי היא גייסה את מיטב אנשי המקצוע בתחומי הביוטי השונים ובעולמות התוכן המשיקים להם, על-מנת שיעבירו הרצאות מרתקות בנושאים שונים לבאות הכנס. בכנס שמעו המשתתפות הרצאות בנושאים כמו קידום עסקי באינסטגרם, ניתוחים פלסטיים, היבטים משפטיים בהתנהלות העסקית של הקוסמטיקאית, שיטות חדשניות לעיבוי והדבקת ריסים ושינויים הורמונאליים, והשפעתם על טיפולי אנטי אייג'ינג וטיפולים אחרים. בכנס נערכה גם תערוכה עם מיטב חברות הקוסמטיקה העולמיות, וביניהן מותגים בעלי שם כגון GIGI, קלירנס, DERMALOGICA ועוד, אשר הציגו את הטרנדים והחידושים בתחום.

 

12

 

עומר דניאל וגיל ברדה, מנכ"לים משותפים בחברת "נדל"ן אחד על אחד", התארחו השבוע בתכנית הטלביזיה "סוגרים חשבון" עם שי גולדן. השניים הציגו בפני גולדן את טרנד ההשקעות בחו"ל, ומדוע יוון נחשבת לאחד המקומות האטרקטיביים ביותר לכך.

 

13

 

דורית ביניש, פרופ' אריאל הירשפלד, פרופ' מירון איזקסון, פרופ' גלית חזן רוקם ומנכ"לית בית עגנון אורית מיטל נכחו בטקס פרס עגנון שניתן לסופר בן ה-92 סמי מיכאל בבית הקונפדרציה בירושלים, שם נערך הטקס הצנוע והאיכותי, שבו הוענק פרס עגנון לסי מיכאל על ידי בית עגנון, משרד התרבות ועיריית ירושלים. את הערב הנחתה בכישרון ציפי גון-גרוס, עורכת בגלי צה"ל, פסיכולוגית וסופרת. נכדתו של עגנון ד"ר יעל בלאו, ונינו של עגנון רועי בלאו, ריגשו את האורחים שגדשו את האולם, כאשר העניקו תעודת הוקרה וזר פרחים לסמי מיכאל. שמחתו המעורבת בביישנות ובמבוכה עצומה העלתה חיוך על שפתי הנוכחים כשהתוודה: "הייתי משלם ברצון 1,000 שקלים מכספי הפרס לו יכולתי להישאר בבית". כולם שבו והזכירו את חוויית העלייה לארץ, המשמעותית כל כך ביצירתו של מיכאל, כמו בכתבי עגנון.

 

14

 

חברת שריג אלקטריק, יבואנית המותג NINJA בישראל, השיקה בשבוע שעבר את הדגם החדש של הבלנדר הפופולארי נינג'ה טאצ'. המכשיר החדש מבית חברת shark ninja האמריקאית, מצויד בשני כלי קיבול מתחלפים (שייקר ובלנדר), ומערכת חכמה לזיהוי הכלי והתאמת תפריט עם תכניות מוגדרות מראש במסך נגיעה מתקדם. בהשקה נערכה סדנת בישול פרונטלית של השף שאול בן אדרת באקדמיה הקולינרית 'בולטהאופ' בנמל ת"א, כאשר כל המאכלים הוכנו בנינג'ה החדש, והוגשו ועוצבו בסגנון "פרי סטייל" ישירות על השולחן. בתמונה: השף שאול בן אדרת ואושיק שריג מנכ"ל ובעלים חברת "שריג אלקטריק".

 

15

 

השבוע עודד פז מנחה תכנית ילדים, אירח בתכניתו את לובה וליאור אלתרמן מחברת "אלתרמן שחמט". ליאור אלתרמן שהוא יזם בן 22, התארח וסיפר כי פיתח אפליקציה "שחמטק" ללימוד שחמט מגיל 3 עד 8 המותאם לדור האייפד והאייפון. פז התלהב מהרעיונות היזמיים של ליאור כשפצח בקריירה כבר בגיל 15 כאשר פיתח את האפלקציה הראשונה תוך שבוע ימים. כיום מחזרים לפתחו עשרות יזמים ומשקיעים. ליאור גם פיתח משחק משלים לפורטנייט שתוך שבוע ימים זכה למאות אלפי הורדות, ואם לא די בכך הבחור סירב לאחרונה לבקשת פורנטיינט לעבוד אצלם בחברה.

 

16

 

רגע לפני השנה האזרחית החדשה, התארח יאיר תותחני איש העסקים והבעלים של חברת תותחני מראשל"צ בועידת אילת לאדריכלות ועיצוב.. בוועידה שהתקיימה במלון המלך שלמה באילת, נפגש תותחני עם אדריכלים ומעצבים מובילים מהארץ והעולם ביניהם אילן פיבקו שהשתתף בכנס והרצה על אדריכלות בעידן וירטואלי, וצביקה חורש מעצב ואומן בינלאומי. תותחני עוסק בתחום ייבוא ושיווק מוצרי יוקרה למטבח ולאמבט, ואת כל החידושים ניתן לראות באולם התצוגה בית תותחני בראשל"צ.

 

17

 

השבוע התקיימה סדנה מקצועית לרופאי אסתטיקה של רשת מרפאות "פרופורציה", בשיתוף פעולה עם חברת "פרומדיקס" בעיר בודפשט שבהונגריה. הסדנה עסקה בחומצה היאלורונית בשם "רבנס" ובשיטות ההזרקה השונות, והועברה על ידי ד"ר פאפ אידלקו, רופאה בכירה בתחום האסתטיקה. במסגרת המפגש התכנסו הרופאים להרצאה, ולאחריה בוצעו התנסויות מקצועיות על נסיניות בהתאם להנחיות וליווי צמוד של ד"ר אידלקו. הרופאים התארחו במלון "סופיטל" המרכזי ונהנו מארוחת ערב חגיגית במסעדה מקומית. בסדנה נכחו בין היתר טל ריכרט, מנהלת השיווק של רשת מרפאות "פרופורציה", ד"ר פאפ אידלקו רופאה בכירה בתחום האסתטיקה, ורינת סדרינה מנהלת השיווק של חברת "פרומדיקס".

 

18

 

השבוע צולם בהיכל הקרח בחולון קמפיין למותג הספורט 'פומה ישראל', בהשתתפות הפרזנטורים הרשמיים של פומה ישראל: שחקן הכדורגל מאור בוזגלו והדוגמנית והשחקנית בינלאומית עדן סבן. קמפיין פומה צולם על הקרח של מתחם ההחלקה ICE PEAKS חולון, כשהרעיון הוא לשלב את הרקע הלבן הנקי עם החורף הקרב. הקמפיין שהינו בחסות מגזין התוכן פשנגה לאופנה, טיפוח ולייפסטייל יעלה לאוויר בתחילת שנת 2019 .

 

19

 

"תל אביביות" הינה תערוכת אופנה המתקיימת בקניון אביב, החושפת רגעים מעניינים של עולם התרבות העשיר של תל אביב, לצד צילומים מחודשים ועכשוויים, המעניקים משמעות מחודשת לדמויות הססגוניות. כמו: רוסלנה רודינה בהשראת גילה אלמגור, מגי אזרזר בהשראת ציפי פינס, סנדרה רינגלר בהשראת אילנית, לינה מחול בהשראת רות דיין, תאלין אבו חנה בהשראת חני פרי, דנה זרמון בהשראת קארן דנסקי, שני קליין בהשראת ירדנה ארזי, טיילור מלכוב בהשראת ענת עצמון, לוסי דובינציק בהשראת ליא קינג ושמחה גאוטה בהשראת מירי אלוני. רוסלנה רודינה, סנדרה רינגלר, תאלין אבו חנא, לינה מחול, טיילור מלכוב, בן זיני, שני קליין, שמחה גואטה, אשר לקחו חלק בצילומים לתערוכה, הגיעו לראות לראשונה את התוצר והתרגשו לפגוש את הדמויות האייקוניות של תל אביב ציפי פינס, אילנית, קארן דנסקי, חני פרי, ענת עצמון ומירי אלוני. התערוכה תוצג בקניון עד ה-31.12

 

20

 

חברת Diagnoz.me זכתה במקום הראשון בגמר תחרות הסטארט-אפים של חממת eHealth Ventures בשיתוף "אנשים ומחשבים". התחרות התקיימה ביום שני האחרון במסגרת הפסגה לבריאות דיגיטלית dHealth 2018 . בפסגה שהתקיימה במתחם אירועים "לאגו" בראשל"צ, בהשתתפות סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, דנו בכירי מערכת הבריאות במהפכה הדיגיטלית. ארגון מד"א הציג מערכת טכנולוגית מהמתקדמות בעולם לתגובה לאירועי חירום. דיאגנוז.מי, בהובלת היזמים אריאל ליבנה ותמיר אפשטיין, זכתה ב Term Sheet להשקעה בגובה שלושה מיליון ₪. את הוועידה הנחה יהודה קונפורטס עורך ראשי "אנשים ומחשבים", ובין השופטים היו עופר וייסברג מנכ"ל "מכבי יזמות" (יו"ר חבר השיפוט), אופיר שחף מנהל פיתוח עסקי בחממת eHealth Ventures, ודוד גורדון מנהל ההשקעות בקרן החדשה של תאגיד CK Hutchison Holdings Limited לבריאות דיגיטלית.

 

21

 

קניוני עזריאלי השיקו את מתחם BOXULAR בקניון עזריאלי גבעתיים, עם עמדות מכירה מעוצבות ומודולריות, המיועדות לתקופות השכרה משתנות, הנותנות מענה למגוון גדול של עסקים ומותגים מתחומים רבים ומגוונים. בין המשיקים: ארנון תורן מנכ"ל קניוני עזריאלי, יצחק סער סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה קניוני עזריאלי, אילן ג'רבי מנכ"ל עזריאלי גבעתיים, אופיר אורן מנכ"ל עזריאלי ת"א, צביקה רוזנטל מנכ"ל עזריאלי מודיעין, אורלי ניב סגנית ראש עיריית גבעתיים, יעל ריבוא ואלי סער מעצבי דוכני BOXULAR, מעצב הפנים ירון טל, איש העסקים דוד הלפרין, חיים עטר מבעלי שופרא, ליליאנה מור מנכ"לית דן דיזיין סנטר, ירון ירקוני מנכ"ל מבעלי ארקפה ועוד.

 

22

 

רשת האופנה רנואר יצאה במהלך שיווקי חדש, אליו נרשמו עשרות אלפי לקוחות ברחבי הארץ, על מנת לזכות בהגרלה חד פעמית, בה רנואר תעניק לזוכה המיועד שובר קניה "בגדים לכל החיים". השבוע הכריזה הרשת על הזוכה, ישראל פנקר בן 21 תושב אשדוד, שהופתע לגלות על הזכייה ועל כך ששני הפרזנטורים ישראל אוגלבו ויעל שלביה הגיעו עד לפתח ביתו להעניק לו את הפרס. בתמונה מימין לשמאל: יעל שלביה, ישראל פינסקר הזוכה בפרס וישראל אולגבו.

 

23

 

דלק ישראל תרמו ונפגשו עם 'מסע חוצה ארץ', שהינו מסע ג'יפים ומטרתו לשלב את חניכי מכינות ואת עמותת שלד"ג, וזאת במטרה לחשוף אותם לטבע ולמורשת הישראלית על כל גווניה. אסתר אלדן, מנכ"ל דלק ישראל: "אנו מאמינים ש"מסע חוצה ארץ" יעזור לחניכים ויקנה להם כלים לייצר לעצמם עתיד טוב יותר. חברת דלק ישראל תורמת ונרתמת במהלך כל השנים לעמותות שונות בחברה הישראלית".

 

24

 

מאות בכירים ונציגים ממיטב החברות העסקיות במשק וסוכני הנסיעות של ישראל, לקחו חלק באירוע השותפים השנתי של רשת מלונות טמרס, בבעלות איש העסקים פויו זבלודוביץ', שהתקיים במלון דניאל הרצליה. האירוע כלל ארוחה מפנקת, בר קוקטיילים איכותי והופעה חיה של להקת רוקוויל, שהחזירה את הנוכחים לשנות ה-80. ענת סטריק-דהאן מנכ"לית משותפת של רשת מלונות טמרס, הודתה לקהל הרב שנכח במקום, על עבודתם הפורייה עם הרשת, וכן סקרה את השינויים שחלו בחברה בתקופה האחרונה, ואת תכניות הרשת בעתיד. בין המוזמנים נצפו: איש העסקים ראובן אלה, איש העסקים מנשה זליכה, איש העסקים אפריים קונדה, צחי לוי מנכ"ל משותף בטמרס, שי ניגרי מנכ"ל ניקון ישראל, עו"ד יעל דניאלי מנכ"לית התאחדות המלונות, אייל קשדן מנכ"ל חברת השטיח המעופף, ניר דגן מנכ"ל ארקיע, דנה לביא מנכ"לית הדקה ה-90, אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, אלי דנון מנכ"ל אורטל, דני ברנדט מנכ"ל ומייסד Silvership , חנה שטיינברג ראש אגף השיווק והמכירות של רשת מלונות טמרס והמארחת ענת שאול מנכ"לית מלונות דניאל ושיזן הרצליה.

 

25

 

לאחרונה נערכה אליפות העולם ברומיקוב לשנת 2018 , כשעל התואר הנחשק התמודדו 32 שחקנים מרחבי העולם. לאחר יום של משחקים, הוכתר אלוף העולם החדש נומג'ירי קוהי מיפן. בתמונה מימין לשמאל: מיכה הרצנו מבעלי חברת קודקוד, סשה ארליך המתמודד הישראלי, נומג'ירי קוהי המתמודד היפני, ומריאנה הרצנו מבעלי חברת קודקוד.

 

 

   שתף אותי בפייסבוק  facebook