ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

מדוע לא יבוא פורים פעמיים בשבוע?

מדוע לא יבוא פורים פעמיים בשבוע?

בלה דיאמנט , 27/02/19

 

מדוע לא יבוא פורים פעמיים בשבוע?.. זהו חלומם של ילדים ומבוגרים כאחד. מי שעוזרת לנו להגשים את החלום הזה כמו כל שנה, היא שושי זוהר יצרנית התחפושות המובילה בארץ, אשר ממשיכה להפתיע ולחדש גם השנה, עם קולקציית ענק של תחפושות ואביזרים לכל הגילאים.

 

פורים 5

 

המבחר העצום כולל את להיטי השנה והמותגים המבוקשים, עם תחפושות בעלות תו תקן ישראלי לתינוקות, ילדים, נוער ומבוגרים בעיצובים מפוארים, רמת גימור איכותית, תפירה מדויקת והשקעה בבדים עשירים ונוחים.

לראשונה שושי זוהר משיקה ליין איפור חדש: איפור חד קרן, פלטת איפור בצורת סוכריה, צבעי שיער, עפרונות לעיניים וסטים נבחרים.

אצל שושי זוהר כל ילדה וילד נהפכים לגיבורי-על, כאשר התינוקת היא נסיכה מהאגדות, הילדות הן חלק מהקאסט ב”כפולה”, הבנים לרגע מרגישים מרגי מהפסטיגל ועוד.

 

פורים 1

 

הדגש השנה הוא על תחפושות בלעדיות של המופע המבוקש ‘Freestyle פסטיגל’, בדמויות של נועה קירל ויהונתן מרגי, אליענה תדהר, ניב סולטן, אורי לייזרוביץ’, עומר חזן, שירה לוי, עדי חבשוש וריף נאמן.

הכוכבת המצליחה נועה קירל שוברת שיאים, עם עשרות תחפושות בדמותה לילדות ונערות, דוגמת ראפרית מתוכשטת ואופנתית עם פרנזים או פייטים, שמלות מוזהבות ואביזרים להשלמת הלוק, דוגמת מיקרופון.

חיות בגן עדן: גם השנה קיימת דרישה לתחפושות של חיות טרופיות לילדות ונערות, עם שמלות פלמנגו מבריקות בורוד, ברבורה, תוכי טרופית צבעונית, טווסית, פרפרית.

 

txe3ym2mlqr22dhs4kj2

 

 

נסיכות דיסני: חברת שושי זוהר הינה בעלת הזיכיון לייצור ועיצוב בלעדי של תחפושות דיסני מקוריות. והשנה נסיכות דיסני מהאגדות עוצבו עם שמלות נשף חדשות ושיקיות, עם שרוולים תפוחים, שפע שכבות, פייטים, נצנצים, בדים מבריקים, רקמות, טולים, תחרות, עיטורי זהב, פפיונים והרבה שיק ממלכתי כדיי להרגיש נסיכה ליום אחד.

המותג המיתולוגי האהוב מיקי מאוס חוגג 90 שנות כריזמה, עם נבחרת תחפושות חדשות למבוגרים וילדים, שמלות פייטים מנצנצות של מיקי מאוס בשחור ובאדום לנשים, שמלות טולים מתוקות לילדות עם רקמות כוכבים בזהב, חליפה חדשה לגבר.

גיבורי-על Marvel: אין ילד שלא חלם להתחפש לספיידרמן, קפטן אמריקה, איירון מן, איקס מן או הענק הירוק, והוא זוכה בבית שושי זוהר לגיבורי על חדשים חזקים ומבוקשים מאי פעם: גיבורי AVENGERS הבלתי מנוצחים, מהסרט שובר הקופות “הנוקמים” עם תחפושת חדשה המשלבת שני גיבורי על חזקים ומנצחים ‘איירון ספיירדמן’ והפנתר השחור. דמותו הכובשת של DEADPOOL מהסרט החדש עם תחפושת מושקעת ושרירית ואינקרדבל מהסרט החדש.

המותגים האהובים לילדים ממשיכים להיות מבוקשים גם השנה, עם תחפושות של כוח PJ, מפרץ ההרפתקאות, סמי הכבאי, מטוסי על, שימר ושיין, בוב ספוג ובוב הבנאי.

תחפושות ילדות: הילדות שאוהבות להרגיש נסיכות, זוכות לתחפושות כה מושקעות מבית שושי זוהר, שהן אפילו בוחרות ללבוש את התחפושת כשמלת שושבינה באירועים חגיגיים. מדהימות התחפושות של ברבי והלו קיטי עם שמלות קצפת, מלמלה ותוספות עשירות.

נערות ונשים: ולהן הכינה שושי זוהר תחפושות יפניות עם תחפושת קימונו מבריקה, נהגת מירוצים, שמלות של מכשפות, חתולה, מתאגרפת ועוד. לצידן תמצאו את הדמויות המנצחות של אלה יוונייה, קליאופטרה, דוכסית גיבורות על ולוחמות, אינדיאניות, הודיות ועוד.

 

פורים 9

 

ילדים ונוער: במחלקה זו תמצאו מבחר ענק של תחפושות נינג’ה עם שפע עיצובים שונים ומגוונים.

עולם האימה: קיים מבחר ענק של כ- 50 דמויות מפחידות הנחטפות מהמדפים: זומבי, שלדים, ויקינג, ליצנים, אסירים, מומיות, זאבים, גורילות מפחידות ומעוותות.

וגם התחפושות של כוחות ההצלה והשיטור הישראלים זוכות למקום כבוד: לוחמי צה”ל, אסטרונאוט, שוטרים, פקחים ועוד.

התינוקות של שושי זוהר: להם הוכנו תחפושות מושקעות ונוחות של שפים, ליצנים, נסיכים, דוכסים ממלכתיים, מוסקיטרים, גיבורי על, רוקיסטים מדליקים, חיות חמודות, מלחים, כיפה אדומה ועוד.

 

פורים 4

 

גיבורי התנ”ך: מאז ומתמיד יש ביקוש לתחפושות של גיבורי היהדות וביניהם אימא של שבת, רבקה אמנו, אהרון, שלמה המלך, משה רבנו, יוסף הצדיק, אברהם אבינו, רחל, נחמן מאומן ועוד.

אביזרים ומסיכות: עבור אלו הרוצים לשדרג כל תחפושת, או רק להיכנס לאווירת החג, שושי זוהר עיצבה מבחר ענק של אביזרים מרשימים: כמו מסכות של טראמפ ומנהיג קוריאה קים ג’ונג און, פאות, שלייקס, שרשראות, שרביטים, חרבות, גלימות, כתרים, צמידים, כובעים, תיקים, מסכות ונציאניות מסתוריות, קשתות, קולרים, משקפיים ועוד.

את תחפושות שושי זוהר ניתן להשיג בטויס אר אס, הפיראט האדום, עידן 2000, הפנינג, כפר השעשועים, בחנות המפעל ‘צעצועי שגיב’, ובחנויות הצעצועים המובחרות ברחבי הארץ

 

www.shoshi-zohar.co.il ובדף הפייסבוק: שושי זוהר- תחפושות שאוהבים

 

פורים 6

 

 


 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook