ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

חדשות הזירה העסקית - 14/03/19

 

 

חדשות הזירה העסקית - 14/03/2019

 

2

 

השבוע ב"חדשות הזירה העסקית" - 14/03/19... על כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...

 

מאת: בלה דיאמנט, מערכת ביז-טק 

 

 יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם בערוץ המדיה לעסקים ? - לחצו כאן

 

 

1

 

המעצב דרור קונטנטו הציג בשבוע האופנה תל אביב וכל הסלבס התייצבו לפרגן. השרה מירי רגב הגיעה עם חנוך דאום אל השטיח האדום, לירון רביבו הציגה הריון מתקדם מושלם. היו גם מיכל אנסקי רגע לפני שטסה לונציה, דנה פרידר, לינה מחול, אנה ארונוב, אוולין הגואל, הזמרת נרקיס, בל אגם, הילה סעדה, כוכבי הישרדות: ג'ובאני רוסו ואישתו מאיה, לונא מנסור, ליהיא גרינר ונעמה קסרי, השחקנית מון שביט, שני קליין, שי מיקה, סימה בכר, רומי נסט ונוספות.

 

2

 

שרת המשפטים איילת שקד שהגיעה לאזור הצפון, לסיור ולימוד על מצב התעסוקה והתיירות בצפון בכלל ובגליל התחתון בפרט, עשתה הפסקה לארוחת צהריים במסעדת אורחי ''מלון קיבוץ לביא''. משיחה עם מנכ''ל המלון שלום אשכנזי, הביעה את התרשמותה מכך שהמלון לא מעסיק עובדים זרים, וכל עובדי המלון הינם תושבי הצפון.

 

3

 

מותג בגדי הים "BANANHOT" בבעלותן של נטע אלחימסטר ונועה בני הציגו את קולקציית בגדי הים לקיץ הקרוב בהשראת אפריקה, במסגרת שבוע האופנה תל אביב 2019. לראשונה הן הציגו השנה גם קולקציית בגדי הים לגברים. ההפתעה בתצוגת האופנה היתה נטע ברזילי שחתמה את התצוגה עם בגד ים ועם השיר החדש "באסה סבבה". בתצוגה צעדו 40 דוגמניות ביניהן נטע אלחמיסטר ונועה בני ובפעם הראשונה גם 10 דוגמנים שחיזקו את המסלול עם קולקציית הגברים לשנת 2019. הדוגמניות כולן צעדו בנעליים של קולקציית הקיץ STEVE MAADEN .

 

4

 

כלמוביל מרצדס קיימה בסוף השבוע האחרון, את המפגש החודשי לחוג הלקוחות של המותג, תחת הקונספט של MERCEDES INSPIRE . במסגרת זו, אירחו אריאל פינטו מנכ"ל קבוצת היוקרה בכלמוביל ודנה רביד מנחם, מנהלת השיווק של המותג, לקוחות נבחרים באולם התצוגה של מרצדס בהרצליה, לארוחת ערב חגיגית ומיוחדת, ולהרצאה אינטימית של ריטה, שבנוסף לסיפור חייה המרתק, גם ריגשה את הקהל בשלשה שירים מוכרים ואהובים. בתמונה: אריאל פינטו מנכ"ל מרצדס וריטה.

 

 

5

 

בחמישי האחרון התקיימה פרמיירה של ההצגה "04:12" (4 דקות ו-12 שניות) של תיאטרון באר שבע בבית ציוני אמריקה בתל אביב, בהשתתפות מולי שולמן (שגם תירגם את ההצגה), קרן צור, ניר שטראוס וזהר מידן. נכחו באירוע: שיר גולדברג המנהלת האמנותית החדשה של תיאטרון באר שבע ו"גודמן" בית הספר למשחק בנגב, אשת התקשורת יעל דן עם בעלה הילל מיטלפונקט מחזאי ובמאי תיאטרון, דויד קיגלר מנהל תיאטרון גבעתיים, עדי שגיא גרין דוברת עיריית גבעתיים, שרון מרק סגנית ראש עיריית אשדוד ומחזיקת תיק חינוך, וסוכנת השחקנים איילה ברק שבאה לצפות בשחקן מולי שולמן המיוצג במשרדה. מימין: אורן אהרוני מנכ"ל תאטרון באר שבע והמחזאי ובמאי התיאטרון הלל מיטלפונקט עם אשתו העתונאית יעל דן.

 

6

 

מותג הטיפוח והאיפור Clinique משיק מהפכה בעולם טיפוח העור: Clinique ID - לראשונה בעולם – קרם לחות בהתאמה אישית. המוצר החדש הושק במתחם צילום חוויתי וייחודי במסגרת שבוע האופנה תל אביב 2019. ערן קראוס מנכ"ל מותג קליניק ישראל , דפנה קינקס מנהלת ההדרכה של קבוצת אסתי לאודר ישראל ושני מקובר מנהלת השיווק, השיקו את הסדרה ואת המתחם באירוע חגיגי . הגיעו לאירוע: רמי שביט מבעלי המשביר לצרכן , אתי לוי מנהלת בכירה במשביר לצרכן , שגרירות המותג מור סילבר וגאיה גור אריה, דנה זרמון, אנה אהרונוב, בר זומר, סיון קליין, אירה דולפין, ליהי גרינר, ועוד.

 

7

 

השבוע נחשף שיתוף הפעולה הראשון של מותג ההנעלה הבינלאומי SKECHERS עם מעצבת האופנה העולה שחר אבנט בשבוע האופנה של תל אביב 2019. עדי מוליוב מנכ"לית SKETCHERS הציגה בחנות הדגל שלהם בנמל תל אביב, את נעלי ה-D'LITES שיככבו על המסלול, וסיפרה כי הם שמחים ומתרגשים על שיתוף פעולה זה. מדובר במותג הנעלה בינלאומי שנמצא בתנופה בשנים האחרונות, וזוהי רק תחילת הדרך עם שבוע האופנה בישראל. שחר אבנט שהגיעה לחנות להתרשם מהדגמים החדשים שבקולקציה, ציינה כי היא שמחה שמותג הנעליים מספר 2 בארצות הברית, בחר לתמוך ביצירה שלה, ולקחת חלק בתצוגה, ובכך היא רואה הצבעת אמון מרגשת. הגיעו לברך ולהרים כוסית: עדי מוליוב מנכ"לית SKETCHERS ישראל, ליאת מוליוב מקבוצת MGS, מורן מנדל מנהלת השיווק של מותג SKETCHERS ישראל, המעצבת העולה שחר אבנט והמפיק של שבוע האופנה תל אביב מוטי רייפ. מימין: ליאת מוליוב, עדי מוליוב ושחר אבנט.

 

8

 

Dyson Supersonic נותנת החסות הראשית בתחום השיער לבקסטייג' (Backstage) בשבוע האופנה תל-אביב 2019, נתנה גם את החסות לתצוגת האופנה של מעצב העל הישראלי אלון ליבנה, שהציג בתצוגה דגם של שמלת ערב שעוצבה בהשראת Dyson Supersonic, מייבש השיער החדשני של דייסון, הכולל מוטיבים של עיגולים המתכתבים עם צורתו של מייבש השיער, ומוטיבים של נפח השאובים מטכנולוגיית הולכת האוויר של המכשיר. הדגם משלב גם את שלושת הצבעים ורוד- אפור- שחור, כצבעו של מייבש השיער Dyson Supersonic. כל מעצבי השיער שעיצבו את שיערן של כל הדוגמניות והדוגמנים המשתתפים בשבוע האופנה, עברו הדרכה מקצועית על ידי אנשי דייסון והשתמשו במייבש השיער, בהכנת הדוגמניות לכל התצוגות. בהתאם עוצב גם חלל הבקסטייג': שטיח בצבע "ורוד דייסון" נפרש על הרצפות, כל המראות בעמדות עיצוב השיער עוצבו בצורת העיגול הוורוד של Dyson Supersonic ועמדת צילום ייחודית אפשרה לכל הדוגמנים והדוגמניות להצטלם, כששערם מתנפנף ברוח ולשתף את הסרטונים.

 

9

 

כ-600 ילדים נכים עם צרכים מיוחדים הגיעו יחד עם בני משפחותיהם לנשף פורים שארגנה עבורם עמותת אהב״ה. האירוע שהתרחש במתחם יד חרוצים 11 וסחף אחריו את מיטב מאומני ישראל שבאו לשמח את הילדים. כך עלו לבמה זה אחר זה, אורי גלר המנטליסט שהדהים את הקהל, ליאון שניידרובסקי ויואב בר כוכבי הילדים, השף טום אביב, שייע פינגלבויים כוכב גולסטאר, והדוגמן הבין לאומי שון בלאיש. מאות ילדים חיכו בכניסה לרגע שבו רינת גבאי ויובל המבולבל הגיעו להופיע, ועל כל החגיגה ניצחה בכבוד השדרנית ומנחת הטלוויזיה, אופירה אסייג. מי שכבש את המשפחות וגרם לכל הקהל וגם למנכ"לית העמותה דפנה אזרזר להזיל דמעה מרוב התרגשות, היה הזמר קובי פרץ, שביקש להחזיק בידיו בזמן ההופעה את רפאל בכר בן ה 15 שחגג יום הולדת באותו היום, ומאובחן עם שיתוק מוחין.

 

10

 

ישראלה שטיר נשיאת קבוצת שטיר וגיל שטיר, מנכ"ל הקבוצה קיימו השבוע את תערוכת ISRACHEM, התערוכה המקצועית והמובילה לתעשיית הכימיה ב"אקספו", גני התערוכה, תל אביב. התערוכה התקיימה בארגון ובייזום קבוצת שטיר, במשך יומיים וכללה השנה שלושה כנסים מקצועיים. במסגרת התערוכה הגיעו ארצה נציגים ממדינות שונות והציגו את הטכנולוגיות החדשות, את המכשור החדש ואת המערכות החדשות ביותר בתחום התעשייה. בין המציגים שהשתתפו: קומט, אלקון, אסטרגל, Clean Water, אחים פולק, ועוד חברות מובילות רבות. Dr. Pierre Barthélemy, מנכ"ל חדשנות המועצה הכימית האירופית, הגיע לתערוכה כאורח כבוד ונתן הרצאה מעניינת.

 

11

 

השבוע התקיימו צילומי הקמפיין של רשת TO GO לקיץ 2019. לקמפיין הקיץ הצטלמה הדוגמנית הבינלאומית סרלינה הוהמן, שזכתה מקום שני בתוכנית הריאלטי של היידי קלום, ובימים אלה נתבעת על ידה. על סט הצילומים הצבעוני נכחה איילת עוז פיצ'ון סמנכ"לית השיווק של רשת TO GO שסגרה את הקמפיין ה-23 שלה עם הרשת.

 

12

 

השחקן צחי לוי הגיע לחופשה במתחם האוהלים הממוזגים (חורף קיץ) בחמת גדר, עם חבריו הטובים מתקופת הילדות והשירות הצבאי. החבורה המסוקסת נהנתה מטיול ג'יפים בנופי עמק הירדן ודרום הגולן, ומבילוי כולל בריזורט המרחצאות בחמת גדר, שאין כמותו בימי החורף הקרירים. צחי לוי הגיע לפני מספר חודשים לאתר למטרת צילומים לסרט, אהב את המקום והחליט לשוב עם חבריו הטובים.

 

13

 

לרגל יום השנה ה-27 שנים למותו של ראש הממשלה השישי של מדינת ישראל, מנחם בגין בסימן 40 שנה להסכם השלום עם מצרים, התקיים השבוע אירוע במרכז בגין בירושלים, שכלל שיחה בין אהרן ברק, לשעבר נשיא בית המשפט העליון והעיתונאי ירון דקל על מאחורי הקלעים של קמפ דיוויד, וכן מופע של סימפונט רעננה במופע ייחודי של שירי מחתרות, ושירה של שולמית לבנת זמרת המחתרות, אימא של לימור ליבנת שרת החינוך לשעבר. בתמונה: אהרן ברק והרצל מקוב מנהל מרכז מורשת בגין.

 

14

 

החטיבה העסקית של נספרסו ממשיכה להרחיב את פעילותה וחותמת על הסכם עםeBay ישראל, במסגרתו למעלה מ-300 עובדי ואורחי ענקית הסחר המקוון, במרכז הפיתוח של החברה שבנתניה, יוכלו ליהנות מ- 13 תערובות קפה נבחרות המוגשות בקפסולת PRO, הייחודית למגזר העסקי. במסגרת ההסכם, במשרדי חברת eBay ישראל תוצב מכונת קפה Aguila 220 המיועדת לשוק העסקי והינה בעלת יתרונות רבים ביניהם: קומפקטיות לצד עוצמה טכנולוגית: הספק של 700 כוסות קפה בשעה, מיכל חלב מובנה ומקורר בתוך המכונה (יתרון ייחודי) ו 13 מתכוני קפה בלחיצת כפתור. יתרון נוסף הינו מגוון התערובות שמציעה החברה- 25 תערובות קפה באיכות הגבוהה ביותר. לדברי שרון שחר, מנהלת החטיבה העסקית של נספרסו ישראל, הנתונים שלנו מראים כי מחצית מצריכת הקפה בישראל, מתבצעת מחוץ לבית ובסך הכל נצרכות בישראל מידי שנה מחוץ לבית, כ- 1.8 מיליארד כוסות קפה".

 

15

 

כוכב מכבי ת''א סקוטי ווילבקין ,דקות לפני שעלה לטיסה למינכן למשחק של קבוצת מכבי ת''א בכדורסל נגד ביירן מינכן נכנס לחנות ''טאץ' איט'' (מבית ''אופיס דיפו'') בדיוטי פרי בנתב''ג שנפתחה לאחרונה בהשקעה של כ-8 מיליון ש''ח והתפנק ברכישת אוזניות מוסיקה מקצועיות של המותג ''בוב מרלי'' בעלות של כ-150 דולר. בצילום: סקוטי ווילבקין עם איתי רוטיף ומיכאל שייקמן, עובדי החנות.

 

16

 

בכנס השנתי של חב' ההסעדה "עידית" מקבוצת מלונות "דן", שנערך במלון דן פנורמה ת"א, מסר רן כצמן מנכ"ל חב' "עידית", שלאחרונה זכתה החברה במספר מכרזים גדולים וחשובים להסעדת עובדים. בין הלקוחות החדשים: רפאל ו-SAP וההסכמים הנ"ל יגדילו את היקף הפעילות השנתי של החברה לשנת 2019 בכ - 80 מליון שקל. חב' "עידית" הרחיבה לאחרונה גם את פעילות בתי הקפה כזכיינית רשת "Coffee station" ותפעיל בשנת 2019 12 בתי קפה במקומות עבודה. בכנס נכחו מנכ"ל מלונות דן רונן ניסנבאום, מנכ"ל חב' עידית רן כצמן, חברי הנהלה, מנהלים ושפים בכירים. במסגרת הכנס נערך פנל בהנחייתו של גדי סוקניק בו השתתפו דובב וייס סמנכ"ל מנהל ותשתיות רפאל ועמיחי גנץ מנהל בינוי ונכסים פלאפון.

 

17

 

הרב הראשי לירושלים, הראשון לציון הרב שלמה עמאר שליט"א, קבע השבוע מזוזה במלון איביס סטיילס במרכז העיר ירושלים, המלון השני מרשת המלונות הבינלאומית ACCOR. בתמונה מימין: הרב עמאר, המנכ"ל אהרון ברנשטיין והרב מלול, מנהל מחלקת כשרויות ברבנות ירושלים.

 

18

 

חברי להקת מוניקה סקס: יהלי סובול, פיטר רוט, שחר אבן צור וספי אפרתי, צלמו קליפ חדש בסויטה הנשיאותית של קראון פלזה סיטי סנטר. המובילים שהיו אמורים להגיע לעזור לעצב את סט הצילומים הבריזו, מה שאילץ את חברי הלהקה לתפקד גם על תקן סבלים.ולהרים ספות ומיטות באויר ממקום למקום, לאורך כל שעות היום. בחלק מהצילומים במאי הקליפ החליט שהוא צריך ניצבות, ולכן הצוות הפקה ירד ללובי המלון ומצא מספר בנות שהיו מוכנות לקחת חלק בצילומים. הקליפ צולם בקומה ה-23 בסויטה שמשקיפה על העיר תל-אביב באוירת מסיבה, כאשר למשימה גוייסו עשרות ניצבות, והנושא היה מסיבה פרועה בסויטה, עד השעות הקטנות של הלילה.

 

19

 

יום חמישי בערב במלון הלייטהאוס, רוני דואני חגגה שנה למתחם הכושר שבבעלותה,ותחילתו של הריון שני פוטוגני במיוחד. בגזרת האוכל נראו המבורגרים באדיבות רשת בורגרים ופיצות של רשת דומינוס, קאפקייקס, דונאטס ועוד. בין הסלבס שהגיעו היה ניתן לראות את החברים הטובים של דואני ומונצ'ז: מאור זגורי וחן אמסלם, מאור שוויצר, אורי לייזר, אלברט אסכולה בן הזוג של אסי עזר, עינת ארליך, השחקן עופר חיון בת הזוג ירדן בלום ,תום באום, מאיר תמם, גיל דסיאנו, מרטין אומנסקי. לאירוע הגיעו בין היתר איש העסקים ומנכ"ל החברה הכלכלית בנתניה רמי דואני, שהוא במקרה גם אבא של רוני ורון חולדאי ראש עיריית תל אביב.

 

20

 

השבוע התקיים כנס השקת קמפיין אורח חיים בריא לכל עובדי הרשויות המקומיות בישראל. לכנס שנערך במלון דיוויד אינטר קונטיננטל, הגיעו מאות אורחים מכל הארץ, ובמהלכו נאם מי שמיועד להיות יו״ר ההסתדרות הבא ארנון בר דוד. כמו כן הוצגו מגוון שירותים לקידום הבריאות של העובדים, והחזון, שעיקרו, הרחבת שירותי העמותה לכל העובדים השכירים בארץ. את הכנס הוביל עורך הדין גיל בר טל מנכ״ל מעו״ף לעמית, ובמהלכו שמעון אמסלם, פרזנטור ההסתדרות, נאם על ההצלחה וגילה סודות מהקריירה שלו, לצד מורן סמואל ספורטאית פראלימפית אלופת העולם לשעבר שנתנה השראה לכל יושבי האולם. עוד השתתפו בכנס: איש העסקים מר אלי דהאן , גב' חן קאופמן ראשי ערים וראשי ועדים ברשויות המקומיות.

 

21

 

רשת "ניצת הדובדבן" בשיתוף מכללת רידמן ומכבי טבעי תקיים ב- 14/3 ב- 5 קמפוסים של המכללה הממוקמים בחיפה, תל אביב, ירושלים, באר שבע וכנרת, יריד תזונה בריאה וניהול אורח חיים מאוזן. בכל אחד מהקמפוסים יתקיימו הרצאות בנושא אורח חיים בריא וסדנאות לניקוי רעלים עם מיטב המרצים: פאולה רוזנברג, אסף קורן, אלמוג גולד ועוד. רשת "ניצת הדובדבן" הינה רשת בתי הטבע הגדולה והוותיקה בישראל, משקיעה בחינוך לתזונה בריאה ואורח חיים מאוזן. ההרצאות בעלות סמלית של 35 ₪, וכל נרשם יקבל תיק מוצרים וחוברת מתכונים.

 

22

 

ג'יל אסולין מנכ"ל יקבי ברקן וסגל, לי בולדס מנהלת השיווק של יקבי ברקן וסגל, ועידו לוינסון היינן הראשי של היקב, קיימו ערב טעימות מיוחד לרגל השקת היינות חדשים של יקב סגל. במסגרתו חשפו לראשונה את שתי הסדרות החדשות 'התססה פראית' ו'אשכולות שלמים' בבית קנדינוף לקראת חג הפסח. במהלך ערב הטעימות המיוחד שנערך לקראת חג הפסח, התקיימה חשיפה ראשונה של ארבעת היינות משתי הסדרות החדשות 'התססה פראית' ו'אשכולות שלמים'. בתפריט יין מובחר ואיכותי, מגוון סלטים, דגים, לחמים ובשרים איכותיים שהותאמו בקפידה על ידי שף המסעדה, יחד עם עידו לוינסון היינן הראשי של היקב. הגיעו להרים כוסית לקראת החג ולברך את היקב, מיטב מבקרי ומומחי היין בישראל.

 

23

 

נעמי גרינברג לוי, מנהלת אזור הרצליה ב-IWG ישראל, ענקית חללי העבודה המשותפים הבינלאומית, אירחה במתחם Spaces בעיר את בר ראובן, מנכ"ל עמותת החתול של בוגרי היחידה 669 וכ-70 חברי העמותה. במסגרת המפגש הייחודי התקיים פאנל כלכלי מרתק בהובלתה של ד"ר קרנית פלוג, בו השיבה נגידת בנק ישראל היוצאת, על כל השאלות הבוערות בנושא המשק הישראלי, משבר הדיור ותכנית המחיר למשתכן ועוד. בתמונה מימין לשמאל: קרנית פולג ונעמי גרינברג לוי.

 

24

 

אלפי תושבי תל אביב קיבלו הצצה לתרבות יפן באירוע "לילה יפן", שהתקיים בחמישי האחרון במוזיאון תל אביב לאמנות, ולטעום אוזן המן בהשראה יפנית שיצרה מירי ארזי, הקונדיטורית והבעלים של רשת מתוקה. ארזי שחזרה לאחרונה מטיול קולינרי בארץ השמש העולה, שאבה השראה ויצרה לקראת פורים אוזן המן עם מאצ'ה במילוי מחית שעועית מתוקה. שיואן קוואי נספח התרבות של שגרירות יפן, זכה לטעימה ראשונה. בתמונה: מירי ארזי ושיואן קוואי נספח תרבות יפן.

 

25

 

חמישי האחרון, אלונה מנו מנהלת השיווק ומשאבי אנוש בחברת 'אחים עיני', החליטה להפתיע את כל הנשים העובדות במפעלי החברה, לכבוד יום האשה הבינלאומי, והכינה לכל אחת מארז, הפתעה אישית עם הקדשה ומילים חמות על כל העשייה. בתמונה: אביבית ניניו, אורטל אסרף וימית עיני מנהלת שירות לקוחות.

 

   שתף אותי בפייסבוק  facebook