ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

כל מה שחדש – לפורים..ולפסח שבפתח..

כל מה שחדש – לפורים..ולפסח שבפתח..

בלה דיאמנט , 20/03/19

 

טאטי 2

טעם גן עדן מבית טאטי

 

כל פורים אנחנו נשבעים שלא ניגע באוזני המן, כי הם לא בדיוק ריקים מקלוריות. אבל מי מקשיב לאזהרות?..כאשר טעמתי את הסוגים השונים מבית טאטי, חייבת להודות שטעמן היה גן עדן: פשוט נמסו בפה, כאילו יצאו הרגע מהתנור, ומיד הרגשתי שהן על בסיס חמאה, המרכיב הטוב ביותר לסוג בצק זה.

לכבוד חג הפורים TATTI BAKERY משיקים אוזני המן העשויות בצק פריך במילויים חגיגיים וקלאסיים. הבצק של אוזני המן נעשה בעבודת יד, החל משלב הרידוד ועד למילוי וקיפול אחד אחד, תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים, כשהוא מבוסס על חמאה ושמנת, טעמן ביתי וממכר אודות לתהליך הייצור הקפדני, ומעניק להן מרקם נימוח ייחודי. בין המילויים: אגוזים ותבלינים, תפוחי עץ, פטיסייר, וניל ופטל פרג והדרים ועוד.

אוזני המן של TATTI BAKERY נאפות מידי יום, ומגיעות ללקוחות טריות ופריכות כל יום מחדש. הסוגים הקיימים:

• אוזני המן במילוי אגוזים ותבלינים

• אוזני המן במילוי פרג והדרים

• אוזני המן במילוי שוקולד

• אוזני המן במילוי תמרים ואגוזים

• אוזני המן במילוי גבינת ריקוטה מתוקה והדרים

• אוזני המן במילוי תפוחי עץ

• אוזני המן במילוי פטיסייר, וניל ופטל

“Tatti Bakery” – חנויות פטיסרי בולונז’רי המציעות מאפי בוטיק, המיוצרים ביד ובשיטה מסורתית על ידי יוני פנחסוב, האופה הראשי של “Tatti”, ומציעות לחמי מחמצת, מאפים מלוחים, קישים, פוקאצ’ות חגיגיות, עוגות ועוגיות לרכישה הביתה ביהוד ובגבעתיים.

טלפון: 03-5392500. www.tatti.co.il

 

סיון 4

בפורים מצטלמים אצל אומן הצילום סיון פרג’

 

פרג’, המותג הוותיק והמוכר ביותר בעולם הצילום הישראלי, התפרסם במיוחד בזכות צילומי הילדים של אומן הצילום סמי פרג’ ז”ל, ממקימי שושלת הצילום, וזאת מזה למעלה מ-60 שנה. ממשיך השושלת הצלם סיון פרג,’ שגם הוא מתמחה בצילומי ילדים ומשפחות מזה שנים רבות, הקים בשנה האחרונה מתחם לצילום בהוד השרון (ליד כביש 531 וכביש 6), המשתרע על שטח של 250 מ’, ובמתחם הוקמו לקראת פורים כ-10 תפאורות שונות לצילום, מיער קסום דרך מנהרת הזמן בית כפרי, קירות גרפיטי ועוד, וכל זאת בכדי להעניק לילד ולמשפחה חווית צילום מהנה ובלתי נשכחת. הסטודיו נגיש, ועובד עם תאורה ייחודית המותאמת לילדים, כשהוא עומד בסטנדרטים בינלאומיים למקצועיות ובטיחות לצילום ילדים.

לרגל חגיגות 60 שנה לסטודיו פרג’, שהחלו כבר בשנות ה-50 בחנות המיתולוגית הראשונה של פרג’ בפתח תקווה, כל מי שיעלה תמונה שצולמה ע”י סמי פרג’ סטודיו בפתח תקווה, בעמוד הפייסבוק של סטודיו פרג’ ( סטודיו פרג’-studio farag ), ייכנס להגרלה יומית של צילום פורים ללא תשלום, במתחם הצילום החדש בהוד השרון.

כתובת: סטודיו סיון פרג’, הסדן 8 הוד השרון. 09-8918966 03-6133434 (הצילומים נערכים בתיאום מראש.)

 

קשת 1

ארקוסטיל בפורים למען ילדי איזי שפירא

 

המיזם החברתי “ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא” מציע לרגל חג פורים המתקרב מארז חג ומשלוחי מנות איכותיים וערכיים המשלבים תרומה לקהילה ומשחק יצירה. המארז החדש נקרא “חפש את הליצן” ומגיע בשלוש גרסאות המותאמות לילדי הגן, בתי הספר ומארז ללא גלוטן. כל המארזים משלבים משחק יצירה המשלב משחק נוסטלגי, שבו ניתן לגזור ולחפש או להלביש את הליצן במגוון תחפושות: ליצניאדה, מתוקים וחפש את הליצן, ובנוסף ישווקו מארזי הממתקים הוותיקים, המשלבים משחק וחוויה.

חברת “מילניום מרקטינג” במסגרת פעילות “ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא”, מאפשרת הגדלת המשאבים המופנים לפעילות העמותה למען ילדים ובוגרים עם מוגבלויות.

המארזים נמכרים ברשת החנויות ארקוסטיל קיטצ’ן – משלוח חינם לבית הלקוח (בהזמנת מינימום 30 יחידות), בטלפון 1-700-707-127 או באתר http://www.keren-ahava.com

 

ביכורים - לחם פשתן. צילום - אייל קרן

 

ולמי שלא נוגע באוזני המן, יכול למצוא להם תחליף בצורת לחם פשתן שרק עכשיו יצא לשוק. והוא מנסיוני טעים ביותר.

חברת “ביכורים מזון ומאפה” המתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, מרחיבה את ליין לחמי הפשתן ומשיקה “לחם פשתן” טרי ופרוס, המשווק באריזה מיוחדת השומרת על טריותו.

הלחם מיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה. כדי לשמר את ערכיו התזונתיים של הפשתן הנחשב למזון על, נטחנים הזרעים במאפייה עצמה, סמוך ללישה ולאפייה. תהליך האפייה משלב טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת להכין מהזרעים הטחונים לחם עשיר וטעים, תוך שמירת ערכיהם התזונתיים. מייד בתום האפייה נארז הלחם באריזה מיוחדת באווירה מבוקרת, השומרת על טריותו זמן רב.

הלחם עשיר באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, ומכיל כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה). אינו מכיל סוכר או ממתיקים מלאכותיים. התכולה הגבוהה של חלבון ואומגה 3 שבו, הופכת אותו לבחירה מצוינת עבור ספורטאים וטבעונים. תכולת הפחמימות הנמוכה שבו מקנה לו יתרון עבור מי שמעוניין בתזונה דלת פחמימות, כולל סוכרתיים. הלחם עשיר גם בסיבים תזונתיים, התורמים לבריאות ומקנים תחושת שובע המסייעת בשמירה על משקל תקין.

האריזה המיוחדת של הלחם, השומרת על טריותו, מאפשרת לקחת אותו ללא חשש ובנוחות לכל מקום, גם לנסיעות ארוכות. אחרי פתיחת האריזה, אפשר לשמור את הלחם הטרי בטמפרטורת החדר עד שבוע. אפשר לאחסן גם במקרר או במקפיא. למי שאוהב מרקם קריספי, מומלץ לשים את הפרוסות בטוסטר.

מחיר: 26-22 ש”ח לאריזה במשקל 450 גרם. כשר בהשגחת בד”צ העדה החרדית.

להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, ודרך אתר החברה ולקבל משלוח הביתה: https://www.bikurim.co.il/

 

 

ליפסקי -- שידה 4 מגירות

 

ולאלה שמתחילים בפורים להתכונן כבר לחג הפסח, חברת “ליפסקי” הישראלית, המתמחה בפיתוח ובייצור מוצרי פלסטיק, אינסטלציה, סניטציה ומוצרי אמבטיה דקורטיביים תוצרת כחול-לבן, מרחיבה את תחומי פעילותה ומשיקה סדרה של שידות מעוצבות במראה ראטן אלגנטי ב-3 גדלים: 3, 4 ו-5 מגירות. השידות החדשות מצטרפות למגוון מוצרי החברה האיכותיים בעיצוב ראטן ובכלל, בהם פחי אשפה למטבח, פחי אשפה ומברשות אסלה בעיצוב תואם לחדר הרחצה, סט אביזרים לאמבטיה, סלסלות אחסון בגדלים שונים, סלי כביסה במגוון דגמים וגדלים, סל כביסה מתקפל ועוד.

השידות הן פתרון שימושי ונוח לאחסון ולסידור הבית והמשרד: בחדר הרחצה – לאחסון מגבות ומוצרי רחצה; במטבח או במזווה – לאחסון מוצרי מזון; בחדר הילדים – לאחסון צעצועים, מחברות או ספרי לימוד; בחדרים – כשידה שימושית ליד המיטה, או לאחסון לבנים וגרביים; במשרד ובחדר העבודה – לאחסון ניירת וציוד משרדי ועוד. השידות עשויות מפוליפרופילן (פלסטיק קשיח) איכותי – חומר חזק ועמיד לשנים רבות. כמו כן, הן מכילות 2 רגליים אחוריות עם גלגלים ו-2 רגליים קדמיות ללא גלגלים – כך שהשידה יציבה מצד אחד ומצד שני, אפשר להזיזה בנוחות לפי הצורך. השידות מוצעות ב-3 גדלים של 3, 4 ו-5 מגירות, והן מוצעות ב-2 צבעים: חום ולבן אייבורי.

מחירים:

שידת 3 מגירות ( 64.7 X 37.5X 32.5 ס”מ): 189 ש”ח.

שידה 4 מגירות (83.7 X 37.5 X 32.5 ס”מ): 229 ש”ח.

שידת 5 מגירות (102.7 X 37.5X32.5 ס”מ): 269 ש”ח.

להשיג ברשתות הום-סנטר, אייס ובחנויות מובחרות למוצרים לבית.

 

טורא

 

לקראת פורים השיק יקב טורא מגוון מארזי חג ייחודיים, הכוללים מבחר יינות מעולים המתאימים למשתה פורים, מוצרי בוטיק יוקרתיים לפי בחירה כמו שוקולדים מבית דה-קרינה, קונפיטורות איכותיות ועוד, במחירים החל מ- 89 ₪.

בין שלל המארזים קיימים:

טורא סינגל – יין הרטלנד מסדרת MOUNTAIN VISTA

טורא זית וגפן אדום – יין הרטלנד מסדרת MOUNTAIN VISTA, במארז מהודר + שמן זית כתית מעולה (750 מ”ל)

טורא זית וגפן לבן – יין גוורצטרמינר מסדרתMOUNTAIN VISTA + שמן זית כתית מעולה (750 מ”ל)

את המארזים ניתן לרכוש בחנויות המובחרות, ביקב טורא, בהזמנה טלפונית (052-7966613), או בחנות האון ליין: https://shop.turawinery.com/

 

בלאק בשר

אוזני המן עם בשר מבית בלאק

 

פעם הכרנו רק סוג אחד של אוזני המן: מסורתיים. מתוקים וממולאים בשוקולד, פרג ותמרים. מי היה מאמין שפעם נאכל אותם ממולאים בבשר?…אז הדמיון לא עוצר.

ברשת המסעדות “בלאק” לא תקבלו אוזני המן מתוקים ונדושים. כי ברשת מציעים לרגל חג הפורים מנת אוזני המן במילוי בשרי. המנה החדשה ברשת מסעדות בלאק ברחבי הארץ: אוזני המן במילוי בשר בקר טחון. מחיר המנה 23 ₪.

המתכון הייחודי הזה הינו של צחי בוקששתר, שף ובעלים משותף רשת מסעדות בלאק וכך תהנו גם מחווית חג פורים, אבל בריאה יותר, נטולת סוכר וטעימה עד מאד, לאוהבי הבשר שבינינו.

את המלית הבשרית מכינים כרגיל, מראש מכינים בצק פריך וקמח לרידוד, ואז מרדדים דק את הבצק על משטח מקומח, קורצים עיגולים בכוס זכוכית ומברישים את ההיקף בביצה טרופה. כפית גדושה מהבשר בכל עיגול, ומקפלים למשולשים של אזני המן. מברישים בביצה טרופה, מניחים על נייר אפייה ואופים לצבע זהוב, 12 דקות בערך, בתנור של 170 מעלות.

לרשימת סניפי הרשת – blackbarburger.co.il

 

כבשי 1

משלוח מנות נוסטלגיות של חברת “מן”

 

בחג הפורים נהוג לתת ולקבל משלוח מנות המבוסס על ממתקים, חטיפים ועוגות. במפעל הוופלים של “מן”, אחד המפעלים הוותיקים, יצרו ליין של מוצרים המתאימים במיוחד למשלוח המנות.

כך תוכלו ליהנות במשלוח המנות ממאגדת וופל מצופה בטעם שוקולד, באריזה כחולה הזכורה לכולנו כחטיף נוסטלגי – מארז 10 יחידות של ופלים בטעם שוקולד. ופלית סמיילי – מארז 10 יחידות של ופלים בטעם שוקולד, אגוזית. ופל קרם אגוזים – מארז 10 יחידות של ופלים במילוי קרם אגוזים.

המוצרים עשויים מחומרי גלם איכותיים, קרם אגוזים אמיתי, אגוזי לוז אמיתיים, עם קקאו איכותי ללא תמצית טעם וללא צבעי מאכל, ומיוצרים ונארזים במפעל המשפחתי רוקחמן בע”מ, שהינו מפעל משפחתי ותיק לייצור ופלים ועוגיות כחול-לבן מזה 65 שנה.

המוצרים הינם פרווה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס וללא צבעי מאכל, ללא רכיבי חלב או לקטוז, ועשויים מחומרים טבעיים בלבד.

את מוצרי “מן” בטעם לימון ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות: שופרסל, ויקטורי, חצי חינם, יוחננוף, אושר עד, יש חסד, פרש מרקט ובעוד מגוון רשתות וחנויות פרטיות.

לכבוד פורים השנה, יצאה השפית הידועה מורן פינטו בשיתוף פעולה עם מפעל הוופלים הוותיק ‘מן’ וביחד יצרו אוזני המן, במילוי עוגיות חמאה ובמילוי וופלים בטעמים נוסטלגיים. מורן פינטו בת 35 מירושלים, חרדית ואמא ל- 5, הינה חובבת בישול מילדות. למרות שמעולם לא למדה בישול באופן מקצועי, תמיד נמשכה לתחום, והחלה להעביר סדנאות בישול לחברות וארגונים, עם מתכונים משלה שהיא פיתחה. כיום יש לה מדור קבוע באתר ‘כיכר השבת’ ולפני 6 שנים הייתה לשפית החרדית הראשונה שהחלה להעלות מתכונים, סרטונים ותמונות לרשת. למורן 11,000 חברות בקבוצת האוכל ‘אניני טעם’, ואף הקימה את קייטרינג הבוטיק שלה תחת אותו השם.

 

מתוקה 2

מתוקה משיקה אזני המן עם טעמים מיפן ועד אמריקה

 

קונדיטוריית “מתוקה” וקייטרינג מגשי האירוח “מתוקה רומסרוויס” חוגגים את פורים 2019 בהשראת תחרות האירוויזיון המתארחת השנה בישראל, ומשיקה אזני המן עם טעמים מיפן ועד אמריקה. עוד בקולקציה החגיגית, עוגת “אסתר אינטרנשיונל” המרשימה עשויה בריושים בצורת אזני המן במילויים שונים, לצד משלוחי מנות במגוון מארזי מתנה.

אוזני המן של מתוקה עשויים מבצק חמאה פריך ודקיק, עם תוספות ייחודיות לבצק, ומינון מדויק של מליות משובחות. היצירתיות והחדשנות, בשילוב חומרי הגלם האיכותיים וההכנה הקפדנית של אזני המן קטנות בעבודת יד, החל משלב הרידוד ועד למילוי וקיפול אחת אחת מעניקים להן טעם ביתי ממכר.

לפורים 2019 יצרה הקונדיטורית מירי ארזי ליין אזני המן המבוססים על טעמים וחוויות שצברה במהלך השנים. בליין הבינלאומי ניתן למצוא:

מאצ’ה אנקו – בצק בשילוב תה מאצ’ה במילוי מחית שעועית מבושלת לפי המסורת היפנית

פטל ומקרון ורוד – בצק חמאה במילוי פטל חמצמץ עדין ומרנג “מקרוני” צרפתי מעל

שוקולד פאדג’ – בצק פריך ממולא בפאדג’ שוקולד עשיר עשוי שוקולד מריר ושמנת ממש כמו באמריקה

פרג פרג – מתכון אוסטרו הונגרי של בצק פריך מנוקד בפרג עם מלית פרג מבושלת בחלב

קרמל ואגוזים – בצק קינמון פריך במילוי שלל אגוזים קלויים וטופי בהשראת הטורטה השוויצרית Bündner Nusstorte

חלבה וקפה – בצק פריך מנוקד בסומק במילוי קרם חלבה וקפה טורקי

תמרים ואגוזי מלך – בצק פריך במילוי הכי ישראלי שיש, תמרי מג’הול הנחשבים ליוקרתיים ביותר (אחד מענפי הייצוא החזקים בחקלאות הישראלית) ואגוזי מלך.

על פי מסורת החג הכינו במתוקה מגוון משלוחי מנות ארוזים בקפידה, החל ממארזים צנועים ועד מארזים מושקעים ומפנקים במיוחד. גם בפורים קייטרינג “מתוקה רומסרוויס” מגיע לרחבי הארץ עם משלוחי מנות לחברות/ לפרטיים ולמסיבות פורים. לתפריט פורים המלא כנסו להזמנות בחנות האינטרנטית של מתוקה רומסרוויס או בטלפון: 1-700-723-723

 

מיני אזני המן של קונדיטוריית קפולסקי 36 שח למארז- צילום נעמה קרמר  1

מיני-אוזני המן של קפולסקי

 

חוגגים פורים מתוק בקונדיטוריית קפולסקי עם מיני-אוזני המן קטנטנים בטעמי פיסטוק-חלבה, פלודן פרג ועוגת “דודה של קפולסקי” פרג, בשילוב שוקולד. אוזני המן הינם בטעמי פרג, תמרים, שוקולד, שוקולד חלב עם שוקולד לבן, שוקולד-שוקולד, חלבה, אגוזים, פיסטוק, פרלינה. מחיר מארז מיני-אוזני המן במשקל 300 גרם הוא 36 ₪. “קפולסקי” ,שדרות ביאליק 40, רמת השרון טל. 03-6287358

 

רן

משתה פורים במסעדת הולה

 

מסעדת הולה של השף ויקטור גלוגר, מציינת החודש שנה לפתיחת המסעדה. לרגל ציון האירוע ובשילוב עם חג פורים, יתקיימו במסעדה בתאריכים 20-23.3 חגיגות של אוכל. באי המקום יוכלו ליהנות ממנות חגיגיות שהוכנו במיוחד, ומגוון קוקטיילים המתאימים למשתה פורימי כייפי עם די ג’י, שיקפיץ את האורחים. בתפריט תוכלו למצוא: קרפצ’יו ירקות שורש עם סורבה, ברוסקטה עם קרפצ’יו פילה בקר, סלט מוצרלה ועלים חריפים, סופלקי שרימפס – שיפוד שרימפס על פיתה, ציזיקי, סלט עלים, פיצה דרוזית עם לאבנה, גבינת ג’יבנה, חצילים קלויים זעתר וסומק, שווארמה טלה על טחינת שום ביתית, טרטר דג ים,לימון, בצל, צ’ילי וצנונית, קראב קייק – איולי צ’יפוטלה וצ’יפס בטטה. בגזרת הקוקטיילים יככבו קוקטיילים מתחפשים ומפתיעים. מסעדה הולה, הירקון 87 ת”א 03-732-1640.

 

מירב

בשורת אוזני המן ללא גלוטן

 

בשנים האחרונות גם אלה הרגישים לגלוטן יכולים ליהנות סוף סוף מאוזני המן, כמו כולם, שכן הם עשויים מקמח ללא גלוטן. לרגל פורים מגישה חברת שר (Schär), בשיתוף דביר בר, בעל הבלוג ללא גלוטן Wheat Out, מתכון חגיגי לאוזני המן טעימות להפליא, סופר פריכות וללא גלוטן. כל ביס יגרום לאוזן ההמן להתפורר בפה, גם מבלי ללעוס אותה. השימוש במתכון בקמח ללא גלוטן Mix C של שר, המותאם למוצרי פטיסרי שונים, מבטיח הליך הכנה קצר ופשוט במיוחד. הקמח מועשר בסיבים תזונתיים, ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים.

המתכון מופיע בבלוג של דביר בר כאן.

 

מוזס 2

המבורגר פורימי משולש ברשת מוזס

 

לכבוד חג הפורים רשת MOSES משיקה תפריט חדש, עם מגוון מנות פורימיות במיוחד:

המבורגר אסאדו מזו – המבורגר אסאדו, גבינת צ’דר, בצל מקורמל ופלפל קלוי, איולי צ’יפוטלה, מלפפון חמוץ, בצל סגול, אייסברג וחלפניו. המנה תוגש עם מזרק המכיל מיונז וקטשופ ועם סרט שחור סביב ההמבורגר.

המבורגר פורימי משולש – המבורגר בשר בקר קלאסי 150 גר’ בצורת משולש בתוך לחמניית פרג משולשת. מוגש עם אייסברג, עגבנייה, בצל סגול ומלפפון חמוץ.

בן&ג’ריס בורגר – לחמניית בריוש במילוי 2 כדורי גלידת בן&ג’ריס, בתוספת קרם אוראו, קרמבל שוקולד, קרמל מלוח ורוטב נוטלה.

ניתן להשיג בכל מסעדות הרשת ברחבי הארץ, ובטלפון – 9449*

 


 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook