ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב חוגג את יום האישה בסימן Game changers

ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב חוגג את יום האישה בסימן Game changers

11/3/19


ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב ממשיך במסורת ההצדעה לבוגרותיו עם מפגשי ה"אנרגיה" נשית ביום האישה הבינלאומי, ובחר את מועדון ה"איסט" התל אביבי לארוע. במרכז הערב עמדה הופעה של הזמרת דיקלה, לא לפני ששלוש כוכבות-בוגרות ניהלו ביניהן על הבמה שיח על שינוי חוקי משחק שחוו בעצמן – מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני בוגרת הפקולטות למשפטים ולניהול, שותפה מנהלת בקרן הון הסיכון סרקה פרטנרס, שרית פירון בוגרת הפקולטה למדעי החברה והפקולטה לניהול והסופרת והעיתונאית, לילך סיגן בוגרת הפקולטה לניהול, שניהלה את השיחה.

סיגלית בן חיון, ראש  ארגון הבוגרות ובוגרים של האוניברסיטה פתחה ואמרה את יום האישה הבינלאומי בחרנו לחגוג עם נשים שמשנות את חוקי המשחק , והזמינה את טליה  הראל בז'רנו  מנכ"לית תנועת הנוער כנפיים של קרמבו ,בוגרת תואר שני בניהול עם התמחות בהתנהגות ארגונית באוניברסיטת תל אביב לשאת דברים  על אקטיביזם חברתי  ונשים . 

נשיא אוניברסיטת תל אביב פרופ' יוסף קלפטר, הקול הגברי היחיד באירוע אמר: "אוניברסיטת תל אביב פועלת  לקידום הוגנות מגדרית ולצמצום אי השוויון העיקש בין גברים ונשים בסגל האקדמי , ובאופן ספציפי לעולמנו, נשים חוקרות.

במסגרת היעדים  שהצבנו  לעצמנו כאוניברסיטת המחקר  הציבורית הגדולה בישראל , אנו המובילים  מבין אוניברסיטאות המחקר בישראל בנושא הוגנות  מגדרית .   אני קורא  לכל  הבוגרות לפעול  זו למען זו , בוגרות למען בוגרות  ובוגרות למען סטודנטיות  .  אם כל אישה תסייע לרעותה הכוח  הנשי יתחזק".

הבוגרות נהנו מטיפולים אלטרנטיביים מאת "קמפוס ברושים ". מי שנתנו חסותם לארוע היו מותג רכב היוקרה לקסוס  אשר המנכ"ל שלו  דרור גורלניק הוא בוגר  הפקולטות לחברה ולניהול באוניברסיטת תל אביב  וכן מותג האופנה דניאלה להבי אשר  בעליו והמנכ"ל שלו הוא  אורי להבי  בוגר הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב .

לקסוס, מותג היוקרה היפני, חשף באירוע, לראשונה, את הקרוסאובר האורבני החדש Lexus UX עוד בטרם הוצג לציבור הרחב. באירוע השתתף דרור גורלניק, מנכ"ל החברה, שהוא בעצמו בוגר האוניברסיטה בלימודי מנהל עסקים.

בשיח, אותו ניהלה לילך סיגן עלו האנקדוטות הבאות:

שרית פירון, שותפה מנהלת בקרן הון סיכון סרקה פרטנרס סיפרה על תהליך קבלת ההחלטות אצל נשים " החלטה נכונה באה גם מהבטן וגם מהשכל. זו הפילוסופיה שלי וזה מה שמייחד אותנו כנשים."

שרית שתרמה מלגה עבור סטודנט הסבירה את החלטתה "לא יכולתי ללכת אחרי הלב כשהתחלתי את הלימודים רציתי ללמוד פיזיקה או רפואה אך המצב הכלכלי לא אפשר לי, שבוע לפני תחילת הלימודים נרשמתי לראיית חשבון וכלכלה, אמרו לי שרואי חשבון עושים הרבה כסף וזה מה שהייתי צריכה."

עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל דיברה על השוני בין המנהל של פעם למנהל של היום-

"לפני 20 שנה צ'יף צריך היה להיות צ'יף, זה עם השיער הלבן , שיודע הכל ושיש לו הכי הרבה ניסיון. אותו הצ'יף היום,לא אמור להיות האיש הכי חכם בחדר, ואם כך או שצריך לפטר אותו או את הנוכחים בחדר. הוא אמור להיות זה שיודע לייצר דיון, ולהביא לידי ביטוי את הכוח של האנשים שהוא גייס. זה תפקיד יותר חשוב ומשמעותי מבעבר"

בין הבוגרות הרבות שהגיעו לאירוע , נכחו ענת סטריק- דהן מנכ"לית משותפת ברשת מלונות טמרס ואסנת שיר וישינסקי שמסיימת לימודי תואר ראשון בספרות כללית ולימודי נשים ומגדר באוניברסיטת תל אביב